Skocz do zawartości

PrezesAdam

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O PrezesAdam

  • Urodziny 25.06.1984

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja i muzyka
  • Samochód
    V8 BITURBO

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

PrezesAdam's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

71

Reputacja

  1. Miałem kilka G7 1,4 TSI , w miarę cicho jest do 120 km/h, potem słychać szum powietrza. W Octavii trochę głośniej, w Passacie B7 ciszej.
  2. Czytaj ze zrozumieniem proszę. Napisałem, że moim zdaniem jak najmocniejszy silnik - i tu tak sądzę niezależnie od budżetu. Czy w tej kwocie będzie to 80 czy 120 KM to już inna sprawa. A poniżej opisałem swoje odczucie z jazdy i mój ideał w tym aspekcie. Wszystkim da się pojechać, 70KM w Ducato z 1,9D (czy ile tam było) również. Ale nie zawsze będzie to przyjemne.
  3. Dokładnie o takie sytuacje mi chodzi, nieraz z takiego zdychania robił się niepotrzebny zator i od razu mniej bezpieczenie... Tak, o automacie zapomniałem - również zdecydowanie za.
  4. Temat rzeka... Co do funkcjonalności wyposażenia turystycznego to się nie wypowiem - bo każdy ma inne potrzeby w tym zakresie. Moja opinia w aspekcie motoryzacyjnym - wybierz jak najmocniejszy silnik. Te auta sporo ważą, jeśli mówimy o kamperze na popularnym dostawczaku, to z ekwipunkiem waży to najczęściej w okolicy DMC. Jeździłem Jumperem z zabudową fullintegra, 160KM - to było absolutne minimum do bezpiecznego przemieszczania się. Do Campervana może byłoby ok. Osobiście wybrałbym coś zabudowane na Sprinterze z 3,0 V6 i 4x4 EDIT - i na bliźniaku z tyłu. Zaznaczam, że tu nie chodzi o to aby takie auto było szybkie - ma być bezpieczne przy włączaniu się do ruchu, wyprzedzaniu, nie zdychać pod byle górką.
  5. W totalu wyszło bardzo przyzwoicie uważam. Niskie koszty serwisu wyszły jak na taki okres czasu.
  6. Żona miała Sparka z 1,2. Bezproblemowy silnik, z całkiem niezłą kulturą pracy. Potwierdzam, jak przedmówcy, że straszny muł. Wcześniej miała Sparka z 1,0 - różnicę w osiągach na korzyść 1,2 ciężko było zauważyć.
  7. Podrzućcie proszę info, jak aktualnie wygląda droga z Warszawy do Lublina i z Lublina do Rzeszowa ?
  8. W obojętnie jakim markecie budowlanym do wyboru jest co najmniej kilka - kilkanaście profili aluminiowych. Nie musi być to dedykowane pod paski LED, najtańszy metalowy profil też będzie ok.
  9. Cieszę się, że jesteś zadowolony z efektu, ale RGB z tyłu telewizora w porównaniu do oświetlenia sufitu białym światłem ma się jak.......
  10. Osobiście pod sufit dałbym bez osłony silikonowej, świtało lepiej się rozprasza. Oczywiście, że im mniej diód na metr tym mniej się to będzie grzało, ale jeśli ma być równomiernie to zdecydowanie 120 LED/m. Możesz pomyśleć o dołożeniu ściemniacza, jeśli ma to być tylko oświetlenie "ambientowe", można przyciemnić (i mniej prądu pobierze, i mniej się grzeje). Do czego chcesz je przykleić? Jeśli chcesz porządne paski, to tylko spectrumled z 5-cio letnią gwarancją. Nie są tanie, ale bezproblemowe.
  11. Jest tak jak piszesz, niestety oszczędności robi się najlepiej tam gdzie tego nie widać. Nowsze auta mają znacznie mniej wygłuszeń. Czasami jest lepsze wygłuszenie w wyższej wersji (spora różnica Focus Trend vs. Titanium) lub lepsze wyciszenie oferowane jest wprost za dopłatą (np. w aktualnej Astrze). W "premiumach" ogromną różnicę robią akustyczne (laminowane) boczne szyby, w większości oczywiście za dopłatą.
  12. Doprecyzujmy - pytasz o W203 SportCoupe? Bo jeśl tak to: 1. Tak 2. Wszystko zależy od silnika, generalnie znośnie, ale drożej niż marki popularne. Na niektóre rzeczy dobre stawki ma ASO. 3. Ja bym polecał benzyny. Miałem w C209 1,8 kompressor - 163 KM jako baza wystarcza, bardzo fajna charakterystyka silnika i całkiem przyjemne chropowate brzmienie, palił 8-10l. 3,5 V6 ma piękny dźwięk, jest w innej lidze osiągów, spali jakieś 2-3 litry więcej. 4. Ja w C209 nie miałem korozji, w C219 tylko w miejscach obitych kamieniami (ale miał 300 tkm nalatane)
  13. Faktycznie, zawsze miałem taki duży kalkulator Zdecydowanie najwygodniejszy w użyciu Często klienci sami sobie coś liczą, starsi gdy zapomną okularów mają szansę coś zobaczyć
  14. Z mojej perspektywy tak to wygląda: Napiszę coś więcej później, ale jak już tutaj padło - początki nie są łatwe. Trzeba odrobić swoje, potem to procentuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.