Skocz do zawartości

jacob24

użytkownik
  • Zawartość

    3138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

98 Normalny

8 obserwujących

O jacob24

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 16.07.1979

Profile Information

  • Imię
    Remik
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zainteresowania
    komputery
  • Samochód
    Bmw 330 Ci, Chevrolet Aveo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jacob24

    [KzAK] Nowe, duże do 250 tys.

    to ja chyba już odstaję od współczesnego pojmowania prestiżu itp. ale mam 2 pytanka: - od kiedy Volvo kojarzy się z prestiżem to należy do Audi, Bmw, Mercedes-a - 250 tys. na auto, które nie bardzo może odjechać SC 1.2 16v 106ps? - z tym akurat się nie mierzyłem ale z jakimś suv-em podniesionym turbo w benzynie by Volvo i był problem więc obstawiam, że tutaj będzie w praktyce jeszcze gorzej - za praktycznie połowę tej kwoty jest Mazda 6, właśnie się powożę tym przez jakiś czas - nie mam nic wspólnego z promowaniem marki itp - poleć lepiej jakieś Opla pozdr Do autora wątku - brać 5-kę, nie wiem jak z cenami, dla lekarzy w tamtym roku były w fajne upusty, nie wiem jak jest teraz
  2. jacob24

    [KzAK] 45 kzł TSI ea211

    streszczając swoje myśli - przejedź się Mazdą 6 2.5 chociaż jest raczej poza budżetem lub czymś od 1.8 tsi a poczujesz przyjemność Pomyśl również o dwóch autach - jedno typowo miejskie, najmniej awaryjne a drugie starsze ale rzeczywiście dające przyjemność z jazdy. Nauczyłem się tego od zachodnich sąsiadów i nie żałuję. Do tego trzeba jednak dojrzeć Ad. wolnego czasu to tylko kwestia priorytetów - jak ja kupowałem auto to nawet wolne z roboty wziąłem na 2 dni Powodzenia
  3. jacob24

    Aveo T250 vs T300 dylemat zakupowy

    dzięki za opinie - pojeździłem T300 niestety z 1.2 i w stosunku do T200 owszem jest jakaś różnica ale nie przepaść. Nie wiem jak to ująć ale T300 nie ma tego klimatu poprzednika. Jeździ się bardziej komfortowo ze względu na balonowate opony 195/65. Na wyposażenie nie zwracam uwagi więc jak to mówią mi to lotto reasumując T300 to zdecydowanie bardziej dojrzałe auto od poprzednika, nie wspominając już o bezpieczeństwie ale nie wchodzę w to jednak... zostawię T200, jeżeli mój nadworny tuner będzie miał czas przeszczepi go na 1.4 a w miejsce drugiego auta poszukam chyba 2 letniego Lancera. Niemniej jeszcze raz dziękuję za odpis
  4. jacob24

    [KzAK] 45 kzł TSI ea211

    opinie z autocentrum przynajmniej 50% opinii trzeba dzielić trochę na pół i nie traktować ich serio - dla przykładu matiz 0.8 - świetna elastyczność i bardzo niskie spalanie. Dla kontry jakieś mocne auto - opinia pt. badziew, od 200km/h nie przyspiesza itp. Ja czytam czasami kilka tych najbardziej wartościowych, reszta opinii mam czasami wrażenie, że pisana jest przez ludzi, którzy chcieliby mieć takie auto, bądź jechali raz bądź piszą bo im się nudzi. Co do w/w aut przejedź się każdym autem sam, poczytaj co piszą na forach i dokonaj wyboru. Ad. silników TSI wypowiadał się nie będę. Powodzenia
  5. jacob24

    [KzAK] coś fajnego około 25kk

    to może ta Vectra miała jakiś inny silnik. Octavia wg suchych danych ma przyspieszenie gorsze o 1 sek do pierwszej setki. Ma mniej mocy/nm ale jest też lżejsza, dodatkowo silnik 8 zaworowy więc w praktyce dziwię się, że w ogóle zauważyłeś jakąkolwiek różnicę in plus na korzyść Vectry. To fajne auto ale o osiągach wzbudzających naprawdę dobre odczucia nie ma mowy
  6. jacob24

    Aveo T250 vs T300 dylemat zakupowy

    szczególnie w wersji rs - chyba, że 1.4t występował tylko w takiej wersji. Taki wilczek jak bym takiego gdzieś znalazł to kupowałbym emocjami - jako fan marki
  7. jacob24

    Aveo T250 vs T300 dylemat zakupowy

    Wszystko racja - dzięki. Jeżeli chodzi o Sandero / Logan zapomniałem, że zniknął z palety silnik 1.2 16v zamiast tego jest 0.9 sce - widziałem, że spalanie jest nawet nawet ale cóż z tego jeżeli osiągi będą na poziomie mojego Aveo 1.2 8v. Nie szukam żadnej rakiety - mam jeszcze inne auto ale tak jak nowsze Aveo 1.4 16v w zupełności wystarczy. Logan czy Sandero w wersji Open ok 35 tys. - z klimą chyba coś 2 tys. drożej, do tego 0,9 tce i robi się powyżej 40 tys. W Aveo T200 podoba mi się ilość miejsca z przodu, pozycja za kierownicą, fotel oraz daleko wysunięta przednia szyba - albo porozglądam się na spokojnie za T300 - może trafi się jakaś firmówka z 1.4 albo zrobię przeszczep obecnego na 1.4 i poturlam się nim jeszcze trochę Tak z ciekawości skrobnij proszę coś o Sandero - pewnie nie kupię ale mimo wszystko chętnie dowiem się czegoś o konkurencyjnym modelu
  8. jacob24

    Aveo T250 vs T300 dylemat zakupowy

    Dzięki za odpowiedzi - powiedzcie mi jeszcze jedno - czy ceny części są równie tanie co do T200/T250? Ad. T300 jak jest z bezawaryjnością? Coś tam słyszałem, że nie jest to to samo co poprzednie gen. ale to takie zasłyszane więc może się nie liczyć Futurystyczna deska mi nie przeszkadza. Najśmieszniejsze jest to, że mogę kupić takie auto w fajnej cenie ale niestety z silnikiem 1.2 8v 2012 rocznik, kolor biały 5d z klimą, z firmy od wujka, dość mały przebieg bo coś około 100 tys.km i cena 13 tys. do lekkich rozmów. Tylko ten silnik Druga strona medalu nie bardzo chciałbym wydawać 20 tys. na T300. To chyba wolałbym dołożyć już do nowego Sandero/Logan hmm
  9. jacob24

    [KzAK] coś fajnego około 25kk

    potwierdzam, c 1.8 rzeczywiście nie za wyrywne osiągi, do ok. 70-80 km/h "szła" kiedyś prawie równo z Pandą 1.1. Na autostradzie przygoda tych aut się kończy ale wcześniej jak miałem Megane 1.6 to Vectra nie mogła nadążyć. Często wracaliśmy z kolegą do PL z DE. Kiedy ja dosyć szybko osiągałem licznikowe 180-190km/h gdzie Vectra miała dopiero 160km/h i widziałem ją w większości w lusterku wstecznym Po prostu za duża masa do mocy/Nm - nie pamiętam już czy przełożenia nie były również za długie
  10. Witka Obecnie jeżdżę m.in. Aveo T200 z 2006 roku. Z auta jestem zadowolony jednakże będę chciał coś nowszego i z trochę mocniejszym silnikiem. Myślałem o 1.4 16v w T250 - czy to dobry pomysł? Co sądzicie o T300 - różni się jakoś mocno na plus w stosunku do T250? Kwestie wizualne na bok, chodzi o mechanikę, elektrykę itd. Z góry dzięki i pozdrawiam użytkowników Chevy
  11. jacob24

    [KzAK] coś fajnego około 25kk

    Z całym szacunkiem do posiadaczy - to auto ma fatalny układ kierowniczy - ktoś mocno przesadził z siłą wspomagania, ja kompletnie nie czułem co dzieje się z kołami auta podczas jazdy. Do tego beznadziejny komfort resorowania. Mam chyba gdzieś filmiki ad. porównania Civica ze starą Meganką, która wypada lepiej w tych kategoriach. Co do niezawodności przy 70 tys.km zepsuła się klima. Coś się działo jeszcze z kierunkowskazami w lusterkach - tzn. przestały działać. Poza tym raczej bez większych awarii
  12. Ta Almera nie ma już tak dobrej opinii jak poprzednia generacja. Rdza na progach i wymieniony silnik to nie są atuty. Wielu "Januszy motoryzacji" pomyśli tak: jeżeli już raz wymieniał silnik to zaraz trzeba będzie znowu wymieniać - nie bardzo również kapuję co takiego się stało, że trzeba było wymieniać. Nie wnikam ale przeważnie lepiej jest zregenerować ten, który jest niż kupować używkę = wielka niewiadoma - można trafić dobrze ale można trafić gorzej. Za 6 klocków wolałbym rzeczywiście jakieś bardziej zadbane auto. Obniżyć cenę i to chyba zdecydowanie. Ale chyba już wszyscy o tym napisali. Tak czy inaczej życzę powodzenia w sprzedaży
  13. ja wziąłem się za progi w Aveo osobiście poza kosztem materiałów i browarów nic więcej. Przynajmniej czegoś się nauczę. Jeden już prawie zrobiłem i chyba źle nie jest. Druga strona medalu, że nie były jakoś mocno skorodowane, żadnych dziur itp. ale wizualnie w oczy już trochę raziło. Co do cen w Szczecinie są tacy, który od razu chcą "worka złota" ale jest druga grupa, która finansowo spokojniej podchodzi do tematu
  14. i tak i nie. Jak kupowałem Lanosa - 2001 koniec, zresztą mało istotny rocznik to auto było posprzątane i kurzu ani grama a cena zdecydowanie inna. To nie jest dużo roboty a zawsze przyjemniej jakoś. Wystarczą chusteczki nawilżone lub jakiś płyn do szyb i ręczniki papierowe - pół godzinki max i auto czyste. Także polecam wyczyścić, żadnych picowań czy "plaków" ale żeby było schludnie i względnie czysto
  15. jacob24

    małe nowe auto

    właśnie Panda miała zryw, bez gazu, nie ma tego mocniejsze Aveo a nawet Lanos. Chyba dopiero beta 330 rusza jak Panda, powiedzmy od 0 do 40 km/h. Wyreguluj gaz bo coś masz nie halo. Po tych 30-40km/h Panda nie ma co robić ale w obydwu egzemplarzach nie mogłem narzekać na powolny start. Obydwie miałem bez gazu
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.