Jump to content

clowiek

użytkownik
  • Content Count

    438
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11h 9m 50s

Community Reputation

1 Normalny

1 Follower

About clowiek

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Mirek
  • Lokalizacja
    Karczew, W-wa
  • Car
    Octavia II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Witam > Panowie i Panie, mam taki problem z moim Puntem, myślałem że ten samochód już mnie niczym nie > zaskoczy a jednak ! Ostatnio zabrałem sie za mały przegląd + porządki, wymieniłem filtr gazu i > powietrza poprawiłem co poniektóre mocowania przewodów od układu chłodzenia oraz w ramach > odświeżenia umyłem silnik żeby sprawdzić w którym miejscu dokładnie sie poci. Standardowe > zabiegi nic nowego robione parokrotnie. No i jest pewien problem otóż: samochód pali normalnie > tzn. na dotyk obroty na biegu jałowym na początku równe bez problemu, samochód trochę nie > najlepiej reaguje na gaz ale normalnie pracuje w całym zakresie obrotów. Tak samo na PB i LPG > no i wszystko jest NIEŹLE puki nie chce gdzies jechać w trakcie jazdy samochód nagle traci moc > brak reakcji na gaz obroty lecą w dół i silnik się dusi ale nie gaśnie. Po wciśnięciu sprzęgła > słaba reakcja na gaz ale w momencie popuszczenia gazu i raptownym dodaniu gazu obroty leca w > góre bez problemu. Normalnie jestem zdziwiony, na postoju ok jak przychodzi do jazdy nie da > rady... > FES nie wyrzuca błędów, > Sprawdzałem rozrząd z ciekawosci jest ok, > Praca na lpg i PB jest taka sama > Podmieniłem cewki WN i jest to samo > Wszystko dobrze podpięte > Z filtrem bez filtra takie samo zachowanie > Co moze być przyczyną ?? Pomysły sygestie ?? Sterownik silnika szwankuje? W PII mojej zachowanie było nieco inne. Na wolnych obrotach wszystko bez zarzutu było, ale w przypadku rozpędzania auta objawiało się szarpaniem no i brakiem mocy. Okazało się to jakąś nietypową(jak to ujął spec) usterką w sterowniku silnika. Oczywiście auto zaliczyło kilku mechaników ale żaden nie wpadł na to. Od naprawy minęło jakieś 2-3 lata i spokój jest. Może i u Ciebie jest podobnie?
  2. > http://allegro.pl/oczko-12-mm-100-sztuk-do-plandek-namiotow-banner-i4671921124.html > Ew. Idź z plandeką tam, gdzie robią bannery reklamowe - może za drobną opłatą "okują" Jemu nie chodzi o oczka tylko o coś co przełoży przez te oczka(zapinki jakieś?), albo ja źle zrozumiałem.
  3. > Mam kosiarkę z silnikiem B&S 625. Przez 4 lata pracowała bez najmniejszego problemu. Niestety > taka sytuacja trwała do wczoraj. Kosiarka gaśnie zaraz po odpaleniu. Silnik pracuje jak się mu > ręcznie pompuje paliwo. > Zanim zabiorę się za rozkręcanie, może ktoś podpowie od czego zacząć? > Wyczytałem, że najczęstszą przyczyną jest wyciągnięcie się membrany gaźnika, ale to dotyczy innych > modeli Nie wiem ile u Ciebie trwa chwila, ale podobne problemy miałem z pilarką. Odpalała i od razu gasła. Wymiana świecy rozwiązała problem. Może warto sprawdzić?
  4. clowiek

    Rozrząd i reszta

    > witam. > czy do demontażu tego kółka jest potrzebny jakiś ściągacz. > Ewentualnie jak najprościej je zdemontować?? w moim przypadku zeszlo za pomoca pociagniecia reka. Zaden sciagacz nie byl do tego potrzebny.
  5. clowiek

    Rozrząd i reszta

    > Taką ofertę dostałem od opel-mądry: > rolka napinacza LITENS,rolki prowadzace-INA,pasek roz-GATES,pompa > wody-DOLZ > Rozrząd kosztuje 330 zł kpl,pompa wody 97 zł-od tego mozna odliczyc > 15% rabatu dla autokącika. > Ciekawe jaką ofertę da mi zielik hmm podrozalo... chyba, ze do Twojego silnika czesci drozsze. w czerwcu/lipcu 2008 placilem u niego 251,22zł (pasek conti, rolki INA, napinacz Litens, Pompa wody Dolz - 72,50zł. ceny po upuscie.
  6. clowiek

    Rozrząd i reszta

    > Co powiecie na te zestawy: > komplet 1 , komplet 2 > Chcę zmienić rozrząd i właśnie zaczynam od kupna części nie sprawdzalem cen ale moge polecic to. Dostepny rowniez przez allegro . Dwa razy rozrzad(rolki INA, napinacz Litens, pasek conti lub gates, pompa SKF lub Dolz) u niego bralem, poduszke amorka + lozysko i zdecydowanie polecam. Aha i nalezy sie upomniec o 15% znizki na haslo autokacik.
  7. > Może po prostu niektóre napinacze mają deklarowaną śrubę montażową o > rozmiar mniejszą a inne większą. Ja dostalem ta srube wraz z napinaczem i tez nie przechodzila. Chyba, ze od innego kompletu byla
  8. Quote: Można teraz sprawdzić napinacz. Przed montażem nowego warto sprawdzić, czy śruba mocująca swobodnie przechodzi przez jego otwór. Ja kupiłem napinacz LITENS i trochę się zdziwiłem, gdy okazało się, że nie mogę swobodnie wsunąć w niego śruby. Poprzez wkręcenie wchodziła bez problemu. Musiałem ją x-razy przebijać młotkiem w jedną i 2gą stronę aby otwór się trochę wyślizgał. Nieco lepsze jest zapewne delikatne rozwiercenie, ale moje rozwiązanie też się sprawdziło. Ja tez sie zastanawialem nad nieprzechodzeniem sruby przez napinacz, choc wkrecic sie daje bez klopotu. Pamietam, ze dosc dokladnie mu sie przygladalem w srodku i odnioslem wrazenie ze celowo jest tak zrobione, tylko po co? Tam ewidentnie jest niewielkie zgrubienie, dokladnie w miejscu gdzie przechodzi sruba. Moze ktos ma jakas teorie na ten temat? a za manual wielki szacun
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.