Jump to content

PAWELwaw84

użytkownik
  • Content Count

    3129
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    20h 7m 2s

About PAWELwaw84

  • Rank
    weteran
  • Birthday 02/25/1984

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Cruze 1,4T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bo chip w tym silniku wlasciwie nic nie zmienia w niskim zakresie obrotow za to powyzej 3000obr.jest juz bardzo dobrze.
  2. Jesli bez pracujacego silnika ten dzwiek sie wydobywa to nie ma sily musi to byc cos elektronicznego. W tej okolicy jest ten zawor n75 o ktorym wspomniales. Zapewne do wymiany.
  3. Oczywiscie ze wartosci z etykiet dotycza halasu zewnetrznego. Auto jest rozpedzane, silnik wylaczany nastepnie dokonywany jest pomiar halasu zewnetrznego podczas toczenia.
  4. Lessero zle napisal. Normalna temperatura a14net to okolo 104st.C natomiast przy dynamicznej jezdzie wlacza sie grzalka oszukujaca termostat i temperatura spada w okolice 95 st.C
  5. Od 5 lat mam Cruze 1.4t i jestem bardzo zadowolony. Auto po chiptuningu ma kolo 170KM i 265Nm takze w miare dobrze sobie radzi z ta ciezka buda. Diesel jest jeszcze o jakies 80kg ciezszy. Wbrew temu co tu napisano jestem bardzo zadowolony z zawieszenia. Na pewno jest bezawaryjne bo po 99kkm nic nie bylo wymieniane. Prowadzi sie precyzyjnie i nawet przyjemnie wchodzi w szybsze zakrety mimo belki skretnej. Na bank kolega jezdzil w 1.6 na standardowych balonach 205/60 stad zawieszenie wydawalo sie gumowate. Na 215/50 r17 prowadzi mi sie lepiej jak Focus na 205/55 (poprzednio jezdzilem Volvo V50 przez 7 lat z zawieszeniem Focusa) Minusy to glosne wybieranie nierownosci, slabe glosniki no i wyciszenie auta mogloby byc lepsze. Ze skrzynia m32 nic sie nie dzieje. Czesci latwo dostepne, wlasciwie wszystko pasuje od Astry J. Przy 1.4t trzeba pilnowac jedynie ukladu chlodzenia bo potrafia pojawiac sie wycieki. Najczesciej problemem jest zbiorniczek lub jego korek. Chodzi mi po glowie zmiana auta ale naprawde mi go szkoda. Po 7 latach zero rdzy a wnetrze i na zewnatrz wyglada na 3latka... Jak szukalem Cruze jezdziemm tez 1.8 i te wg mnie sa bardzo slabe na niskich obrotach co moze szokowac po przesiadce np.z turbodiesla.
  6. Popatrzylbym na wykresy sond lambda czy pracuja prawidlowo czy szlaczkuje wystarczajaco szybko i odpowiednim zakresie.
  7. Ja smigam na tych Continentalach. Bardzo dobre opony. Mimo ze na etykiecie duzo glosniejsze od CrossClimate+ to jednak nie zauwazam miedzy nimi roznicy. Co wiecej, mam wrazenie ze tez lepiej trzymaja na suchym i mokrym. Na sniegu jeszcze nie mialem przyjemnosci...
  8. No tak ale 2 komplety opon to koszty. Ja za wymiane z optymalizacja place juz 160zl * 2 rocznie plus 100zl przechowalnia za sezon*2 takze to jest w duzym uproszczeniu 500zl oszczednosci rocznie.
  9. Jesli moge cos doradzic to polecilbym jednak kupic wielosezonowki z najwyzszej polki. Mialem Apollo Alnac 4g Alll season a teraz Micheliny i Continentale. To jest zupelnie inna liga, ale bardzo drogie w rozmiarze 215/50 bo wychodza ponad 2400zl. Ja sobie poradzilem inaczej. Na spokojnie czekalem na okazje i wyrwalem uzywane roczne, nienaprawiane z niemal 7mm bieznikiem za 1000zl i nie zaluje.
  10. Dluga historia. Zmienilem mieszkanie na takie bez piwnicy, nie mam gdzie skladowac opon wiec kupilem uzywane caloroczne. Komplet nowy w moim rozmiarze to 2500zl a byc moze wkrotce bede sprzedawal auto, bo rodzina sie powiekszyla wiec bez sensu by bylo inwestowac. Za 1000zl wyrwalem z koncowki 2017r z 6.5mm bieznika takie wlasnie dwie nienaprawiane pary. Ciezko bylo skompleyowac 4szt jednego prpducenta w takim stanie.
  11. Właśnie przeszedłem na opony wielosezonowe. Wybrałem na przód Michelin CrossClimate+ a na tył Continental AllSeasonContact. Wrazenia bardzo pozytywne na suchym i na mokrym. Na sniegu juz chyba w tym sezonie nie przetestuje. Opony bardzo ciche mimo ze Continental na etykiecie ma niby az 72dB.
  12. Światła dzienne to ewentualnie jakaś samoróbka, jesli faktycznie je ma, bo w Cruze I nigdy ich nie bylo.
  13. Widac zalezy od salonu. Rodzice kupili demo Lacetti roczne z przebiegiem 11kkm za ok. 55% ceny nowego Teraz juz takich promek nie ma
  14. Ja wlasnie wracam do GM ale Dexos 1 gen2 rezygnujac z Motula. Jesli wierzyc testom z YT ten nowy olej jest naprawde dobry a Motul mega przereklamowany...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.