Jump to content

Krisker

użytkownik
  • Content Count

    2597
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 1h 21m 21s

Community Reputation

54 Normalny

About Krisker

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Name
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Recent Profile Visitors

1007 profile views
  1. To chyba standardowa zasada bezpieczeństwa dla narzędzi, w których coś tnącego się szybko obraca. Tak samo jest np. w piłach łańcuchowych.
  2. To nie kwestia Allegro, tylko jakości LM, TRW itd. Niestety w ostatnim czasie jakość zamienników tych producentów spadła drastycznie. Zarówno kupowanych na Allegro, jak i w lokalnej hurtowni. Kiedyś sworznie i tuleje spod znaku LM to była najwyższa półka. Teraz to to samo co Delphi, czy Febi lub inny pakowacz.
  3. Mam przedlifta z tym samym silnikiem i to bardzo udane i bardzo praktyczne auto. Ja go bardzo lubię, a żona uwielbia. Nie wiem, czy nie powinienem być zazdrosny
  4. U mnie były podobne objawy i ostatecznie okazało się, że to czujnik ciśnienia. Po otwarciu wlot do czujnika był mokry (skropliny). Po wymianie wróciło do normy.
  5. Może trochę dziwny temat, ale już tłumaczę. Robię ogrodzenie ze słupkami i poprzeczkami ze stali (profile zamknięte). O ile w przypadku słupków sprawa jest jasna (zamykam zaślepką od góry), to w przypadku poprzeczek mam zgryz. Nie wiem, czy zamykać je szczelnie z obu stron, czy też z jednej strony (tej wyżej, bo zapewne idealnego poziomu nie będzie), a może wcale nie zamykać i pozwolić na swobodne moczenie przez deszcz i suszenie przez słońce i wiatr? Na zewnątrz profile będą oczywiście zabezpieczone antykorozyjnie, ale w środku już nie i stąd moje rozterki. Niby po szczelnym zamknięciu woda z deszczu nie powinna się pojawić, ale ze skroplin już tak. Chyba nawet progów w samochodach nie zamyka się na 100%?
  6. Mając VIN można sobie zamówić płatne raporty (autodna, autobaza), tylko wcześniej trzeba zerknąć, czy są jakieś wartościowe informacje. Korzystałem z obu. Czasem są zdjęcia po kolizji/wypadku, informacje o wypłacie odszkodowań z ubezpieczenia itp. Kupując jedno ze swoich aut mogłem nieco bardziej ponegocjować cenę (miałem zdjęcia po gradobiciu). Poza tym np. dla Renault można sobie za darmo rozkodować wyposażenie.
  7. Było. Przeciw. Głośno, mało efektywnie.
  8. Morsów używam teraz, ale bez nasadek można uszkodzić wąż, a z blaszkami, czy też nasadkami nie zawsze da się zacisnąć szczelnie.
  9. Cześć. Czy korzystał ktoś z zacisków do węży takich, jak na zdjęciach? Te zaciskane nie są za słabe i nie cofają się same? Z kolei te skręcane wyglądają tak, jakby powierzchnia drutu nie była równoległa do blachy i może być problem ze szczelnością. Poradzicie coś?
  10. Musiałbyś zmierzyć tę upływność. Możesz mieć np. 5mA z każdego (to tylko przykład) i nie przekroczysz limity różnicówki. Oczywiście możesz mieć również 2x0mA
  11. Ale to może dotyczyć zasilaczy komputerowych (w metalowej obudowie montowanych w obudowach komputerowych), a nie zasilaczy do laptopów. Jeśli taki zasilacz ma niepodłączone "uziemienie" lub w ogóle nie ma PE, a przy tym ma izolowaną obudowę, to nie może być mowy o upływności. Swoją drogą w standardowych komputerowych zasilaczach taki problem występuje, o czym przekonałem się nieraz organoleptycznie. W niektórych warunkach przy dotknięciu potrafi lekko szczypać, a w niektórych jednoczesne dotknięcie np. grzejnika może spowodować porażenie (przy braku różnicówki).
  12. Zapewniam Cię, że w takim Olsztynie jest tak, jak napisałem. Najpierw pneumatyk na maksa, potem tylko poklikać dynamometrykiem.
  13. Focusa z sekwencyjną instalką nikt nie chciał mimo niskiej ceny (650zł). Poszedł na złom za 0,20zł/kg (masa z dowodu, nie rzeczywista).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.