Skocz do zawartości

GPRally

użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gliwice / Cork
  • Zainteresowania
    rajdy, rajdy, rajdy....

GPRally's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Generalnie 1.2 i 1.4 (mowa o 16v) są identyczne (dla zwyklego zjadacza chleba) No właśnie, a jak to jest z głowicą? W 1.2 16v punto 1 jest inny rostaw szpilek na kolektor wydech. niż w 1.4 16v. Czy głowica z 1.2 16v pasuje do bloku 1.4 16v? W ogóle to czy blok 1.2 16v różni się wysokością od 1.4 16v? Jeśli tak to mniej więcej o ile?
  2. Czołem, Koledzy takie pytanie: czy umiejscowienie sondy lambda w kolektorze wydech ma jakies znaczenie??? lepiej jak jest blizej glowicy (wyzsza temp spalin) czy dalej np gdzies juz w okolicach plecionki??? ma to jakies znaczenie? dzieki za odp
  3. > Wrzuc sobie koncowy z Golfa 3 1,8l. Ma na wejsciu 50mm i powiem Ci ze jest naprawde przyzwoicie > cichy w moim T. Jest to jedyny tlumik u mnie. Ale masz 4-2-1 kolektor???? To jest wlasnie dziwna sprawa ale u RallyMan'a bylo tak: - pelen przelot na seryjnym zeliwnym kolektorze i nie bylo jakos super glosno... ...po wymianie na 4-2-1 to zaczal tak ryczec, że masakra... Wlasnie dziwna sprawa bo ja nie myślełem, że sam kolektor może aż tak namieszać???
  4. i jeszcze tak sobie mysle seria zacisk z cc/sc ma srednice 240mm przy tloku 48mm zacisk palio/siena 240mm ma tlok 48mm czyli wymiarowo jest to samo. roznica tych hamulcow to tylko to ze jedne sa wentylowane a drugie nie oraz lekka roznica w klocku... i teraz pytanie - dlaczego to ma lepiej hamowac? tlok ten sam, srednica tarczy tez - teoretycznie to to samo... wiec wykluczone ze hamulce beda 'ostrzejsze'... ja dzisiaj zalozylem wlasnie 240mm wentyle - musze to podocierac ale pierwsze wrazenie... ze pedal stal sie miekszy troche... dlaczego? rozumiem ze jakbym zmienil hamulce na jakies np w wiekszym tloczkiem niz seria to wtedy by sie zmienila charakterystyka "twardosci" pedalu hamulca....
  5. no wlasnie: siena/palio 240mm - tloczek 48mm siena/palio 257mm - tloczek 52mm ale podobno zaciski z palio 240mm mialy dwa rodzaje tloczkow - 'duzy lub maly'. i jakie to sa tloczki - jeden z nich 48mm a drugi typ? (chodzi o 240mm)... a jak to sie ma w uno turbo 240mm? jaki tam tlok jest? i jeszcze jedno: czy ktos jezdzi na tarczach 257 z zaciskiem tez z 257mm ale jarzmem do tego z 240mm? bo cos mi sie obilo o uszy ze to by weszlo w 13 calowa felga ale czy to da sie poskladac w ogole?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.