Jump to content

Harp

użytkownik
  • Content Count

    747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    9d 8h 6m 12s

Harp last won the day on January 29 2018

Harp had the most liked content!

Community Reputation

367 Przezacny kompan

2 Followers

About Harp

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    na 44 wyspach
  • Zainteresowania
    Adventure Racing
  • Car
    F25

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W ośmioletnim Tiguanie błędów nie było a załączenie/przesterowanie napędu przy mocnym przyspieszaniu objawiało się łupnięciem. Czuć było także rozłączanie. Więc w teście drogowym też bądź wyczulony na takie zjawiska. Dodatkowo mokra trawa może pokazać czy jak przekazuje napęd. A najlepiej to nasz kolega z forum ze swoimi rolkami
  2. Te dwa kolory są jakimś odwołaniem do historii. Odważne jak na nasz smutny kraj. Dostrzegłem też takie zjawisko że takie alfy, lancie (ich projekty) wyglądają jeszcze lepiej na włoskich uliczkach.
  3. Moim zdaniem versja Veloce prowadzi się lepiej od obecnej X3, którą posiadam na kołach 19" i standardowym zawieszeniu. Obecne X3 jest o wiele bardziej komfortowe jak wcześniejsze F25, trochę buja. Alfa, pomijam osiągi silnika bo nie mam czego porównywać 280KM benzyny do 190 diesla, prowadziła się jak duży gokart. Tłumienie jeszcze całkiem dobre, kulturalne, lepsze jak w poprzedniej F25 a do tego jest zwarte, chętne do prowadzenia. Pan z salonu mówił, że nie da się tego wprowadzić w poślizg ale na dużym rondzie (Hakena @bergerac będzie wiedział), podczas deszczu nie było problemu i zachowanie wzorowe - kontrolowany, równy uślizg 4 kół. Była to jazda próbna i czułem się na tyle pewnie i panowałem nad autem że mogłem to zrobić. W obecnym BMW, które mam od miesiąca nie czuję go tak dobrze. Jeździ bardzo dobrze i komfortowo ale bez takiego zacięcia sportowego. Układ kierowniczy sprawia wrażenie nadwrażliwego. Nienaturalnie mały skręt kierownicy powoduje stosunkowo duży skręt kół. Pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia. Podsumowując to świetne auto ale wybrałem X3, bo nie miałem czasu myśleć, ciut przestronniejsze i lepiej poskładane (testowałem wersję przed liftem). Miałem też nadzieję, że BMW nie będzie odstawać prowadzeniem a jest obecnie o wiele bardziej komfortowe a nie sportowe co cieszy i rozczarowuje. Alfa przy niezłym komforcie jeździ lepiej. Podejrzewam tylko, że prześwit ma mniejszy.
  4. Tak też mówił sprzedawca. Demo było przed liftingiem a zabrał na przejażdżkę po wiejskiej drodze by pokazać jak miło reseruje. Niestety wnętrze narobiło z nawiązką efekty dźwiękowe.
  5. Niedawno dokonałem wyboru pomiędzy stelvio veloce i kontynuacji przygody z nowym x3. Alfa serce i praktyczność tylko ciut gorsza od x3. Prowadzenie, przyjemność "ostrej jazdy" lepsze od BMW, silnikowo też byłoby stać mnie na więcej KM. W Alfie gorsza elektronika wspomagająca. Design i tutaj miałem rozdarcie bo wygląd fajny ale trochę w moim odczuciu mało męski. Zbyt cukierkowo. Środek za to świetny, prosty, trochę ascetyczny i bardzo elegancki. Co zauważyło że wybrałem x3? Szum od uszczelek w drzwiach i trzeszcząca podczas jazdy konsola.
  6. Folia 3m st czy xt coś taśm 35% blokowania kładzione samemu pierwszy raz. Idealnie nie wyszło ale źle też. Przyciemnianie podobne do fabrycznych. Mi tam pasowało i pasażerom z tyłu również. Przejrzystość folii ze środka jest trochę gorsza jak szyby oryginalnej, szczególnie na tylnej szybie gdzie obrazdelikatnie deformuje się na ścieżkach grzewczych.
  7. I żeby nie było zbyt gorąco. Malowałem przy 30*C i faktura wyszła zdecydowanie mocniejsza, wręcz szorstka, jak tam kiedy było chłodniej.
  8. Akurat interesowałem się BMW i rabaty ok. 25% są na auta nowe ze stocku 2019. Do produkcji tak bardziej 15-18% z tym, że sporo fabryk stoi i nie zamówisz a ceny właśnie rosną ze względu na kurs złotówki.
  9. Połączenia nierdzewne bardzo łatwo się zacierają więc pasty obowiązkowe. Z aluminium tworzą ogniwo galwaniczne ale niezbyt wielkie. Śruba ocynk zdaje się że większe. Śruby nierdzewne mają różne klasy wytrzymałości i odporności korozyjnej. Takie fest to A4-80 tylko czy są potrzebne.
  10. Są. W stoczni remontowej w której pracowałem to wchodziły przedmioty takie ok 1m3. @sherif może zamiast odrdzewiacza to środek do czyszczenia ciężkich frakcji olejowych: Chemtec R100 lub coś bardziej dostępnego Tenzi TG.
  11. To jeszcze dodam. Nie siedzę w tym ale słyszałem jak to wyglądało w firmie. Oprócz samej konstrukcji do użytkowania potrzebne były odbiory instalacji jak wentylacja, oświetlenie z pomiarami, sama instalacja elektryczna z zabezpieczeniami, wyłączniki awaryjne, p-poż... Jest trochę zabawy.
  12. Harp

    Balkon

    A jakaś izolacja termiczna jest tam przewidziana?
  13. Można wymieszać piasek albo go posypać na mokrą warstwę i potem zamieść / wydmuchać przed ostatecznym przemalowaniem. Jak nie wylewasz tej żywicy a malujesz tylko zachowując fakturę betonu to aż tak śliskie to nie będzie.
  14. Na stronie niemieckiego sklepu reifen.com znajdź felgę o twoich parametrach a najlepiej tą samą. W załączniku będziesz miał homologację i tam wszystkie modele aut, silnik, moc do jakich możesz ją użyć wraz z info jakie mają być śruby i pierścień centrujący.
  15. Musisz wystąpić o warunki przyłączenia w ZE i tam możesz pogadać gdzie byś chciał go mieć. Nie wiem, czy nie będziesz musiał dołączyć też projekt instalacji zalicznikowej czyli branżysta będzie musiał zrobić projekt podłączenia np. RBtki, jej uziemienia, rodzaj przewodu. Jak dadzą Ci taryfę budowlaną, a raczej taką bo by mieć taryfę G to trzeba mieć już obiekt wybudowany, to płaci się u mnie ok 200 pln/2mieś. Podłączenie jest jakieś ryczałtowe i koszt do przełknięcia. Woda pewnie podobnie - warunki przyłączenia + trzeba wykonać projekt przyłącza. Koszt przyłącza jest uwolniony i potrafi srogo kosztować.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.