Jump to content

pawel_78

moderator
  • Content Count

    4798
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

551 Przezacny kompan

About pawel_78

  • Rank
    fachura
  • Birthday 05/24/1978

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice, Mysłowice
  • Zainteresowania
    samochody , troche elektronika
  • Car
    croma 2,0t 92'
  • Motorcycle
    rower :D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ameryki nie odkryje: W tym przypadku im szybciej tym lepiej. Stary program a wszystko tłumaczy.
  2. Stara metoda - po spuszczeniu powietrza najeżdżamy autem na bok koła do demontażu raz z jednej raz z drugiej strony. Potem dwie łyżki i po temacie.
  3. pawel_78

    Korozja

    mam coś podobnego w Fiacie z 92 roku. Tyle że sporo wcześniej przegniła i skorodowała listwa przy klapie/dachu - bo gdyby nie to to dalej nie było by tam grama rdzy .
  4. Co Wy z Tymi pasami... Taksówkarz miał przepuścić wszystko co jedzie z jego lewej strony. Po to jest kielnia.... Motocyklista będąc na rondzie przy tym oznakowaniu ma pierwszeństwo przez tymi co chcą wjechać. Niestety ciąg jego i taksówkarza zachowań doprowadziło do kolizji z zachowaniem tego co napisałem wcześniej. Ale patrząc na to co wyżej napisane było przez część AK wiadomo dlaczego dość sporo jest zdarzeń na rondach. 1/3 z Was jak robiłem B to nawet by mój instruktor nie dopuścił do wewnętrznego...
  5. Jako mechanik powiem Ci że w przypadku rozrządu to tylko całkiem świeży lub tylko kończący się da się rozpoznać. Każde inne stadium jest w zasadzie trudne do ustalenia. Jeśli rolki i pompa nie hałasują a pompa nie cieknie to na tą chwilę jest ok. A co będzie za 10kkm to zupełnie inna historia. Jak pasek jest mocno spękany to da się to zauważyć. Dodatkowym utrudnieniem jest to że nie każdy wymienia te same elementy zawsze.. Ja na przykład zmieniam oba paski co 50 tys a rolki tylko raz zmieniłem - ale to stare auto - obecne rolki mają już 3 serię pasków.
  6. Żeby samochód i przyczepa miały oba po 3,5 tony DMC to hamulec w przyczepie nie może być najazdowy. Musi być sterowany jak w pojazdach pow 3,5 t.
  7. Wytłumacz to z jakimś sensownym uzasadnieniem. Bo jestem tego ciekaw - nie mówię że nie masz racji ale chce poznać argumenty za Twoją tezą.
  8. Całkowicie normalne działanie. Poprawiające komfort praktycznie bez pogarszania własności jezdnych pojazdu.
  9. Tam cały ciężar auta idzie przez dolny sworzeń, podobnie jak już wcześniej część grupy vag czy mercedesów. A jak ktoś ignoruje skrzeczące zawieszenie to potem jest jak jest...
  10. Zasadniczo laweta(przyczepa) zapięta do samochodu jest stabilniejsza niż luzem. Może też mieć znaczenie czy będziesz wciągał auto czy też będziesz nim wjeżdżać. Ale ja robiłem to bardzo rzadko więc mogę się mylić.
  11. W obu przypadkach nie można się poruszać. Było to już tu wiele razy wałkowane tutaj. Za chwile będzie mała zadymka w tym wątku
  12. W ozonowaniu to chyba o całą resztę poza filtrem chodzi. Inaczej wystarczyło by wymienić filtr i było by po kłopocie...
  13. Wytrzymałość wytrzymałością ale też rozszerzalność termiczną trzeba pod uwagę w niektórych miejscach w silniku. Szczególnie jak śruba jest dość długa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.