Skocz do zawartości

PAWELwaw84

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 342
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O PAWELwaw84

  • Urodziny 25.02.1984

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Samochód
    Renault Kadjar 1.3Tce 160edc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

PAWELwaw84's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

110

Reputacja

  1. Ja kupiłem żonie Opla Mokkę w AutoHero. Akurat można było te auto obejrzeć przed zakupem i się przejechać, potem przyjechało lawetą pod dom. Generalnie nie mam zastrzeżeń do nich, auto mamy już 1,5roku i nie ma z nim niespodzianek.
  2. PAWELwaw84

    Olej do TCE

    HC A3/B4 mają wysoki TBN, wyższy od olejów C3, więc nie wydaje mi się żeby tak łatwo zostawiały szlam w silniku...
  3. To ja coś może opowiem o Captivie, bo mam od 3 lat. Z rodziny 2+0, zrobiła mi się w szybkim tempie 2+2 (no wiecie, śliczna sporo młodsza żona i takie tam...) w związku z tym rozejrzelismy się za SUVem. Bałem się Captivy ze względu na opinie, ale żonie się spodobała i ..... okazała się moim jak dotąd najmniej kłopotliwym i najmniej awaryjnym autem. Mam wersję po drugim lifcie 2013+, do tego diesel 2.0 163KM znany m.in z Cruze, Orlando. Zrobiłem nim już prawie 60kkm od zakupu i nic się nie dzieje. Na dzień dobry wymieniłem 3 tuleje w zawieszeniu i 1 piastę oraz akumulator. Gdzieś tam w międzyczasie zauważyłem że tylny amorek lekko zapocony, więc wymieniłem za kwotę poniżej 400zl za parę i to wszystko. Captiva śmiga, wszystko działa, wymieniam tylko płyny i filtry. Pali sporo ale bez tragedii jak na 2tony. W mieście 9-10, w trasie 7-8. DPF wypala się systematycznie co ok. 700km, a w dbaniu o niego pomaga darmowa apka w telefonie. Zdecydowanie polecam, choć pewnie coraz trudniej znaleźć egzemplarz z salonu PL od 1 właściciela z niskim przebiegiem.
  4. Przede wszystkim kupując żarówki kieruję się info czy mają filtr UV. Większość no-name nie ma, a potem płacz że odbłyśnik zmatowiał. Wiem o czym mówię. U mnie w robocie we flocie dobrze ponad 100 pojazdów zawsze są montowane najtańsze H7 i po kilku latach soczewki świecą jak pozycyjne....
  5. Zabawnie to wyglądało jak ktoś tankował na 3 minuty przed startem promocji i dziwnie się przyglądał zacierajacym ręce kierowcom w kolejce
  6. Te środki ułatwiające wypalanie DPF najprawdopodobniej podnoszą temperaturę spalin, a w wyższej temperaturze sadza się szybciej i łatwiej wypala. Pytanie tylko czy część tych dodatków nie zapycha filtra związkami których cykl nie wyeliminuje i filtr się zapycha popiołem? Paliwo premium nie daje takiego efektu. U mnie znacznie szybciej filtr się wypala ze zwykłym ON+Archoil 6900 D-Max.
  7. Ja akurat przejeżdżałem obok Cirkle 15 minut przed promką i byłem pierwszy w kolejce
  8. Pamietaj że te automaty są dość awaryjne i dobrze jest wymieniać w nich olej co 3 lata lub 60kkm, najlepiej dynamicznie.
  9. W żony Oplu Mokka jest podobnie. Jaki masz silnik? Ona ma 1.6 A16XER, występujący również w Aveo. Zauważyłem że w tylnym tłumiku jest fabrycznie mała dziurka od spodu by woda się w środku nie zbierała i to chyba przez nią tak auto popiarduje....
  10. Właśnie w przypadku amorków zerknąłbym na ceny TRW, bo z tych lepszych powinny być najtańsze i niewiele droższe od najdroższych pakowaczy. Przynajmniej w moim przypadku tak było jak kupowałem z 2 miesiące temu amorki na tył do Captivy.
  11. Dla mnie natomiast jedną z najważniejszych cech jest by był bezbarwny. Te niebieskie farbki z płynów potem robią tęczę na szybach i lakierze która ciężko zmyć. Który oprócz Biedronkowego jest bezbarwny? Shell, Orlen, Sonax?
  12. Na forum olejowym, gdzie użytkownicy wysyłają próbki zarówno nowego jak i zużytego oleju do analiz, można poczytać że Orlenowskie i Lotosa oleje nie odbiegają jakością od Motula. Wręcz w niektórych parametrach wypadają lepiej. Od tej pory zacząłem zalewać oleje Orlen i nie mam uwag.
  13. U mnie podobnie wyglądają Vredestein Quatrac Pro jak Nokiany u dankina. Zrobiłem na nich 50kkm w 2lata i 9 miesięcy, również pozostało około 6mm bieżnika. SUV ok 2tony. Trochę szkoda, że mięsa tyle a spękania jak 20 lat temu miałem w 10letnich Kormoranach. U żony ten sam model opony tylko rok młodsze, ale w 600kg lżejszym aucie i wyglądają jak nowe.
  14. Pytanie czy cały płyn spływa. Zwykle sam wymieniam od lat i spostrzeżenia takie, że przy pojemności układu 8-9litrow, dołem chłodnicy spływa 5-7litrow...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.