Jump to content

slon

użytkownik
  • Content Count

    954
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11h 18m 6s

About slon

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 11/14/1979

Contact Methods

  • WWW
    www.drukarnia1.pl

Profile Information

  • Name
    Mariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    praca,żona,dziecko...w różnej kolejności :)
  • Car
    Toyota Avensis T27

Recent Profile Visitors

746 profile views
  1. Polecam poczciwe Tunsgram +70 albo +90 kiedys kupowałem i super stosunek ceny do jakości.
  2. Od 3 czerwca wprowadzamy nowy model działania usługi w Warszawie. Co konkretnie ulega zmianie? • Flota aut osobowych. Na ulicach miasta zobaczycie tylko mikrosamochody ZD D2S. Są to w pełni elektryczne, dwuosobowe auta, którymi można jeździć buspasami. • Cennik. W związku z wprowadzeniem nowego modelu aut, zmienia się model rozliczenia. Od tej pory dla D2S obowiązuje tylko stawka za wynajem czasowy – 99 groszy za minutę jazdy oraz 10 groszy za minutę postoju. Zniesiona zostaje opłata za kilometr jazdy. • Strefa kończenia wynajmu. Została przystosowana do nowej floty i będzie obejmować centrum miasta oraz ulice z buspasami. ZD D2S nie mogą wyjeżdżać poza miasto, co oznacza, że nie można nimi podróżować drogami szybkiego ruchu i autostradami, ani wykonywać przejazdów międzymiastowych. Nadal będzie możliwość zakończenia wynajmu na specjalnych miejscach parkingowych, które oznaczone są w aplikacji pinem z literą „P”. Skąd pomysł zmiany? Ze względu na rozbudowaną sieć buspasów oraz bardzo ograniczone możliwości zaparkowania samochodów w centrum miasta. W pełni elektryczne D2S mogą swobodnie poruszać się buspasami, a ich niewielkie wymiary znacznie ułatwiają możliwości parkowania. Co z dostawczymi autami TrafiCargo? Usługa dostawczych aut na minuty TrafiCargo będzie działać tak jak dotychczas, tj. w systemie zamkniętym, co oznacza, że auto należy zwrócić w miejsce, z którego się je wynajęło. Cennik również nie ulega zmianie i nadal łączy w sobie opłatę za kilometr (0,80 gr) oraz minutę (0,50 gr) jazdy. ------- Ogólnie trochę szkoda bo te Clio co były bez spinki o odpowiedzialność mocno konkurowały z Pankiem. Widocznie jednak to sie nie opłaciło...
  3. Zdaje. Oponami przejechałem około 5 tys w tym tez byłem w górach (Sowich). Na śniegu cieżko się doczepić, na mokrym nie było tragedii było średnio, hałas średni. Wyważyły się ok, nic nie trzęsło, po demontażu nie widać uszkodzeń itp. Ogólnie...za tą cenę..chyba ok
  4. Ok to zlecę przy wymianie oleju wymianę filtra paliwa na jakiś porzadny, czyszczenie przepływki i EGR i nie przejmować się.
  5. Witam serdecznie i korzystając z okazji Wesołych Świąt dla Wszystkich. Pacjent Avensis 2.0 D4D z modułem mocy Power Boost montowany w ASO jakby fabrycznie z autem. Samochodem poruszam się od kilku dni. Czasami bez znaczenia czy zimny czy ciepły silnik lekko się dławi na drugim lub trzecim biegu a czasem na drugim I trzecim. Olej zmieniony kilka miesięcy temu, filtr paliwa ma 20 tys km, filtr powietrza zmieniłem teraz. Na kompie zero błędów (sprawdzone przed zakupem pomijając oczywiście inne błedy typu ciśnienie w oponach czy zanik zasięgu kluczyka itp). W necie pojawia się temat wadliwego Chipa i mękki z nim. Biorę to pod uwagę bo objawy się identczne. Dziwi mnie jednak fakt, że auto było cały czas serwisowane w ASO od początku do końca i nikt tego wcześniej nie reklamował? Może ja nie potrafię z tym "Boostem" jeździć i zamulam na biegach.. Jeśli ktoś ma widzę to ile coś takiego kosztuje w ASO? Chodzi o wymianę/przeprogramiwanie, ewentualnie jak go samemu w cholerę odłaczyć ? Z opisów hamowni innych użytkowników to nie 24 KM a ledwo 13-14 KM więc nie wiem czy jest sens sobie psuć krew. Druga kwestia to spalanie. Auto jest na 215/55/R17 zimówkach, jeżdzę po Warszawie głównie po trasie AK i trochę po mniejszych uliczkach. Reasumując nie stoję w jakiś giga korkach, ale wiadomo światła-światła. Biegi staram się zmieniać po zapaleniu się "lampki". Według kompa po resecie i przejechaniu około 120 km to średnia około 8/100 km. Tak patrzę w prospekt to trochę dużo według deklaracji 😉 Może powininem zatankować na full i wyjeździć bak i przeliczyć ze stacji a komp...nie jest miarodajny? Nie szaleje autem. Z góry dzięki za oświecenie. To moja pierwsza Toyota
  6. Kupiłem w koncu Imperial Dragon 3 UHP - klasa C C - na razie wyważone ok, nie mam uwag. Zdam relację jak spadnie śnieg i będzie woda .
  7. Przewaliłem pół internetu i wyglada to tak jakby ktoś pijar dobry robił od 2016 roku dla tych opon. Nic złego nie widzę, aż dziwne.
  8. https://www.oponeo.pl/dane-opony/imperial-snowdragon-uhp-215-55-r17-98-v-xl#201889752 Nad takim czymś się zastanawiałem
  9. Widziałem ale faktura potrzebna
  10. Hej szukam czegoś w budżecie maks 1200 zł za komplet nowe. Auto Toyota Avensis. Jest sens myśleć w ogóle o chińskich markach typu SnowDragon Imperial? Co innego polecicie? Pozdrawiam Słoń
  11. Hej Poszukuje rozwiązania jeszcze w tym roku. Przeglądaem wstępne oferty firm wynajmujących samochody jako abonament oraz dilerów (np hyundai). Ten ostatni proponuje I30 za 1000 zł brutto bez jakiś wpłat własnych (konurencja ma używane, ale jest wpłata własna). Po roku niby dostaje się nowy. Limit 20.000 km mało...nie widzę info ile za kazdy kolejny, ale pewnie znajać życie 60 gr. Czy jest sens ? Nie chce się pchać w leasing na 3-5 lat, zależy mi na rozwiązaniu wstępnie właśnie na 12-18 miesięcy, w grę nie wchodzi zakup gotówkowy. Może leasing czegoś 3 letniego? Jak z karami za np wozenie psa, rysy, wgnioty? Jeśli ktoś może polecić coś na priv albo tutaj to będę wdzięczny. Z góry dzięki również za opinie co lepsze.. Auto będzie jeździło na pewno coś około 2 tys km miesięcznie licząc wakacje... Pozdrawiam Słoń
  12. Hej Od ponad 20 lat pierwszy taki przypadek Jechałem na dwupasmówce...tak z 20 km/h przekroczyłem na pewno a nawet 22 bo tak mi z GPS wyszło po odliczeniu błedu. Po prawej stał radiowóz i jeden policjant z urządzeniem przypominającym laser/suaszrkę. Nawet miałem wrażenie, że coś błysnęło z tego ustrojstwa. Czy Policja wysyła zdjęcia z tego sprzętu pocztą, czy tylko rozliczają na "miejscu" ? Wyglądało to trochę jak TruCam, ale operator był bardzo skupiony i namierzał jakby dwa auta, moje i gościa z lewego pasa (jechał moim zdaniem wolniej ode mnie). Z góry dzięki za oświecenie Pozdrowionka życząc bezpiecznej jazdy.. Słoń
  13. To było w 2009 roku mogło się zmienić. Później ja na swoim osiedlu zrobiłem strefę ruchu ze zgłoszonymi znakami. Straż pożarna musiała zakecptować i gmina. Później tam gdzie zakaz był to straż interweniowała, jednak nadal nie mogła holować.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.