Macioman
użytkownik-
Liczba zawartości
5 757 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Macioman
- Urodziny 27 Czerwca
Retained
- miłośnik prototypów
Contact Methods
-
WWW
www.instagram.com/maciejgas_photographer
Profile Information
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Kraków
-
Zainteresowania
Sztuka i motoryzacja! :)
-
Samochód
Forester SG 2.5 XT, Lexus GSIII 450H
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Macioman's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
8
Reputacja
-
Moja śmiga na Millersie CFS 5W30. Ale to K24.
-
Widzisz, ja bardzo chętnie widziałbym w Jazzie mocniejszy motor, bo przesiadając się z Accorda płaczę ze względu na osiągi. Poza tym to świetne auto.
-
Świetne auto. Bardzo przestronne. Żaden silnik nie zapewnia zadowalającej dynamiki, ale i tak bardzo lubię nim jeździć. 2013 rok, comfort. Ma wszystko co potrzeba, jedynie bez automatycznej klimy. Mega fajnie rozwiązane fotele. Przebieg na razie 35 tyś, więc jeszcze z 270 tyś zrobi bezawaryjnie zapewne
-
Znany temat u mojego mechanika. Brak kanału olejowego w tłoku powoduje przegrzewanie. W 2.4 problemu nie ma.
-
Ktoś przerabiał temat ? Na jakie zyski mozna liczyć razem z kołem VTC 45 stopni ? Znajoma jedzie do USA i mogłaby mi coś przywieźć z powrotem
-
Za 30 tyś mozna już szukać EP3 przedliftowego. W starsze rdzewiejące trupy bym się nie bawił. Choć EK4 jest świetne, ale znaleźć w dobrym stanie...
-
Od auta do szybszej jazdy oczekiwałbym właśnie dobrego trzymania się nawierzchni
-
Ja bym nie szukał dalej, EP3 i już na wstępie jedzie w miarę przyjemnie. Pomodzisz trochę na ~ 220-240 i będzie już całkiem spox. Poza tym to pancerne auta są.
-
Na amerykańskich forach przestrzegają przed kołem VTC na 50 stopni, raczej mówią o 45. Co prawda Hondata może ograniczyć do 45 stopni, ale wbicie złego biegu już nie Muszę poszukać kogoś, kto ogarnąłby temat obróbki mojego koła VTC.
-
Okey, czyli plan jest na RRC, uszczelkę pod niego, przepustnicę od TSX ? wałek wydechowy od TSX 06-08, toczenie koła VTC i Hondatę. Wydechowy 4-2-1, FD od EP3 i CAI już jest. Coś jeszcze mógłym względnie tanim kosztem zrobić ? Dzięki za rady !
-
Okey, czyli co musiałbym z tym zrobić ?
-
Reflash nie przestawia VTC na 50st ? Z tego co wiem, to tak. Mam dostęp do kolektora RBC, ale chyba będę dalej szukał RRC.
-
Czapka z K20A2 to fajna opcja, ale już chyba poza moim budżetem. Własnie doszedł kolektor 4-2-1, zakładam jutro. Pozostaje znaleźć RRC i przepustnicę + uszczelkę pod niego i wystroić. Ciekawe ile wypluje...
-
Jak dojedzie do mnie DC Sports 4-2-1 i założę RRC z wiekszą przepustnicą i uszczelką, to chciałbym założyć Hondatę S100, żeby to wszystko razem zestroić. Chyba to będzie lepsza opcja niż aktualny reflash ?
-
Tempomat działa bardzo dobrze. Nic się nie podziało złego