Jump to content

wojtala

użytkownik
  • Content Count

    5192
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

55 Normalny

2 Followers

About wojtala

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 05/12/1989

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Świętochłowice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Renault Megane II
  • Motorcycle
    Romet Ogar 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie. Pacjent to Renault Master - podwozie z silnikiem 2.2 DCI i mocą 165KM. Problem zgłoszony przez kierowcę polega na wylewaniu się paliwa po tankowaniu do pełna. Sprawdzone osobiście i faktycznie tak się dzieje. Wylewa się ok 0,5l paliwa po zatankowaniu przez - domniemuję - odpowietrznik (zaznaczono na zdjęciu). Co ciekawe nie dzieje się to bezpośrednio po zatankowaniu (obicie pistoletu) tylko około minuty po tankowaniu. Coś bulknie i cieknie. ASO Renault zdiagnozowało uszkodzony wąż z odpowietrznika i zasugerował wymianę całego baku za 2500zł. Sam odpowietrznik pewnie jest pewną f
  2. Ja bym to skleił czarnym klejem na gorąco, tylko nie z pistoletu lecz zgrzać go małym palnikiem, tak spadając się palił co odpowiednio stapia podkład
  3. https://www.astrah.pl/viewtopic.php?t=4693 tutaj jest bardzo dobrze opisany problem wymiany oleju w oparciu o slynne m32
  4. W instrukcji piszą, że się nie wymienia. Ja wymieniam co 3 lata i skrzynia jak nowa
  5. Można śledzić i zobaczyć jak rozwiąże ten sam problem
  6. Obowiązek zgłoszenia jest ale to i tak nic nie daje. Do czasu zarejestrowania pojazdu na nowego właściciela auto nadal jest formalnie zarejestrowane na starego w CEPIKu. CEPIK posiada nowe dane z urzędu ale ich nie wprowadza bo czasu formalnego zarejestrowania.
  7. czy byłbyś w stanie podać linki do majfrienda od którego kupowałeś ?? Lepiej zamówić jakieś polecane i sprawdzone.
  8. Przecież ważny jest termin ustawowy. Informacja w DR jest tylko informacją. Była tutaj kiedyś dyskusja, że ktoś kupił nowe auto z fabrycznym LPG a w dowodzie miał nadal pierwszy przegląd po 3ch latach. Fachowcy tutaj mówili, że ważny jest termin ustawowy, a teraz mówią, że to co jest w dowodzie ...
  9. tak samo mozna zalozyc korektory z pandy bez abs
  10. na takich trytytkach niektorzy mechanicy potrafia skladac oslony przegubow
  11. Ja dawałem korektor z tylnej belki z golfa 3. Dorobiłem mocowanie i na sztywno regulację poprzez wkręcenie śruby. Potem na OSK ustawić siłę i tyle.
  12. wyciagnij korektory, sciagnij plastikowa oslone od dolu, wyciagnij seger. Cały tłoczek wyciągnij, wyczysc, odrdzew i zloz calosc. Tam naprawde nie ma co sie popsuc. Dodatkowo jest jeden oring gumowy i gumowa podkladka.
  13. a po co chcesz to ucinac ?? Odkręć kolektor wydechowy od głowicy i ją ściągnij.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.