Skocz do zawartości

Fixxxer

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 860
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fixxxer

  • Urodziny 01.07.1979

Retained

  • Wściekły Pastor

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    powyżej 500.000
  • Zainteresowania
    skakanie, puywanie
  • Samochód
    foka w bocianie

Ostatnie wizyty

1 489 wyświetleń profilu

Fixxxer's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

411

Reputacja

  1. a wrzuce 5 groszy do watku z WR D4 kupiłem w 2015 nowy komplet, 2 pierwsze zimy w porządku ale śniegu było jak na lekarstwo. 3 zima opony zdrewniały, zauważalna utarta przyczepności ale ponieważ śniegu było znowu mało bez problemu przejeździłem. 4 zima troche sniegu widziały, trzymanie na białym dramat, na suchym podobnie. Identycznie powyrywane boki jak u kolegi na zdjęciu wyżej. Takie same objawy miał też kumpel zza biurka. Tak samo powydzierał brzegi. Dla mnie nokian skończył sie na kill em all A tak poważnie mimo wszystko uważam ze opona z grupy premium jak ja pozycjonują powinna trzymac troche wyższy poziom tym bardziej ze najtańsza nie jest. Osobiście nigdy wiecej do nokiana nie podejde co potwierdzają moje i innych opinie
  2. Fixxxer

    serwis w aso ?

    to ja z innej beczki. Drugi przegląd 40kkm, samochód pół roku, aso ford. Pojechałem lekko usztywniony po pierwszym przeglądzie, w którym nie zagrało kilka szczegółów. Ostatecznie złapałem serwis na kradzieży. Faktura za przegląd ca 1.2 kpln minus parę dukatów za rzeczy których nie zrobili a upierali sie ze zrobili. Napisałem oficjaną skarge do centrali. Sprawa ciagneła sie rok, po mojej interwencji "przypomnieli sobie " , generalnie nic sie nie stało takiego strasznego, to na pewno pomyłka ale rzeczony serwis zrobi mi za darmo zbieżność przy następnym przeglądzie...... Oczywiście zaraz po tej akcji osrałem aso, ich gwarancje i złodziejskie usługi. Od drugiego przeglądu serwisuje sobie samochód we własnym zakresie. Fakt mam komfort w postaci warsztatu i mechanika na miejscu w robocie, wiec moim kosztem są tylko graty, samochód serwisuje co 10kkm i wiem ze wszystko jest zrobione tak jak być powinno. Aha co do kosztów bo o tym jest wątek. Przegląda taki jak skasowało mnie aso czyli ca. ~1200, zamykam w w ok 350 pln. Dziś dla mnie magiczne stwierdzenie "ałto serwisowane w aso" to lampka ostrzegawcza a nie wyznacznik najwyższej troski i dbałości o to jak właściciel dbał o samochód. I to z przykrością stwierdzam jest patologia.
  3. Fixxxer

    coś puka ....

    z kronikarskiego obowiązku: winny zamieszania okazał się amortyzator. Pomimo skuteczności 75% przy przebiegu ~140kkm coś musiało sie w tłoku poluzować i popukiwało Na pokład wjechał komplet nowych amorów i stukanie ustało. Amen
  4. ja mam poliftowego kombiaka ale 1.6 tdci 115KM . W dowodzie jest 680 kg bez hamulca i 1200 z hamulcem.
  5. gdybym nie odpuścił sprawa w najlepszym wypadku zakończyła by się cytuję: niską szkodliwością społeczną czynu. skoro centrala nie poczuła się w obowiązku za nieuczciwego dealera to co mogłem zrobić sam ? Jedynie stracić czas i nerwy.
  6. złodzieje w ramach "przeprosin" zaproponowali że mi zbieżność za darmo zrobią jak przyjade na kolejny przegląd.....
  7. ja po drugim serwisie w ASO gdzie mnie ordynarnie okradli osrałem ich serwis. Zrezygnowałem tym samym z gwarancji, zaoszczędziłem jednocześnie worek pieniędzy. Więc nie do końca głupota, Trzeba zważyć za i przeciw
  8. Fixxxer

    coś puka ....

    łącznik wymieniony. Wszystkie łączniki, sworznie, elementy gumowe zawieszenia sprawdzone przez mechanika i diagnoste na SKP i wg nich wszystko ok
  9. Fixxxer

    coś puka ....

    pierwsze podejrzenie padło na łącznik choć nie wykazywał oznak zużycia. Wymieniłem. puka dalej. Pedały raczej też nie bo stuk pojawia sie tylko w warunkach jak pisałem wyżej. Poduszki nie sprawdzałem
  10. Fixxxer

    coś puka ....

    tak, generalnie pod maską jest fabryka więc takie tematy odpadają.
  11. Fixxxer

    coś puka ....

    wydech odpada, poduszka silnika jest jakimś pomysłem ... cały zawias sprawdzony. Sworznie też . Wszystko sztywne
  12. jakieś sugestie mile widziane. Puka coś w przednim zawiasie po lewej stronie. Podejrzenie padło na łącznik stabilizatora ale sztywny nie wykazywał oznak zużycia. Prewencyjnie został wymieniony. Minął dzień dalej puka. Wyjęty mcpherson sprawdzony amor, łożysko - wszysko wygladało ok wiec złożone do kupy i na SKP na ścieżke. Amory oba po 75 % wszystko w zawiasie twarde i sztywne Dalej puka. Puka tylko przy zjeżdżaniu z poprzecznej nierówności np z progu, po wpadnięciu w jakaś studzienkę, dziurę itd. Przy najeżdzaniu na coś wystającego nie puka. Więc ewidentnie pukanie występuje kiedy koło "ucieka" w dół. Jakieś pomysły???? Pacjent: foka 3fl jeśli ma to jakieś znaczenie.
  13. na zkręcie nie, ale na skrzyżowaniu już tak Tak tu masz racje pord nie wskazuje bezpośrednio przy wyprzedzaniu nakazu włączenia kiernuknowskazu.
  14. Nie, to nie jest droga w tym samym kierunku. DK 91 na skrzyżowaniu w tym miejscu zmienia swój kierunek tyle że po dużym łuku stąd błędna ocena. Zamknij streetview i spójrz na mape od góry wtedy zrozumiesz. To jest skrzyżowanie i DK zmienia kierunek o czym mówią znaki których zdajesz sie nie zauważać czyli wg Ciebie dojżdzam do skrzyżowania na którym wg znaków skrecam w prawo to nie zminiam kierunku ???? no to całe życie myliłeś manewr wyprzedzania z manewrem zmiany pasa ruchu. sorry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.