Jump to content

Konrado

użytkownik
  • Content Count

    3449
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5m 53s

4 Followers

About Konrado

  • Rank
    Audi Fahrer
  • Birthday 12/16/1982

Profile Information

  • Lokalizacja
    Aberdeenshire / ZS
  • Zainteresowania
    rezanie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Ktos ma pomysl gdzie miesci sie klucz do kol w A4 avant, rok modelowy 2015? > W bagazniku znalazlem dojazdowke, pod nia akumulator plus lewarek i tyle. > Gdzie oni ukryli klucz do kol i hak do holowania? a w bagazniku pod podłogą ale nie tam gdzie dojazdówka tylko bliżej oparcia tylnego fotela ?
  2. > Witam mam pytanie jakie mogła narobić szkody pompa ciśnieniowa przed pompo wtryskiwaczami ? > Samochód stanął normalnie zgaszony, ponownie już nie odpalił. Na pewno pompa, pompo > wtryskiwacze do regeneracji , nowy filtr paliwa ale czy coś jeszcze ? > Silnik 2.0 tdi 110KM - Passat B6 2009r Pozdrawiam to nie jest PD, tylko CR i jak padla pompa HP i są w niej opiłki to cały układ paliwowy do czyszczenia/wymiany
  3. Konrado

    VW Tool i inne

    > A wiesz może, co być mogło przyczyną, że VAG w starej robocie podpięty do kompa z OBD I nie mógł > się połączyć z wyświetlaczem, żeby m.in. skasować inspekcję olejową? jak łączyłeś się z Golfem III to licznik nie ma diagnozy, a inspekcje kasujesz z palucha
  4. > Ciekawe jak długo to coś żyje? > Czy to się wymienia jak przepali czy jak? > Zrobi się na tym 300kkm czy dożywotnio ? czas pokaże
  5. > na pewno sie da. Odkrec miske, odkrec korby i tloki do gory
  6. > A czy jest możliwość techniczna wyjścia tłoków i następnie możliwość poprawnego montażu? no ja nigdy osobiście się za to nie brałem
  7. > 75tys.przebieg > Dół nie naprawialny, wyjmowanie tłoków nie wchodzi w grę? no ja nie mialem okazji > Od czego może być to przepalenie na denku tłoka? przepalenie? to lekki nalocik jest zapewne wynikający od niepoprawnego spalania
  8. > Okazało się, że prowadnice zaworów wydechowych do wymiany- wszystkie mają spore luzy. > Pytanie czy to tylko to ? Warto by wyciągnąć tłoki i oddać do szczegółowego sprawdzenia i pomiaru, > czytałem gdzieś że nie można dołu ruszać... ? co sądzicie ? wg technologi VW - dół silnika nie podlega żadnym naprawom ile masz przebiegu ?
  9. trochę się za bardzo rozpędziłeś z zrzucaniem tej czapki, pierw należało dokonać pomiaru szczelności cylindrów. przynajmniej byś wiedział którędy ucieka kompresja. brak porządnej podstawowej diagnostyki. definitywnie co by nie było przyajmniej na dwóch cylindrach powinien zagadać, jeśli spełnione są warunki tj. właściwe ustawienie rozrządu, poprawna mocna iskra, czyste powietrze(zamknięty egr), właściwa ilość dostarczonego paliwa. przy tym ostatnim szczególną uwagę należy zwrócić na właściwy wydatek paliwowy - wtryski lubiły czasami mocno przelewać. na koniec dodam tylko, że jak już masz zrzuconą głowicę to warto byłoby ją dać do sprawdzenia szczelności i ewentualnego remontu.
  10. > Plakiem psikaliśmy - 0 efektów... > Blokady WSZYSTKIE WKRĘCONE, więc sprawa rozrządu to nie jest > Głowica zdjęta, na 3 cylindrze zaobserwowaliśmy , że tłok jest wyraźniej ciemniejszy niż 1 i 2. Co > więcej z 1 i 2 można nagar szmatką ściągnąć. > Na 3 cylindrze gdzie było ciśnienie sprężania 6bar tłok jest tak jak by nadpalony, tzn ciemny nalot > jest wżarty, co widać na zdjęciach poniżej. > (1 cylinder po przeciągnięciu szmatką czyściutki, 3 wyczyścić się nie da) > Jeśli chodzi o głowicę na pierwszy rzut oka zawory całe, nie popękane ale z dużym nagarem, którego > jeszcze nie czyściliśmy. > Co sądzicie ? Masz w tym EGR ? jak tak to czy go zaślepiałeś ?
  11. > w sensie nacięcia prosto tak jak się patrzy ? nie są. tak, do płaszczyzny głowicy > ale ciśnienie sprężania 6,5 bar oznacza że coś na pewno jest nie tak na 3 cylindrze ciekawe tylko > co może nie trzymać ciśnienia za zaworach - też częsta przypadłość
  12. > kompresja na 3 cylindrze zdecydowanie z mała, czego może być przyczyną ? Musimy kupić blokady w > takim razie aby się upewnić, kolejne koszta chyba, ze tak może trochę mniej profi, ustaw pierwszy cyl w GMP i zobaczy czy walki stoją prosto. ale jak przyjdzie do składania rozrządu to juz tylko na blokadach
  13. > Blokady na 2 wałki wkręcane w te 2 okna wystarczą ? > czy trzeba rozbierać i patrzeć czy znaki na wale korbowym się zgadzają? > Jakiś inny pomysł dlaczego nie odpala ? > Dziękuję za odpowiedź paliwo, iskre i kompresje ma to bedzie raczej rozrzad, trzecia blokada wchodzi w miejsce czujnika połozenia walu korbowego, jest on z tyłu silnika i patrzy on na koło zamachowe (imbus 5 jak dobrze pamietam)
  14. > Witam wszystkich, czy ktoś ma doświadczenie z silnikiem 1.2 12V montowanym w VW Polo jak i Fabii i > Ibizie ? > Mam taki problem, auto nie odpala > -świece, cewki ok - iskra jest > -paliwo dochodzi - świece po wyciągnięciu mokre > -sprawdzone ciśnienia sprężania na 3 cylindrze ewidentnie za mało... > Czy mógł przeskoczyć rozrząd ? czy ktoś tak miał ? > Dodaje zdjęcia, jeśli miał by ktoś foto przestawionego rozrządu w takim silniku prosił bym o > wstawienie. Dzięki pożycz blokady, ostatnio mialem tak, ze przeskoczył na wale i patrzenie na same wałki na nic sie zdało
  15. > Czyli mozna powiedziec ze 100 zl za robote elektryka - jego wiazka + komputer to uczciwe pieniadze. > Za manetke oryginal powiedzeli mi 80 zl uczciwe
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.