Jump to content

Magic18

użytkownik
  • Content Count

    2230
  • Joined

  • Last visited

About Magic18

  • Rank
    weteran
  • Birthday 12/26/1984

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    Samochody

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja miałem, taki przypadek ale w mpi seicento, bo w turbolocie przy ostrej redykcji urwałem tą kuleczke co jest w plastiku. Wymieniłem wtedy na zamiennik i zaczeło chodzić ciężko, ale smarowałem smarem litowym itp i pomogło. Tu może trzeba zrobić podobnie albo jest jakis problem linkowy
  2. Jest specjalny olej do docierania silników firmy comma taki zawsze stosuje i jest git
  3. Jak kupowalem do turbo-dziadka to zamawialem IC ale wtedy bralem iryde. Swiece godne polecenia!!
  4. Jedynie co Cię powinno interesowac to czy jest instalacja wbita w DR. Ponieważ starą butle możesz potem np. oddać do legalizacji kosztuje to podobno 200-250zl. Uważaj bo teraz handlarze mogą wykorzystać zmianę przepisu, i za brak wpisanej instalacji do dowodu, diagnosta wystawia zaświadczenie z usterką drobną Więc żebyś nie wkopał się w mine
  5. Jak jest podłączony MAP na oddzielnym wężyku od podciśnienia?? Czy masz coś jeszcze dopięte??
  6. Pierwsza seria konczyla się w lipcu 1977
  7. Ja wysyłałem komus z cm caly rysunek puszeczki z wymiarami i innymi pierdołami ale nie pamiętam komu:(
  8. A jak nie to auto do góry kołami
  9. Do czego to kolektor??
  10. A chyba że o to chodzi może chodzi o to że podczas pracy bardzo się grzeje a paliwko ją jednak dobrze chłodzi
  11. Nie no tu się nie zgodze walbro jest naprawde pompka ciężką do zajechania jest wrażliwa na paprochy itp ale da sie ją wyczyścić
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.