-
Liczba zawartości
1 186 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
notebuk1's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Gdzie się znajdują świece zapłonowe w C4 Grande 1.8 16V Benzyna
notebuk1 odpowiedział notebuk1 na temat - Francowate
Dzięki, i wszystko jasne, dzięki! Chodziło naturalnie o C4 Grand Picasso. Pozdrawiam! -
Cześć, Panowie, czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie w pojeździe takim jak w tytule znajdują się świece zapłonowe. Kolega nie może ich odnaleźć. Czy jest możliwe, że ich nie widać bo znajdują się pod kolektorem ssącym? Pzdr!
-
Sprawdź na początek stan łożyska sprężarki - po zdjęciu paska napędowego.
-
> Tak pobieżnie popatrzyłem na schematy alternatora z regulatorem i możliwe że wstawienie diody > Schottky w jeden obwód, podniesie napięcie o 0,3V. > Ja teraz jak jest mróz mam ładowanie 14,2-14,3V, a latem 13,9. Prawdopodobnie jak wstawisz taką diodę (jedną lub dwie w szereg) między doprowadzenie masy regulatora to właśnie uzyskasz taki efekt.
-
>Do dzisiaj jest OK, tylko jak zjeżdżam szybciej z krawężnika, to wali jakby się chciał urwać. To akurat jest dowód potwierdzający sprawne działanie amortyzatora gazowego
-
> Masz za niski prąd ładowania. > Na boscha s4 jest bardzo mało reklamacji. Racze za niskie napięcie ładowania. Prawidłowe napięcie ładowania w naszej strefie klimatycznej to 14,2V +/- 0,2V. Na takie napięcie powinny być ustawione regulatory, które są w sprzedaży jako części zamienne. Czasami się trafiają źle skalibrowane albo z państw południowych, gdzie wyższe średnie temp. roczne wymuszają niższe napięcie ładowania, np 13,8V +/- 0,2 Do Andrewek: Proponuję na początek sprawdzić połączenia między alternatorem a akumulatorem i miedzy masą pojazdu a akumulatorem. Spadki napięć w tychże miejscach mogą dochodzić do 0,5V a to powoduje, że na akumulatorze napięcie jest za niskie co powoduje permanentne niedoładowanie i efekty jak opisujesz. Jak to nie pomoże to do wymiany regulator na inną sztukę. Powodzenia!
-
> Witam! > Czy ktoś jest w stanie podać mi wymiary chłodnicy wody, która siedzi w Stilo 5d z 2002r z klimą? Pasuje od 1.4 - jak kupowałem to człowiek mi sprzedał od 1.6 i powiedział że będzie pasować. I tak rzeczywiście było. Kupiłem nówkę za 170 zł firmy made in taiwan. Powiem że wykonanie przyzwoite. Dwa lata już będzie i wszystko z nią ok. Nawet króćce przyłączeniowe, które kiedyś ktoś zasmarował silikonem gdyż zapewne ciekły teraz są suche - lepiej dobrana średnica przyłączy niż w oryginalnej MM. Uszczelki zostały stare i wszystko jest ok. > Czy były przypadki, że komuś się rozszczelniła? Latem była szczelna ale temp. spadła 5 st poniżej zera to zaczynało z niej kapać. > Czy mamy jakiś manual, żeby się do niej dobrać? Jak koledzy pisali, podstawić miskę, spuścić płyn, wjechać na 2 cegły, odkręcić 3 wkręty i zdjąć złączki z króćców po uprzednim ich ściśnięciu palcami. Montaż odwrotnie i do tego odpowietrzyć. Pzdr!
-
> Moje pytanie jest następujące czytałem różne posty i wszędzie piszą że płyn powinien samoistnie > wypłynąć siłą grawitacji i że jeśli się tak nie dzieje to prawdopodobnie uszkodzona jest pompa > hamulcowa czy to prawda.\ > Mój objaw sprzęgła luz na pedale sprzęgła przy wciskaniu ok 5 cm jak wcisnę do oporu na biegu > jałowym to słychać łożysko na wysprzęgliku dodam że kompletne sprzęgło wymienione na valeo, > huczeczenie przy wysprzęglaniu biegów podczas jazdy. > Może ktoś z kolegów miał podobnie i może mi coś doradzić z góry dziękuję za każdą podpowiedź Potwierdzam, pompa odpowietrza się sama. Jednak zdaje się, że tłok musi być w prawidłowym miejscu. Jak np masz 5cm skoku jałowego to tłok jest nie tam gdzie trzeba i tedy może rzeczywiście się nie chcieć sama odpowietrzyć!
-
> Katalizator wymieniony i auto śmiga jak trzeba Po jakim przebiegu padł ten dopalacz katalityczny? Pzdr!
-
Mały zasięg? Przede wszystkim sprawdź czy nie masz ustawionej w radiu opcji ODBIÓR LOKALNY. Bo jak tak, a w okolicy nie ma nadajników to nic nie posłuchasz. Zanim zaczniesz grzebać w antenie sprawdź to. Rzeczone opcje to: S-DX (DIS) - regulacja czułości przy przeszukiwaniu dla stacji odległych. 1 duża czułość, 3 mała czułość. S-LO (LOC) - jw. tylko dla stacji lokalnych (lo) lub LO, LOC, Local - zależnie od producenta różnie się nazywa. Są to funkcje ustawiania małej czułość automatycznego wyszukiwania stacji nadawczych, akceptuje tylko silne, miejscowe sygnały.
-
> Oczywiście są to półśrodki, należałoby wymienić ten układ wraz z kondensatorem. Układ jako darmowa próbka zamówisz tu: http://www.ti.com/product/tle4275-q1 W kilka dni powinien do Ciebie dotrzeć z USA bezpłatnie. Przynajmniej jak ostatnio od nich zamawiałem to chyba zeszło mniej niż tydzień
-
> jednak jeden szkopuł, a właściwie to dwa: > - prostownik nie wykryje akumulatora, jeśli ten jest rozładowany do "zera" i zwyczajnie nie > rozpocznie ładowania. Nic podobnego, kompletnie rozładowany akumulator ma napięcie ~11V. Akumulator, który ma napięcie spoczynkowe niższe niż 10V z technicznego punktu widzenia uważa się za uszkodzony. Akumulator, który ma napięcie ZERO V uważa się za złom ołowiany. I prawidłowe jest że prostownik nie chce go ładować - tak ma być. Natomiast ten z Lidla ładuje nawet b. głęboko rozładowane akumulatory, gdyż zaczyna pracę, gdy na zaciskach baterii jest 7V. To jest cenna zaleta, bo czasami taki akumulator da się zreanimować i stąd on początkowo jest ładowany impulsowo aż do napięcia 12V wtedy przechodzi na ładowanie prądem stałym. > - prostownik nie jest w stanie naładować konwencjonalnych - kwasowych akumulatorów do pełna. Jest w stanie naładować, gdyż daje on napięcie od 14,4-14,7V w zależności od trybu. Tym sposobem naładuje każdy akumulator bez wyjątku o ile nie jest uszkodzony (zwarcie celi czy przerwa w celi). > Maksymalne napięcie jakie udało się mi uzyskać po cyklu ładowania to 12,8V - sprawdzane na > różnych bateriach. i właśnie 12,8V jest napięciem akumulatora naładowanego do pełna! Tak ma być i jest to prawidłowe. Zmierz sobie napięcie na zaciskach w trakcie ładowania, wtedy zobaczysz jakie jest napięcie i czy ono ładuje akumulator. >Wartość ta jest uznawana za full w przypadku akumulatora żelowego, > natomiast dla kwasowego powinno to być 13,3-13,4V. Nie prawda. Napięcie znamionowe akumulatora naładowanego w 100% wynosi 12,8V (należy to mierzyć kilka h po odłączeniu prostownika a nie natychmiast po odłączeniu!) Natomiast napięcie ładowania akumulatora kwasowego dla pracy cyklicznej ma wynosić od 13,8- 14,4V. Dla żelowych owszem podaje się 13,4-13,8V ale dla pracy w trybie buforowym (UPS'y komputerowe) ale to już zupełnie inna bajka. Ogólnie można powiedzieć, że prostownik z Lidla za takie pieniądze to dobry zakup.
-
. Szkopuł w tym, że jest to > napięcie uśrednione, w pikach może być więcej ( jest to prostownik impulsowy), co zaś może > zaszkodzić coś w instalce elektrycznej auta... Tam nie ma żadnych pików. Na wyjściu jest napięcie stałe - dokładnie tak samo jak w klasycznym prostowniku z dużym filtrem i stabilizatorem. Nazwa prostownik impulsowy wzięła się od zasady działania układu na podstawie którego jest on zbudowany (na zasadzie przetwornicy impulsowej). Nie oznacza to jednak że na wyjściu napięcie jest impulsowe i są tam piki.
-
Jeśli poduszka nie jest > uszkodzona mechanicznie, można dolną nakrętkę zmienić na standardową, tylko o gwincie 12x1,5 i > dekielek osiądzie na kielichu. Prościej zrobić tak, że po dekielek dać podkładki o śr zew. równej śr. dekielka a śr wew ciut większa niż śr nakrętki. Tedy też ściągniesz to do kupy;)