marol3f
użytkownik-
Liczba zawartości
190 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Dreikaisereck
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
marol3f's Achievements
zielony listek (8/20)
11
Reputacja
-
Kurczę, nie mam pojęcia. Może znajdę instrukcję to sprawdzę. Pamiętam, że komp zgłaszał niski stan który miał starczyć na następne 900 km. To, co było w zbiorniku, wlane przez fabrykę albo dilera przy wydaniu auta, starczyło na 46 tyś. km.
-
Ja mam 520 d xdrive z 2020. Po 3 latach od zakupu przy przebiegu 46000 komp zgłosił niski stan adblue. Dolałem 10 litrów i na razie mam spokój.
-
Nigdy na mnie nie nałożono kary ani mandatu pomimo wielu kontroli drogowych, nawet na corocznych przeglądach diagnosta wystawiał kwitek, bo nie było miejsca na pieczątki i nie było problemu , ostatni raz byłem w WK w 2010 roku, gdy rejestrowałem przyczepę własnej konstrukcji. Od tego czasu kupiłem kilkanaście samochodów które zgłaszałem do starosty listem poleconym. Jest taka możliwość więc z niej korzystam.
-
Dlatego ja już od lat nie przerejestrowuję kupowanych samochodów, szkoda czasu na chodzenie po urzędach, zawiadamiam pisemnie starostę o zakupie i tyle w temacie.
-
Fiat się wyprowadził do ameryki południowej i nieźle mu tam idzie
-
Instrukcja nic nie mówi o konieczności demontażu kół, jednak od strony kół trzeba wsunąć w podłużnice po dwie śruby o długości 120 mm do zamocowania wsporników. Możliwe, że monter sobie ułatwił robotę i koła zdemontował.
-
Podaj markę i model auta to sprawdzę w katalogu czy trzeba demontować koła
-
Mi zostały w garażu 4 metalowe 20 litrowe kanistry. Zalewam je zużytym olejem z aut i kosiarki. Gdy się zapełni któryś to oddaję go na Pszoku . Paliwo trzymam w 5 litrowych plastikowych kanistrach. Lekkich i wygodnych w użyciu.
-
Do takich terenów mam Husqvarne LC 155S. Ma napęd na przednia oś, co bardzo ułatwia pracę w zadrzewionym terenie.
-
> sprawdzić czy dobrze zapięta (wskoczył zaczep na kulę) > czy działają światła > czy nie za ciężko na haku (powinno być 50-70kg) > jak bez hamulców, to pamiętaj że dość mocno rośnie droga hamowania > ładunek dobrze zamocować, ew zabezpieczyć żeby "nie śmiecił" - dodatkowy trójkąt ostrzegawczy dla przyczepy
-
> Jak wiadomo to awaryjna część w S40 i V50. Czy ktoś z Was wymieniał? Jaki zamiennik kupić i czy po > zdjęciu zderzaka da się to zrobić metodą garażową? Ja robiłem w swoim garażu. Miałem tylko problem z doborem właściwej chłodnicy. Mimo że katalogi producentów chłodnic wskazywały, że dana chłodnica jest do mojego auta, to po porównaniu z oryginalną chłodnicą nie zgadzały się wymiary, rozmieszczenie łap montażowych a nawet średnice przyłączy rurek instalacji. W końcu zawiozłem starą chłodnicę do hurtowni i tam dobrałem nową która i tak była krótsza od oryginalnej ale pasowała na punkty montażowe oraz średnice krócców.
-
> sa 2 wersej, stary wygląda jak ze śmietnika, dokładnie tak jaki piszesz. > Po lifcie jest dostępny od grudnia tego roku i nie ma porównania. Środek, wygłuszenie, plastiki, > spasowanie. Nawet sterowanie szybami jest teraz na drzwich a nie pod radiem W 3 lata opchneli pół miliona dasterów. Mimo mankamentów i uprzedzeń.
-
> Też się nad tym zastanawiam. Jakoś cicho się zrobiło. Bo ludzie kupują najtańsze przyczepki z marketu i przerabiają je zgodnie z własnymi potrzebami.
-
a nie ma tam jak w starych mazdach śrubki do regulacji odległości tłoczka od klocków?
-
> Powiem szczerze ze pierwsze słysze ze to w volvo standard ? > Szukaj używki albo nówki Już zrobione. Nówka chłodnica 500,- nabicie i kontrola 150,-