Skocz do zawartości

Harp

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 715
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Harp w dniu 29 Stycznia 2018

Użytkownicy przyznają Harp punkty reputacji!

Profile Information

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    na 44 wyspach
  • Zainteresowania
    Adventure Racing
  • Samochód
    F25 zmienione na G01

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Harp's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

1,3 tys.

Reputacja

  1. Masz rację i chyba jest to taki standard przy podawaniu parametrów: Parametry techniczne moc: 3000 W wydajność: maks. 600 l/h ciśnienie robocze/ ciśnienie znamionowe: maks. 15 MPa (150 bar) ciśnienie: maks. 18 MPa (180 bar) długość przewodu zasilającego: 5 m
  2. Ciężar bramy ma być zrównoważony sprężyną tak że ani nie opada ani nie jest wciągana do góry co może powodować większe opory dla napędu by pchnąć ją w dół.
  3. A sprężynę równoważącą masz dobrze naciągniętą?
  4. Siła mycia to wypadkowa ciśnienia i wydatku wody + rodzaj dyszy i myślę że do zadań domowych fajnie jest mieć te 180 bar i 600 litrów - przy tych parametrach to czuć już w rękach że to działa, jest też ostrzeżenie by uważać przy myciu auta z pełną mocą. Mam podstawowego Karchera i tę z lidla PHD 180 i różnica jest bardzo duża. Ten Stihl ustępuje chyba parametrami stalco. Dobrze też rozważyć gwarancję, serwis i dostęp do części zamiennych i tutaj Karcher pewnie będzie wygrywał.
  5. Kolega @punktak bardzo dobrze pisze - instalacja PC im prostsza tym lepiej i ekonomiczniej działa, będzie też mniej problemów serwisowych z siłownikami, sterownikami. Sterowalność wodnego ogrzewania podłogowego jest tak niska, że sens regulacji występuje dopiero przy planowanej zmianie na kilka dni. Przy małym domu traci sens. Można to robić manualnie na rozdzielaczu.
  6. Gips szpachlowy. Jak chcesz masę gotową to np. Knauf Fill & Finish, ale przy głębszych ubytkach, według mnie, bardziej sprawdzają się masy proszkowe. 1. Usunąć co odpada. 2. odkurzyć 3. zagruntować 4. wypełnić masą tyle razy aż nie będzie dołka po wyschnięciu 5. wyszlifować kostką 150 6. pkt. 2 i 3 7. Malować
  7. Jak dom "ciepły" - dobrze zaizolowany, powierzchnia podłogówki odpowiednio duża, brak innych grzejników które można wyłączyć i temperatura powietrza jest komfortowa, to podłoga może wydawać się chłodna bo jest mała różnica pomiędzy nią a otaczającym powietrzem. Po prostu wystarczy mieć temp. podłogi np 27*C by w domu było ciepło, ale jest to zbyt mała temperatura dla ciała by odczuwało przez dotyk powierzchnię jako ciepłą.
  8. Harp

    Szambo wybiło mnie

    Zdarzają się też przypadki uszkodzenia rury odpływowej przez inne ekipy - przebicie prętem podczas wyznaczania ścieżek itp.
  9. Najwygodniej byłoby mieć sterownik pogodowy i dobrać sobie komfortową krzywą - wtedy automat będzie pilnował jak najniższej i optymalnej temperatury. CWU - od 50*C zaczyna się też bardziej intensywne wytrącanie kamienia więc i szybsze zabrudzenie zasobnika szlamem. Zwiększają się też straty postojowe. Opcja z okresowym wygrzewaniem wydaje się mi być bardziej optymalną.
  10. Duże rabaty są na podstawowy silnik bez Xdrive - ponoć w walce o obniżenie średniej emisji spalin przez markę. Inna sprawa, że dotychczasowi użytkownicy 5 dostrzegają w pewnych kwestiach regres co do tego co oferuje nowy model. Brak części wyposażenia komfortowego, poczucie mniejszej "mięsistości" auta a bardziej takiego plastikowego, brak części mocniejszych silników. Ogólnie odczucia, że to auto jest w pewnych kwestiach "tańsze" od poprzedniego.
  11. Jak kolega @irishpiter pisze Jotomastic jak i inne mastyki jak Hempadur Mastic tolerują pewne zanieczyszczenie rdzą powierzchni przed malowaniem, ale nie może to być luźna, wartwowa rdza bo o nowe spękania będzie łatwo i efekt będzie marny. Jeżeli jest jest to tylko powierzchowna rdza to można poprzestać na myciu ale takim min. 300 bar, które odbije ewentualne luźne stare farby, zmyje bród a jak jest obawa, że powierzchnie mogą być zatłuszczone to poprzedzić mycie detergentem z ciepłą wodą. Wspomniane Sa2 jest już poważnym czyszczeniem strumieniowo-ściernym czyli piaskowaniem, które wykonuje się szlaką pomiedziową lub śrutem (piasek kwarcowy jest zakazany), kiedy to powierzchnia stali pozbawiona jest rdzy, starych powłok do stopnia że bez powiększenia tego nie widać. Do tego uzyskuje się dobrą chropowatość i przyczepność nowych powłok. Jak rdza jest do usunięcia to takim minimum to jest oczyszczenie mechaniczne do klasy St2 - szczotki na szlifierkach, młotki igłowe... do stopnia że usuwasz większość rdzy która odchodzi. Dokładniej znajdziesz w internecie. Trochę kontaktów gdzie doradzą co chcesz kupić: http://www.farby-przemyslowe.com/ https://www.marfarb.pl/farby-przemyslowe/ Kamil Kołpak Yard/EPC/Applicator Manager FROSIO Certificate No. 7096 Jotun Europe Sales Jotun Polska Sp. z o. o. as Agent Jotun Paints (Europe) Ltd. ul. Magnacka 15 80-180 Kowale, Poland Mobile: +48 603 645 005 Adam Wysokinski Sales Manager Hempel Paints (Poland) Sp z o.o. Mob: +48601630962
  12. Bardzo wdzięczne autko. Miałem jakąś zboczoną frajdę jak nim jechałem. Z przodu bardzo przestronny i dające poczucie jazdy z dwie klasy większym. Nasz był bogato wyposażony. Dużo schowków, miejsce na torebunię żony. Fajne odsuwane drzwi, dla dziecka super, do tego fotel pasażera ma możliwość składania także od strony kierowcy więc można wysadzić, zapakować dziecko bez wysiadania. Kanapa z tyłu przesuwna ale tylko dla dziecka. A teraz najważniejsze - zapomnij. Znajdź moje wpisy o walce z naprawy sterownika skrzyni biegów. To auto staje się nienaprawialne. Nikt nie chciał podjąć się naprawy a kupić prawie już się nie da. Sterownik na podmianę musi mieć pełną zgodność wyposażenia a tych było sporo kombinacji a aut wyprodukowanych bardzo mało. Ja znalazłem w Kazachstanie, Ukrainie i Holandii i ten ostatni zakupiłem bez gwarancji działania. Dalej potrzebny był serwis, który na Twoją odpowiedzialność robi adaptację z nadzieją, że nie ucegli i tak nie działającego auta. Jakby nie problemy cyklu życia produktów, to dalej by cieszył.
  13. A rurkami te drgania nie są przenoszone? Te drgania pochodzą od pompy wody, przepływu cieczy? Może warto popatrzyć na poprawność wykonania instalacji? Np. czy nie zamyka się za wiele zaworów termostatycznych i brak jest zaworu upustowego lub czy jakiś zwrotniak nie drga. Lub czy chociaż przepływ na pompie nie jest ustawiony za duży.
  14. Swoją właśnie tam kupiłem i często, ale nie zawsze jest tam taniej. Teraz zbieram się by przećwiczyć jak gwarancja zadziała i czy jest opcja załatwienia przez PL.
  15. Taty Stilo - na przeglądzie diagności mówią: O! Hamulce wymienione! A one mają już 21 lat, klocki grube i ładne zielone napisy Bosch. Tarcze też całkiem ładne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.