-
Liczba zawartości
3 566 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
marcipio's Achievements
starszy kierowca (13/20)
354
Reputacja
-
Podczas jazdy ciężko cos usłyszeć ale raczej nie, raczej tylko na luzie.
-
Rzadko zadaje pytania merytoryczne ale tym razem boje się czy nie chcą mnie naciągnąć na kasę. Na Seacie cisza a i silnik chyba dobrze znany więc zapytam tutaj. Pacjent Seat Altea TDI 1,9 a więc silnik popularny. Na luzie żęzi coś strasznie, jakby łożysko. Zostawiony w warsztacie przy okazji innej naprawy stwierdzona dwumasa do regeneracji. Ale czy aby na pewno? Ja się nie znam. Czy to nie jakieś łożysko? Bo tak na ucho wygląda. Na luzie słuchać takie jakieś odgłosy dziwne spod maski, po wciśnięciu sprzęgła jest cisza. Czy to na pewno dwumasa?
-
miał pierwszeństwo to trąbił, tylko niepotrzebnie włączał kierunek, bo on trzymał się swojego pasa a Ty zmieniałeś pas, powinieneś jechać tak jak autor filmu
-
A co tam dają w komplecie? W lidlu patrzę i nie widzę aku, to tak trudno dostępny towar?
-
Ile % od ceny katalogowej można urwać? Ja po pierwszym spotkaniu dostałem tylko 5 lat gwarancji + przeglądów gratis.
-
Pacjent to Seat Altea XL 1,9 z 2008 roku. Wieczorem wszystko było ok, niewielka przejażdżka żadnych problemów. Rano po przekręceniu kluczyka zapiszczał i po uruchomieniu silnika zaświecił się błąd silnika. Błąd się świecił ale silnik pracował normalnie, żadnych objawów. Po zrobieniu ok 20km po mieście wyłączyłem silnik. Po kilku minutach po przekręceniu kluczyka znów piska a wskazówka temperatury wskoczyła na 130 stopni. Poczekałem trochę uruchomiłem silnik a wskazówka skakała od 90 do 130, wentylator się włączał. Po jakimś czasie wskazówka stanęła na 90 stopniach więc wyruszyłem w trasę. 2x40 km zrobione bez żadnych objawów. W kolejnym dniu błąd się już nie pojawiał, ale wskazówka pływa sobie między 60 a 90 stopni. Ogrzewanie działa normalnie. Robię trasy po 7 km 2 razy dziennie do pracy i zawsze to samo, jak się zagrzeje do 90 stopni to zaczyna pływać 60-90. Czy mogę sam coś sprawdzić co mogłoby nakierować na konkretną przyczynę takiego zachowania?
-
Skoro na FV było 25 to znaczy że musiał kupić taniej, mnie by to już cos dało do myślenia.
-
Kupić auto za 37 tysi które wcześniej ktoś kupił za 19 i liczyć że jest z nim wszystko ok to mi się w głowie nie mieści. I jeszcze strzelić sobie w kolano z dowodem na 25 tysi.
-
140cm / 40kg Normalne pasy nawet na poddupniku mam wrażenie że kiepsko by zadziałały podczas wypadku
-
A dla dziecka które nie mieści się w fotelik a jest za niskie do normalnego pasa? Chyba lepsze to niz poddupnik?
-
marcipio obserwuje zawartość Nowe auto - gdzie największe rabaty? LONG , Wypadek śmiertelny i procedury.... i O co chodzi z nową astrą?
-
407 szarpie gdy zimny, na jałowym silnikiem telepie
marcipio odpowiedział marcipio na temat - Francowate
świece wymieniane nie tak dawno, sprawdzane ostatnio wyglądały ok, cewka wymieniana 3 lata temu, ale wtedy objawy były zupełnie inne, no ale może faktycznie to będzie znów cewka -
Od kilku dni tak się dziwnie dzieje że po odpaleniu silnika, gdy jest zimny obroty falują, momentami aż szarpie silnikiem. Gdy się chce delikatnie dodać gazu to muli go strasznie, trzeba ostro dodawać i czekać z puszczeniem sprzęgła aż wejdzie na obroty. Do puku się nie zagrzeje podczas jazdy tez szarpie trochę, czasem coś strzeli. Jak się zagrzeje chodzi równiutko. O dziwo nie świeci się żaden błąd. To samo jest ba gazie jak i benzynie. Co to może być?
-
Zrobione jedno i drugie i nic.
-
Przyjechali panowie i w myśl zasady jednego z nich: "jak sie nie przyp....oli"* to nie zadziała, lali jakiś specyfik że upaćkali pół drzwi i wciskali na siłę aż się udało otworzyć kluczykiem. Akumulator śmiga, immobilizer działa, a otwieranie drzwi z pilota nie.
-
Jak się miały odblokować? Nic zero reakcji na pilota, a zamek w 407 jest tylko w drzwiach kierowcy. Wymiana http://archiwum.allegro.pl/oferta/zamek-przod-lewy-peugeot-407-sedan-2-0hdi-02l4-i5452857599.html tego chyba nie ma wpływu na wkładkę?