Jump to content

sherif

użytkownik
  • Posts

    22169
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About sherif

  • Birthday 05/29/1979

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    T4, V8, EV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sherif's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/19)

3.8k

Reputation

  1. Tak. Potrafi być lepiej niż fabrycznie. Po regeneracji efekt jakby się inne lampy założyło.
  2. Nie żartuje, poprzednie i obecne Volvo głównie u nich serwisowałem. Dzwoniłem umawiałem serwis i przejeżdżali pod dom, nawet sami mi to zaproponowali. Dla mnie to wygodniejsze niż bujanie się z zastępczym autem.
  3. Chciałem pozostać w tonacji postów wyżej
  4. No właśnie, ja też się nasłuchałem jakie to badziewie a jednak kupiłem auto z tą skrzynią. Jeździło u nas 6lat, bez większych problemów. W tych skrzyniach potrafi paść pompa - prosta sprawa, kończą się szczotki oraz przy przebiegach pow 200kkm mogą pojawiać się nieszczelności skrzyni, potrafi też ze starość paść zbiornik ciśnieniowy (prosta wymiana). Grunt to oddawać to do serwisu specjalizującym się w naprawie tego ustrojstwa a nie pierwszego lepszego serwisu, który będzie rzucał kwotami z sufitu. No i trzeba pamiętać o wymianie płynu hydraulicznego (ASO mówił aby tego nie robić ). Co do samej jazdy jest specyficzna, tzn wolna. Mojej małżonce to nie przeszkadzało, ja czasem jeździłem i też było ok. Plus, że pali nie więcej niż manual .
  5. Spoko, tylko że w BMW możesz mieć i w 30płaszczyznach ale za regulację lędźwiów i tak musisz dopłacić . W innych autach podobnej klasy jest zwykle tak, że te najtańsze mają min manualną regulację lędzwiów a potem już mają wszystkie elektryczną. Czasem jest różnica w 2 czy 4 kierunkach, ale nie ma tak, że nic nie ma jak się nie dopłaci.
  6. No jak, do mnie z Płowieckiej sami przyjeżdzają po auto a potem je oddają . O auto zastępcze na te 2-3h nie pytałem, bo nie było mi potrzebne. Mam jeszcze opcje D2D w leasingu, ale wtedy przyjeżdża gość w T-shircie
  7. To przejedź się do Kii, najlepiej w sobotę żeby zejść na ziemię .
  8. Za to morze piano black masz w gratisie
  9. Regulację to ja miałem nawet w Punto w 2001r i to bez dopłaty .
  10. IMHO trzeba w lokalnym "ZE" pytać, bo każdy może mieć inne rozumienie rozdziału sieci. U mnie szafka jest ich i AFAIR mój elektryk podpinał kabel w ich szafie, mając dostęp tylko z dołu do podpięcia. U rodziców szafka jest ich własnością, ale licznik już nie. Mają w tej samej szafce podpięte dwa obwody i jakieś główne zabezpieczenia. Generalnie zasada jest tak, że PV podpina się za licznikiem i musi być zabezpieczenie.
  11. Nie jest . Za to jest seryjnie regulacja lędźwiowa w fotelu kierowcy, gdzie w BMW trzeba dopłacać .
  12. Dlaczego ? W Volvo mam to samo, przyjeżdżają pod dom elegancko ubrani i zabierają auto, aż mi się szkoda ich zrobiło, bo był upał . Auto tak mi domyli, że wosk położyłem. Takie rzeczy cieszą . Z drugiej strony ustawiałem zbieżność w klasyku w dość dużym serwisie. Auto niemal nowe, przyszedł młody chłopak w łachmanach z uwalonymi łapami i instaluje mi się do środka . Na szczęście poległ na dokręcaniu tych przyrządów do kół .
  13. Spoko, ja czekałem na swoje 12kW niemal 3lata w Warszawie, podobnie 25m (choć do sąsiada skrzynki było 2m). Jeszcze mi kary umowne odrzucili, które im naliczyłem z racji "problemów formalnych" z drogą. Oni niczego nie muszą, oni jedynie mogą . Wystarczy czasem forum drogowe (jak Skyscrapper city) poczytać ile inwestycji miejskich i krajowych jest przez "ZE" jest opóźnionych. Z ładowarkami też nie ma łatwo. Szkoda, że nie ma konkurencji dostawców EN.
  14. U mnie było spawane u fachowca. Potem ocynk i malowanie proszkowe. Ocynk w w sprayu to nie to samo, imho będzie Ci na spawach rdzewieć. Moja barierka ma 6 lat i ma się dobrze. Podobnie robili rodzice w latach 90, 25 lat stoi i zero rdzy. Albo olej ocynk, pospawaj, zabezpiecz spawy i pomaluj jakąś dobrą farbą. Pewnie za kilka lat trzeba będzie znów malować, ale będzie taniej/prościej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.