Jump to content

Krisker

użytkownik
  • Content Count

    2440
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    14h 46m 59s

About Krisker

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Name
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Recent Profile Visitors

727 profile views
  1. Cześć. Czy ręczną zarabiarką typu https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-yt-2180-7363200927 zarobię dwudziestoletni stalowy przewód hamulcowy 4.75, czy nie ma szans? Reanimuję focusa, w którym dojście do złączek fabrycznych jest chyba złośliwie utrudnione i rozważam przeniesienie złączki w inne miejsce.
  2. Krisker

    Giełda 4x4

    [Sprzedam] Felgi do Vitary 15x8J (Mold 2, czyli chyba ET) 5x139,7. Otwór centralny pasował na vitarę na wcisk, ale jak były oryginalne plastikowe dekielki Suzuki. Teraz luzu jest więcej, bo dekielków brak. Jak trzeba, to zmierzę dokładnie. Na standardowym zawiasie Vitary Cabrio delikatnie haczyły przy maksymalnym skręcie, a z tyłu przy mocnym dobiciu ocierały o plastikowe nakładki wewnątrz nadkoli (ale nie było tragedii). Felgi są do gruntownej renowacji, są skorodowane i łuszczy się z nich farba. Z trzech schodziło przez to powietrze. W zakładzie zajmującym się regeneracją stwierdzono, że da się je przywrócić do życia, ale mi one nie są potrzebne i nie chcę robić inwestycji. Na felgach są opony Toyo Open Country AT 225/70 DOT 4107. Wydaje mi się, że to raczej złom, ale może komuś się przydadzą. Cena - jak za złom, czyli poniżej 200zł za komplet (rozważę każdą propozycję). Wysyłka pewnie przekroczy połowę wartości, więc raczej odbiór osobisty na terenie warmińsko-mazurskiego lub okolice Białegostoku.
  3. Krisker

    Monitoring

    Standaryzacja to nie problem, bo chyba każdy współczesny rejestrator wspiera większość standardów. Kamery zresztą też mogą pracować w różnych trybach. Rozdzielczość to chyba faktycznie max FHD. Co do komunikacji, to przynajmniej PTZ działa na koncentryku. Nie zmienia to faktu, że monitoring IP jest lepszy, a przy ciągle spadających cenach bardziej dostępny. Sam mam AHD i jestem zadowolony, ale widziałem ostatnio działanie kamerek IP i o ile w dzień nie ma aż takiej różnicy, to w nocy widać zdecydowanie dalej (większa czułość?) i bardziej szczegółowo. AHD jest dobrym wyborem, jak ktoś ma zdrowe okablowanie po analogowej CCTV i nie chce pruć wszystkiego pod skrętkę.
  4. Może już filtr oparów się zużył, bądź jest nieszczelność w układzie EVAP.
  5. Nie wiem. Na tym filmie przód i tył zachowują się podobnie. Czasem może zdecydować sposób puszczenia sprzęgła lub dodania gazu (przy małych oporach na kołach mogą mieć znaczenie opory wewnętrzne w napędzie). Ale to tylko gdybanie i taki test trzeba by było powtórzyć kilka razy, żeby wykluczyć przypadkowość.
  6. Standard w torsenie... EDS działa między kołami, a między osiami już niekoniecznie... Jakby faktycznie lekko przyhamować przednią oś, to mógłby wyjechać.
  7. No nie bardzo... Inne wyprowadzenia. EDIT: Mam. PALACAR KR-4 👽
  8. Pomożecie? Zamontowany razem z kme nevo. 150hp.
  9. To fioletowe służy do wyjęcia części ze stykami, a nie do rozpięcia wtyczki od gniazda.
  10. Ja co do kleberów (Q2) nie mam uwag, jeśli chodzi o trzymanie. Na mokrym, na suchym, na śniegu jest po prostu dobrze. Hałas generowany na mokrym jest wyraźny, jednak mi on nie przeszkadza. Przeszkadza mi natomiast wada trzech z czterech opon w postaci bicia i braku możliwości wyważenia. Na razie nie mam czego podstawić na czas reklamacji i się bujam, ale jak tylko będę mógł, to daję do wymiany. Jakby to była jedna sztuka, to bym zgonił na los, ale trzy to już przegięcie.
  11. Muszę zrewidować opinię co do palników Bosma. Wcześniej miałem i były OK, ale ostatni zakup to porażka. Jasność jest OK, ale punkt świetlny chyba jest w nieprawidłowym miejscu, bo wiązka układa się tak, jak na zdjęciu. Skośne strumienie nie zlewają się z dolnymi i są jakby wzmocnione za soczewką. Na innych palnikach jest OK. Ba, nawet chińskie palniki za kilkanaście złotych sztuka świeciły lepiej. Trzeba będzie brać GE albo od razu Philips lub Osram 😕
  12. Zawsze sądziłem, że TRW to godny zamiennik dla Lemfordera, tymczasem spotkałem się z kolejnym przypadkiem, kiedy części TRW padają za wcześnie. A to sworzeń w VAGowskim bananie padł po 20kkm, a to końcówki drążków w podobnym czasie, a teraz mam do wymiany tuleje bananów, które wytrzymały 25kkm. Źródło chyba nie ma znaczenia, bo zakupy były robione zarówno w lokalnych formach i przez Internet. Na razie przesiadam się na Lemfordera.
  13. To jest auto, które chcę kupić. Teraz jest naprawione, a zdjęcia są archiwalne. Zastanawiam się, czy doszukiwać się jakichś problemów związanych z takimi uszkodzeniami.
  14. Hej. Możecie powróżyć po dwóch zdjęciach, czy takie uszkodzenia są poważne? Poduszki nie wystrzelone.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.