Jump to content

PAWELwaw84

użytkownik
  • Content Count

    3305
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 2m 55s

About PAWELwaw84

  • Rank
    weteran
  • Birthday 02/25/1984

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Cruze 1,4T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ciroen C5 kolegi posiada ale nie wiem czy to bylo w standardzie.
  2. Po prostu czytalem ze generacja 2 byla produkowana do 2011roku. Czyli co ten silnik czekal do 2015roku zeby go zamontowali w Superbie? Rozumiem ze lepiej odpuscic? W Octavii III przed liftem z 2015r. tez w ciemno mozna zalozyc ze bedzie to stare 1.8tsi?
  3. Panowie a co z Superbem. Upatrzyłem sobie jednego Superba II z 1.8tsi 160KM, otwieram maske a tam gen.2 mimo ze rok produkcji 2015. Mozliwe to????
  4. Raz na rok Aluchromem i bedzie dobrze.
  5. V50tke mialem przez 7 lat. Fajne autko, przyjemnie sie prowadzi. Dobre zawieszenie z Focusa, niezle wyciszone, ale dosc ciasne we wnetrzu, zwlaszcza na tylnej kanapie. Niestety serwis dosc drogi i czesci tez (teraz pewnie wiecej zamiennikow wystepuje). Niestety moj egzemplarz byl dosc awaryjny mimo ze kupilem dosc mlode 4letnie auto z przebiegiem 120kkm. Obecny Cruze przy nim to wzor do nasladowania w tej kwestii
  6. M32 przeszla modernizacje i juz tak nie dokucza uzytkownikom. O padach dwumasy sie nie slyszy, dopiero pierwsze przypadki na forach ich wymiany sie pojawiaja, a koszt kosmiczny nie jest - za dwumas 1000zl wolaja. 1.4t mi sie jezdzi bardzo dobrze, co prawda w Cruze. Po programie jest jakies 160-170KM czyli juz dynamicznie przy rozsadnym spalaniu. Z jednym dzieckiem hatchback absolutnie wystarczy (dosc duzy bagaznik). U mnie drugie dziecko w drodze i zaczynam myslec o zmianie na cos wiekszego.
  7. Bez zmian. Jestem bardzo zadowolony z uzytkowania zarowno Conti jak i Michelin na przestrzeni wiosna-jesien. Czekam z niecierpliwoscia na zime i wtedy bede mogl sobie juz wyrobic opinie czy warto kupowac caloroczne. Jesli chodzi o glosnosc to jest dobrze. Tak bardzo etykietami bym sie nie sugerowal. Mialem tez caloroczne w rodzicow aucie Apollo Alnac 4G, ktore na etykiecie mialy z 5dB mniej od tych Continentali a i tak byly glosniejsze. Zwlaszcza przy pewnej predkosci dawaly znac o sobie jak wiekszosc budzetowych i ze sredniej polki wielosezonowek. Ani Conti ani Michelin tego nie maja.
  8. Bo chip w tym silniku wlasciwie nic nie zmienia w niskim zakresie obrotow za to powyzej 3000obr.jest juz bardzo dobrze.
  9. Jesli bez pracujacego silnika ten dzwiek sie wydobywa to nie ma sily musi to byc cos elektronicznego. W tej okolicy jest ten zawor n75 o ktorym wspomniales. Zapewne do wymiany.
  10. Oczywiscie ze wartosci z etykiet dotycza halasu zewnetrznego. Auto jest rozpedzane, silnik wylaczany nastepnie dokonywany jest pomiar halasu zewnetrznego podczas toczenia.
  11. Lessero zle napisal. Normalna temperatura a14net to okolo 104st.C natomiast przy dynamicznej jezdzie wlacza sie grzalka oszukujaca termostat i temperatura spada w okolice 95 st.C
  12. Od 5 lat mam Cruze 1.4t i jestem bardzo zadowolony. Auto po chiptuningu ma kolo 170KM i 265Nm takze w miare dobrze sobie radzi z ta ciezka buda. Diesel jest jeszcze o jakies 80kg ciezszy. Wbrew temu co tu napisano jestem bardzo zadowolony z zawieszenia. Na pewno jest bezawaryjne bo po 99kkm nic nie bylo wymieniane. Prowadzi sie precyzyjnie i nawet przyjemnie wchodzi w szybsze zakrety mimo belki skretnej. Na bank kolega jezdzil w 1.6 na standardowych balonach 205/60 stad zawieszenie wydawalo sie gumowate. Na 215/50 r17 prowadzi mi sie lepiej jak Focus na 205/55 (poprzednio jezdzilem Volvo V50 przez 7 lat z zawieszeniem Focusa) Minusy to glosne wybieranie nierownosci, slabe glosniki no i wyciszenie auta mogloby byc lepsze. Ze skrzynia m32 nic sie nie dzieje. Czesci latwo dostepne, wlasciwie wszystko pasuje od Astry J. Przy 1.4t trzeba pilnowac jedynie ukladu chlodzenia bo potrafia pojawiac sie wycieki. Najczesciej problemem jest zbiorniczek lub jego korek. Chodzi mi po glowie zmiana auta ale naprawde mi go szkoda. Po 7 latach zero rdzy a wnetrze i na zewnatrz wyglada na 3latka... Jak szukalem Cruze jezdziemm tez 1.8 i te wg mnie sa bardzo slabe na niskich obrotach co moze szokowac po przesiadce np.z turbodiesla.
  13. Popatrzylbym na wykresy sond lambda czy pracuja prawidlowo czy szlaczkuje wystarczajaco szybko i odpowiednim zakresie.
  14. Ja smigam na tych Continentalach. Bardzo dobre opony. Mimo ze na etykiecie duzo glosniejsze od CrossClimate+ to jednak nie zauwazam miedzy nimi roznicy. Co wiecej, mam wrazenie ze tez lepiej trzymaja na suchym i mokrym. Na sniegu jeszcze nie mialem przyjemnosci...
  15. No tak ale 2 komplety opon to koszty. Ja za wymiane z optymalizacja place juz 160zl * 2 rocznie plus 100zl przechowalnia za sezon*2 takze to jest w duzym uproszczeniu 500zl oszczednosci rocznie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.