Jump to content

Ozarek

moderator
  • Posts

    14808
  • Joined

  • Last visited

About Ozarek

  • Birthday April 29

Retained

  • Manos Profilkos

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02; Kia Venga 2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ozarek's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/19)

774

Reputation

  1. tam jest większa przyczepność niż na szybie. Ostatnio dwie kamerki kleiłem na wykropkowanym i w upałach wszystko ok. Wiadomo, że szybę trzeba odtłuścić przed klejeniem.
  2. z tego typu pomysłów to masz jeszcze Lexusa RX300 z 3.0 V6 albo RX400h muszę chyba dorzucić do listy
  3. który rocznik i jak z rudą w niej? @camel00 jest jeszcze Sportage/ix35/tucson, fajne wyposażenie (szczególnie hyundai) ale w zakładanym budżecie są roczniki ze specyficzną urodą
  4. im grubszy papier tym łatwiej narobić głębokich rys i nierówności - nie warto Jeżeli chcesz to lakierować od nowa lakierem 2K to 1000-1200 na start, dużo wody i musisz się pozbyć lakieru, który dałeś. ALE ja bym to na początek próbował polerować (jak masz czym) bo możesz to wyciągnąć i rok-dwa Ci to wytrzyma (chyba że bardzo dużo jeździsz).
  5. na początek uwaga - 400 jest zbyt agresywna wg mnie. Start od 600 jest już dość agresywny. Inna sprawa, że nie widzę na zdj zacieków z wody, jak robiłeś to na sucho to kolejny błąd, to 600 w górę to papiery wodne i musisz ich używać z duża ilością wody bo się zapychają szybko i cała robota nie ma sensu). Papier namoczony i potem spryskiwacz i co chwilę kilka psików, woda ma się tam lać. Ja zaczynałem od 800-1500-2000 (opcjonalnie 2500- ale tylko jak widzisz powód). ile warstw lakieru tam dałeś i jaki to lakier-2K? Możesz zostawić do utwardzenia i polerka albo zabawa z papierami.
  6. namieszał Ci agent, u którego byłeś - niestety. Mógł zrobić rekalkulację i przejęcie, ale z tego co piszesz zrobił nową polisę, a wtedy powinien starą polisę zakończyć (przez wypowiedzenie) i otworzyć nową. Teraz mogą Cię ścigać za okres od płatności drugiej raty do wypowiedzenia. Możesz co najwyżej pisać odwołanie i, zwalając na agenta, wytłumaczyć co się stało. Sprawdź sobie jeszcze na stronie UFG ile polis widzisz na swój pojazd (nieopłacona i tak obowiązuje). Teoretycznie system PZU nie powinien przepuścić drugiej polisy na ten sam VIN (numer rej. nie jest istotny).
  7. a nie przypadkiem tablice tymczasowe z ubezpieczeniem? Bo to nie jest to samo!! Wzory krajowych DR są w systemach międzynarodowych, tymczasowych nie. W środku nocy, na drugim końcu EU, bez znajomości lokalnego języka szybko się wyleczysz z takiego podejścia. masz blisko, w odleglejszych rejonach kraju, bezpieczny termin to 2tyg, ale bywa szybciej. (aktualny status można sobie na stronie PWPW sprawdzić)
  8. w ok 2tyg masz stały DR do odbioru od złożenia papierów. obowiązującym wzorem DR jest ten stały, tzw europejski. Na miękkim nie masz chociażby ważności badania technicznego.
  9. to zależy od firmy, jeżeli zaciągają dane z baz ubezpieczeniowych to mają całą historię naprawy wraz z elementami, czynnościami i cenami jednostkowymi od blach po najmniejsze spinki i folie ochronne.
  10. nie od tego jest prosty modyfikator tarcia. Różnicę zobaczysz w temperaturach i zużyciu oleju (stabilność parametrów w funkcji czasu). Modyfikatorem tarcia nie wyciszysz pracy silnika (a nawet jeśli to nieznacznie), tak samo jak olejem z gr 4/5 (prawdziwy pełny syntetyk na POE)
  11. a jakiego efektu spodziewałeś się po wlaniu AR9100 do silnika?
  12. śnieżka też ma kilka serii, malowałem białymi eco, matt latex i super matt. Eco wiadomo słaba (ale robiła za podkład więc mnie to lotto ), ale te dwie wyższe całkiem fajne, zmywalne, nie chlapią, ładnie kryją. do ubytków polecam https://www.sniezka.pl/produkt/acrylputz-fs-20-finisz bardzo drobne ziarno i ładne białe wykończenie.
  13. montowałem ostatnio DDPai Mola N3, wpasowało się ładnie za lusterko. Z wnętrza praktycznie jej nie widać, z zewnątrz też bo lusterko robi tło i trzeba się dobrze przyjrzeć. W drugim aucie jeździ stary Navitel R600, jest mały i też dość dyskretny, ale bardziej widoczny niż Mola N3. Sporo też zależy od auta, wielkości zakropkowanego pola przy lusterku, kąta szyby ect. Nie w każdym ta sama kamerka podobnie się 'schowa'.
  14. jeżeli Renault za tabliczkę uznało naklejkę i dostało na to zgodę to cóż... musi być czytelna.
  15. diagnosta ma sprawdzić VIN trwale naniesiony na pojeździe. cechy znamionowe (czyt. VIN) są wybijane trwale na elementach nadwozia, naklejka nie jest trwałym znakiem. Praktycznie każde auto ma VIN w kilku miejscach, to jest normalna praktyka. Takie naklejki z VIN też się trafiają, ale to są dodatkowe oznaczenia dla łatwiejszej identyfikacji. ale tu jest mowa o naklejce, a nie tabliczce. Tabliczka oczywiście musi być czytelna, ale tabliczka jest wybijana i trwale przytwierdzana do nadwozia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.