Jump to content

puszka

użytkownik
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About puszka

  • Birthday 11/21/1978

Profile Information

  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
  • Zainteresowania
    zbijanie bąków, sport, Niebawem samochody

puszka's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/19)

0

Reputation

  1. Witam czy ktoś gdzieś widział w sprzedaży osłonę bębna?? Chodzi mi o tą blachę w kształcie koła przykręconą do tylnego wahacza w której mocuje się tłoczek, szczęki a następnie przykłada się bęben. moja jest tak przegnita że niestety muszę wymienić a nigdzie nie mogę znaleźć. Pozdrawiam Puszka
  2. Witam Zakupiłem używany bagażnik dachowy firmy fapa mam zamiar przewozić na nim rowery. Założyłem na dach i niby wszystko jest OK ale jakaś niepewność zawsze jest. Czy posiada ktoś może instrukcje do bagażnika tej firmy. Chciałbym się tylko upewnić czy bagażnik założyłem prawidłowo i nie stworze niebezpieczeństwa na drodze. Może ktoś podeśle jakiś skan albo zdjęcie instrukcji. Z góry dzięki Pozdrawiam Puszka
  3. Wyjąłem całą pompe z baku. Na zaciskach samej pompy jest napięcie więc moim zdaniem padła pompa. W poniedziałek kupie wkład i jak zdąże to zamontuje.
  4. jutro bede probowal. dziwi mnie ze raz pompa zaskoczyla
  5. Niestety wymiana przekaźników nic nie dała. Pompa paliwa raz zadziałała i nic więcej. Nawet nie mam pewności czy to zadziałanie miało związek z przekaźnikami. Teraz sprawa wygląda tak: Przekręcam kluczyk w stacyjce i słysze przekaźnik jak się włącza i wyłącza po 2sek. Pompy niestety nie słychać (wiem już że słychać ją jak pracuje) Co dziwne na wtyczce od pompy paliwa na przewodzie pomarańczowym (myśle ze to przewód zasilający pompe) po przekrenceniu stacyjki pojawia się na 2 sek (wtedy jak słychac przekaźnik) napiecie lekko poniżej 12v. Czy to napięcie powinno uruchomić pompe czy może ma jakies dodatkowe sterowanie w innym przewodzie?? A może ma to związek z tym że od kilku lat mam uszkodzony wskaźnik paliwa i rezerwe?? Oczywiście mimo tych uszkodzen w baku jest koło 10litrów benzyny. Niestety już dziś nic nie okombinuje bo musze zaraz leciec do pracy więc czekam na podpowiedzi.
  6. oczywiscie sprawdzalem pod maska. teraz jestem w pracy i nie moge nic wiecej zrobic. tak sobie mysle ze nie pamietam czy wczesniej po przekreceniu stacyjki slyszalem pompe paliwa. teraz slysze tylko przekaznik a pompy nie. jak sprawdzic czy pompa dziela? czy wysrarczy odpiac wezyk [tylko ktory]? sorry za literowki ale pisze z telefonu.
  7. Witam Dziś rano odpaliłem matizka i wróciłem się na chwile do domu. Po minucie jak wróciłem matiz już nie pracował. Nie da się go odpalić. Kręci dobrze więc akumulator OK. Postanowiłem poraz pierwszy w życiu odczytać kod błędu. Wyszły mi dwa błedy 1500 (to już wiem że dotyczy klimatyzacji a ja jej nie posiadam) i kod drugi: 1510 czyli coś z przekaźnikiem głównym. Co robić?? Co wymienić?? Niestety nie wiem który to przekaźnik główny. Otworzyłem skrzynke z bezpiecznikami i odziwo tam gdzie opisuje to Bujański nie ma przekaźnika (nie ma nawet styków)
  8. P wyjściu z pracy samochód odpalił z pierwszego razu. Mimo wszystko musze pomyśleć o wymianie kable ewentualnie kopułki
  9. Witam. Dzis jadac do pracy zaliczylem kilka duzych kaluzy. Po za tym strasznie mocno padalo. Po wjechaniu w jedna kaluze samochod stracil moc. Ledwo dojechalem do pracy. Kiedy parkowalem Matiz zgasl i juz nie odpalil. Jakie moga byc przyczyny. Co robic jesli po pracy nadal nie odpali? Podejrzewam przewody i swiece. Czy to moze byc przyczyna?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.