Skocz do zawartości

sherif

użytkownik
  • Liczba zawartości

    27 134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O sherif

  • Urodziny 29.05.1979

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Samochód
    FWD, RWD, AWD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

sherif's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

6,6 tys.

Reputacja

  1. Tak. Auto było po stłuczce w bok (drzwi, prog) ale miało w opisie, że nie na chodzie. Kolega miał nadzieję, że to prosta sprawa będzie. Ktoś na coś najechał i ściął dół. Skończyło się remontem silnika.
  2. Znam to. Dostajesz fotki, potem śledzisz kontener i czekasz, żeby zobaczyć co tak naprawdę kupiłeś . Ja zwykle kupowałem od prywatnych sprzedawców, wiec zawsze sie wszystko zgadzalo.
  3. Ciekawa strategia . Jeżeli nie jest na miejscu na oględzinach i ma wiedzę oraz możliwość dokładnego sprawdzenia auta to nadal jest to poleganie na kimś i na czyimś raporcie. Tam jak wszędzie, też potrafią kombinować. Kolega tak sobie 911 uszkodzoną kupował .. przyszła ze ściętą misą.
  4. Nauczyli się języków w WK ? Rejestrowałem w 2001 to wymagali tłumaczenia odprawy celnej.
  5. Po zimie zrobić wertykulacje lub ewentualnie wygrabić mech gdzie się da. Na to nawóz do trawnikow z mchem jak np Florovit.
  6. sherif

    Idzie nowe...

    Co za różnica czyje, skoro drogi dojazdowe, infstruktura jest wspólną i podlega pod regulamin zarządu/SM. Wstaw generator spalinowy i odpal kilka razy w celu naładowania auta .
  7. Wczoraj na spotkanie firmowe przyjechał nowy kolega z Wiednia. Jechał elektrykiem, bo podobna taką nowa strategia na auta służbowe . Trasa na Istrię, 500km. Dojechał w 6h, z czego 2xladowal po niecale 20min. Jak powiedział i tak by się musiał zatrzymać. GM pokazuje 5h20 samej jazdy. Jak dla mnie ok, z ładowarkami problemów brak. Sam jechałem poprzednio do Warszawy przez Wiedeń to też mi wyszło podobnie. Inny jechał iX3 od strony Zagrzebia, problemów brak.
  8. O to do mnie. U nas Ev było kupione głównie z racji ekonomii. Po 4 latach używania nic się nie zmieniło . W weekend spotkałem znajomego co również kupił pierwsze EV z racji ekomii. Choć dodał, że uwielbia nim jeździć bo daje mega frajdę i ... nie jest to Tesla .
  9. Znajomy odbierał z salonu, to nawet za Białystok dojechał, bez ładowania . Ja jak odbierałem nopb to nawet do domu bym nie dojechał, mimo ze mieszkam w tym samym mieście .
  10. Polecam ASO Skody, w dwóch różnych chcieli mi olej w elektryku wymieniać . Jak na cło nie trafią. Widzisz też, że okoliczny blacharz po małej stłuczce szuka zderzaka i błotnika na Ali ?
  11. Już jeden się poddał Od jakiegoś czasu straszy się Europę i Polskę ekspansją chińskich producentów samochodów. Niestety rzeczywistość okazuje się dla przybyszy ze wschodu dość brutalna i już pierwszy producent – Seres – wycofuje się z Polski. Jedynym, dostępnym w Polsce modelem marki był elektryczny crossover segmentu B o niezbyt wymyślnej nazwie 3. Jest to eksportowa wersja modelu Fengon 500, produkowanego przez koncern DFSK. Importer planował na rok 2023 osiągnięcie sprzedaży na poziomie tysiąca egzemplarzy. Jednak sprzedaż Seresów 3 w ubiegłym osiągnęła wynik nie czterocyfrowy, nie trzycyfrowy, a zaledwie dwucyfrowy. Sprzedano 15 (słownie: piętnaście) egzemplarzy. Ogółem, od rozpoczęcia sprzedaży nabywców znalazło jedynie 171 chińskich crossoverów. https://spidersweb.pl/autoblog/seres-wycofuje-sie-z-polski/
  12. W Fiacie to wcale nie musi być przyczyna przegrzania . U dziadka w Punto2FL, tak się robiło co jakiś czas na zimnym silniku. Winny był rozrusznik Hitachi (wiadomo, że nie Fiat/MM ) oraz oprogramowanie ECU. Rozrusznik powodował zbyt duży spadek napięcia a ECU myślał, że ... się silnik przegrzewa . "Fiat jeszcze nieraz Cię zaskoczy !!"
  13. Ja chyba w 2003 instalowałem. Miałem wpis w książce, nikt nic nie kreślił a wszystko było zgodne z zaleceniami FAP. Jednak, jak to w tamtych czasach był bałagan. Niektóre ASO wyłamywały się z tego i instalowały inne instalacje. Wtedy roszczenia gwarancyjne załatwiało się tam. Zresztą Fiat i gwarancja to temat na inną dyskusję . Subaru np zrobiło odwrotnie, w innych krajach byłu firmowane instalacje przez importera, ale nasz krakowski importer uważał, że "gaz to zło", więc nie było oficjalnych instalacji.
  14. W sumie mam podobnie, 15cm pod wylewką, dodatkowo 5 czy 10 pod chudziakiem, do tego w fundamentach jest z 20cm styro + 10cm od wew. Na zdjęciach z termowizji wyszło idealnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.