-
Liczba zawartości
361 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
damianX's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
115
Reputacja
-
damianX zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Ale przepis wyprzedzania bezpośrednio przed przejściem dla pieszych nie dotyczy samych pieszych i ich obecności na przejściu,a tylko i wyłącznie samego manewru. Przejście może by puste bez pieszego w okolicy kilometra od tegoż przejścia. A sam przepis to po to aby w każdej sytuacji tego nie robić .bo jak stosujesz to na pustyni to i automatycznie w mieście będziesz stosował gdzie pieszych i sytuacji niebezpiecznych jest od cholery.
-
Co do klamki w F500 to wystarczy dać tam smar jak się auto kupuje i problem jest do zapomnienia. Szkoda tylko ,że fiat sam tego nie zrobił tak jak piszecie i przez tyle lat nadal to występuje ,a jedynym co zrobili to zestaw naprawczy , za który trzeba samemu zapłacić .
-
to normalne w niektórych amorach.
-
a co w sytuacji jak auto stoi bez silnika pół roku bez badań.?
-
jest właścicielem pojazdu.
-
policz ile straciłeś z racji niesprawnego auta i też wyślij do leasingodawcy.
-
jednym słowem , zmieniaczom klocków i tarcz mówimy zdecydowanie NIE. z pozoru to jedna z prostszych czynności ,a jak sie potem okazuje większość tylko zamienia stare na nowe i potem takie kwiatki wychodzą.
-
To właśnie jest paradoks prawny. To tak jak ze znakami ,możesz być pierwszy raz w jakimś miejscu ,możesz jechać drogą na której nie ma żadnego znaku ,i za rogiem zatrzymuje cię patrol policji ,informując że przekroczyłeś prędkość,ty argumentujesz że znaku nie ma i nie mogłeś wiedzieć ile jechać ,bo rzeczywiście go nie ma ,ale nie oznacza to że przepisy przestały obowiązywać.
-
chyba tez nie do końca ,bo to np. w 500 na klapie bagażnika samo się bio degraduje.
-
Jeżeli mówimy już o psujących się klimatronikach, to nie wina Fiata tylko Denso ,bo to ta firma dostarcza całe urządzenia i to nie tylko do Fiata więc awarie tego czegos dotyczy wszystkich marek ,w których były montowane. Fiat niema tu nic do rzeczy. Co do alternatorów ,to się zgadzam bo Bosch/Denso robi do wielu aut a paradoksalnie z winy Fiata tylko w ich autach się psują zbyt często.
-
A propo 1.9 TDI 90km ,mieliśmy w robocie taka skodę przy ok 400kkm poszła do żyda ,jedyne co było w tam zrobione to sprzęgło z dwumasą ,reszta fabryczna i zero brania oleju. Auto 20 lat. ps. dodam że jak to auto firmowe nikt tego nie oszczędzał i nikt za bardzo nie pilnował serwisu olejowego.
-
Przegryziona wiązka - Hyundai ASO chce mnie naciągnąć?
damianX odpowiedział Belisarius na temat - Motokącik
a ja bym zrobił tak. połączył to czymkolwiek tak aby dało się to rozłączyć bez śladowo. sprawdził czy działa i czy nie powoduje czegoś innego. jeżeli działa i nic innego się wywala ,polutował zabezpieczył i zapomniał. jeżeli po połączeniu na krótko są nadal problemy ,zdemontował prowizorkę łączenia i działał z ASO i AC. tak na prawdę cały test przy dwóch kabelkach zająłby max parę minut ,zakładając że nie musimy mieć kompa do kasacji błędów. -
W cenie jak najbardziej korzystnej dla ASO.
-
To że obudowa większa nie oznacza że w środku jest czegoś więcej względem tego mniejszego.
-
Tylko po co .? kaczorek przedstawił jak to powinno wyglądać ,zmieniasz licznik ustawiasz przebieg ze starego i z głowy .po cholerę jechać na stację. sam tak zmieniłem dwa liczniki ,żadnych historii w cepiku. każdy element w aucie to część eksploatacyjna coś jak alternatory we fiatach. nie widzę tu miejsca na słowo "legalna" ,bądź nie "legalna".