Skocz do zawartości

Macioman

użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 757
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Macioman

  • Urodziny 27 Czerwca

Retained

  • miłośnik prototypów

Contact Methods

  • WWW
    www.instagram.com/maciejgas_photographer

Profile Information

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    Sztuka i motoryzacja! :)
  • Samochód
    Forester SG 2.5 XT, Lexus GSIII 450H

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Macioman's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

8

Reputacja

  1. Moja śmiga na Millersie CFS 5W30. Ale to K24.
  2. Widzisz, ja bardzo chętnie widziałbym w Jazzie mocniejszy motor, bo przesiadając się z Accorda płaczę ze względu na osiągi. Poza tym to świetne auto.
  3. Świetne auto. Bardzo przestronne. Żaden silnik nie zapewnia zadowalającej dynamiki, ale i tak bardzo lubię nim jeździć. 2013 rok, comfort. Ma wszystko co potrzeba, jedynie bez automatycznej klimy. Mega fajnie rozwiązane fotele. Przebieg na razie 35 tyś, więc jeszcze z 270 tyś zrobi bezawaryjnie zapewne
  4. Macioman

    Problemy z honda

    Znany temat u mojego mechanika. Brak kanału olejowego w tłoku powoduje przegrzewanie. W 2.4 problemu nie ma.
  5. Ktoś przerabiał temat ? Na jakie zyski mozna liczyć razem z kołem VTC 45 stopni ? Znajoma jedzie do USA i mogłaby mi coś przywieźć z powrotem
  6. Za 30 tyś mozna już szukać EP3 przedliftowego. W starsze rdzewiejące trupy bym się nie bawił. Choć EK4 jest świetne, ale znaleźć w dobrym stanie...
  7. Od auta do szybszej jazdy oczekiwałbym właśnie dobrego trzymania się nawierzchni
  8. Ja bym nie szukał dalej, EP3 i już na wstępie jedzie w miarę przyjemnie. Pomodzisz trochę na ~ 220-240 i będzie już całkiem spox. Poza tym to pancerne auta są.
  9. Na amerykańskich forach przestrzegają przed kołem VTC na 50 stopni, raczej mówią o 45. Co prawda Hondata może ograniczyć do 45 stopni, ale wbicie złego biegu już nie Muszę poszukać kogoś, kto ogarnąłby temat obróbki mojego koła VTC.
  10. Okey, czyli plan jest na RRC, uszczelkę pod niego, przepustnicę od TSX ? wałek wydechowy od TSX 06-08, toczenie koła VTC i Hondatę. Wydechowy 4-2-1, FD od EP3 i CAI już jest. Coś jeszcze mógłym względnie tanim kosztem zrobić ? Dzięki za rady !
  11. Okey, czyli co musiałbym z tym zrobić ?
  12. Reflash nie przestawia VTC na 50st ? Z tego co wiem, to tak. Mam dostęp do kolektora RBC, ale chyba będę dalej szukał RRC.
  13. Czapka z K20A2 to fajna opcja, ale już chyba poza moim budżetem. Własnie doszedł kolektor 4-2-1, zakładam jutro. Pozostaje znaleźć RRC i przepustnicę + uszczelkę pod niego i wystroić. Ciekawe ile wypluje...
  14. Jak dojedzie do mnie DC Sports 4-2-1 i założę RRC z wiekszą przepustnicą i uszczelką, to chciałbym założyć Hondatę S100, żeby to wszystko razem zestroić. Chyba to będzie lepsza opcja niż aktualny reflash ?
  15. Tempomat działa bardzo dobrze. Nic się nie podziało złego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.