Jump to content

jacob24

użytkownik
  • Content Count

    3714
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 7h 1m 22s

About jacob24

Profile Information

  • Name
    Remik
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Szczecin, Heilbad Heiligenstadt
  • Zainteresowania
    komputery
  • Car
    Logan, Aveo, Mazda MX-6 J-SPEC

Recent Profile Visitors

1621 profile views
  1. cytat z innego forum: "Efekt przy przyśpieszeniu 50-140 km/h przewaga 75km ok 4,1sek, przy 50-80 ok 2sek, przy 0-140 - 5,5sek, 80-120, 3,3sek, 60-120 - 3,6sek... Spalanie moje średnie z przejazdu (łącznie 120km) 6,9 l wersja 60km 6,5 litra - ale wiadomo gaz w podłogę.... Więc powiem Wam szczerze jest różnica między 60 a 75km i warto dopłacić, polecam każdemu spróbować jak macie znajomych co mają inną wersje auta." Z tą jazdą do 3.5 tys. - generalnie tak ale mi się czasami zdarzy tymi słabszymi autami przelecieć po prawie całej skali. Wiadomo, że są to raczej sporadyczne przypadki ale zdarzają się. Już nie róbmy z tych autek demonów elastyczności i nie mam na myśli akurat up`a ale wszystkiego o małej pojemności bez doładowania.
  2. ano właśnie, coś mi tu śmierdziało, rzeczywiście widać, że seria ma do ok 6,5 tys. Strach pomyśleć jakie miało by to konsekwencje długofalowe dla silnika, nawet nie wiem czy długofalowe:-)
  3. Między 5,5 a 6,8 - dla mnie bez sensu. Raz czy dwa można dla świru zakręcić się po całej skali ale w codziennej jeździe nie ma to żadnej korzyści
  4. Konkludując wątek na placu boju zostały dwie Skody Citigo: 1. 3d, klima automatyczna, lepsze radio z 6 głośnikami, czujniki parkowania, jakiś pakiet mini skóra :-), wersja 60 ps 2. 5d, klima manualna, gorsze radio z 2 głośnikami, wersja 75 ps Co szanowne grono na to? Ceny praktycznie takie same. Dla mnie na plus 5 drzwi i 15 koników więcej chociaż z tego co widzę to wartość i przebieg momentu jest taki sam więc może się przydać na autostradzie czy vmax. Ta wersja 3d jest na pewno w kwestii wyposażenia o "klasę" wyżej Auto dla 2 osób, okazjonalnie + 1/2 - ja też na pewno "tym" sobie też czasami pojeżdżę:-)
  5. Stare skrzynie są teoretycznie najlepsze, przykładowo Camry 3.0 v6, ja akurat posiadałem silnik 2.2, później MB - tam skrzynia była sporo szybsza ale nadal jak dla mnie za wolna. Kolejno W211 320 cdi - znowu wolno, długo później 335i - szybka ale całe auto niestety było dość awaryjne. Stare skrzynie były długowieczne ale wolne, mało inteligentne. To co napisał Konik może być ciekawe. Szedłbym w CVT lub DSG Skoro tutaj ta skrzynia DSG wytrzymuje bynajmniej na potrzeby filmików już ponad rok to chyba nie jest najgorzej, z jakiegoś powodu Boba zdecydował się na adaptację DSG do jego Golf`a
  6. do Aveo jest z tego co wiem wszystko, nie wiem jak do Cruze`a - w Szczecinie jeździ tego sporo i nikt nie traktuje tych aut jako wynalazku
  7. jakieś konkrety? pierwsze słyszę, że Cruze to wynalazek
  8. w jedynce sprawował się bdb chociaż ja miałem w wersji 8v ale 16v też czasami jeździłem. Widocznie normy ekologiczne , masa auta, zestrojenie skrzyni, oszczędność na wyciszeniu - chociaż tutaj mogę się mylić spowodowały, że lepiej wybrać 1.2 tce. Z drugiej strony cofając się w tył Megane I 1.4 vs Thalia 1.4 - w tym drugim raz, że było/ jest o wiele dynamiczniej to chyba z dwa razy ciszej. Domniemuję, że to ten sam silnik, ew. z drobnymi różnicami
  9. Na Tipo tak, na Daćkę wystarczy 37, chyba, że korbotronik bez klimy wtedy 30
  10. Do 120 km/h jest ok. Słychać silnik ale nie jest to takie natężenie, które miało by przeszkadzać. Te trasy 40-50km to nie jest tak dużo. Znam pH, który jeździ dziennie ok 300 km i nie narzeka, myślał, że będzie gorzej a jest pozytywnie zaskoczony
  11. Świetna propozycja, ja już klika razy jechałem Loganem do pracy - w jedną stronę ok 500 km, nadal tutaj siedzę, może zdrowie i forma już nie te co 20 lat temu ale jakoś żyję:-) Sandero/ Logan da się kupić za 37-38 tys. w topowej wersji, za 40 tys. można wyrwać wersje z podłokietnikiem, navi, czujnikami cofania, paroma bajerami. Powoli czuję komentarze pt. nie jedzie, marne plastyki itp😁
  12. hmm mógłbyś rozwinąć swoje przemyślenia? zakrawa mi to trochę "maluchami" na tzw. export😁 dla ułatwienia moje Meganki były kupione w PL salonie. Może coś w tym jest ale to musiało by być diametralnie inne zabezpieczenie p/korozyjne oraz zupełnie inna kontrola jakości. Nie przeczę, że tak nie może być. Trochę mnie zaskoczyłeś, chętnie zgłębię temat ad. porównania Renault z "Zachodu" vs sprzedawane w PL
  13. coś nietrwałe te amortyzatory i sprężyny😁
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.