Skocz do zawartości

kanu

użytkownik
  • Zawartość

    6771
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

575 Przezacny kompan

O kanu

  • Tytuł
    Afgan
  • Urodziny 16.11.1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    wredna istota momentami...
  • Samochód
    bordowy dzikus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kanu

    Układ dolotowy lanosa stożek

    Trzeba dodać, że auto "z dołu" bedzie troszkę gorzej jechać, natomiast w wyższej partii obrotów lepiej oddycha i jest żwawsze. Druga sprawa w aucie n/a (czyli bez T) efekty są niezauważalne. Kiedyś robiłem pomiary na hamowni Lanka z i bez stożka, różnice była jak pamiętam niewielkie.
  2. kanu

    Wzmocnienie do podłużnicy

    Arthur Tussik zrobi z tego bezwypadkowe cudo
  3. kanu

    Audi - benzyna i diesel - jaki olej?

    Byle nie podróbki... a tego dużo na rynku...
  4. kanu

    Audi - benzyna i diesel - jaki olej?

    Do diesla szukaj wersji do DPfow czyli jakis xclean w wersji FE czy C3. Do benzyny byle by spełniał normę VW 😄. Do tego filtr oleju i będzie komplet. Niektórzy twierdza, że po zmianie oleju z Castrola czy Mobila, praca silnika była bardziej przyjemna...
  5. kanu

    Audi - benzyna i diesel - jaki olej?

    Ja w obu moich poprzednich Audicach zmieniałem "ASOwy" olej na Motula. Przy dieslu jak i przy benzynie X-clean lub podobny.
  6. kanu

    1,0 TSI 110 KM vs. 1,0 T 129 KM od Hondy ?

    120KM 1.8T z Audi robili na 200KM tunerzy... kwestia ile wtryski mogą i turbo wydmucha...
  7. kanu

    1,0 TSI 110 KM vs. 1,0 T 129 KM od Hondy ?

    Pojeździsz 😎
  8. kanu

    1,0 TSI 110 KM vs. 1,0 T 129 KM od Hondy ?

    W 1.8TSI jak depnąłeś mocno w pedał to niestety ale z niskich obrotów obserwowało się moment zawachania zanim turbo zaczynało dmuchać. Później od jakiś 2000obr/min faktycznie szło płynnie i bez zająknięcia. Turbo napewno lekko większe niż w tych pierdziawkach 1.0 czy 1.4 więc może tym można to bronić Myślę, że kazde auto z jednym turbo ma zawsze mały moment zadyszki w pewnym zakresie obrotów.
  9. kanu

    Myjka ciśnieniowa Karcher K3 czy K4

    Ja mam K5, z czasem dokupiłem wielofunkcyjną końcówkę by nie zmieniać co chwila, przekręcam tylko na inne ustawienie. Auto, kostkę myje bezproblemowo. Uzywam 4x w miesiącu i jestem zadowolony.
  10. kanu

    1,0 TSI 110 KM vs. 1,0 T 129 KM od Hondy ?

    Jak jeździłeś wcześniej niemcami, pojeździj teraz japońcami. Daj im szanse Stylistyka totalnie różna w obu samochodach, komfort jazdy i wyciszenia pewnie też, o plastikach nie wspomnę. Ważne jaka jest wygoda w fotelach, jak auto jedzie i trzyma się drogi. Golf oklepany od lat, puchnie tylko mu karoseria a Civic szaleje z design'em i pomysłami np T pod maską Golf choroby wieku dziecięcego ma praktycznie z każdym modelem, Civic obecnie co najwyżej ze sławną skrzynią w TypeR'ach, no i nie wiadomo jak tam blachy i podatność na rdzę (bo z tym japońce zawsze miały mniejszy/większy problem Golf auto dla ludu więc teoretycznie wcześniej czy później go ktoś kupi jak cene obniżysz a Civic będzie dla koneserów
  11. kanu

    Najmniej kłopotliwy "automat"

    Dochodzi jeszcze kwesta wyciszenia w danym aucie, niwelująca troszkę szkodliwe skutki dźwiękowe Podsumowując, nie ma to jak klasyczna ręczna skrzynia, pozwalająca przeciągać na obrotach autko, wtedy to dopiero jest hałas
  12. kanu

    Najmniej kłopotliwy "automat"

    Wiesz do wycia się można przyzwyczaić, tyle, że nie zawsze depczesz "pedal to the metal" Naciskając delikatnie gaz hybrydka jedzie bez wiekszego wycia i ładnie liniowo, bez szarpania przyspiesza
  13. Patrząc na otomoto i Twój strzał z tym autkiem i tym silnikiem, wypluło słownie 5 szt w przedziale cenowym 15400 do 39500 Auta około 13 letnie z magicznymi przebiegami do 250k km Generalnie loteria. Nie wiem jak to u Volvo wygląda, ale raczej częsci tylko oryginalne i zamienników chyba dużo do napraw nie ma, choć może to już nieaktualne i chińczyki już robią i do tego wzystko
  14. kanu

    Bardzo małe spalanie Co jest nie tak?

    Ja się staram jeździć na tą samą stację i tankować przy tym samym dystrybutorze. Tankowanie zawsze do 1 odbicia. Po kilku tankowanicha zaczyna się obrazować średnia z baku. Uzywam stronki motostat gdzie wrzucam dane, np ostatnie tankowanie dało mi wynik 6,99 i się zgadza z tym co wpadło do baku plus przejechane kilometry No i ciekawostka wydawało mi się, że spalanie będzie troszkę wyższe niż poprzednio, gdyż zdarzyło się parę dłuższych odcinków (generalnie połowa jazdy była po autostradach) z prędkościami 160-180, więc powinno więcej wyżlopać, a tu delikatnie spadło w stosunku do jazdy tylko miejskiej z poprzedniego tankowania Jednak to wolnossące 2.5L wspomagane elektrykiem jest dobrym rozwiązaniem japończyków
  15. Podobają mi się testy OZIego, ale ciągle widzę, że te auta ma popsute, wszędzie kierownica nie po tej stronie co trzeba
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.