Jump to content

Fixxxer

użytkownik
  • Content Count

    2897
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

360 Przezacny kompan

About Fixxxer

  • Rank
    Wściekły Pastor
  • Birthday 07/01/1979

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    powyżej 500.000
  • Zainteresowania
    skakanie, puywanie
  • Car
    foka w bocianie

Recent Profile Visitors

891 profile views
  1. to ja z innej beczki. Drugi przegląd 40kkm, samochód pół roku, aso ford. Pojechałem lekko usztywniony po pierwszym przeglądzie, w którym nie zagrało kilka szczegółów. Ostatecznie złapałem serwis na kradzieży. Faktura za przegląd ca 1.2 kpln minus parę dukatów za rzeczy których nie zrobili a upierali sie ze zrobili. Napisałem oficjaną skarge do centrali. Sprawa ciagneła sie rok, po mojej interwencji "przypomnieli sobie " , generalnie nic sie nie stało takiego strasznego, to na pewno pomyłka ale rzeczony serwis zrobi mi za darmo zbieżność przy następnym przeglądzie...... Oczywiście zaraz p
  2. z kronikarskiego obowiązku: winny zamieszania okazał się amortyzator. Pomimo skuteczności 75% przy przebiegu ~140kkm coś musiało sie w tłoku poluzować i popukiwało Na pokład wjechał komplet nowych amorów i stukanie ustało. Amen
  3. ja mam poliftowego kombiaka ale 1.6 tdci 115KM . W dowodzie jest 680 kg bez hamulca i 1200 z hamulcem.
  4. gdybym nie odpuścił sprawa w najlepszym wypadku zakończyła by się cytuję: niską szkodliwością społeczną czynu. skoro centrala nie poczuła się w obowiązku za nieuczciwego dealera to co mogłem zrobić sam ? Jedynie stracić czas i nerwy.
  5. złodzieje w ramach "przeprosin" zaproponowali że mi zbieżność za darmo zrobią jak przyjade na kolejny przegląd.....
  6. ja po drugim serwisie w ASO gdzie mnie ordynarnie okradli osrałem ich serwis. Zrezygnowałem tym samym z gwarancji, zaoszczędziłem jednocześnie worek pieniędzy. Więc nie do końca głupota, Trzeba zważyć za i przeciw
  7. łącznik wymieniony. Wszystkie łączniki, sworznie, elementy gumowe zawieszenia sprawdzone przez mechanika i diagnoste na SKP i wg nich wszystko ok
  8. pierwsze podejrzenie padło na łącznik choć nie wykazywał oznak zużycia. Wymieniłem. puka dalej. Pedały raczej też nie bo stuk pojawia sie tylko w warunkach jak pisałem wyżej. Poduszki nie sprawdzałem
  9. tak, generalnie pod maską jest fabryka więc takie tematy odpadają.
  10. wydech odpada, poduszka silnika jest jakimś pomysłem ... cały zawias sprawdzony. Sworznie też . Wszystko sztywne
  11. jakieś sugestie mile widziane. Puka coś w przednim zawiasie po lewej stronie. Podejrzenie padło na łącznik stabilizatora ale sztywny nie wykazywał oznak zużycia. Prewencyjnie został wymieniony. Minął dzień dalej puka. Wyjęty mcpherson sprawdzony amor, łożysko - wszysko wygladało ok wiec złożone do kupy i na SKP na ścieżke. Amory oba po 75 % wszystko w zawiasie twarde i sztywne Dalej puka. Puka tylko przy zjeżdżaniu z poprzecznej nierówności np z progu, po wpadnięciu w jakaś studzienkę, dziurę itd. Przy najeżdzaniu na coś wystającego nie puka. Więc ewidentnie pukanie występuje kiedy koło "
  12. Jeden Twój post w którym coś stwierdzasz i zaraz sobie zaprzeczasz. Może to jest Twój problem? Jeśli nie umiesz wytłumaczyć o co Ci chodzi to może lepiej siedź cicho .... i nie dziw sie że Cie ludzie nie rozumieją. Albo coś nie ma sensu albo go jednak ma.
  13. Aaaaaaaa teraz sie odnosisz do zwykłego ronda? czekaj zatem, to pisałeś Ty czy Keson sie nie przelogował?
  14. pisałeś o tym że będąc na rondzie interesuje Cie tylko prawy kierunek, więc nie rób ze mnie i innych idiotów uzasadnij prosze powyższe cytaty, jestem strasznie ciekawy jak teraz będziesz odwracał kota ogonem?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.