Skocz do zawartości

Kovic

użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kovic w dniu 23 Maja 2022

Użytkownicy przyznają Kovic punkty reputacji!

2 obserwujących

O Kovic

  • Urodziny 29.03.1981

Profile Information

  • Zainteresowania
    Pizza.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kovic's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

2 tys.

Reputacja

  1. Taki żeby było ciasno, dostawczaki mają na ogół większy otwór. Chodzi o to że ciężko jest na wyważarce założyć koło identycznie dokładnie. Wiele tańszych wyważarek informowało że jest wtedy minimalne niedoważenie gdzieś na osi koła. Tyczy się to bardziej urządzeń które pokazują od 1 grama. Obecnie min. z tego powodu dużo wyważarek informuje np. od 5 gram niedoważenia.
  2. Hej, tu się dowiesz więcej. Urządzenie do garażu wystarczy.
  3. Stożek dajesz od środka. Felgę zakładasz wnętrzem w stronę wyważarki. Dociskasz śrubą. Zwróć uwagę żeby felga była oczyszczona z grubsza. Dodatkowo - pamiętaj że jak wyważysz, przekręcisz koło na ośce i znów puścisz wyważarkę - pokaże Ci inne wartości
  4. Polecam szkolenie od mistrza Marka.
  5. Wiesz że nie zawsze się smaruje ? Poznasz po gumkach
  6. Nie ma takiej. Tym bardziej że żadna stacja klimatyzacji nie jest na tyle dokładna aby określić ile tego czynnika odzyskała, tolerancja i rozbieżności są powyżej norm określonych prawnie To taki nasz bubel prawny. Nie wiem jak w innych krajach UE.
  7. Najprawdopodobniej tak jest. Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Większość ASO współpracuje z blacharniami które są kilometry od ASO. Mało które ASO lakieruje.
  9. Nie, nie zajmuję się serwisami. Nie trafiłeś. Rozumiem że Twoje pytanie to : Odpowiedziałem Ci już że nie pracuję w ASO, nie wiem jak wygląda szczegółowa procedura w danym warsztacie. Natomiast to co opisałeś w cytacie powyżej - świadczy tylko o totalnym braku wiedzy osoby która serwisowała to Audi. Np. nie potrafiła zrobić tak podstawowej czynności jak odgrzybienie układu klimatyzacji.
  10. Ad1. bardzo mnie cieszą Wasze zakurzone stacje klimatyzacji. Im mniej je używacie tym więcej zarobku ja mam w przyszłości. Szanuję takie podejście. Ad2. nie pracuję w ASO, opieram się na zaleceniach producentów aut które są zebrane w np. autodacie. Skoro producent zaleca kontrolę poziomu środka chłodniczego - jak to zrobisz ? Wsadzając termometr w kratkę?
  11. Większym problemem jest nie usuwanie wilgoci. Woda plus olej PAG powodują kwasior który bardzo mocno koroduje układ i sprężarkę. Najczęściej wyciągam opiłki i przypalony olej z aut których właściciele mają podobne poglądy do kolegi @Igorek
  12. Tu znów pokazujesz przykład totalnie zły. Wszelakiego rodzaju granaty, chemia rozpylana ultradźwiękowo musi być stosowana przy wyłączonej klimatyzacji, aby parownik był suchy. To że ASO czegoś nie zrobi, oleje to nie jest wzór postępowania i tak ma być, tylko jest to zwykłe olewanie procedur. W każdym ASO jest stacja klimatyzacji, mało tego, jest kilku dostawców tego typu sprzętów którzy są akceptowani przez producenta. Certyfikacja ASO wymaga posiadania stacji klimatyzacji. Po co ?
  13. Podobnie duże jest prawdopodobieństwo że brak wymiany oleju przez pierwsze kilka lat auta go nie unieruchomi. Po co zmieniać ?
  14. Ja mogę. Np. Hiundai co 12 miesięcy/ 30.000 km.
  15. Przytaczasz absolutnie nie trafiony przykład. Firmy lesingowe czy wypożyczające auta najchętniej by sobie tyłek szkłem podcierali, te podmioty chcą za wszelką cenę oszczędzić każdy grosz i nie zgadzają się na wymianę łysych opon, zużytych hamulców - a co dopiero jakaś tam klima. Sorry, ale przykład totalnie z dupy. Z resztą Twojego postu nie chce mi się dyskutować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.