Skocz do zawartości

alien

użytkownik
  • Liczba zawartości

    311
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

Retained

  • nietoperz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

alien's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Mnie trapi ten sam problem, z tym, że tempomat mam dokładany. Działał do momenu wymiany sprzęgła i koła dwumasowergo. Teraz działa na 3 i 4 biegu. Dodam, iż z winy warsztatu została wymieniona również skrzynia biegów( skrzynia zgodna z oryginalną) Teraz tempomat działa jedynie na 3 i 4 biegu, byłem już w 3 serwisach i nie wiedzą o co chodzi... Proszę o pomoc bo strasznie mnie to irytuje. Tempomat jest jedną z rzeczy których często używam... Pozdrawiam Mateusz
  2. Witam, Zgodnie z tematem, poszukuję wytycznych co do równmego naklejenia napisów Stilo oraz Multijet . Miałem lakierowaną klapę i teraz chcę przykleić znaczki tak aby były zbliżone do fabrycznych miejsc w których powinny być> kiedyś ktoś wrzucił tu fotkę swojej klapy z fabrycznymi znaczkami, ale nie mogę znależć. Będę wdzięczny za wszelkie namiary, wymiary, odległości... Pozdrawiam
  3. Witam, Na wstępie dziękuję wszystkim za odpowiedz - winny był EGR , Ale nawet po zaślepieniu nie chciał odpalić. Dopiero gdy mechanik użył metody iście domowej - spryskał solidnie klape gaszącą PLAKIEM waniliowym to silnik odpalił, jak gdyby nigdy nic:) Aż sam nie mogłem w to uwierzyć, ale zadziałało:) Silnik kopci w normie, jak mój Stilon z przebiegiem 160 kkm. Zamontowany został nowy EGR i teraz jest cacy. A rozrząd się nie przestawił, sprawdzone przyrządem. Można powiedzieć ze auto wróciło z zaświatów:) Pozdrawiam
  4. No tak, tak, na chwilke. CHCe zeby to auto odpaliło, jesli odpali to pójdzie pewnie nowy EGR... Mam nadzieję, że to suie uda bo jesli nie to ja juz nie wiem co to jest...Od 3 dni czytam wszystkie mozliwe informacje w internecie i wszystko co jest wskazywane, bylo juz wymienione...
  5. Ok, dzięki za porade. Nie zakwestionują bo to warsztat mojego kuzyna...oni najlepiej znają Fordy i Mercedesy tak więc mogą mieć mniejsze pojęcie o innych markach, chociaz niby zasada dzialania ta sama... Jutro sprobuje i napiszę jaki był wynik testu. pozdrawiam
  6. Wiesz, gdyby samochod jeździl to bym nawet podjechał w okolice Łodzi...Ale ok, sprobuję zasugerowac im zasleppienie EGRA, zreszta mówiłem już to...Wytnę kawałek puszki po browarze. A zaślepienie miedzy kolektorem to to co idzie rora w dół czy ta do przepustnicy ( chociaz nie wiem czy w dieslu to sie nazywa przepustnica - tam gdzie jest klapa gasząca)? Błędów nie widać żadnych oprócz przepływomierza. Ale oprócz przepływki moze byc jeszcze coś innego przeciez...
  7. > dziada na próbę i spróbowali odpalić...To mówisz, kawałkiem puszki po piwie np? Czy wyciąc blaszkę i zrobic perforację czy zaślepic całkowicie...?
  8. Jestem z Warszawy...Moja znajoma juz prawie płacze ze samochód jej się skonczył...a mechanicy rozkładają ręce...trudno im się dziwić, bo to trochę loteria...Ale poradze zeby zaślepili dziada na próbę i spróbowali odpalić...To mówisz, kawałkiem puszki po piwie np? A zaslepienie EGR nie da błędu? A czy nie lepiej odpiąć zawór i spróbować przekręcic rozrusznik z odpietym?
  9. > Obstawiam otwarty EGR. > Pozdrawiam BAS I wtedy byłby taki objaw jakby rozrusznik kręcił bez kompresji? EGR był podmieniany, na nowy...ale tak to było zrobione, zeby można go było potem oddać ( przykręcony lekko) No i z nowym EGRem bylo tak samo...
  10. aktualnie juz nie odpala...dziwna sprawa, przestał odpalac po wyczyszczeniu EGR i MAP sensora... po prostu jest martwy...tak jakby nie mial kompresji bo rozrusznik kręci jakby bez obciążenia...
  11. Eh, no własnie...a poza tym turbo rzyga olejem i jest złozone na starych uszczelkach...Składał to mechanik-partacz (takie moje zdanie) Jako backup jest stare turbo...A dodam, ze to regenerowane turbo było już reklamowane i niby zostało poprawione...No ale czy felerne turbo powoduje taka reakcję silnika? rozrusznik kreci, ale jakby na pusto, bez oporów...
  12. Witam, Mam problem ze stilo znajomej...Otóż samochód zachowywał się normalnie do momentu kiedy nagle złapał muła...Poszarpał trochę i zaczal się zachowywac jak wolnossący diesel. Po dojściu do 3,5 tys obrotów turbina się załączała i wciskało w fotel...Postanowilem więc pojechać do warsztatu zaprzyjaxnionego, żeby zdiagnozowali o co chodzi. Tam komputer pokazał błąd przepływomierza który został nastepnie wymieniony. PO wymianie było to samo...silnik odpalal i niemiłosiernie kopcił na czarno...A po dojściu do 3,5 ys obr turbos ie załączało. Nastepnie został wyczyszczony MAP sensor i EGR. Po włożeniu MAP sensora i EGR rozrusznik zaczła kręcić na pusto( tak jakby kompresji nie było) I taki stan rzeczy jest aktualnie...pasek rozrządu sprawdzony, na 90% jest w prawidłowym położeniu. Dodam iz miesiąc wczesniej wymieniona została turbina na regenerowaną, świece żarowe i wąż do IC. Przepływomierz był koszmarnie zaolejony, MAP sensor też. w odmie było sporo oleju. Mechanicy głowia się nad przyczyną usterki bo samochód staje się coraz bardziej potrzebny. Aha, przebieg to 285 kkm...Czy to koniec zycia silnika? Pozdrawiam
  13. alien

    Hak do stilo kombi.

    > Wg. instrukcji nie montuje się haka w tych samych miejscach co była belka przykręcona. Wsadza się > uchwyty w podłużnicę, skręca się je potem z uchwytami z zewnętrznej strony podłużnicy, trzeba > wywiercić po jednym otworze na stronę i wykorzystać dwa istniejące już otwory. Witam, Ja w zeszłym roku miałem montowany hak ,wlasnie tak jak opisane jest to powyżej, czyli bez wyrzucania tylnej belki a z wierceniem otworów w podłuznicach. hak mam firmy Galia (słowacka firma) i poki co sprawuje się dobrze. Polecam ten hak ze względu na bardzo łatwy montaż kuli ( wybrałem wersję z wyjmowana kulą bez użycia klucza) Pozdrawiam
  14. Witam, Nawiązując do tematu mojego postu, muszę wyczyścić kolektor ssący w moim aucie. Może nie muszę, ale pewnei powinienem. We wrzesniu 2013 czyściłem EGR i przepustnicę...wsadziłem palec do dolotu i wyjałem tonę czegoś co przypomina mazut. Tak więc kolektor trzeba wyczyścić. Pytanie - czy dam sobie z tym sam radę, co trzeba robić i w jakiej kolejności, na co uważać, żeby nie spsuć...Pewnie trzeba wymienić uszczelkę - dać oryginał czy zamiennik? Za wszelkie uwagi będę wdzięczny Jadę pod koniec kwietnia do Włoch tak więc chciałbym żeby auto spisało się bez zarzutu... Pozdrawiam
  15. > mnie brakuje wspornika plastikowego [14] do którego przykręca się dwa przednie wkręty. Numer > części 46819636. Witam, Odgrzewam temat...mianowicie, kupiłem szufladę i chcę ją domontować. Zamówiłem też ten wspornik/klamrę, ale nijak nie mogę jej dopasować nigdzie...Czy ma ktoś może fotkę poglądową z montażu tego ustrojstwa?? dzieki z góry i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.