Jump to content

kanu

użytkownik
  • Posts

    11062
  • Joined

  • Last visited

About kanu

  • Birthday 11/16/1978

Retained

  • Afgan

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Car
    japoński
  • UTO
    2 kulosy albo rower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kanu's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/19)

1.8k

Reputation

  1. Kiedyś zdarzały się korki na stacjach benzynowych na A1 w stronę morza czy na MOPach, a teraz będą kolejki elektryków do ładowarek
  2. Na złodzieja nie ma rady, jak mają ukraść to i tak ukradną, a jak nie będą potrafić, to zniszczą środek... Znam przypadek nowej mazdy, gdzie nie dali rady odpalić auta, znaleźli w bagażniku pianki do uszczelniania drzwi/okien, to odpalili wszystkie w środku samochodu, po złości. Wymiana wnętrza kosztowała 30koła... ubezpieczenie pokryło na szczęście.. Pytanie do znawców tych zabezpieczeń, czy nie da się odpalić auta przez obd? Ponoć jest jakaś opcja serwisowego odpalenia auta, nie omija to wtedy zabezpieczeń dołożonych?
  3. U mnie kiedyś taka kontrolka doprowadziła do regeneracji turbo świece kable były ok, a turbo klęknęło i objawiało się właśnie kontrolką...
  4. Kupując ostatnio auto w czasie negocjacji ceny, czekałem aż sprzedawca się przyzna do szkody na aucie. Gdy już to zrobił, poprosiłem o zdjęcia podpierając się raportem i ogólnym kosztorysem z raportu. Okazało się, że szkoda była minimalna (lekkie zarysowanie zderzaka w dolnej części) ale ubezpieczyciel wycenił całość na około 3k zł Zatem potwierdziło się, że raport nie kłamał, sprzedawca pokazał zdjęcia, wysłał również mi potem na maila dla potomności. Myślę, że lepiej wydać czasem te 50-100zł (mają czasem promocje, kupując 2 raporty od razu zapłacisz np 25% mniej, wtedy możesz drugie auto sobie później sprawdzić zachowując slocik) niż tracić czas, jeździć po serwisach przeglądach i płacić. Sam sprzedaje obecnie auto po drobnej kolizji, gdzie uszkodzenia były głównie zderzakowe, wszystko opisałem (mam zdjecia, mam kosztorys, mam wycene itd), a i tak malkontenci się znajdują co ciągle narzekają, że nie naprawione w ASO tylko innej mniej autoryzowanej stacji itd....
  5. Żonie zakupiłem do autka Falkeny Euroall Season AS210 w rozmiarze 195/55/16 XL Małe miejskie autko, to lepsiejszych nie trzeba Na razie nie narzeka, czekamy na śnieg to potestujemy
  6. Ja z tych 3 wolę Carvertical, chyba najpełniejsze dane pokazuje. Ale to kwestia czego szukasz i co Ci do szczęścia potrzebne.
  7. Ile ludzi tyle opinii W każdym poprzednim aucie miałem dwa komplety kół, lato na alu, zima na stalówkach. Jeśli masz gdzie składować, to najlepsza opcja biorąc pod uwagę fakt, że nie masz dwóch lewych rąk i potrafisz sobie zmienić kółka w ramach wieczornego piwka W tym roku zakupiłem całoroczne do auta żony, bo nie będzie robić wielkich przebiegów i głównie po mieście. W swoim obecnym pojeździe wyjątkowo mam dwa komplety kół na alusach (tak wiem, zima nie sprzyja alusom...), ponieważ dostałem praktycznie nowe opony zimowe w takim samym rozmiarze jak letnie, a że ciężko znaleźć stalowe 18'', to jest jak jest
  8. Moi drodzy, czy wbudowane punkty mocowań belek dachowych (mówię tu o seryjnie przygotowanych miejscach mocowań na śruby w dachu auta) są w autach identyczne? (nie mówię o relingach) Czy każda marka musi mieć dedykowane łapy mocujące pod to (ze względu na krzywiznę dachu, rodzaj nadwozia itd...) ? zdjęcie poglądowe
  9. dlatego staram się zawsze mieć całe koła nie po to montowałem kołeczki na ścianie
  10. Ja kupiłem drugi komplet alusów na zimę, bo łatwiej mi się przechowuje koła całe na kołku niż leżące na sobie same opony. Te stalówki to mi jakoś zalatują klimatem PRLu...
  11. Wyobraź sobie, że ślad węglowy pewnie jest taki sam na produkcji auta 1.0 czy 5.0. Fabryka i tak musi spalić tony węgla, by prąd do produkcji skądś wziąć... podobnie z elektrykami. Taka to ekologia. Za chwile historia zatoczy koło i kryzys paliwowo energetyczny wykończy wszystkich. I tyle z tych ograniczeń emisji...
  12. [S] autko Lexus IS 300h 2014 wersja (ówczesna) Elite. Dołożony tempomat, kamera cofania, panel dwustrefowej klimy, wszystko przy użyciu oryginalnych podzespołów. 78000zł do negocjacji. Więcej info znajdziecie na otomoto. Użytkuje go od maja 2018 roku.
  13. Wszystko kwestią budżetu. Kupiłem zonie 6 letnią mazde2 w automacie i się nie może nacieszyć. Może i droższe to to niż konkurencja, ale też musi jakoś wyglądać no i być w miarę bezawaryjne, o rdzę się nie martwie. Teść ma M2 z 2004 i mimo że wrasta większość tygodnia na parkingu w kostke, to cholera nie chce zardzewieć a liczyłem, że wkońcu wtopią w czymś). Zanim wybraliśmy daną markę przeglądaliśmy: - Audi A1 (nawet kupiliśmy, ale okazało się topielcem) - Suzuki Swift (prawie kupiliśmy...) - Toyota Yaris (pozycja za kierownicą nie odpowiadała i bagażnik z przelotem do wnętrza na bokach siedzeń, to już matiz zakrywał dostęp do bagażnika w całości...) - Suzuki Baleno (jakoś sylwetka nie była przyjemna w odbiorze) - Kia Rio (ciężko było znaleźć auto z AT i kamerą cofania w standardzie...) - Peugot 208 (coś o awaryjności nas odrzucało) Widzę, że masz M6 w skyactive, narzekasz na starszą siostrę? jak nie i masz budżet idź w M2 przyjemne i dobrze prowadzące się autko, takie moje odczucia.
  14. Komisant przy salonie skody potwierdził, że wstawiają na salon już używki bo nie ma czym handlować i te też schodzą No ale co się dziwić, lepiej tak niż auta co popłynęły w DE w czerwcu... (sam na takie się nadziałem, na szczęście oddali kasę i zabrali auto)
  15. Zbynek zadaj sobie jedno zasadnicze pytanie: Jak czesto w trasę bedziesz jechał hybrydą? Jak dwa razy do roku (wakacje czy narty) to ja myślę, że spoko. Bo większość roku będziesz turlał się przecież po mieście. Z własnego doświadczenia prawie 40k km hybrydą powiem tak, lekkiej nogi nie mam, przeloty miejskie mam od 2-20km co przekłada się na nierozgrzany napęd i daje wyniki rzędu 7,4l/100. W trasie (wakacje) spokojnie można zrobić 6 (ale to żona musi kierować), ja robię okolice 7,2l ale latam 140-180, tempomat, dohamowywania itd. Z drugiej strony pamiętaj, że bagażnik masz mniejszy w hybrydzie no i ze auto cięższe, więc więcej trzeba rozpędzać. Pisze to z perspektywy Lexa, 2,5 z napędem na tył. Corollki czy camry mają już napęd na przód więc odchodzą masy wirujące wału itd... Podsumowując, planuje zmiana auta na zwykłą benzynkę, choć wiem, że spalanie po mieście mi wzrośnie w okolice 10l Obecnie ujeżdżam od czasu do czasu małego skyactive w mazdzie 2 1.5 90KM w automacie i robię nim 7-8 litrów Chyba wszystkie auta mam popsute
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.