Jump to content

wojtala

użytkownik
  • Content Count

    5041
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 42m 49s

About wojtala

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 05/12/1989

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Świętochłowice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Renault Megane II
  • Motorcycle
    Romet Ogar 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym to skleił czarnym klejem na gorąco, tylko nie z pistoletu lecz zgrzać go małym palnikiem, tak spadając się palił co odpowiednio stapia podkład
  2. https://www.astrah.pl/viewtopic.php?t=4693 tutaj jest bardzo dobrze opisany problem wymiany oleju w oparciu o slynne m32
  3. W instrukcji piszą, że się nie wymienia. Ja wymieniam co 3 lata i skrzynia jak nowa
  4. Można śledzić i zobaczyć jak rozwiąże ten sam problem
  5. Obowiązek zgłoszenia jest ale to i tak nic nie daje. Do czasu zarejestrowania pojazdu na nowego właściciela auto nadal jest formalnie zarejestrowane na starego w CEPIKu. CEPIK posiada nowe dane z urzędu ale ich nie wprowadza bo czasu formalnego zarejestrowania.
  6. czy byłbyś w stanie podać linki do majfrienda od którego kupowałeś ?? Lepiej zamówić jakieś polecane i sprawdzone.
  7. Przecież ważny jest termin ustawowy. Informacja w DR jest tylko informacją. Była tutaj kiedyś dyskusja, że ktoś kupił nowe auto z fabrycznym LPG a w dowodzie miał nadal pierwszy przegląd po 3ch latach. Fachowcy tutaj mówili, że ważny jest termin ustawowy, a teraz mówią, że to co jest w dowodzie ...
  8. tak samo mozna zalozyc korektory z pandy bez abs
  9. na takich trytytkach niektorzy mechanicy potrafia skladac oslony przegubow
  10. Ja dawałem korektor z tylnej belki z golfa 3. Dorobiłem mocowanie i na sztywno regulację poprzez wkręcenie śruby. Potem na OSK ustawić siłę i tyle.
  11. wyciagnij korektory, sciagnij plastikowa oslone od dolu, wyciagnij seger. Cały tłoczek wyciągnij, wyczysc, odrdzew i zloz calosc. Tam naprawde nie ma co sie popsuc. Dodatkowo jest jeden oring gumowy i gumowa podkladka.
  12. a po co chcesz to ucinac ?? Odkręć kolektor wydechowy od głowicy i ją ściągnij.
  13. Panowie i Panie jest pytanie. W renault Master 165KM jest problem z metalowym łącznikiem układu doładowania. Aby go ściągnąć należy odkręcić dwie opaski ślimakowa, dokładnie takie: Czy ktoś wie gdzie zakupić klucz do odkręcenia tego ?? Łeb tego jest okrągły z trzeba wpustkami. Próbowałem to wykręcać kombinerkami i innymi podobnymi narzędziami, ale zbyt mocno jest to dokręcone. Dojścia dla szlifierki tam również nie ma, aby to wyciąć. Pozd
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.