-
Liczba zawartości
311 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
alien's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Witam, Mnie trapi ten sam problem, z tym, że tempomat mam dokładany. Działał do momenu wymiany sprzęgła i koła dwumasowergo. Teraz działa na 3 i 4 biegu. Dodam, iż z winy warsztatu została wymieniona również skrzynia biegów( skrzynia zgodna z oryginalną) Teraz tempomat działa jedynie na 3 i 4 biegu, byłem już w 3 serwisach i nie wiedzą o co chodzi... Proszę o pomoc bo strasznie mnie to irytuje. Tempomat jest jedną z rzeczy których często używam... Pozdrawiam Mateusz
-
Witam, Zgodnie z tematem, poszukuję wytycznych co do równmego naklejenia napisów Stilo oraz Multijet . Miałem lakierowaną klapę i teraz chcę przykleić znaczki tak aby były zbliżone do fabrycznych miejsc w których powinny być> kiedyś ktoś wrzucił tu fotkę swojej klapy z fabrycznymi znaczkami, ale nie mogę znależć. Będę wdzięczny za wszelkie namiary, wymiary, odległości... Pozdrawiam
-
Witam, Na wstępie dziękuję wszystkim za odpowiedz - winny był EGR , Ale nawet po zaślepieniu nie chciał odpalić. Dopiero gdy mechanik użył metody iście domowej - spryskał solidnie klape gaszącą PLAKIEM waniliowym to silnik odpalił, jak gdyby nigdy nic:) Aż sam nie mogłem w to uwierzyć, ale zadziałało:) Silnik kopci w normie, jak mój Stilon z przebiegiem 160 kkm. Zamontowany został nowy EGR i teraz jest cacy. A rozrząd się nie przestawił, sprawdzone przyrządem. Można powiedzieć ze auto wróciło z zaświatów:) Pozdrawiam
-
No tak, tak, na chwilke. CHCe zeby to auto odpaliło, jesli odpali to pójdzie pewnie nowy EGR... Mam nadzieję, że to suie uda bo jesli nie to ja juz nie wiem co to jest...Od 3 dni czytam wszystkie mozliwe informacje w internecie i wszystko co jest wskazywane, bylo juz wymienione...
-
Ok, dzięki za porade. Nie zakwestionują bo to warsztat mojego kuzyna...oni najlepiej znają Fordy i Mercedesy tak więc mogą mieć mniejsze pojęcie o innych markach, chociaz niby zasada dzialania ta sama... Jutro sprobuje i napiszę jaki był wynik testu. pozdrawiam
-
Wiesz, gdyby samochod jeździl to bym nawet podjechał w okolice Łodzi...Ale ok, sprobuję zasugerowac im zasleppienie EGRA, zreszta mówiłem już to...Wytnę kawałek puszki po browarze. A zaślepienie miedzy kolektorem to to co idzie rora w dół czy ta do przepustnicy ( chociaz nie wiem czy w dieslu to sie nazywa przepustnica - tam gdzie jest klapa gasząca)? Błędów nie widać żadnych oprócz przepływomierza. Ale oprócz przepływki moze byc jeszcze coś innego przeciez...
-
> dziada na próbę i spróbowali odpalić...To mówisz, kawałkiem puszki po piwie np? Czy wyciąc blaszkę i zrobic perforację czy zaślepic całkowicie...?
-
Jestem z Warszawy...Moja znajoma juz prawie płacze ze samochód jej się skonczył...a mechanicy rozkładają ręce...trudno im się dziwić, bo to trochę loteria...Ale poradze zeby zaślepili dziada na próbę i spróbowali odpalić...To mówisz, kawałkiem puszki po piwie np? A zaslepienie EGR nie da błędu? A czy nie lepiej odpiąć zawór i spróbować przekręcic rozrusznik z odpietym?
-
> Obstawiam otwarty EGR. > Pozdrawiam BAS I wtedy byłby taki objaw jakby rozrusznik kręcił bez kompresji? EGR był podmieniany, na nowy...ale tak to było zrobione, zeby można go było potem oddać ( przykręcony lekko) No i z nowym EGRem bylo tak samo...
-
aktualnie juz nie odpala...dziwna sprawa, przestał odpalac po wyczyszczeniu EGR i MAP sensora... po prostu jest martwy...tak jakby nie mial kompresji bo rozrusznik kręci jakby bez obciążenia...
-
Eh, no własnie...a poza tym turbo rzyga olejem i jest złozone na starych uszczelkach...Składał to mechanik-partacz (takie moje zdanie) Jako backup jest stare turbo...A dodam, ze to regenerowane turbo było już reklamowane i niby zostało poprawione...No ale czy felerne turbo powoduje taka reakcję silnika? rozrusznik kreci, ale jakby na pusto, bez oporów...
-
Witam, Mam problem ze stilo znajomej...Otóż samochód zachowywał się normalnie do momentu kiedy nagle złapał muła...Poszarpał trochę i zaczal się zachowywac jak wolnossący diesel. Po dojściu do 3,5 tys obrotów turbina się załączała i wciskało w fotel...Postanowilem więc pojechać do warsztatu zaprzyjaxnionego, żeby zdiagnozowali o co chodzi. Tam komputer pokazał błąd przepływomierza który został nastepnie wymieniony. PO wymianie było to samo...silnik odpalal i niemiłosiernie kopcił na czarno...A po dojściu do 3,5 ys obr turbos ie załączało. Nastepnie został wyczyszczony MAP sensor i EGR. Po włożeniu MAP sensora i EGR rozrusznik zaczła kręcić na pusto( tak jakby kompresji nie było) I taki stan rzeczy jest aktualnie...pasek rozrządu sprawdzony, na 90% jest w prawidłowym położeniu. Dodam iz miesiąc wczesniej wymieniona została turbina na regenerowaną, świece żarowe i wąż do IC. Przepływomierz był koszmarnie zaolejony, MAP sensor też. w odmie było sporo oleju. Mechanicy głowia się nad przyczyną usterki bo samochód staje się coraz bardziej potrzebny. Aha, przebieg to 285 kkm...Czy to koniec zycia silnika? Pozdrawiam
-
> Wg. instrukcji nie montuje się haka w tych samych miejscach co była belka przykręcona. Wsadza się > uchwyty w podłużnicę, skręca się je potem z uchwytami z zewnętrznej strony podłużnicy, trzeba > wywiercić po jednym otworze na stronę i wykorzystać dwa istniejące już otwory. Witam, Ja w zeszłym roku miałem montowany hak ,wlasnie tak jak opisane jest to powyżej, czyli bez wyrzucania tylnej belki a z wierceniem otworów w podłuznicach. hak mam firmy Galia (słowacka firma) i poki co sprawuje się dobrze. Polecam ten hak ze względu na bardzo łatwy montaż kuli ( wybrałem wersję z wyjmowana kulą bez użycia klucza) Pozdrawiam
-
Witam, Nawiązując do tematu mojego postu, muszę wyczyścić kolektor ssący w moim aucie. Może nie muszę, ale pewnei powinienem. We wrzesniu 2013 czyściłem EGR i przepustnicę...wsadziłem palec do dolotu i wyjałem tonę czegoś co przypomina mazut. Tak więc kolektor trzeba wyczyścić. Pytanie - czy dam sobie z tym sam radę, co trzeba robić i w jakiej kolejności, na co uważać, żeby nie spsuć...Pewnie trzeba wymienić uszczelkę - dać oryginał czy zamiennik? Za wszelkie uwagi będę wdzięczny Jadę pod koniec kwietnia do Włoch tak więc chciałbym żeby auto spisało się bez zarzutu... Pozdrawiam
-
> mnie brakuje wspornika plastikowego [14] do którego przykręca się dwa przednie wkręty. Numer > części 46819636. Witam, Odgrzewam temat...mianowicie, kupiłem szufladę i chcę ją domontować. Zamówiłem też ten wspornik/klamrę, ale nijak nie mogę jej dopasować nigdzie...Czy ma ktoś może fotkę poglądową z montażu tego ustrojstwa?? dzieki z góry i pozdrawiam