Skocz do zawartości

And

użytkownik
  • Liczba zawartości

    481
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O And

  • Urodziny 30.11.1987

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    motoryzacja, gospodarka, fotografia , muzyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

And's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. > Daj spokoj, z czym do ludzi, 2.0d to jest przeciętnych emerytow i wożenia dzieci.. wiem bo mam juz > 2 raz (mialem w e46, teraz mam w91). W porownaniu do mojej e39 gdzie mialem 3.0i to odechciewa > sie tego dieselka cisnąć 3,0d + program i sprawa jest rozwiązana, ciężko napotkac pocisk który wprawiłby w zakłopotanie takiego sadzomiota - setkę robi poniżej 6 sekund a pali niewiele więcej od 2,0d
  2. > Zimmermany, Brembo, Bosch? Co polecacie? Ate na e61 530d zwichrowały się po niespełna 10 tyś km. Wcześniej były oryginalne zmieniane z powodu naturalnego zużycia. Po ate założone kolejne oryginały i jest OK, ponad 10 tyś km. Zimmermann, Bosch - u zaufanych znajomych - zwichrowały się. Zimmermann Sport - nawiercane - ta sobie radzą. Natek na nich jeździ i zapewne potwierdzi że jest zadowolony, kolega w e61 545 po bosch'ach zwichrowanych po 2 tyś km, założył również zimmermann sport i jest zadowolony - jak na razie od kilku kkm bez problemu. Ja własnie jestem na etapie zmiany. Wahałem sie między oryginałem i zimmermanemm. Zdecydowałem się na oryginał, ale głównie dlatego że dostałem dość dobrą ofertę cenową.
  3. > jestem ci wdzięczny za Twój rzeczowy opis ... na pewno się odezwe jak mi się nasuną jakieś > pytania. Zapraszam.
  4. o a4 zbyt wiele nie powiem bo nie znam auta, silnik 2,5 tdi znam tylko z jednego przypadku - kolega miał a6 w wersji 163 konie z automatem i pamiętam że miał problem z wałkami rozrządu - naprawa kosztowała około 6 tyś. Ja mogę sie wypowiedzieć na temat e39: Polecam jak najbardziej 530d. Silnik jest twały i bezproblemowy. Turbiny, wtryski raczej wytrzymałe (ja u siebie nie miałem problemu ani z jednym ani z drugim przez 3,5 roku eksploatacji). Rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę - zdarza się rdza na rantach drzwi, maski i na tylnej klapie w kombi - mówię o autach bezwypadkowych. Spalanie 530d to od 5 litrów przy bardzo oszczędnej jeździe na trasie z prędkością 80-90 km/h do 10 litrów w mieście. Automat spala o litr więcej. Polecam manual. Automaty w e39 diesel są konstrukcjami GM, ich trwałość niestety jest niska - zużywają się tarczki i konwertery nawet przy przebiegu 150 tyś. Poza poślizgami czasami występuje objaw braku mocy (poślizgu) na biegu wstecznym - pod górkę nie ruszy, po równym jeszcze sobie radzi. Manual jest trwały, dwumas również, sprzęgło przy umiejętnej obsłudze również (ruszanie z obrotów ponad 2 tyś pali je bardzo szybko). Co do osprzętu - nie ma problemów szczególnych - wszelkie alternatory, rozruszniki, pompy itd są bardzo trwałe i raczej nie sprawiają problemów. Wystepują problemy z pompkami paliwa w baku i progową, klapkami w kolektorze dolotowym, często wihrują się tarcze hamulcowe przednie. Trwałość moim zdaniem jest świetna, jakość wykonania na najwyższym poziomie (moja subiektywna opinia - wyższa niż w e60), e39 przez wielu specjalistów uważane jest za jedno z najlepiej prowadzących się aut seryjnych a przy tym komfort jest rewelacyjny. W kombi częstą przypadłością aut używanych są wybite tuleje belki tylnej (koszt około 1000-1200zł), miechy pneumatycznego zawieszenia nie sprawiają szczególnych problemów - wytrzymują jakieś 10 lat mniej więcej to rozszczelnienia (parcieje guma). 525d ma znacząca niższa trwałość osprzętu, spalanie jest bardzo zbliżone do 530d a osiągi znacznie słabsze, koszty części są takie same. Miałem przez krótki czas 525d sedan i 530d kombi i 525 zdecydowanie nie polecam jeśli masz możliwość zakupu 530d. Z tego co mi wiadomo 525d są sporo tańsze ale mimo to wolałbym dołożyć i kupić 530d. Polecam dołożyć odrobinę do zadbanego i pewnego egzemplarza od właściciela z jakąś historią, bo mimo że cześci eksploatacyjne nie są potwornie drogie, jest dużo wysokiej jakości zamienników (ja zazwyczaj wybierałem firmy które produkowały na pierwszy montaż - większość cześci lemfordera i jakość jest bdb), to jeżeli ktoś zaniedbał szereg rzeczy to koszty mogą byś spore. Jeżeli masz do zrobienia powiedzmy jakąś konkretną rzeczy a nie wszędzie po troszku to koszty będą znośne. Jak byś miał jakies pytania to zapraszam.
  5. > Proszę wpisać w temat odpowiedzi jakie autko posiadaie, nasz > ewentualny modek lub jakiś adminek później to podwiesi rok temu wyglądała tak: teraz sie troszke pozmieniała i zmienia się dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.