Skocz do zawartości

piotrekcc

użytkownik
  • Liczba zawartości

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O piotrekcc

  • Urodziny 12.05.1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Slupsk
  • Zainteresowania
    motoryzacja ,dlubanie

piotrekcc's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Czy w autronicu al-600 jest możliwość odpalania bezpośrednio z gazu?, na przełączniku ustawiłem obroty minimalne ale to nie pomogło.
  2. Jaka jest długość półosi lewej bez kielicha do 1.1 lub bravy 1.2 ?. Została mi jeszcze sztuka i nie wiem od czego.Z góry dzięki
  3. Odnośnie mojej usterki, po kilku dniach instalacja zaczęła sie przełączać na gaz, teraz działa w zasadzie normalnie( diody migają nadal)- nie wiadomo tylko w jakim momencie przełącza się na gaz i odwrotnie.
  4. Witam, mam pytanko co oznaczają migające diody , pomarańczowa i dwie srodkowe na przełączniku - stary typ.Po przełączeniu auto na gaz nie przechodzi, czasem przełączy się samo ale diody migają cały czas.Czy to czujnik na listwie czy mapy się rozjechały?
  5. > wyraznie ruszal drazkiem i usilowal wyczuc jakies luzy Myślę że usiłował nazmyślać ile wlezie, jak olej nie leci po półośkach to skrzynia przejedzie jeszcze z 200 tyś
  6. Słupsk 1-2-3 ul.Poznańska 1,66zł
  7. tylko to wiercenie > w kolektorze mnie przeraża Spokojnie jeśli wieszałeś obrazki w domu to dasz radę do tego podłączenie kilku kabli i gotowe, a schematy są łatwo dostępne.
  8. Czyli ecu od 1.2 16v z det3 da radę?. a jak sprawa z przepustnicą, taka na linkę będzie pasowała do takiej konfiguracji?
  9. Dzięki bardzo będę dumał
  10. Szukam , czytam ,przeglądam z czym spiąć t-jeta. Czy org. instalacja i ecu z dawcy jest w miarę bez problemowa do swapa ,czy instalaja z 1.2 16v po modzie ecu nadaje się do t-jet. Czy też w końcu np ecu master emu bedzie najbardziej odpowiedni. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  11. Nowy dół, uszczelka pod głowice i pod dekiel, można jeszcze rozrząd sprawdzić przy okazji i tyle by było.
  12. > Czołem. Jako że planuję powrót do grona zagazowanych, a miałem sporą przerwę w temacie (jakieś 12 > lat temu zakładałem LPG ostatnio) to chciał bym zasięgnąć języka. > Do wyboru będzie albo coś markowego (pewnie BRC) albo mniej markowego (STAG?). Czy przy wyczytanej > różnicy rzędu 300 zotych, jest sens brać polski zestaw? (z tego co czytam to BRC ~2800 a STAG > ~2500). Jak z awaryjnością, trwałością? > Pacjentem będzie Scenic 1,6 16V z 2002 roku Wawer tylko brc, ja u siebie mecze swoje sq24 już na trzecim silniku, i pyka ja zegarynka , będziesz zadowolony nie wiem jak mogłeś bez gazowni żyć
  13. Cześć miałem taki silnik w swoim cc został mi komputer, stacyjka ,immo kluczyk zwykły i matka aha i wiązka cała nie pocięta. Jeęłi będziesz potrzebował to daj znak,dogadamy się, mi juz sie nie przyda mam inny plan.
  14. Cześć dawno nie pisałem , a że zrodził mi się pewien plan, mam pytanko.ile cm wysokości ma silnik powiedzmy 1.1, cały tzn od misy do filtra powietrza? Nie mam aktualnie żandego cc w zasięgu i nie mam jak zmierzyć.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.