-
Liczba zawartości
5 140 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O wojtala
- Urodziny 12.05.1989
Profile Information
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Świętochłowice
-
Zainteresowania
Motoryzacja
-
Samochód
Renault Megane II
-
Motocykl
Romet Ogar 125
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
wojtala's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
55
Reputacja
-
Witajcie. Pacjent to Renault Master - podwozie z silnikiem 2.2 DCI i mocą 165KM. Problem zgłoszony przez kierowcę polega na wylewaniu się paliwa po tankowaniu do pełna. Sprawdzone osobiście i faktycznie tak się dzieje. Wylewa się ok 0,5l paliwa po zatankowaniu przez - domniemuję - odpowietrznik (zaznaczono na zdjęciu). Co ciekawe nie dzieje się to bezpośrednio po zatankowaniu (obicie pistoletu) tylko około minuty po tankowaniu. Coś bulknie i cieknie. ASO Renault zdiagnozowało uszkodzony wąż z odpowietrznika i zasugerował wymianę całego baku za 2500zł. Sam odpowietrznik pewnie jest pewną formą pływaka, który zamyka się po nalaniu do pełna, aby paliwo się nie wylewało. Może być tu coś nie tak skoro się nie zamyka szczelnie, ale wtedy paliwo powinno się wylewać bezpośrednio po nalania a nie po chwili. Jak podejrzewam jakąś nieprawidłowość we wlewie paliwa, że zbyt późno pistolet dystrybutora odbija i w zbiorniku pojawia się zbyt dużo paliwa. Na początku nie cieknie, ale po chwili tak bo może paliwo spłynie do końca z wlewy u się przelewa. Sprawdzane było na różnych stacjach (zachód i polska) i wszędzie jest tak samo. Jak sądzicie?? Zdjęcie pokazujące bak i miejsce z którego się wylewa
-
Ja bym to skleił czarnym klejem na gorąco, tylko nie z pistoletu lecz zgrzać go małym palnikiem, tak spadając się palił co odpowiednio stapia podkład
-
czy silnik 2 czy 3 biegowy to przeciez kazdy ma machniecie w gore
-
ja mam delphi i od nowosci bija. Mialem dac do przetoczenia ale przyzwyczailem sie do nieregularnych szumow przy hamowaniu
-
https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/730175/bbc-siergiej-sirotkin-kierowca-williamsa i chyba tak już pozostanie
-
https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/719631/warto-dac-szanse-robertowi-kubicy-w-abu-zabi-z-kilku-powodow to by bylo piekne zakonczenie obecnego sezonu
-
Nie jestem inżynierem ale na chłopski rozum to paliwo będzie rozpylane w prowadnicy wtryskiwacza i będzie się skraplać po jego ściankach co spowoduje gorsze zmienianie się paliwa z powietrzem.
-
https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/719269/lotos-zamierza-wspierac-roberta-kubice kolejny plusik dla Kubicy ?
-
spelnia, ale jezeli renault wezmie go do testow to nie moze wziac etatowych dwoch etatowych kierowcow
-
Powiedz mi gdybyś w przyszłości chciał sprzedawać więcej egzemplarzy, jak będzie wygladała sprawa wykonania samej ramy? Na podstawie tego egzemplarza czy bedzie dokladny projekt techniczny na podstawie ktorego bedzie wykonywana rama dla ciebie ??
-
Kolega zregenerowal w swojej mazdzie MPV, jak wiadomo tam, aby wymienić to wszystko trzeba silnik wyciągnąć. Po założeniu zregenerowanego kompletu było gorzej niż przed wymianą. Skończyło się zakupem nowego kompletu i wiele pism o zwrot kosztów od firmy, która regenerowała.
-
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
wojtala odpowiedział PaXon na temat - Centomania
skoro przeskakuja przekazniki to szukaj czegos w masie skoro wczoraj dzialalo -
Ja bym przerobil na duzego kompa
-
ale on ma malego kompa tzw. zelowego wiec duzego nie zalozy
-
Ja bym nagwintowal otwory we flanszy, rozwiercił otwory w wahaczu i skrecil od strony wewnętrznej.