Skocz do zawartości

yarq_

użytkownik
  • Liczba zawartości

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O yarq_

  • Urodziny 19.07.1982

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowa Iwiczna
  • Zainteresowania
    jazda samochodem :D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

yarq_'s Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. > Na zdjęciu brakuje Ci 2 rur > Ten odcinek który zaznaczyłeś - stanowi całość do kupienia z tym co masz (9) i drugi z chwytakiem > powietrza (7). > W załączeniu rycina z Citroen.service Oooo. Czyli na dobrą sprawę sis potrzebuje coś takiego? Z tego co kojarzę w obudowie po prawej stronie, gdzie wchodziła rura (gdyby była), był tylko jeden otwór, ale poproszę siostrę aby sprawdziła bo auto jest u niej. Znalazłem jeszcze coś takiego, gdzie rzeczywiście otwór jest tylko jeden, czyli tak jakby nie było tego chwytaka spod maski. Stąd moje rozterki. Zobaczymy co powie siostra ;-).
  2. > Jest to rura łącząca filtr powietrza z wlotem/chwytem > powietrza. Kupić trzeba ale bez paniki nic nie powinno się > stać bo to jest połączenie przed filtrem. Okej. Dzięki wielkie za info, a pytanie jeszcze czy w tej rurce jest przypadkiem przepływomierz i czy nie powinien być gdzieś podłączony, czy może montowany jest w innym miejscu?
  3. Cześć. Ja całkiem po sąsiedzku i w imieniu mojej siostry, która posiada C4 1.6 HDi z 2006 roku. Właśnie dzwoniła zapłakana że brakuje jej jakiejś rury pod maską i że musi pilnie to naprawić. Nie wiem ile tak jeździła ;-). Poszukałem sobie w internecie i wychodzi że brakuje rury zaznaczonej na czerwono. Domyślam się że to jakaś rura od dolotu powietrza. Załączam zdjęcie poniżej. Cóż to jest i czy może ma ktoś na sprzedaż?
  4. > Wibruje wentylator, czy silnik drży od dodatkowego obciążenia? > Podnieś delikatnie obroty i sprawdź, czy nadal jest tak samo. Odnoszę wrażenie, że to od wentylatora, ale sprawdzę jeszcze to o czym mówisz i będę raportował. Dzięki i pozdrawiam. J
  5. Cześć, W swojej Aśce zaobserwowałem dziwne wibracje podczas pracy wentylatora chłodnicy. Niby wszystko jest do zaakceptowania ale żeby pedały też tak mocno wibrowały? Auto z 2011, 14k przebiegu, nigdy nie walone (chyba że w salonie spadła). Jakaś wada czy jestem przewrażliwiony? Pozdrawiam, J
  6. Witam, Do sprzedania mam samochód Opel Corsa D, model Enjoy, rok produkcji 2007. Auto kupione w krajowym salonie (Opel Dixi Car - Raszyn). Pierwszy właściciel. Auto bezwypadkowe, nie brało udziału w kolizji. Galeria zdjęć - http://goo.gl/gH2tE Kontakt - tel. 889 766 238 Opel Corsa D Hatchback wersja Enjoy 1.2 - VIN: W0L0SDL0876071459 - rok produkcji: 2007 - pierwsza rejestracja: 03/2007 - auto zarejestrowane jako osobowe na 5 osób - kod silnika: Z12XEP 1.2 80KM (benzyna, bez instalacji LPG) - przebieg : 147 125 km - radio: CD/MP3 z dodatkowym schowkiem pod radiem (nie fabryczne) - kolor czerwona magma - 3 drzwi - lusterka, klamki, zderzaki w kolorze nadwozia - obicie foteli materiałowe - regulowana kolumna kierownicy - dwie poduszki powietrzne - tylna kanapa dzielona 2/3 z funkcją ustawiania 3 płaszczyzn (dwie zamknięte i jedna otwarta, każda z części niezależnie) - regulowana wysokość fotela kierowcy - dodatkowy schowek pod fotelem pasażera - dodatkowa podłoga w bagażniku tworząca jedną płaszczyznę po złożeniu tylnej kanapy - ABS, kontrola trakcji, czujniki zapięcia pasów kierowcy, regulowane elektrycznie lusterka, szyby, oraz światła, funkcja Follow Me Home z pilota, możliwość zamykania okien z pilota, centralny zamek, pirotechniczne napinacze pasów, brzęczyk niezapiętych pasów kierowcy - OC do marca 2013 - obowiązkowy przegląd techniczny do marca 2013 Cena: 15 000zł brutto, nie podlega negocjacji. Wystawiam fakturę VAT (stawka VAT zw.). Auto wymaga poniesienia dodatkowych kosztów wymiany/regeneracji pompy oleju, wymiany mocowania amortyzatorów przednich, kompletu amortyzatorów przód i tył. Tych wydatków jestem pewien. Co sprzedaję: - samochód jak w opisie - 2 komplety kluczyków + karta pojazdu - książka serwisowa z pierwszymi pieczątkami - później auto było serwisowane w zwykłych warsztatach - teczka z xero dokumentów potwierdzających wykonanie prac serwisowych - na aucie komplet letnich opon Continental 185/65 R15 - 1 tydzień 2007 (zapas pełnowymiarowe koło) - zestaw zimowych opon Sawa Eskimo 185/65 R15 - 15 tydzień 2007 (5 sztuk) + dywaniki gumowe - relingi dachowe (kupione, nie używane) - zestaw nowych okładzin do hamulca - bęben tył - prawie pół zbiornika benzyny Co było robione: - ~30 tys. km. wymieniany olej GM Long Life, oraz wszystkie filtry - ~60 tys. km. wymieniany olej i wszystkie filtry - ~78 tys. km. - akcja serwisowa Opel - wymiana obudowy ABS - ~80 tys. km. - wymiana amortyzatorów przednich oraz górnych mocowań - ~90 tys. km. - wymieniany olej i wszystkie filtry - ~110 tys. km. - wymieniony napęd podnośnika szyby przedniej, od strony pasażera (szyba była wybita w wyniku włamania, a ASO zaleciło wymianę całego zestawu, wymienione w ASO Opel Dixi Car) - ~112 tys. km. - wymieniany olej i wszystkie filtry - ~128 tys. km. - wymieniony czujnik pedału gazu - ~130 tys. km. - wymiana górnych mocowań amortyzatorów, wymiana oleju i filtrów - ~134 tys. km. - pełna diagnostyka układu hamulcowego - ~140 tys. km. - wymieniony komplet świec (zdjęcia) - ~140 tys. km. - wymieniona sonda lambda - check engine - ~140 tys. km. - wymieniony olej, filtr oleju i filtr powietrza - ~144 tys. km. - wymieniony rozrząd (łańcuch, rolki i napinacze) - ~145 tys. km. - wymieniony akumulator Usterki: - po nagrzaniu motor chodzi nierówno (po przyciśnięciu pedału gazu na jakiś czas obroty się wyrównują), wymieniona była sonda lambda i po jakimś czasie problem wrócił (świeci się kontrola Check Enginge, po podpięciu pod komputer wyświetla błąd na sondzie lambda) - przy uruchomieniu przez kilka sekund świeci się kontrolka ciśnienia oleju, po czym gaśnie; do wymiany lub regeneracji jest pompa oleju - wymienić należy mocowania amortyzatorów z przodu - wymienić należy komplet amortyzatorów przód i tył - prawy bok jest zarysowany wzdłuż samochodu (pojedyncza kreska) - widać na zdjęciu - wgniecione oparcie kanapy (od strony bagażnika) - widać na zdjęciu - pojedyncze zarysowania i odpryski na lakierze - widać na zdjęciach Pytania i odpowiedzi: 1) Auto ma spory przebieg, czy nie było manipulacji przy liczniku? Auto było normalnie użytkowane. Przebieg jest oryginalny (~26 tys. km. rocznie). Do wglądu dokumenty serwisowe (z serwisów Opla i Norauto, gdzie samochód był serwisowany). Gdyby auto miało kręcony licznik to bym sprzedawał z dużo mniejszym przebiegiem ;-). 2) Czy auto ma klimatyzację? Nie ma. W momencie zakupu auta, koszt klimatyzacji wynosił ponad 10% wartości auta. 3) Czy auto uczestniczyło w kolizji, ma dodatkowo lakierowane elementy, ma wady ukryte? O usterkach pisałem wyżej. Auto nie jest "bite". Auto ma zarysowany lewy bok. Element nie był lakierowany, rysa została lekko spolerowana/pokryta woskiem. Osoby zainteresowane mogą przyjechać z miernikiem grubości lakieru. 4) Czy książka serwisowa jest wypełniona? I tak i nie. W ASO zrobiłem tylko jeden przegląd po zakupie, oraz jedną akcję serwisową. Później auto było serwisowane w zwykłych serwisach: Norauto oraz Feuvert. Książka serwisowa nie jest dzisiaj zbyt miarodajna. 5) Jakie zabezpieczenia posiada auto? Takie informacje podaję tylko na miejscu. 6) Czy auto ma jakieś wycieki? Układ hamulcowy jest szczelny, chłodzenia sprawny. Pod pokrywą zaworów jest trochę plam oleju. Widać to na zdjęciach. Silnik nie był myty.
  7. > Proszę wpisać w temat odpowiedzi jakie autko posiadaie, nasz > ewentualny modek lub jakiś adminek później to podwiesi Opel Corsa D 1.2 16v 80 kuniów, szalona czerwień, razem z Angelą widziani tu i tam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.