Skocz do zawartości

Marcin_77

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa, Wilanów, Bemowo
  • Zainteresowania
    brykanie :)
  • Samochód
    BMW X3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin_77's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

70

Reputacja

  1. Jest sobie dostawczak z kontenerkiem bez owiewki - czyli opór wytwarza mniej więcej jak cegła O ile mnie będzie spalał jak mu założę owiewkę na dach kabiny? Czy korzyść jest wymierna?
  2. > Auto z D i ma zamontowany hak do przyczepy ? DMC zestawy przekracza 3,5 t - po to Całkiem logiczne, choć haka nie widziałem.
  3. > Nie. Jest v6 4x4 Tak - ale po pierwsze nie w Nowej Insigni, a po drugie ma 260 a nie 250 KM.
  4. > A ta 250KM to ma już sześć cylindrów czy jeszcze cztery? Cztery. To jest 2.0 z turbiną. V6 jest chyba tylko w OPC.
  5. Jak w tym aucie (rocznik 2006) sprawuje się silnik 3.0 136 KM? Są z nim jakieś problemy wynikające z samej konstrukcji? Jakieś ogólne bolączki? I pytanie o tachograf - auto jest DMC 3500 kg (model 35C14), a ma zamontowany tachograf. Niech ktoś oświeci laika - po co?
  6. > Nie jestem zaślepiony. To bardzo racjonalna ocena. No właśnie - tutaj leży problem. Przedstawiasz swoje SUBIEKTYWNE oceny jako OBIEKTYWNE fakty. I - tutaj szacun - nawet Ci przy tym brewka nie pyknie Umiejętność sama w sobie ciekawa, ale jednak na dłuższą metę cholernie nużąca dla czytelnika. Kiedyś lubiłem Cię czytać (zwłaszcza odcinki "sprzedażowe" ), jednak po pewnym czasie zauważyłem, że ...to trochę strata czasu.
  7. > Rabaty są obecnie od tego, aby ceny standardowe były wyższe niż te rzeczy są warte ... po to aby > dać klientowi pozornie duży rabat i nadal godnie zarabiać Jasna sprawa. Na szczęście mam możliwość wytargowania dla siebie takiego rabatu żeby i dealer był zadowolony, i dla mnie cena była akceptowalna
  8. > Jutro będę miał wycenę i wyposażenie na mailu, to się podzielę z zainteresowanymi na priv. Ok, to podeślij. Ja sobie dzisiaj skonfigurowałem Executive'a ze wszystkim, co by mi pasowało - i wyszło ponad 180 tyś. Trochę dużo, ale od czego rabaty
  9. > Na chwilę obecną wybrałem Insignię. Jeśli się dogadam co do ceny - myślę, że ją wezmę. Jakie wyposażenie? Ile wyszło cennikowo? I jaki rabat zaproponowali?
  10. > dodajmy "rewolucja" raczej na lepsze Ekran dotykowy fajny, ale to już i w Adamie jest. Zegary w bogatszych wersjach też fajne. Ale ten touchpad mnie nie przekonuje. Może to kwestia przyzwyczajenia, jednak jakoś nie mogłem się nim dobrze posługiwać. Za bardzo rzuca
  11. > Tak, jeśli się zdecyduję to wezmę tylko nowy model. Dostałem ostatnio od nich przesyłkę z > folderami, także trochę pooglądałem. Natomiast nie jeździłem jeszcze modelem po FL. Przejdź się zatem do dealera i przejedź. W W-wie mają już nawet nowe 4x4 w wersji Country Tourer, ale jeszcze nie jeździłem. A każdy normalny dealer powinien już jakąś demówkę posiadać. Z pierwszych wrażeń - dziwny jest ten touchpad, zamiast kółeczka między fotelami. Nie wyobrażam sobie jak można na nim palcem pisać podczas jazdy na polskich drogach
  12. > ok, przyjrzę się. Natomiast jak patrzę jak to wygląda: > to widać różnicę gołym okiem Jak masz zamiar brać nowe to nie bierz już starej Insignii. Teraz jest premiera nowej, poliftowej. Z zewnątrz są niewielkie zmiany (choć różnicę widać od razu, zwłaszcza patrząc z tyłu), ale wewnątrz to spora rewolucja - przynajmniej dla gadżeciaży Ja za rok będę zmieniał i chyba właśnie wezmę znowu Insignię.
  13. > A byl to standard w wersji Cosmo? Nie - nazywało się to QuickHeat i domawiałem oddzielnie, mimo że mam Cosmo. Tysiaka kosztowało w cenniku.
  14. > Wiem, ze czesc producentow stosowalo elektryczne grzalki w nawiewie do tego celu. Nie wiem, czy > mialo to sens i nie wiem, czy dotyczy modeli, ktore mnie interesuja, ale w opisach > aukcji/ofert nie widzialem takich ficzerow. W Insigni mam takie rozwiązanie. Rzeczywiście, w zimę powietrze z nawiewów leci ciepłe o wiele szybciej, niż jakby czekać na ogrzanie płynu. Czy pomaga w rozmrożeniu przedniej szyby? Tak, ale cudów nie ma. Jak stoję pod chmurką to i tak dodatkowo używam czegoś do roztopienia lodu, bo z samego nawiewu za długo to trwa. Za to w samochodzie robi się cieplej wyraźnie szybciej. W ofertach mogą o tym nie pisać bo na dobrą sprawę jak ktoś nie kupował samochodu w salonie tylko z drugiej ręki, a sprzedawca mu nie powie - to można nie zauważyć. Nie ma do tego dodatkowego przycisku.
  15. > W Kanadzie widziałem częste check-stopy na alko w weekendy wieczorem. IMHO ma to większy sens. U nas też tak robią - potrafią zamknąć całą uliczkę przy jakimś klubie np. w sobotę w nocy i trzepać wszystkich, którzy z niego wychodzą. Widziałem już kilka razy takie akcje w Warszawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.