misi3k
użytkownik-
Liczba zawartości
576 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
misi3k's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
1
Reputacja
-
> Producent oficjalnie przepraszał za ten model. To o czymś świadczy. Znajomy kiedyś kupił tanio i > był bardzo szczęśliwy. Faktycznie - bardzo wygodne, ciche, jeździ jak auto o segment wyżej. > Sprzedał po roku i pił przez tydzień ze szczęścia, że udało się pozbyć Niestety, bardzo > awaryjne auto, szczególnie z silnikiem diesla... Włożył w naprawy przez rok prawie tyle, ile > kosztowało i nadal coś się psuło. gdzie przepraszał? kiedyś próbowałem szukać, nawet na stronach francuskojęzycznych i nigdzie nie znalazłem nawet wzmianki. Możesz podesłać link?
-
> Teoretycznie tak, w praktyce niekoniecznie. Pamiętasz aferę ze spawanym kluczem dynamometrycznym w > fabryce silników Toyoty w Wałbrzychu? Pierwsze słyszę? Myślisz że dokręcają tam kluczem Stanley'a, który się popsuł i Mietek z utrzymania ruchu pospawał?
-
> Też prawda. Montaż w warsztacie (nawet bardzo dobrym) nigdy nie będzie tak dobry, jak w fabryce. > Chociaż fabryki też są różne - np. japońskie auta, zrobione w Japonii, to zupełnie inna > jakość, niż japońskie auta zrobione np. w Turcji czy w Anglii. To jest ważne, czy samochód > jest made in Poland, czy made in Germany. Smiem sie nie zgodzić. Co za różnica czy Turek w niemczech składa VW czy inny Turek w Turcji Toyotę. Są procedury poka-yoke i inne systemy gdzie sie to da zrobić tylko w jeden właściwy sposób. Kluczem tu jest jakość elementów nie montaż.
-
> Jeśli nie usiadły i nie ma na nich śladów rdzy to mogą zostać. Jak załaduję z tyłu 2 osoby i napakuję bagażnik to siedzi tyłek...
-
Cześć, mam auto, nalatane już 260kkm, nie prowadzi się jak nowe. Amortyzatory do wymiany. Nie chcę obniżać ani utwardzać. Sprężyny też trzeba zmieniać, czy niekoniecznie? Są wizualnie w dobrym stanie. Jaka jest rola sprężyn w twardości?
-
Cześć, taka opcja teoretyczna, zakupuje auto 40 letnie, ale nie ma do niego papierów. Będę miał tylko umowę k/s i tablice zagraniczne. Da radę to zarejestrować? Zabytek w sensie sprowadzony z zagranicy znaleziony na złomie, super baza do odbudowy
-
> One są po to żeby zamocować zawór overboost wedle uznania (jak komu pasuje), u mnie na fotce widać > go nad rurą (ten z dwoma wężykami)... przypięty zipami bo jakoś te śruby nijak nie podpasowały > Rurę kupiłem na forum alfaholicy, jest tam gość który to spawa pod konkretny silnik, podesłałbym > link ale coś forum padło Już zamówiona gumowa, następnym razem jak padnie będzie stal, pewnie nie inox bo predzej ruda alfe zje niż tą rurę.
-
> Bez kanału nie dasz rady, trzeba podnieść przód bo dostęp tylko od dołu. dzieki, mam pytanko do czego służą te wąsy (wspawane śruby)?
-
Pekła mi w czasie jazdy. Max 120 i czarna chmura przy deptaniu. Dam radę wymienić sam bez podnoszenia auta? Robił ktoś sam? Jak się do tego zabrać?
-
> Ale to chyba zalezy od przepisow w danym kraju. > W jednych trzeba wyrejestrowac przed exportem, w innych nie. > Moze akurat we Francji motorow wyrejestrowywac nie trzeba. Nie ma wyrejestrowania we francji . dowód jest ważny 30 dni od momentu przekreślenie przez sprzedającego. Tablice exportowe wycofano wraz z nowym systemem w 2009
-
> po mojemu to kreci diler bo jak kupujesz auto za granica musisz isc wykupic tablice i automatycznie > wyrejestrowuje sie auto potem ubezpieczenie i dopiero mozna jechac a dalej to wiadomo podatki > cło i ubezpieczenie w pl plus przeglad Nie we Francji. Kupując od wlasciciela np. w Paryżu to tak jakbys kupił w Warszawie z tym ze musisz ubezpieczenie wykupic i tu z pomocą przychodzą tzw 30 dniowki. Francja to jeden z lepszych krajów do kupowania (dobrych ni zlomow) aut.
-
> Przecież ta Fabia to w środku porażka ciężka do opisania, a jak jeszcze to wersja 75KM to trzeba > się nogą odepchnąć żeby ruszyło Oba sa 90 koni. Dzieki sa rady, mysle ze wybierzemy aurisa ale j'en sie Skoda bardziej podoba
-
Moja zastanawia się nad wyborem między auris 1.4 d4d '2008 ok 120 kkm 3drzwi wersja jakaś średnia ale ma co trzeba, a Fabia 1.6 tdi '2010 ok 110 kkm kombi, wersja jedna z wyższych ,tempomat itp. cena taka sama, co doradzić? jakieś plusy?minusy mają owe samochodziki? jakieś typowe przypadłości? dzięki za porady
-
Ile to może być warte? Stan bez dziur ale trochę pryszczy ma, 3 właściciel, hamulce / zawias do poronienia?
-
We francji, do póki przechodzi badanie techniczne (CT co 2 lata) lub doprowadzenie do stanu żeby przeszedł jest opłacalne (max kilkaset euro (200-300), jak fura stara). Generalnie widać tu jeszcze sporo peugeotów 205, 306 i tego typu wynalazków. IMHO mysle ze zmeniaja co ok. 10 lat. Generalnie tu samochód to jak AGD, ma wozić 4 litery do pracy...