Jump to content

OPAL

użytkownik
  • Posts

    1422
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About OPAL

  • Birthday 11/15/1982

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Megane III + Aveo T300

Recent Profile Visitors

1174 profile views

OPAL's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

196

Reputation

  1. Tylko, że to było w czasach covidowych, jak do urzędu nie mogłem się zapisać na wizytę na miesiąc do przodu, bo nie było terminów. Nie wiem jak teraz do tego będą podchodzić, tym bardziej, że chcesz tak długo zwlekać.
  2. Jak przerejestrowywałem auto po tych 30 dniach to pani z okienka krzyczała na mnie póki nie powiedziałem, że zgłosiłem to przez epuap. Wtedy powiedziała, że w takim razie nie ma tematu. Rozporządzenia nie chce mi się szukać
  3. OPAL

    Mazda CX5 2.0

    Spalanie to nie jedyny koszt jazdy samochodem, więc nie wiem czym tu się ekscytować, że diesel pali mniej. Akurat przy Maździe pewnie różnice zrekompensuje mała utrata wartości.
  4. Te silniki oprócz panewek miały problem z padającymi pompami paliwa i wtryskiwaczami Delphi. Egzemplarze z Siemensem były bezproblemowe. Najbezpieczniej kupić auto z tym silnikiem po 2009 roku. Wtedy zostały poprawione. U mnie 200 000 km bez żadnych problemów.
  5. Zjazd z POW w Puławską. Tam z 5 pasów robią się 2. Z moich obserwacji wynika, że jazda na suwak wygląda w Warszawie coraz lepiej. Zawsze ustawiam się na zanikającym pasie, bo na nich raczej są kierowcy, którzy nie mają problemu z płynną zmiana pasa i wiedzą o co chodzi. Co innego, że nie znoszę, jak zdarzają się gamonie, którzy wpychają się przed końcem zanikającego pasa, więc jadąc zanikającym pasem nie interesuje mnie.
  6. Diesel przy takiej cenie to proszenie się o kłopoty prędzej czy później. FAP w 1.5 dci jest bezproblemowy. Co innego z panewkami przed 2010 rokiem, ale koszt ich wymiany jest niewielki, jeśli jeszcze nie stukają.
  7. Ok, ale chodziło mi o sytuajcię, jak jadę drogą której nie znam i "nagle" pojawia się znak, że to pas do skrętu w prawo, a na lewym pasie korek...
  8. Czyli jak jadę pasem, który nagle robi się tylko do skrętu w prawo, a na pasie do jazdy prosto jest korek, to nie działa jazda na suwak. Dobrze to interpretuję?
  9. Ja bym powiedział, że to dokładnie jest Corolla. Przecież produkowany jest w tej samej fabryce.
  10. Narzędzie też może być przyjemne w użytkowaniu. Nie wiem jak definiujesz dojazdy 20 km w jedną stronę do pracy w korkach? Czy już można podciągnąć wtedy auto pod narzędzie, czy to sprawiacz przyjemności? Jakbym jeździł w trasy to nie byłoby różnicy czy automat, czy manual. Jeżdżąc 90% przebiegu po mieście automat robi robotę.
  11. Dla mnie jednak przy nowym aucie automat będzie must have tak jak tempomat i klima. Inaczej każdego dnia stojąc w korku rozmyślałbym, że przyżydziłem 5 000 zł, to teraz mam... Ale zakładam, że takie auto użytkowałbym jednak te minimum 5 lat.
  12. Wystarczy pojeździć trochę automatem i człowiek zaczyna zastanawiać się po co mu to machanie wajchą. To przychodzi z wiekiem.
  13. OPAL

    Otomoto Klik

    Ok, wracając do meritum mojego pierwszego posta na temat tego, czy to się przyjmie: Skoro przyjęły sie ASO to i przyjmie się Otomoto Klik, bo kupno tam auta to "gwarancja jakości i uczciwości obsługi samochodów". Co więcej, osoby, które tam kupują auta "na nim nie oszczedzają".
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.