Skocz do zawartości

irishpiter

użytkownik
  • Liczba zawartości

    710
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Samochód
    Golf VII kombi , 1,4tsi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

irishpiter's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

108

Reputacja

  1. Jeśli nowy Yaris jest tak samo głośny jak poprzednik (a nie sądzę by dodali tam wygłuszeń) to skoda jest autem klasę wyżej jeśli chodzi o akustykę. Pamietam jak oglądałem poprzednika siostry (wersja 1,5 dość dobrze wyposażona jak na toyotę) na podnośniku, nadkola sam plastik, tłumik jak fiat 125, zero wygłuszeń wszędzie. Zdaje się że widziałem tutaj gdzie filmik o nowym yarisie i też zero wygłuszeń. Siostra ma teraz nowa fabie(dość bogato wyposażona) i to jest dużo różnica jednak.
  2. Też zalecam proszkową, szczególnie że gipsy szpachlowe proszkowe można i do centymetra grubości nakładac. Dodatkowo są twardsze i wysychają szybciej.
  3. Racja, chodziło mi o stopień czystości ST2.
  4. Standardowa historia, tak się kiedy ocieplało, wielu powtarza ten proces:), spokojnie można dołożyć kolejne 10.
  5. Dużo, ostatnio zglebialem temat. Znalazlem jotun jotomastic 80. Farba toleruje czystość sa2 jako jedna z niewielu, po utwardzeniu jak kamień. To jest epoksyd i generalnie takich szukaj. Cena wbrew pozorom z litr wychodzi tyle co te w Castoramie a jakość nieporównywalna. To jest farba przemysłowa. No ale na 1000 metrów to trochę tego pójdzie ...
  6. Przecież, jeśli stoi na pełnym klocku, czy choćby dwóch pełnych które są złączone to jest to pewniejsze nic spawane pręty czy tam kątowniki. Taki klocek się nie zlamie.
  7. Sam sobie zrobiłem drewniane. Najpierw chciałem wyspawac ale z drewnem poszło szybciej. Nic tam nie ma prawa się połamać jak dobrze zrobione. Często też lubię sobie ma nie wjechać jak mam coś do zrobienia pod maską, wszystko jest wyżej i nie trzeba się tak naginać
  8. Też to miałem wg mnie ta folia jest na czas transportu i rozpuści się od kondensatu. Z ciekawości zajrzę za lodówkę czy ciągle tam jeszcze jest...
  9. Ale co daje ISOFIX w foteliku w którym służy tylko do tego by nie latało po aucie. Oparcie i tak lata i plecy dziecka je trzymają w razie czołówki. Złap je ręką i spróbuj pchnąć do przodu. Może nie wszystkie ale większość fotelików tak ma.
  10. Ja cały domek kleiłem na złączkach z Castoramy i wszystko działa już z 15 lat(ciepła i zimna)wygoda pierwsza klasa. Nie wiem jak będzie dalej bo slyszy się różne zwykle negatywne rzeczy o tym systemie. W sumie nie wiem co się z tym może złego dziać. Łączenia to w sumie się zlewają, więc ciężko ruszyć, chyba że rurki pękają/kruszeją.
  11. Generalnie uważam że jak jest możliwość i nie zalewamy złączek betonem to PEX, nawet w szaftach bo tam można się dostać w miarę szybko. Resztę można dać zgrzewane, mi nigdy nic się z tym nie stało , rury mocne. Ale też łatwo zmniejszyć przepływy na kolankach jak się za mocno przygrzeje .
  12. Swego czasu dokopałem się do jakichś testów laboratoryjnych smartkid i porównań z fotelikami. W wielu przypadkach miał mniejszcze obciążenia na ciało niż fotelik. Przy bocznych było na pewno gorzej. W sumie ma to sens, bo przecież przy zderzeniu czołowym na ciało dziecka napiera również fotelik za jego plecami. Chyba że jest przywiązany do auta na sztywno ale raczej mało fotelików dla starszych tak ma.
  13. Porównując do tych wcześniejszych fachowców co to wyceniali i ma 3 tys to i tak dobrze wyszlo.
  14. Jasne że nie, ale aż tak nie pracuje na ciepłej wodzie. Chyba że na dłuższych odcinkach dać te stabi. Generalnie PEX jest szybszy , zgrzewanie jednak upierdliwe. Mi najlepiej się robiło tymi klejonymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.