Jump to content

Lisek

użytkownik
  • Content Count

    6566
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Normalny

About Lisek

  • Rank
    expert
  • Birthday May 19

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Gdańsk i okolice Łeby
  • Car
    Na F jak Croma i H jak i30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lisek

    Kuncik już

    Faktycznie.... dawno mnie tu nie było. Ale nic się nie dzieje więc nuda...
  2. Jeśli auto ożywa powyżej 2000 obrotów to masz zablokowany EGR - warto przeczyścić, koniecznie cewkę rozebrać i spolerować rdzeń .. Jeśli auto ożywa powyżej 2600..3000 obrotów to masz problem z turbina a dokładnie z sterowaniem kierownicami zmiennej geometrii. Najczęściej problemem jest przetarty/popękany wężyk podciśnienia który idzie do zaworka zamocowanego na chłodnicy i dalej do gruszki na turbinie a w 2-giej kolejności ten elektro-zaworek. Sprawdzić czy po dodaniu gazu na biegu jałowym pracuje cięgno gruszki ( wsuwa i wysuwa się ) jeśli nie to szukać przyczyn...
  3. Wielkie to... do moich 16" by sie nie zmieściły 😎
  4. Cały układ do wymiany.... jak się rozpada to wymienić od rolek, koła 2-masowego ( tego przy pasku 😀 ) po pasek a i o rolce alternatora nie zapomnieć bo to jest sprzęgło jednokierunkowe... !!!!
  5. Ja należę do tych u których nie działa... owszem rusza się , można przekręcić zaworek o 90 stopni, powietrzem próbowałem przedmuchać i nic nie wyleciało z niego... Ja przy usuwaniu klap w kolektorze i termostatu wylałem z 3,4..4 litra ale tylko od góry i wymieniłem ale kupiony nowy płyn stoi w garażu bo nie che mi się węża zdejmować z chłodnicy .... zrobię to na wiosnę 😀
  6. Eee u mnie już od miesiąca siedzą zimówki.... ale dopiero dzisiaj prawdziwy szron rano widziałem..
  7. Zazwyczaj przeładowanie turbiny wynikające albo z szwankującej turbiny ( zapieczenia się łopat zmiennej geometrii ) albo z zaworu sterującego nią.. Ale równie dobże za niskie ciśnienie na szynie paliwowej.. Podłącz kompa i zobacz co w pamięci zostało ...
  8. Jeśli EGR to zawsze powinien szarpać w okolicy 1800-2000 obrotów jeśli turbina i jej sterowanie to w okolicy 2400-3000... Masz może automat ? może to skrzynia poszarpuje ..
  9. Skoro już ktoś wymieniał zaciskio to coś się działo... w takim przypadku szukał bym po stronie wężyków i linki hamulca czy dobrze odbija - bo to taniej wymienić/sprawdzić i jeśli nie pomoże to niestety servo do wymiany .... Problem może tez być inny. Duża różnica ciśnienia lub i średnicy kół może wprowadzać w błąd ESP które przyhamowuje każde z kół lub inne problemy z czujnikiem położenia kół... Zalecam podłączyć się pod centralkę hamulców i zdiagnozować ( Uwaga... Nie auto tylko hamulce !! ).... Można podjechac do serwisu BOSCHA i to tam zrobić bo w fiacie nie maja na ten temat blad
  10. Tak ale trzeba trafić na ten sam model silnika ... z /bez DPFa... a i tak bez osiowania się nie obejdzie...
  11. Jak widać zawsze pęka w tym samym miejscu.... Napisz do Fiata reklamacje w odpowiednim tonie że zgłosisz sprawę go urzędu ochrony konsumenta bo to nie pierwszy przypadek... To nic że po czasie i auto nie ma gwarancji bo w takim przypadku czas nie gra roli.... Wiem, że za pęknięty pedał sprzęgła czasami zwracają pieniądze...
  12. Ja też mam to jutro ale w firmówce... W cromie mam opony z alu-felgami do przełożenia.... muszę to zrobić bo zaraz wyjazd majowy do Dani...
  13. Niestety... to jedyna opcja...
  14. Nie do dostania.... szukaj ćwiartek lub szyby tylnej a nie listwy...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.