-
Liczba zawartości
652 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Sysio_SC
- Urodziny 28.06.1979
Contact Methods
-
Hangouts / GT
sysio6
-
iMessage
sysio6
Profile Information
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Informatyka, motoryzacja, kobiety i wiele wiele
-
Samochód
C4 Picasso
-
Motocykl
Hyosung GV 125
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Sysio_SC's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
80
Reputacja
-
Tak sprawdzany był miernikiem, bez obciążenia 12,6V a po podłączeniu klemy spadek do 5V. Już po temacie, dzisiaj wytargałem aku z auta, podłączyłem do prostownika totalny trup (aku 7 letni), prostownik pokazywał prawie zero. Długo nie myśląc, telefon do pogotowia akumulatorowego, w ciągu 1h przyjechał Pan zamontował nowy Varty, zainkasował 850 zł i auto działa. Sam aku w takiej usłudze policzyli 700 zł, usługa 150 zł. Niestety posiadam ten głupi system Start/Stop w aucie.
-
Hehehehe, rozrusznikiem oczywiście:)
-
Szanowne grono, Pacjent C4P 2014 1,6 eHDI, w piątek normalnie jeździłem, żadnych objawów ze słabym aku itd. wszystko działało prawidłowo. W sobotę schodzę do garażu otwieram auto, naciskam guzika Start i wszystko zgasło, totalnie brak prądu w aucie nic nie działa. Słyszałem jakby pod kierownicą pykał jakiś przekaźnik. Odpiąłem aku, posprawdzałem bezpieczniki pod maską wszystkie sprawne, bezpieczniki pod kierownicą wyglądają ok, nic nie wygląda na spalone/przypalonego. Posprawdzałem wtyki, po dociskałem, wyczyściłem klemę + bo był delikatny nalocik, i nagle auto ożyło, chwilkę pochodził, zgasiłem i poszedłem się przebrać bo miałem odebrać zakupy, otwieram auto wszystko się zaświeciło, naciskam guzik i dOOpa wszystko zgasło, podczas próby uruchomienia silnika było słychać tak jakby chciał zakręcić alternatorem. I teraz co jeszcze można sprawdzić oraz jeszcze jedna sprawa wydaje mi się ważniejsza, mam AC z holowaniem z pakiecie ale auto stoi w garażu z zaciągniętym automatycznym ręcznym (ręczny elektryczny) i pytanie jak wytargać auto z garażu. Aha skrzynia MCP to też ważne. Pozdrawiam
-
I wszystko jasne . Dziękuję, tak przypuszczałem że pewnie system cały inny
-
Szanowni, Jak był taki temat wybaczcie :), ale ostatnio trafiłem na jakieś filmiki na YT pokazujące C4 Picasso po lifcie czyli 2016+ i tam były totalnie inne motywy jak widziałem oraz, dodatkowe "wskaźniki" jak dodatkowy wskaźnik temperatury chyba oleju. Czy da się to zaszczepić w modelu z 2014 roku na przykład ?? Pozdrawiam
-
W garażu ok. 20 stopni .
-
O widzisz, dla mnie bomba, plastiki odchodzą czy trzeba się nagimnastykować ??
-
Dzisiaj po przymierzałem, i jednak będzie po lewej stronie czyli od strony kierowcy, bo po prawej przeszkadzają czujniki na szybie. Chętnie bym obczaił jak ma ktoś zamontowane, bo tak w gruncie rzeczy na tej ogromnej szybie to tak trudno znaleźć optymalne miejsce.
-
Szanowni, Jak prowadziliście przewód zasilania ?? Auto C4 Picasso. Montaż planuję obok lusterka po prawej stronie. Za uwagi dziękuję. Pozdrawiam
-
Ja pobrałem właśnie wersję v.115 ze stycznia 2020, aktualne podobno maj 2019. Ale potrzebuję wygenerować jakiś kod ???
-
Trochę to trwało ale udało się wykonać aktualizację softu do nowego 5.4 coś, teraz mapy
-
Sysio_SC obserwuje zawartość Aktualizacja map C4P
-
Witam, Pacjent to C4P z 2014, system audio z jukeboxem i nawigacja. Chciałbym zaktualizować mapy oraz system, dużo przy tym roboty i czy ktoś wspomoże w tej operacji ??? Pozdrawiam PS. Mapy są w wersji v104.0
-
VF73D9HC8E2663246 Wygląda prawidłowo.
-
Mogę prosić o rozkodowanie VIN: VF73D9HC8E2663246
-
Ja tak czuję, że to mogą być długie poszukiwania. Jestem cierpliwy, mam natomiast jedno pytanie czy faktycznie nie pakować się w te skrzynie półautomatyczne MCP czy jak się to zwie ?? Bardzo dużo ogłoszeń z tymi skrzyniami, osobiście raczej preferuję manual z automatami okazjonalnie jeździłem i bardzo mi się podobało.