Jump to content

pawel_78

moderator
  • Content Count

    4106
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 20h 35m 5s

About pawel_78

  • Rank
    fachura
  • Birthday 05/24/1978

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice, Mysłowice
  • Zainteresowania
    samochody , troche elektronika
  • Car
    croma 2,0t 92'
  • Motorcycle
    rower :D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli lubisz jazdę w zakresie niskich obrotów (1200 - 1700obr/min) to jednak załóż dwumasę.
  2. Są auta takie jak np Punto 2 1,2 8v gdzie były wersje z tłumikiem środkowym i bez. Jakiś specjalnych różnic nie zaobserwowałem. Z drugiej strony w moim aucie są fabrycznie 3 tłumiki przelotowe oraz kat i spełniają swoją rolę także może to bardzo indywidualnie zależeć od auta. Tłumiki przelotowe są korzystniejsze ze względu na osiągi ale żeby mieć dobrą skuteczność muszą być słusznych rozmiarów. Ogólnie układ wydechowy to wbrew pozorom nie jest prosty temat. Zwłaszcza jak się chce połączyć dobry przelot i cichą pracę.
  3. Co powstaje z spalania węglowodorów? - Podaj dwa główne produkty spalania. Czy pierścienie tłokowe są doskonale szczelne? Odpowiedzi na te pytania wyjaśniają "wilgotnienie oleju". Dodatkowo poszukaj hasła "zamarzająca odma" w niektórych silnikach.
  4. regeneracja to działa jak nie ma wżerów korozyjnych na elementach współpracujących z uszczelnieniami. Inaczej - regeneracja przekładni z wspomaganiem hydraulicznym i wżerami to średni pomysł.
  5. Oczywiście. Wszystko da się zagazować.... Szczególnie K-Jetronica... tak by jeszcze poprawnie pracował na benzynie. I to przez dłuższy czas... I nie pisz że to staroć - napisałeś wszystko więc to się też łapie. No opłacalność w fordach z regulacją luzu na szklankach jest delikatnie mówiąc średnia. Podobnie tam gdzie jest wymagany stały dotrysk benzyny. Sam jestem fanem gazu ale wielu osobom go odradziłem z różnych powodów.
  6. To prawda. W moim aucie jedynie drugi tłumik poddał się po 20 latach - pierwszy i ostatni jest dalej oryginał. No i kata wymieniłem. Problem posiadaczy trwałych rozwiązań jest brak dostępnych zamienników.
  7. to właśnie te itd itp
  8. Akurat 1.8 16v to najgorsza możliwa opcja. Ani nie jedzie, ani nie jest trwały itd itp. Najbezpieczniejszą opcją są 2,0 16V wolnossące lub turbo. Te drugie mogą mieć nawet mocno podniesione ciśnienie doł. i nic im nie będzie. Te silniki zabija jedynie przekręcenie na obrotach. To ostatnie wcielenia konstrukcji Lamprediego. 20V już niestety nie są tak trwałe jak ich starsze rodzeństwo. Spód to tipo/bravo /brawa. Jedyny ból to wydech zrobić (podobnie jak w moim aucie) i termostat - praktycznie brak dostępności.
  9. Ustawodawca dopuszcza do ruchu tylko te pojazdy które spełniają warunki przez niego wymagane. B T mają sprawdzić czy pojazd jest bezpieczny w całości znaczenia tego słowa. Niesprawność to problem właściciela pojazdu. Bo on ma zadbać by pojazd był sprawny. Nie tylko podczas BT ale cały czas. BT to potwierdzenie sprawności pojazdu a nie miejsce do wyszukiwania usterek. Od tego są warsztaty co oferują tego typu usługi. Czyli jeśli właściciel nie zadbał o pojazd odpowiednio wcześnie - tak - powinien na lawecie odjechać. Jak chcesz zmienić stan prawny to pisz do posła/senatora na którego chcesz głosować.
  10. Ustawodawca daje 14 dni na usunięcie usterki (tak by zapłacić tylko za poprawkę) a nie na poruszanie się pojazdem.
  11. pawel_78

    DS5 opinie

    No nie wszystkie i nie zawsze. Wersje "activa" czy jakoś tak w starszych cytrynach jeździły bardzo dobrze (wersje z aktywnym stabilizatorem) i dodatkowymi kulami. Niestety kwestia skomplikowania układu nie czyniła go bezawaryjnym. Przy czym standardowe wersje też się całkiem dobrze prowadziły. Miekkie cytryny to wg mnie na tradycyjnym zawieszeniu.
  12. Problem nie tkwi w styku miedzy konektorem i konektorem a w miejscu zaprasowania konektora na przewodzie elektrycznym. W większości przypadków przylutowanie przewodów do konektorów załatwia problem.
  13. Ustawodawca daje 30 dni na aktualizacje danych zawartych w DR. Jeśli cokolwiek się zmieni to w tym czasie należy udać się do właściwego WK. Taką zmianą jest np zmiana konstrukcyjna lub brak miejsc na potwierdzenie BT w dowodzie rejestracyjnym itd itp Proszę przeczytać pouczenie napisane małym druczkiem na DR. Dotyczy ono każdej danej z DR.
  14. Tomek - najlepsze są mocne środki coś jak dimer czy podobnie działające preparaty.
  15. Co być nie kupił to na koniec wyjdzie jeden producent. Kup, załóż, niedoskonałości skoryguj opalarką i doginaniem na gorąco. I dodaj jakieś krótkie chlapacze - tak by nie pompować brudu za chlapacz albo połącz tył nadkola ze zderzakiem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.