Skocz do zawartości

Greggp

użytkownik
  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    25 km od Cz-wy
  • Zainteresowania
    My home

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Greggp's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Gniazdo jest za schowkiem żeby go znaleźć musiałem zdemontować schowek
  2. Tak też trzeba podłączyć +- żeby podłączyć się do poduszek
  3. Wyczyścilem czujnik doładowania i przetrwa przed 3000tys obr zniknęła
  4. Dzisiaj udało się połączyć multiscan em jednak silnik bez problemu, ABS także, poduszki nadal nie dało rady Z tyłu za schowkiem znalazłem jedno gniazdo nie ma żółtej izolacji, chyba że jest schowane głębiej Używam VAG KKL i adaptera 3 pin czy do podłączenia poduszek muszę też podać + - nie podłączyłem bo brakło mi kabla ale mogę przełuzyc
  5. Dzisiaj załatwiłem multiscan i udało mi się połączyć od strzału Błędów kupe ale po zgaszeniu nie było nowych zobaczę co wyskoczy jutro Jakie parametry silnika logować by sprawdzić jego kondycję i powyższe zachowanie
  6. Wg mnie 99r 105km= cf1 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  7. Podczas zapalenia łapie tak jakby się lekko zapowietrzal muszę po kręcić 2-3 sekundy dłużej niż zdrowy jtd, zawsze tak samo ciepły czy zimny, i nie ważne ile stoi czy to minuta czy dzień. Samochód jeździ nie kopci przyspiesza ale do normalnego 105 km to mu brakuje Podczas gwałtownego przyspieszania ma jakby chwilę przerwy ok 3000obr później normalnie jak na niego Nie mogę się połączyć FES em więc błędów nie znam ale będę próbował Miałem uszkodzony łącznik elastyczny przed turbo wymieniłem jest trochę lepiej Odpiecie przepływomierza nic nie zmienia Turbo swiszcze podczas przyspieszania nie znalazłem nieszczelności Przepływomierz po wyjęciu wygląda jak nowy zero kurzu, brudu itp chyba oryginalny Filtry olej zmienione Czy jest tam jakiś czujnik doładowania jakieś podciśnienia? Na co jeszcze zwrócić uwagę Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Ok będę w domu w środę więc sprawdzę dziwne jest to że do Lancii nic nie zmieniałem i łączyło się bez problemu tak jak ABS Mam jeszcze pytanie czy wtyczka od airbag jest przy tunelu środkowym jedna znalazłem dochodziły do niej 3 kable ale nie była w żółtej izolacji Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Rozumiem skoro tak ma być to nie ma problemu już się martwiłem czy to nie jakaś hybryda ale ogólnie wygląda w miarę oryginalnie jak na swoje lata Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. 99r 105km nie wiem co więcej mogę podać Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Posiadam bravo GT jtd i chciałbym poznać zawartość pakietu chyba ze były różnice pomiędzy krajami itp Mój to rodowity Włoch Zatanawia mnie dlaczego z tyłu mam bębny tak powinno być? Widziałem parę i z tyłu były tarcze chyba że to i inwencja właściciela Zawieszenie dosyć twarde ale przód dużo niższy w stosunku do tylu Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam dzisiaj chciałem odkurzyc interfejs ale się nie udało. FES widzi interfejs mam VAG KKL + 3PIN ale do silnika podłączyć się nie da, za to do ABS podłączyłem się bez problemu. Może trzeba prędkość i inne parametry ma comie ustawić? Interfejs i adapter działa laczylem się wcześniej z 1,2 16v i nic nie musiałem zmieniać w parametrach Jakieś inne rady? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Bulgotania też nie słychać, ale to może przez tłumik.
  14. Wyciekow nie widać, zaglądałem pod środek deski i nieznalazłem nic mokrego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.