Skocz do zawartości

Igorek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Igorek

  • Urodziny 17.04.1979

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2287695

Profile Information

  • Imię
    Łoj-Ciek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Samochód
    C4GP, DS5H, Giulia, MG4

Ostatnie wizyty

4 077 wyświetleń profilu

Igorek's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

4,5 tys.

Reputacja

  1. Dobra, za szybko przeleciałem przez pytanie i zasugerowałem się obrazkiem Jak by to miało wyglądać? Przecież krany mają przyłącze od tyłu albo od spodu
  2. "Freestanding garden tap". Poszukaj sobie inspiracji a potem spróbuj znaleźć na rodzimym rynku podobne
  3. Rób koniecznie według instrukcji, to naprawdę ma sens! Tam jest taki moment, że całość jest poskładana ale luźne jeszcze elementy drzwi wejściowych. Domek wydaje się mało stabilny, wszystko się rusza. Ustawiasz drzwi jak maja pozostać finalnie, zaczynasz skręcać wszystkie wkręty stabilizujące i nagle wszystko sztywne jak u młodzieńca o poranku Ja troszeczkę żałuję, że nie wziąłem 757 bo ten mój jest lekko schowany. 759 wystawałby a tego chciałem uniknąć. Ale oczywiście ilość miejsca w środku zawsze mogłaby być większa Gratuluję zakupu, będziesz zadowolony
  4. Ja się zdziwiłem jak do Alfy nie mogłem znaleźć żadnych części silnikowych Zapocił się uszczelniacz wału korbowego, sprowadzałem z Polski. Filtr oleju przyjechał z Niemiec. Oryginalny filtr oleju- spróbuj się dodzwonić do dealera i zamówić
  5. Ja tylko tak nieśmiało zaznaczę, że poza dostępnością części jest jeszcze kwestia ich ceny. I tu MG póki co bardzo pozytywnie zaskakuje. Potrzebowałem nadkola i nowe, oryginalne to około 35 funtów. Za tyle to ciężko znaleźć używkę. Plastikowa nakładka progu 60 funtów. Pytałem ile kosztuje przednia lampa LED to niecałe 700 funtów. Jakieś śrubki, kołeczki, spinki itp też są dość tanie.
  6. U mnie MG powiedzmy w ciągu tygodnia dostarcza każdą część jakiej potrzebuję. Inna sprawa, że to co przyjdzie niekoniecznie może być tym, co zamawiałem.
  7. Nie jestem pewien ale tam chyba tak jest, że trochę bardziej dmucha na boki a środek właśnie po pewnym czasie dołącza. To jest szyba o wielkiej powierzchni i taki mógł być zamysł konstruktów aby jednak w pierwszej kolejności zapewnić widoczność na wprost.
  8. Igorek

    Xiaomi to było?

    Trzeba przyznać, że ceny w Chinach to rewelacja. W EU na pewno będzie drożej ale też może być zaskakująco. Będę się przyglądał jak to ewentualnie u mnie się rozwinie i jak Xiaomi postanowi wejść na rynek i namieszać ceną to raczej zamienię Alfę i MG na takie SU7
  9. Mam w samochodzie jakąś taką uszczelkę, montowaną między panelami, której zadaniem jest wygłuszać świst opływającego powietrza. Uszczelka wykonana z jakiejś pianki, została ona przypadkowo zmiażdżona i nie dość, że nie spełnia raczej swojej funkcji to jeszcze wypada. Na razie udało mi się ją umyć w wodzie z mydłem ale trudno przyznać aby odzyskała swój pierwotny kształt. Macie jakieś sposoby na odświeżanie takich uszczelek? Jakaś chemia, gotowanie, próżnia? Nowa jest oczywiście nieprzyzwoicie droga.
  10. Czemu wersja bez Smart kluczyka? Przecież są dostępne od lat... No i bardzo dziwi mnie cena akcesoriów. Montujemy ich dużo na Hikuxsch i wiem, że sam hard top to koszt około 4 tysiące funtów. To co masz na swoim musiałoby kosztować mnóstwo kasy a Ty piszesz, że tylko 20% ceny samochodu.
  11. Pytałem bo miałem podobny problem. Ja ładowałem lidlową a dopiero po jakimś czasie okazało się, że ona dobija do jakiegoś poziomu i bateria nigdy nie jest na 100% naładowana. Może sprawdź po tym kątem tę "bardziej pro". A mi padały tak: pierwsza Yuasa- wymieniona na gwarancji. Druga Yuasa- oddali mi pieniądze. Potem Varta- również padła. Na koniec kupiłem jakąś najtańszą baterię i wsadziłem w dzień sprzedaży, więc nie znam jej dalszych losów. A warunki miałem takie, że motocykl bardzo mało jeżdżony, doładowywanie lidlową, żadnych problemów z układem ładowania.
  12. Igorek

    Corsa e

    Dla mnie znośne, do pewnego czasu. Niestety ten samochód jest ociężały, bo bateria swoje waży a on źle znosi jej obecność. Ta przyjemna zwinność małego peżocika zostaje niestety utracona. Kolejna rzecz to oddawanie mocy. Tryb Eco to nieporozumienie. Normal posiada potężną turbo dziurę. Dopiero Sport daje jakieś tam odczucie w miarę szybkiej reakcji na pedał gazu. Ale prawdziwego trybu sport, takiego skutkującego miłym kopnięciem, to autko w ogóle nie posiada.
  13. Igorek

    Corsa e

    Zacznijmy od tego, że jako miejskie auto elektryk wygrywa na starcie i taka Corsa czy polo GTI są już na straconej pozycji. Zasięg zupełnie przestaje być problemem, nagrzewanie wnętrza błyskawicznie i często zdalne, przyspieszenie też na wielki plus. Operowanie sprzęgłem w mieście też jest najbardziej problematyczne, więc dodatkowe solidne punkty dla elektryka.
  14. Igorek

    Corsa e

    Nie ma za tym jakiejś wielkiej historii. Przejechałem się MG, poczułem jak jedzie i zrozumiałem co mi nie pasowało w Corsie/208.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.