Skocz do zawartości

jacob24

użytkownik
  • Zawartość

    3414
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

161 Dobry aparat

8 obserwujących

O jacob24

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 16.07.1979

Profile Information

  • Imię
    Remik
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Szczecin, Heilbad Heiligenstadt
  • Zainteresowania
    komputery
  • Samochód
    Aveo oraz E92

Ostatnie wizyty

1118 wyświetleń profilu
  1. jacob24

    Kompakt do ok. 35k

    w tym przypadku chce się pozbyć problemu. Ja kupiłem Lanosa jakiś czas temu - w sumie nie wiadomo dla kogo, dla siostrzeńca, później miałem jakieś "tuningi" robić ale spasowałem - na nowym rozrządzie zrobiłem może słownie z tysiąc kilometrów. Ale to był Lanos za niecałe 10% wartości tego thp. A tutaj mamy w sumie wyjściowo fajne auta z mega małym przebiegiem, wymienił rozrząd i zaraz potrzebuje większego bagażnika. A to przy 65kkm zalecana jest wymiana rozrządu? bo wątpię to raz a dwa - pewnie dostał cynę - wymień rozrząd i pozbądź się problemu
  2. jacob24

    Kompakt do ok. 35k

    cytat z ogłoszenia : "Sprzedaję - potrzebuję większy bagażnik. 23.10.2018 wymieniony został napęd rozrządu z roczną gwarancją - faktura od serwisu Peugeot." wnioski można wyciągnąć, jak to się piszę - pozdro dla kumatych
  3. jacob24

    Kompakt do ok. 35k

    polemizowałbym, są mniej lub bardziej dopracowane konstrukcje. Lepiej odrzucić to co posiada jednak sporo kiepskich opinii nie pisanych przez typowych hejterów - tylko poparte o testy itp.
  4. jacob24

    Kompakt do ok. 35k

    Kup tą Alfę - przynajmniej będziesz miał ładne auto. Albo inaczej, skoro nie robisz dużych przebiegów i lubisz się pobawić czasami obniż ten rocznik i kup coś rzeczywiście dającego fun z jazdy. Przejedź się przykładowo jakimkolwiek Bmw E90 , Lexem IS II
  5. jacob24

    Nowa Insignia vs nowa Mazda 6

    jeździłem w sumie 2 tygodnie. Wiadomo, że za drugim razem odczucia były już nieco "chłodniejsze" ale nadal pozytywne. W egzemplarzu, którym ja jeździłem nie było jakiegoś nadmiernego problemu z głośnością opon. Druga strona medalu, że jeździłem bardzo dynamicznie, często do tzw. odcięcia. Chociaż przy powiedzmy 160 lub 180 nie wydawało mi się żeby było specjalnie głośno. Z plusów na pewno dość komfortowe zawieszenie, bardzo ładne wnętrze, niezłe fabryczne audio. Auto typowo na trasy, powyżej 100 km/h bardzo dobrze przyspiesza. Zaryzykuję stwierdzenie, że odczucia z przyspieszania powyżej 100 km/h są lepsze niż od 0 do 100. Chodzi tutaj o subiektywne odczucia niżeli o cyferki. Ad. jazdy po mieście na minus nieco powolna skrzynia i taki szarpiący, nieco nerwowy tryb sekwencyjny. Układ kierowniczy wymaga chwili przyzwyczajenia. Auto jest moim zdaniem bardzo ładne wizualnie. Mazda z 2015 roku, silnik 2.5.
  6. jacob24

    Rabat za odkup starego samochodu w salonach

    najgorsze wg mnie co może być to auto na tzw. dobicie w sensie pojmowania przez ludzi, którzy je odkupują. Jakiś czas temu na cmentarzu były takie dwa auta kamieniarzy. Pierwszy z nich to VW T4. Opony łyse, w jednym brak kawałka zderzaka nie mówiąc, że cały doszczętnie zgnity. Drugi stary Escort kombi - stan - jeszcze gorszy od pierwszego. Kolejno - Ford Focus - mojego znajomego, który wymienia okna. Delikatnie sugeruję, że opony to już mega slicki, tylny klosz pobity, szyba czołowa z tzw. pajączkiem. Już z daleka raził - a tutaj gadka - "a wiesz pojeżdżę jeszcze z 2-3 miesiące do Nowego Roku a później się pomyśli" - zasugerowałem kupno jakiś używanych opon, poszukać lampy na szrocie a z szybą podjechać do zakładu - tak na początek co by w jakieś duża koszta nie szedł. Na pewno olał to Przecież te auta jakoś zarabiają na siebie. Przynajmniej gościa do Foki jestem pewien - jeździ tym w dodatku z przyczepą a stać go na cokolwiek lepszego. Człowiek jak wychwyci jakiś drobny hałas, szum itp. to od razu reakcja, naprawia, wymienia a tutaj takie gnioty, że ręce opadają. Oczywiście nie mówię o wspomnianej Multipli bo co innego auto "styrane" w środku, czy porysowane lub nieestetyczne na zewnątrz no ale niechże się cokolwiek tzw. "kupy" trzyma.
  7. jacob24

    Żarówki H4....

    z h4 niestety cudów nie będzie chociaż przykładowo Primera P11, ta z soczewkami - h1 lub h7 to dopiero był dramat. Jak przepalą Ci się Tungsramy spróbuj Philips`a + 30%. Jak kiedyś w Megance szukałem czegoś optymalnego to ten Philips był najlepszy - może nie barwą ale jakością, zasięgiem i ilością światła. Ad. Tungsram`ów w 90% to przykładowo w szklanym kloszu Meganki świeciły prawie jak xenon tak w Pandzie barwa była zdecydowanie w stronie cieplejszej. Mam nadzieję jednak, że nie jesteś zawiedziony
  8. jacob24

    Żarówki H4....

    masz już jakąś opinie nt. tych żarówek?
  9. jacob24

    1 rok z C2 1.6 122KM VTS

    zgadza się, to było raczej suche porównanie. Gdybym miał 8-10 tys. na tzw. jedyne auto to raczej coś praktycznego co można później bez większych problemów ew. odsprzedać. Jeżeli zabawka to każdy już wybiera indywidualnie. Ja mam nadzieję, że trafi mi się jeszcze fajny Sej, najlepiej "uturbiony"
  10. jacob24

    1 rok z C2 1.6 122KM VTS

    Nie będzie raczej szybszy. Zerknij na osiągi Fabii. Sprint do setki różnica 0.5 sek. Tsi będzie "sprawne" od prawie samego dołu, 16v musisz kręcić pod czerwone pole. Dlatego żeby sejem wykręcić te niskie 8 to trzeba było się przyłożyć jak do egzaminu:-) kolejna kwestia to spalanie, kręcąc pod czerwone swoje "łyknie"
  11. jacob24

    1 rok z C2 1.6 122KM VTS

    W momencie jak kupowałem było kilka 16v w Polsce. Ceny podobne tylko odległość. Za 10 to czasami można i ładne turbo znaleźć.
  12. jacob24

    1 rok z C2 1.6 122KM VTS

    Za Seja zapłaciłem wcale niedużo, inaczej - musiałem zmienić olej, zrobić klakson w kierze, parę pierdół. Wyszło mnie jakoś ok 5 tysięcy. Fakt, że kupiony po przyjacielsku ale da radę znaleźć za 5-6 fajnego seja Gdyby w podobnej cenie był ten vts pewnie wolałbym vts-a. Ale przykładowo za 10 już nie bym chciał bo sej był moim 3 autem do tzw. funu, dla jaj więc wyposażenie mnie średnio interesowało aczkolwiek miałem 2 poduchy, centralny z pilota, klimę miałem założyć ale stwierdziłem, że bez sensu - cały komplet mam nadal w garażu. Niskie 8 do setki jak udało się dobrze skomunikować ze skrzynią, inaczej okolice bardziej wysokich 8 ale druga strona medalu - szerokie koła. Każdy kupuje to co chce i nie chciał bym opiniować bądź co bądź fajnego auta ale wielu ludzi kupi właśnie ze względu na możliwości tzw. rozbudowy. A jak chcą tzw gti to bardziej zagłębiają się w nowsze tematy, które dają możliwości modyfikacji - to akurat zdanie młodych z pracy To tak jak bardzo chciałbym posiadać Pandę HP - gdyby to było jedyne auto to ok ale tak rozsądnie - ani to nie jest nadzwyczaj zrywne, ani piękne ani w szczególności tanie. Jest super zarówno C2 vts jak i Panda HP ale grono odbiorców jest przyznasz mocno zawężone
  13. jacob24

    Jakie kupić używane auto?

    nie ma co porównywać. Audi z tym 1.6 jest o dwie epoki do tyłu vs 1.4 Astra. Gorsze osiągi, większe spalanie. Da się kupić dobre auta ale musisz się bardziej skonkretyzować czego oczekujesz. Skoro nie chcesz płacić wysokich podatków to od razu odpuść auta powyżej 2l. Z tych aut, które wymieniłeś ta Astra jak napisał kolega powyżej to bdb wybór. W tej samej klasie masz jeszcze przykładowo Megane 1.4 Tce, Bravo 1.4 t-jet, Civic 1.8.
  14. jacob24

    1 rok z C2 1.6 122KM VTS

    pytanie do kolegi bielaPL ale pozwolę sobie wtrącić swoje przemyślenia nt tego auta. Wygląd - o gustach się nie dyskutuje ale ktoś w pracy miał C2 - raczej się nie podobał, padały stwierdzenia, że ma nie za piękne lampy przednie i dziwnie poprowadzoną tylną linie. Jako, że pracuje w dużej firmie motoryzacyjnej - na jednym z działów jest sporo młodych ludzi - czasami pogadam trochę z młodymi. Posiadają Fiesty ST, Polo Gti, Clio 2.0 też się znajdzie, fajne Saxo VTS również jest Ad. C2 jest o klasę niżej i nie występuje w wersji 5d. Tutaj mówię o PL realiach. Poza model ten nie plasuje się zdecydowanie na wysokich miejscach pod względem bezawaryjności. Osiągi jak na małe auto są naprawdę świetne jednakże jak ja chciałem zabawki to kupiłem sobie tańsze SC o podobnych osiągach - za to fajnym wyglądzie. Sporo ludzi się za nim oglądało, na stacjach pytali o różne rzeczy. Oczywiście byli i są tacy, którzy SC uważają za małe i brzydkie pudełko i mają do tego prawo. Jednakowoż od wystawienia ogłoszenia - do dzisiaj żałuję jakże głupiej decyzji poszedł w parę dni - wystawiłem za wyższą cenę toteż można rzec, że wyszedłem na zero lub nawet z malutką górką zostałem na tzw. flaszkę Na tą Cytrynkę trzeba amatora - ja bym kupił gdybym miał taką zachciankę ale większa część będzie szukać albo czegoś z klasy B lub C.
  15. jacob24

    Duże spalanie - gorące tarcze hamulcowe

    od przewodów moim zdaniem. Tzn. u mnie byłem kiedyś już tak wkurzony, że wymieniłem nawet zaciski na kompletne - no ale w Pandzie ceny części były często bardzo niskie. W efekcie czego miałem nowe tarcze, klocki, zaciski i płyn - a winny były jeden przewód za 20 zł oddałem auto komuś na szybko i wróciłem do pracy. Magik nie z tej ziemi. Po kilku dniach oddałem do swojego - swoją drogą jak coś mi się dzieje to na 99% latem kiedy mój mechanior siedzi gdzieś na urlopie ale to mój przypadek. Czy grzaniu tarcz towarzyszą jakieś dźwięki typu piszczenie itp?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.