Jump to content

marol3f

użytkownik
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About marol3f

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Dreikaisereck

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mi zostały w garażu 4 metalowe 20 litrowe kanistry. Zalewam je zużytym olejem z aut i kosiarki. Gdy się zapełni któryś to oddaję go na Pszoku 😊. Paliwo trzymam w 5 litrowych plastikowych kanistrach. Lekkich i wygodnych w użyciu.
  2. Do takich terenów mam Husqvarne LC 155S. Ma napęd na przednia oś, co bardzo ułatwia pracę w zadrzewionym terenie.
  3. Można spróbować zamontować wyłącznik czasowy do wyjścia ALT/STOP tego napędu. Po otwarciu bramy wyłącznik czasowy powinien rozłączyć to wyjście, po zaprogramowanym czasie zewrzeć. Wtedy centrala zacznie odliczać swój zaprogramowany czas i zamknie bramę.
  4. Sprawdź wysprzęglik, może jest zapowietrzony albo nieszczelny i daje takie objawy ( o ile coś takiego w tym aucie istnieje )
  5. > sprawdzić czy dobrze zapięta (wskoczył zaczep na kulę) > czy działają światła > czy nie za ciężko na haku (powinno być 50-70kg) > jak bez hamulców, to pamiętaj że dość mocno rośnie droga hamowania > ładunek dobrze zamocować, ew zabezpieczyć żeby "nie śmiecił" - dodatkowy trójkąt ostrzegawczy dla przyczepy
  6. > Jak wiadomo to awaryjna część w S40 i V50. Czy ktoś z Was wymieniał? Jaki zamiennik kupić i czy po > zdjęciu zderzaka da się to zrobić metodą garażową? Ja robiłem w swoim garażu. Miałem tylko problem z doborem właściwej chłodnicy. Mimo że katalogi producentów chłodnic wskazywały, że dana chłodnica jest do mojego auta, to po porównaniu z oryginalną chłodnicą nie zgadzały się wymiary, rozmieszczenie łap montażowych a nawet średnice przyłączy rurek instalacji. W końcu zawiozłem starą chłodnicę do hurtowni i tam dobrałem nową która i tak była krótsza od oryginalnej ale pasowała na pu
  7. > sa 2 wersej, stary wygląda jak ze śmietnika, dokładnie tak jaki piszesz. > Po lifcie jest dostępny od grudnia tego roku i nie ma porównania. Środek, wygłuszenie, plastiki, > spasowanie. Nawet sterowanie szybami jest teraz na drzwich a nie pod radiem W 3 lata opchneli pół miliona dasterów. Mimo mankamentów i uprzedzeń.
  8. > Też się nad tym zastanawiam. Jakoś cicho się zrobiło. Bo ludzie kupują najtańsze przyczepki z marketu i przerabiają je zgodnie z własnymi potrzebami.
  9. a nie ma tam jak w starych mazdach śrubki do regulacji odległości tłoczka od klocków?
  10. > Powiem szczerze ze pierwsze słysze ze to w volvo standard ? > Szukaj używki albo nówki Już zrobione. Nówka chłodnica 500,- nabicie i kontrola 150,-
  11. > dumając nic nie wydumasz. jedź do zakładu od klimy. Odgrzewam kotleta. Rozpadła się - zgniła - skorodowała chłodnica klimatyzacji. Dolna jej częśc praktycznie przestała istniec. Podobno w volvach to normalne.
  12. > Również wolę przekaźnik ale chętnie dowiem się czy może jest jakiś inny sposób. > Dlatego chciałbym się dowiedzieć skąd wziąć prąd do zasilania świateł dziennych tak żeby włączały > się i gasły wraz z włączeniem zapłonu W moim fiacie światła dzienne wykonałem na żarówkowych lampach wesemu dedykowanych dla fiata pandy z wykorzystaniem jednego przekaźnika, który posiada wyjścia 87 oraz 87A. Zasilanie lamp dziennych wziąłem z kabla zasilającego zapalniczkę i dodatkowe gniazdo 15A które jest oryginalnie zamontowane na desce rozdzielczej mojego auta. W gnieżdzie tym napięcie p
  13. > Słyszałem o przypadku (ten sam model), w którym właściciel pojechał do ASO, które orzekło, że > trzeba wymienić cały układ za ok. 6 tys. zł. > Podczas wizyty w innym serwisie okazało się, zwyczajnie była zapchana rurka od skroplin. Trochę mnie to zastanawia, bo samochód jest młody i ma 70 tys. Km przebiegu.
  14. Dżem Dobry Pacjent to S 40 z silnikiem benzynowym 2.0. z 2008 roku. Klimatyzacja nie chłodzi, nawet trochę, mimo, że kontrolka AC świeci się na zielono. Sprawdziłem bezpieczniki, poruszałem wtyczkami i to wszystko co mogę zrobić. Jechać do serisu czy jeszcze coś sprawdzić? Poradzicie coś?
  15. > Prawda jest taka że są to blachy i tylko blachy, ale mechanikę masz całą zdrową. Na zdrową mechanikę raczej bym nie liczył. Szanse, że koło wyrwało półoś ze skrzyni biegów niszcząc mechanizm różniciwy są spore. No i przekładnia kierownicza też pewnie oberwała.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.