Jump to content

pawel_78

moderator
  • Content Count

    4091
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 18h 34m 55s

About pawel_78

  • Rank
    fachura
  • Birthday 05/24/1978

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice, Mysłowice
  • Zainteresowania
    samochody , troche elektronika
  • Car
    croma 2,0t 92'
  • Motorcycle
    rower :D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To bardzo zależy od konkretnego auta. Np w autach gdzie klamką wewn. blokujesz drzwi o wiele trudniej jest to zrobić niż w takim aucie jak uno sej i każde auto z bolcami do blokady.
  2. moja już zaczyna drożeć 😄 zwłaszcza w wersji jaką mam.
  3. Tak czy siak to problem nie jest dlaczego się dostaje, tylko dlaczego nie ma wystarczającego odpływu. Jak to ogarniecie rozwiążecie problem.
  4. Nie w ASO. Ale nic powyżej wału korbowego nie nadawało się do powtórnego użycia. Blok wyleciał do naprawy Do tego rozrząd (też nie nadawał się do niczego), całe stada uszczelek. Nie wiem też czy nie kolektor ssący włącznie z pokrywą zaworów (zawory odmy). Naprawa też nie była robiona w tanim warsztacie. W każdym razie na koniec jest zadowolony. Auto wreszcie ma moc i nie musi co chwilę dolewać oleju (wcześniej chlał litr na 600 - 700 km). Ziarnko do ziarnka i się uzbierało.
  5. Pomijając pierścienie niski tłok ma dużo większą skłonność do kantowania się, szczególnie zanim osiągnie swoją temperaturę pracy. Problem narasta jeśli jest to silnik doładowany - bo ma luźniejsze pasowania niż wolny ssak. I właśnie w takich warunkach obrywa najmocniej.
  6. I też kończy się to chlaniem oleju na potęgę. Tak urok tych aut.
  7. Masz racje - o superba mi chodziło.
  8. a są tsi co nie mają wad? np takie co mają 300kkm i nie są otwierane od pokrywy zaworów po miskę? Bez wcześniejszej wymiany jakiegokolwiek elementu niż to co przewidział producent na moment sprzedaży egzemplarza? Ja nie słyszałem i nie widziałem. Natomiast mam klienta z octavią 1,9 66kW z silnikiem nie otwieranym od samej góry do dołu. To auto ma teraz dobrze pona 850 tys kkm. Dalej jeździ. Ale cały czas na oleju 0w40. Teraz skonfrontuj swoją opinię względem tego co pisałeś wtedy na temat awaryjności względnie nowych fiatów. Nie chodzi mi o jakąś wojnę tylko o przemyślenia po jakimś czasie. Dodam że mam znajomego z Superbem 2 z 3,6 tsi gdzie remont silnika wliczając wszelkie pierdoły sporo przekroczył 30 tys PLN. Kończąc - tłok powinien mieć w przybliżeniu samą wysokość jak jego średnica. To się sprawdzało od bardzo długiego czasu.... To teraz zobacz tłoki w Tsi...
  9. Tak, może - zawsze jest to wynikiem przesunięciem lub zgięcia jakiegoś elementu. Jeśli ponowne ustawienie geometrii załatwia temat zapominamy o problemie. W innym przypadku szukamy co poległo. Dodam że często auta z np totalnie wywalonym kątem pochylenia koła jadą idealnie, a te z idealnymi parametrami czasami ściągają.
  10. 175/60r14 - taki rozmiar mam w uno na takich felgach z tempry. Nic nie ociera.
  11. pawel_78

    Rozrząd ?

    Zapomniałem dodać - wleciała cieńsza uszczelka z Payena - taka jak do 1,2 by nie utracić doprężenia silnika.
  12. W niektórych samochodach 3d słupek B jest na tyle daleko że trzeba sporo się wykręcić żeby za pas bezp. złapać przed jego zapięciem. Nie zawsze jest to komfortowa sytuacja. Ponadto przednie drzwi są krótsze w 5d co umożliwia ich otwarcie o większy kąt przy ciasnym parkowaniu dzięki czemu łatwiej się wsiada/wysiada.
  13. Spora cześć Twojego opisu to definicja spalania stukowego.... Myślisz że poszli w tym kierunku?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.