Jump to content

Fixxxer

użytkownik
  • Content Count

    2163
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 13h 13m 54s

About Fixxxer

  • Rank
    Wściekły Pastor
  • Birthday 07/01/1979

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    powyżej 500.000
  • Zainteresowania
    skakanie, puywanie
  • Car
    foka w bocianie

Recent Profile Visitors

579 profile views
  1. ja mam poliftowego kombiaka ale 1.6 tdci 115KM . W dowodzie jest 680 kg bez hamulca i 1200 z hamulcem.
  2. gdybym nie odpuścił sprawa w najlepszym wypadku zakończyła by się cytuję: niską szkodliwością społeczną czynu. skoro centrala nie poczuła się w obowiązku za nieuczciwego dealera to co mogłem zrobić sam ? Jedynie stracić czas i nerwy.
  3. złodzieje w ramach "przeprosin" zaproponowali że mi zbieżność za darmo zrobią jak przyjade na kolejny przegląd.....
  4. ja po drugim serwisie w ASO gdzie mnie ordynarnie okradli osrałem ich serwis. Zrezygnowałem tym samym z gwarancji, zaoszczędziłem jednocześnie worek pieniędzy. Więc nie do końca głupota, Trzeba zważyć za i przeciw
  5. Fixxxer

    coś puka ....

    łącznik wymieniony. Wszystkie łączniki, sworznie, elementy gumowe zawieszenia sprawdzone przez mechanika i diagnoste na SKP i wg nich wszystko ok
  6. Fixxxer

    coś puka ....

    pierwsze podejrzenie padło na łącznik choć nie wykazywał oznak zużycia. Wymieniłem. puka dalej. Pedały raczej też nie bo stuk pojawia sie tylko w warunkach jak pisałem wyżej. Poduszki nie sprawdzałem
  7. Fixxxer

    coś puka ....

    tak, generalnie pod maską jest fabryka więc takie tematy odpadają.
  8. Fixxxer

    coś puka ....

    wydech odpada, poduszka silnika jest jakimś pomysłem ... cały zawias sprawdzony. Sworznie też . Wszystko sztywne
  9. jakieś sugestie mile widziane. Puka coś w przednim zawiasie po lewej stronie. Podejrzenie padło na łącznik stabilizatora ale sztywny nie wykazywał oznak zużycia. Prewencyjnie został wymieniony. Minął dzień dalej puka. Wyjęty mcpherson sprawdzony amor, łożysko - wszysko wygladało ok wiec złożone do kupy i na SKP na ścieżke. Amory oba po 75 % wszystko w zawiasie twarde i sztywne Dalej puka. Puka tylko przy zjeżdżaniu z poprzecznej nierówności np z progu, po wpadnięciu w jakaś studzienkę, dziurę itd. Przy najeżdzaniu na coś wystającego nie puka. Więc ewidentnie pukanie występuje kiedy koło "ucieka" w dół. Jakieś pomysły???? Pacjent: foka 3fl jeśli ma to jakieś znaczenie.
  10. Jeden Twój post w którym coś stwierdzasz i zaraz sobie zaprzeczasz. Może to jest Twój problem? Jeśli nie umiesz wytłumaczyć o co Ci chodzi to może lepiej siedź cicho .... i nie dziw sie że Cie ludzie nie rozumieją. Albo coś nie ma sensu albo go jednak ma.
  11. Aaaaaaaa teraz sie odnosisz do zwykłego ronda? czekaj zatem, to pisałeś Ty czy Keson sie nie przelogował?
  12. pisałeś o tym że będąc na rondzie interesuje Cie tylko prawy kierunek, więc nie rób ze mnie i innych idiotów uzasadnij prosze powyższe cytaty, jestem strasznie ciekawy jak teraz będziesz odwracał kota ogonem?
  13. dawaj, uzasadniaj. Jedziesz zielonym tak jak pokazuje przerywana zielona linia. Nie ma innych pojazdów żeby Cię nie dekoncentrować. Mrygasz lewym kierunkiem czy nie?
  14. Twierdzisz. Uzasadnienie sądu zapewne odnosi sie do klasycznego jedno pasowego skrzyżowania z wyspą centralną. Rodzajów skrzyżowań oznakowanych C-12 jest mnóstwo rodzajów i od jego oznakowania zależy czy bedziemy mrugać w lewo czy nie. Ty zakładasz ze rondo to rondo i już a tak nie jest i dlatego kolega Kiziuk ma rację a Ty jesteś w błędzie
  15. Pamiętajmy, że PoRD nie zna pojęcia rondo. Mamy do czynienia z ruchem wokół wyspy. Skrzyżowań o takim charakterze jest wiele rodzajów i na niektórych nalezy wlączyc kierunek bo po porostu skręcamy w lewo a nie zjeżdzamy z "ronda" 3 zjazdem. To dość zasadnicza róznica jak jest zorganizowane takie skrzyżowanie i o tym w dyskusji zapominamy. Ponadto kierowcy zdają sie nie widzieć, że czesto zachowują sie w odmienny sposób na tak samo zorganizowanych skrzyżowaniach różniącym sie rozmiarem. Bład polega na tym ze nie obserwują znaków pionowych i poziomych. Są "ronda" że gdyby nie znak C-12 Kierowca nie miał by pojęcia ze porusza sie wokół wyspy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.