Jump to content

kanu

użytkownik
  • Posts

    11471
  • Joined

  • Last visited

About kanu

  • Birthday 11/16/1978

Retained

  • Afgan

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Car
    M2/M3 JDM
  • UTO
    2 kulosy albo rower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kanu's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

2k

Reputation

  1. Kolejny ignorant z PiSu napisał na kolanie rozporządzenie... Welcome to Kaczociemnogród
  2. Mając piec na stole wychodzą zawsze jeszcze inne rzeczy do wymiany, poprawki, uszczelnienia, rozrządy i wszystko dookoła, stąd finalna cena może oscylować grubo powyżej 10k zł. Jak jest okazja i jest kasa, to zakuć, porobić trochę tjuna i cieszyć się z jazdy @IgorekAuto kupione z jakąkolwiek wiedzą o tych silnikach czy po prostu auto w dobrym stanie ale silnikowo do poprawki i cena była dobra??
  3. Dodam, że bardzo pięknie doświetla na chwile tablice informacyjne umieszczone przy drodze. Nie da się nie zauważyć informacji o zjeździe
  4. kanu

    Mazda CX-60

    Dlatego wersja PHEV jest nasjensowniejsza
  5. Zazwyczaj skrzypienie dochodzi z wahaczy... Jak bujasz autem mocno na boki to pojawia się dźwięk czy nie? Jakie nierówności to powodują? A może to nie skrzypienie a bardziej dzwonienie? wtedy bym zweryfikował luzy na klockach...
  6. Ja mam od kilku lat Taurusa i nic się z nim nie dzieje. Jak cię stać kup prestiga Thule, z drugiej strony, jak nie masz gdzie trzymać lepiej wychodzi wypożyczenie raz na jakiś czas niż kupowanie na stałe własnego
  7. kanu

    Krety

    U mnie odkąd pies na działce biega kretów brak Za to ciągle gdzieś nornice myszkują, bo otworów po nich sporo. Ale jak pies wyczuje świezynkę to mordę tam w dziure wsadzi i potem podleje to się wyprowadzają gdzieś indziej Dodam, że wkoło mam pola uprawne, wiec dzikich lokatorów ziemnych sporo W pobliskim lesie żyje rodzina myszołowów, też troche wyplenia krecisławy i nornice podczas porannych patroli lotnych
  8. kanu

    Lexus GS300 mk3

    W skrócie dość spore auto, w środku miejsca wystarczająco. Technologia centralnego systemu infotainmentu i nawigacji już troszkę przestarzała ale idzie się przyzwyczaić. Model który miałem okazje użytkować miał praktycznie wszystko na pokładzie, (od wentylowanej skóry po inne gadżety, których się rzadko używa) więc komfort ogólnie fajny. Siedzenia dość wygodne, ale jasna tapicerka niezbyt nadaje się jak się ma dzieci albo psa Nie mogłem przyzwyczaić się do kierownicy drewno/plastikowo/skorzanej Dość dobrze wyciszone auto. Silnik zbierał się dość żwawo, skrzynia delikatnie lubiła poszarpywać, ale może tak akurat w tym modelu było (tym bardziej, że to był zastępczy przyserwisowy pojazd), albo taka natura tej skrzyni. Przy dynamicznej jeździe szarpnięć nie było tylko przy normalnej. Auto do ekonomicznych nie należy, w mieście potrafiło te 12-14 wciągać (szczególnie w korkach), na podmiejskich trasach i spokojnej jeździe udało mi się zejść do 8,5l. Więc pewnie dobrze by to zagazować, lub szukać hybrydowej wersji, ale tu się trzeba liczyć z jeszcze mniejszym bagażnikiem. Zawieszeniowo ok, dobrze wybierało nierówności, nic podejrzanego z zawieszenia nie dochodziło. Bagażnik mimo gabarytów auta nie jest jakiś duży. Jest to jakaś alternatywa japońskiego producenta do aut niemieckich z tamtych lat. Wygląd też jakoś nie razi i w miarę ładnie wygląda z zewnątrz więc nie ma wstydu przed sąsiadem Dużo więcej nie opowiem, bo przygoda była dość krótka by wypowiedzieć się bardziej z poziomu kosztów eksploatacji czy tam jakiś napraw.
  9. kanu

    Lexus GS300 mk3

    Jeździłem taki modelem ze 3 tygodnie, 3 litrowa benzyna w automacie. Mogę się jakimiś spostrzeżeniami podzielić, ale znawcą nie jestem
  10. W 2019 dostałem strzała w tył i jednocześnie oberwał przód. Co prawda inna wartość auta (Lexus), ale naprawa w "nieautoryzowanym" serwisie z OC sprawcy wyszła prawie 40k. Oberwały w większości plastiki, żadna część konstrukcyjna nie była ruszona, podłoga nie pogięta itd... Najdroższa była lampa przód bo się zaczep zerwał. Jak potem oglądałem auto, to idąc wg faktury i wymienionych elementów to pewnie z połowa nie była nawet ruszona i założyli stare, a nowe wpisali i kasę przytulili. W lakierni na Przybysza, kiedyś naprawiałem Audi, samo lakierowanie po przycierce, źle nie wyszło więc Jerzyka atakuj
  11. ja mam na podłodze położony kawałek drewnianej belki i wystarcza Została mi z 20 lat temu po budowie domku na działce, do tej pory się sprawdza
  12. a jaki procent prądu w PL jest z węgla? "W Polsce w 2021 roku znacznie wzrosła produkcja prądu elektrowni zawodowych na węgiel i węgiel brunatny; udział produkcji prądu z węgla w produkcji prądu ogółem podskoczył o kilka punktów procentowych, do prawie 80 proc...." Zatem czy tu czy tu, jak widać- ciągle ta ekologia słaba dodajmy jeszcze produkcje baterii/aku i mamy komplet
  13. Fajne te startapy i patenty. Rozwijają technologię super... ale. Zastanawiam się, czemu nie idą w paliwo wodorowe, które chyba tańsze w produkcji i bardziej ekologiczne w użytkowaniu, niż prąd z węgla docierający do stacji ładowania, skąd finalnie ładuje się samochodowe akumulatorki. Do tego szybszy czas tankowania i pewnie możliwość składowania w zbiornikach prawie jak zwykłe paliwo na stacjach (czy nawet jak LPG/CNG).
  14. Jeśli porównać chcesz wolnossaka do TSI to nie ma sensu, bo mimo podobnej mocy, pewnie dynamika przyspieszania jest lekko inna (w tym i uzyskiwany moment obrotowy, który w maździe będzie wysoko...). Na papierze zdaje się mazda jest wolniejsza od 1.5TSI o tej samej mocy w sprincie 0-100. Natomiast porównując 2.5T do 1.4 TSI - pewnie było by sporo lepiej na korzyść japońca Szczerze golf jest nudny, jeździłem kilka lat niemcami, teraz 2 z kolei auto z Japonii, na chwilę obecną mi odpowiada
  15. Prawda wersja M3 w USA z 2.5T robi robotę może nie jest to demon, ale ładnie to się zbiera. Niestety muszę zadowolić się wersją o 0,5l mniejszą i bez T.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.