
konradek
użytkownik-
Content Count
1414 -
Joined
-
Last visited
-
za każdym razem po uruchomieniu trzeba włączać
-
Nadrobili, bo ja w i40 mam manualną skrzynię biegów z autohold i elektrycznym ręcznym.
-
Przebijam - przejechałem autostradą 420 km, dojeżdżam na miejsce zaczyna się wypalać dpf. Wracam, dojeżdżam na miejsce - zaczyna się wypalać dpf. W trakcie jazdy miejskiej zwykle wypala się w trakcie codziennych przejażdżek, ale zdarzają się sytuacje, kiedy rozpoczyna wypalanie podczas jedynej krótkiej trasy w tygodniu.
-
I jak zakończyły się poszukiwania. Bo jestem w podobnej sytuacji. Znalazłem Berlingo 1.6 hdi za niecałe 3 tys. z 2007 roku ale silnik do remontu ... Wysłane z mojego SM-T113 przy użyciu Tapatalka
-
hyundai i30 do 2010, ani DPF, ani dwumasy
-
i40 diesel kombi 141 KM w manualu pali średnio mi 7/100 km - ale chyba tylko dlatego, że jeżdżę głównie po mieście i autostradach - na zwykłej drodze pali mniej
-
Pacjent Hyundai i30 crdi cw wg motostat: - przejechałem 155 kkm przez 6 lat z kawałkiem - kosztowało to łącznie z utratą wartości 102 kPLN, co daje koszt 1km 0,66 PLN Najważniejsze składniki kosztu to: - paliwo: 46 kPLN (średnie spalanie 5,98 l/100km) - utrata wartości: 31 kPLN - ubezpieczenie: 11 kPLN - reszta: 14k PLN (z czego 5kPLN to przeglądy i wymiana oleju (z olejem), 4 kPLN opony 2xzimowe, 1letnie z wymianą)
-
DPF się wypala co 200 - 300 km (ostatnio jeżdżę w mieście trasy 20-25 km) - prawie niezauważalnie - potrzebuje kilkunastu minut na proces - wypala się zarówno przy jeździe jak i w korku. Proces wypalania zaczyna się dosyć szybko. Kiedy się wypala - gdy po puszczeniu nogi z gazu na biegu wskaźnik spalania chwilowego nie spada do 0. K.
-
Dwa razy tak kupiłem, duża zniżka, gwarancja pełna. Jedyny minus, że bierzesz to co jest.
-
8 lat jeździłem autami z LPG, od 6 dieslami. Największa upierdliwość LPG to częste tankowania, kiedyś jak nie było autostrad w PL to nie był taki problem, ale teraz nie wyobrażam sobie jazdy z LPG z WAW do GDA A2+A1. Wyprawa zagraniczna - trzeba było rozplanować gdzie będzie się tankować. Pod tym względem diesel wygrywa - a na siku można się zatrzymać w dowolnym miejscu, przyjemniejszym niż stacja
-
Sprzedam Hyundaia i30cw 1.6 CRDi 115 KM, bogata wersja wyposażenia Comfort, dodatkowo kierownica obszyta skórą. Jestem pierwszym właścicielem auta. Pierwsza rejestracja 20 czerwca 2011 r. (auto z 2010 r.). Samochód serwisowany, do końca gwarancji w ASO, później w niezależnym warsztacie. Przy ostatnim przeglądzie w kwietniu 2017 r. uzupełniony został czynnik chłodzący w klimatyzacji. Od tego czasu samochód przejechał 9 tys. km. W trakcie gwarancji wymieniono m.in.: - tablicę liczników (stąd też na zegarach przebieg 96 tys. km, podczas gdy rzeczywisty to 154 tys. km)
-
i30 z 2010 roku diesel - co 30 kkm - przy 5-letniej gwarancji
-
Po pięciu latach użytkowania samochodu (przebieg 126 kkm od nowości): - paliwo 62% - ubezpieczenie 17% (w tym kupione na 6 rok) - pozostałe 21% (w tym rzeczy typu box na dach) Z utratą wartości: - paliwo 42% - ubezpieczenie 12% (w tym kupione na 6 rok) - pozostałe 14% (w tym rzeczy typu box na dach) - utrata wartości 32% Koszt przejechania km: 73 grosze, w tym paliwo 30 groszy.
-
Kupiłem ostatnio na allegro Model auta dywanik wyszukaj i sortuj od najtańszego Wysłane z mojego SM-T113 przy użyciu Tapatalka
-
W rozmiarze 195/65R15 91T: Dunlop Winter Response 2, czy Goodyear Ultragrip 9, czy Nokian WR D4, czy coś innego? K.