Skocz do zawartości

LMV

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O LMV

  • Urodziny 31 Lipca

Retained

  • kapelan

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    UK
  • Samochód
    Pożyczony.

Ostatnie wizyty

1 447 wyświetleń profilu

LMV's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

242

Reputacja

  1. Po prawie 3400 km przejechanych, po wczorajszym wypadzie 515 km - niniejszym wyrażam swoje zadowolenie z tego, że dzięki radom paru osób zdecydowałem się w sierpniu na Tracera 900 (w USA znanego jako FJ-09) z 2017 r. Pewnie po-liftowa wersja jest lepsza, ale ten motor i tak ma dużo sensu. Nie mam za bardzo z czym go porównać, ale - po 6.5 godzinach w siodle - przyznam, że Tracer jest fajny, sympatyczny, zrywny, lekko się składa i naprawdę daje mnóstwo frajdy z jazdy. Bardzo się cieszyłem, że mogę unikać za-ciężarówkowych (i za-suv'owych) "turbulencji" w ciągu sekundy-dwóch (no, może trochę więcej), po odkręceniu manetki momentalnie byłem przed ciężarówką (wiem, wiem - to norma - ale dla mnie - nowość i odkrycie). Jechałem z prędkościami takimi, żeby się nie wychylać. Dużo policji na drogach. Dużo aut. Trzeba było się wzajemnie szanować na 200%. Zero trąbienia, zero wymuszeń. Jakość jazdy wczoraj (w stanach Nowy Jork i Connecticut) była chyba wzorowa. Tylko jeden wypadek (Google od razu przekierowało mnie na dalszą, ale szybszą trasę). Powoli spłacam kredyt i motor zostaje w domu. Dzisiaj dostał mycie (podobnie, jak kurtka i kask - mnóstwo robali). Tak, że się cieszę. Pozdrawiam!
  2. Niestety, nie miałem obrotomierza. Na jakimś forum https://www.kawasakimotorcycle.org/forum/kawasaki-cruisers/153213-vn-900-classic.html piszą tak: As far as vibes/revs, the engine is limited to 7200 RPM. Fully stock you'll be turning around 4500-4600 RPM to go 120 kmh so you still have some wiggle room before you reach max HP (see dyno chart below). The bike will do it but most riders don't care for it. I've never had a problem getting mine to accelerate in the 110-130 kmh range but I've never had it above 140 kmh so I don't know how it does there. With my fat *** plus riding gear and some heavy accessories, I've averaged 44 mpg since buying it.
  3. Jeździło się fajnie, choć trzeba było się na ekspresówce i autostradzie uzbroić w cierpliwość i w zatyczki do uszu - silnik ma ok. 50 koni (przy jednak sympatycznym momencie obrotowym) a skrzynia 5 biegów - trochę hałasu było przy wyższych prędkościach (ja nie wychylałem się ponad 75 mph, ale jak już Yamahą jeździłem raz "ścigaliśmy się" z Vulcanem 900; do Yamahy nie byłem przyzwyczajony, więc nie pozwoliłem sobie za dużo, a Vulcan 900 objechał mnie przy ponad 80 mph bez najmniejszego stresu). Motor stabilny, dość ciężki (zwłaszcza jak na swój niezbyt mocny silnik), ale też sporo rzeczy ma z plastiku, więc przez to ma wagę zredukowaną. Silnik chłodzony cieczą i dobrze podwieszony, więc jazda w korkach nie była udręką - nic nie parzyło, stawy nie dostawały w kość. Generalnie fajny motor o specyficznej charakterystyce do spokojnego się relaksowania się w okolicy i czasem większych wypadów. Wróciłbym do niego.
  4. Jeździłem 4 lata. Pierwszy motocykl. Przy 178 cm wzrostu był, powiedzmy, w sam raz. Choć myślę, że przy wyższym wzroście i dłuższych nogach może się powoli robić niewygodnie.
  5. @ulik87 Czysty? Może dlatego tak wygląda, że rzadko jeżdżony i że nasze drogi są dość czyste (choć wyjątkiem jest moja ulica, przy której miasteczko buduje gimnazjum - droga jest jak na poligonie w Drawsku) A motor dopiero dzisiaj umyłem i teraz jest faktycznie czysty. Ile robali, ile brudu, ile badziewia...
  6. 1.5 T AWD Premier Pierwotnie miał być 1.6 D AWD LT, ale nie mieli na stanie (i wciąż nie mają). Potem zacząłem się przyglądać 2.0 T, ale nie chciałem wydawać kroci na Zrobiłem jazdę próbną autem demo, którego ostatecznie wyleasingowałem. Czarny, jak na Twoim zdjęciu, tylko z mniejszymi kołami. Auto z 7000 mil w dość bogatej specyfikacji (bez navi, sunroof, model 2018 w sierpniu 2018 czyli tuż po wejściu 2019) - wyliczyli leasing za równowartość prostego 1.5 T LT. Skorzystałem z podwójnej promocji (demo oraz "employee's discount", czy jakoś tak). Tym razem lease na 4 lata, 60000 mil. Silnik 1.5 T jest za mały do kompaktowych crossoverów, ale jakoś daje radę. Tylko na początku mnie irytowała powolność auta. Dzisiaj już się bardzo przyzwyczaiłem i nie żałuję, że wróciłem do Chevy.
  7. Mojego Equinoxa 1.5 T AWD wyprodukowali w Kanadzie (Ingersoll, ON). Ale robią go i w Chinach, i w Argentynie, i w Meksyku. Third generation Overview Also called Holden Equinox (Australia and New Zealand) Production 2017–present Model years 2018–present Assembly Canada: Ingersoll, Ontario (CAMI) China: Wuhan, Hubei (Shanghai GM) Mexico: San Luis Potosi, San Luis Potosi (San Luis Potosí Assembly)[23] / Ramos Arizpe, Coahuila (Ramos Arizpe Assembly)[24] Argentina: Alvear, Corrientes Body and chassis Class Compact crossover SUV[25] Platform GM D2XX Related Buick Envision GMC Terrain Powertrain Engine 1.5 L LYX turbo I4 2.0 L LTG turbo I4 1.6 L LH7 Turbodiesel I4 Transmission 6-speed automatic 9-speed automatic Dimensions Wheelbase 107.3 in (2,725 mm) Length 183.1 in (4,652 mm) Width 72.6 in (1,843 mm) Height 65.4 in (1,661 mm) Chronology Predecessor Holden Captiva (Australia and New Zealand)
  8. Jeszcze jedna Yamaszka do kolekcji: Pod NYC dzisiaj brzęcząco-bulgocząco. Znowu jeździli chyba wszyscy.
  9. Wczoraj zrobiłem po południu 126 mil (202 km). Poleciałem do High Point, NJ - Port Jervis, NY - Milford, PA i do domu. W dolinach powoli zaczyna się wiosna, na pagórkach i mini-przełęczach (naprawdę mini) - śnieg na poboczach. Tylu motocykli naraz, co wczoraj, dawno nie widziałem! Jeździli chyba wszyscy. Do późnej nocy słychać było bulgoty, szlifierki i kosiarki. No i jeszcze jedno - muszę kupić nowe ubranie - obecne działa jak żagiel Zwłaszcza kurtka - nie wiem, jak to możliwe, że kiedyś była niemal na styk, taka "prawie za mała". Dzisiaj działa jak bagażnik - już parę razy szybkie zakupy robiłem i mieściły się pod nią A spodnie? O my gosh - tu widzę naprawdę potęgę diety keto i ostrego treningu - po kupieniu 3 lata ich nie nosiłem - dzisiaj wyglądają na mnie tragicznie, jak jakieś wory. Dzisiaj mam wolny dzień więc pewnie zawitam do lokalnego cyclegear.com
  10. Miałem w poniedziałek pojeździć, ale nagła sprawa wynikła i się nie dało. Dzisiaj leje.
  11. Fajne auto! Bardzo mi się podoba, ma chyba same zalety Takie Volvo kupił niedawno nasz parafianin (lekarz). Do tej pory jeździł swoim Cadillakiem SRX oraz należącą do syna Teslą S. Dobrze się prezentuje (Volvo), a coraz częstsze pojawianie się tych aut na drogach, lokalny dealer (Kundert Volvo) oraz baza przeładunkowa importera kuszą coraz więcej osób.
  12. Dzięki. Tak mi się wydawało. U nas w silniku 1.5 T (170 amerykańskich koni) wymiana oleju co +- 7500 mil (12000 km). Wczoraj rozmawiałem z serwisantem i nie chciał uwierzyć, że w EU są na podobnych silnikach zupełnie inne wytyczne serwisowe. Powiedział, że wręcz powinno się zmieniać olej, jak dawniej, czyli maksymalnie co 3500 mil. Co uważam za dobry dla nich biznes. Oczywiście nie mam nic przeciwko częstszym zmianom oleju. BTW: Taki silnik jest montowany w ważącym 1.6 tony crossoverze. Działa. Spokojnie, niemal ospale, ale działa.
  13. Witam, czy ktoś może mi powiedzieć, co ile mniej więcej zmienia się olej w silniku 1.5 T 165-konnym?
  14. No owszem. Dodam, że całą piwnicę mają KTMami zawaloną...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.