Jump to content

jimbo22

użytkownik
  • Content Count

    13765
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 1h 41m 23s

Community Reputation

570 Przezacny kompan

About jimbo22

  • Rank
    Prezes Klubu
  • Birthday 04/15/1981

Contact Methods

  • WWW
    caferacergarage.eu

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łomianki stolica, reszta okolica!
  • Zainteresowania
    kierownictwo, tudzież nihilizm
  • Car
    E46, IS300
  • Motorcycle
    SD 1290 GT, GSX750S, XF650

Recent Profile Visitors

1725 profile views
  1. Renault i Alfa też... dlaczego? przeciez Alfa już dawno nie robi królowych lawet. 1. generacje obecnie zmieniają się szybciej niz postreganie marki nadąża 2. nie do konca sie zgadzam ze Kawa najbardziej trafi na wartości. Seria Z dobrze trzyma ceny... H2 są obłędnie drogie. IMHO Honda trafi też mocno na wartości (ale tutaj upatrywałbym poprostu podaży - najwięcej ludzi tym handluje, bo się najlepiej sprzedają) itp itd. Jednocześnie widzę pewien "kult" Yamahy na rynku wtórnym (własnie odzwierciedlony w cenach). a co jest hitem sprzedaży? SPortster. czyli małe, miejskie, lekkie (względnie jak na nich) i... kupowane przez młodych lub babki! elektryki jeszcze sie nie zaczęły oczywiscie ze celem jest wodór i inne pociotki... ale dopiero jak rynek nasyci się elektrykami.
  2. Kawa IMHO wyprzedziła też Yamahę. Honda dalej wygląda że wiedzie prym w testowaniu i budowaniu segmentów. Są w pewnym sensie nudni jak VW, ale rynkowo odnoszą sukcesy. Yamaha wmawia wszystkim uparcie ze MT przemianowane na XSR są retro, ale z retro nic nie mają. Nikken dość skandalicznie wypada, pod kątem klapy finansowej i dymu wśród dziennikarzy, jak to kazali im pisać pochlebne recenzje... ale tak naprawdę w Y nic ciekawego nie wychodzi. Może bardziej inwestują w pianina? Kawa z kolei ma fajnego neoklasyka (Z900), mocną grupę nakedów, wariata 250 R4 + pokazują szał H2 i pociotkami. Ale Ci z kolei nie umieją w skutery BMW nie zginie. Zawsze jak im już wynalazki typu K1600 upadną, to zostaje nieśmiertelne R... A 1250 jest genialne. Wsadzą to teraz w każdy możliwy segment i będzie szał na lata. HD to porażka. Od ponad 20 lat wiedzą że ludzie nie chcą już chromu i cruiserów. A nic z tym faktem nie robią. Każda próba wyjścia z szufladki jest kasowana. Cała nadzieja teraz w elektrykach. I tutaj znowu japończycy jakoś śpią. Masa mikrobrandów powstała...
  3. To że Suzuki coś wycofuje to żaden omen. Oni są na równi pochyłej od ponad 10 lat. widać że marka umiera, rozwój stanął, jakiekolwiek nawiązania do retro są nieporadne (nie tak jak yamahy, ale Ci akurat sobie dobrze radzą w pozostałych segmentach. Katanę wskrzesili jako modną designerską zabawkę, bo sportowy turystyk z tego żaden (pojemność baku vs oryginał śmiech). poszli na łatwiznę. flagowy turystyk Vstrom dopiero w tym roku dostał pakiet elektroniki który konkurencja ma od lat... GSXR grzał tyły segmentu od kilku generacji. A to że choppery znikają - żadna strata. bo choppera to się powinno zbudować, a nie kupić.
  4. no zgadza się. podałem ekstremalne przykłady które brylują na szczycie tabel pod kątem "Vmax w tescie łosia". Oczywiście widzę wartość jak porównać cały 1 segment. Ale tutaj też kilka razy wypłynęły już "backstage" takiego testu, jak "faworyt" prasy, jechał na "niestandardowych" oponach, a konkurencja tak jak wyjechała z salonu. Ale w tym wypadku to nie jest ten sam segment. FYI. sprawdzilem sobie wlasnie: Najcięższy wg katalogu P5008 jest 155 kg lżejszy od podstawowej wersji A4 Allroad. to co tutaj porównywać? stąd komentarz dot. "wiarygodności".
  5. bez wahania wybrałbym Audi do korzystania na codzień. test łosia zasadniczo psuje motoryzację. wszystkie auta próbują się dostosować i zawias robi się betonowy, kosztem komfortu... wygrywają albo mega sportowe auta z oponami szerokości pralki, albo ultralekkie auta - bida wersje. a potem ludzie na tej podstawie decyzje podejmują... pomijam już fakt jak łątwo zmanipulować taki test. i coś mi tu trąci myszką...
  6. problem w tym ze 125 to za mało ja duży człowiek jestem. 10 km robię wisłostradą, gdzie nie jedzie się z prędkościami skuterowymi No i nie potrzebuję 4tego motocykla który będzie tylko na dojazdy. chciałbym coś co pozwoli też latac dla funu. takze chcialbym cos co ma przynajmniej 50kW... najlepije w "budzie" supermoto jakiegos... KTM miał, ale juz chyba nie ma a jak miał to był bardzo drogi.
  7. no można. ale na czym miałoby polegać to rozważanie? Bo na razie są stanowczo za drogie vs parametry które oferują. Będę pewnie jednym z pierwszych kupującyh elektryczny motocykl na dojazdy do roboty (40km w obie strony), jak będą kosztować "alternatywnie" do swojego segmentu rynkowego. Ale narazie to poniżej 60 tys chyba nic nie ma co pozwala się "normalnie" poruszać z prędkościami bezpiecznymi
  8. yyyyyy ke? argument z gumą pomijam, bo jak jeżdzę od 20 lat, nigdy nie złapałem zatem ryzyko utraty 1 dnia, raz na 10 lat biorę na klatę. jazda tylko w sezonie - zależy jak zdeterminowany jestes, z tego co widzę w tym roku i tej zimy - bez przerwy jezdzi wielu. biorąc pod uwagę że mrozu i sniegu bylo ze 3 dni - to sezonowość mozna uznac ze zanika. żałuję że oddałem moto na zimowanie często tej zimy. co do czestszego serwisu i "swiec" - wspolczesne maszyny mają przeglady co 12 tys km. a swiece robisz co 2 przeglądy. poza tym - koszt 100 PLN i 10 minut pracy raczej nie robi Można się ubrać na każdą pogodę (i korzystając z prognoz) unikać np. dni deszczowych... do tego mozna mieć grzane manetki i kanapę na poranki nikt nie lubi moknąć i marznąć, ale z drugiej strony kondon na deszcz zajmuje tyle co 2 browary miejsca. i ja go używam jako ocieplacza czasem. No a plusy to sama prawda 😄 ile jest warta oszczędzona godzina dziennie?
  9. Dzieje się Mega sie obijałem w tym roku, ale udało sie silnik włożyć do ramy i wyosiować tak, żeby było miejsce na łańcuch (coprawda trzeba wziąć 520 zamiast 530, bo jest bardzo ciasno). Teraz moto pojechał na ślusarkę (przeróbka dlnego mocowania silnika, kilka innych "korekt" + przedni błotnik wjedzie wreszcie. Może to za pół roku pojedzie... ale pracy jeszcze dużo. Swapy to nie jest prosta rzecz jednak, pomimo ze na forum oldskoolsuzuki twierdzili ze wchodzi bez problemu Z racji że wyjmując stary piec z teściem, strzasznie obtłukliśmy ramę, leci ona ponownie do proszku, i będzie czarna... Ale to po spawaniu.
  10. czyli empirycznie ustaliłeś że 50 jedzie gorzej niż 2 razy większa pojemność... ciekawe 😄
  11. gratulacje. moto kupiony i używany! i to sporo jak do tego Ci się podoba... to... dokładnie o to chodzi.
  12. smieszne w sumie. ile to hałasu robi, a .... nie jedzie 😄
  13. imho to temat stricte pod homologację. bo na drodze jest bez sensu... moc mocą, ale moment i jego położenie jest stricte pod tor. zatem na ulicę to moto bez sensu (albo dla nerdów którzy z jakiegos powodu kupią moto z silnikiem wielkości puszki redbulla) i pewnie wypuścili to żeby za moment wystartować w jakiś cwiartkach formalnie jako kawasaki.
  14. update: dokupiłem sobie (rękami żony) nowy kask, ale to żaden nius, stary po 3 sezonach nonstoper używania w mieście pokazuje już oznaki zniszczenia... kupiłem sobie dokładnego następcę... w mega wyprzedaży w IM... (Shark Drak, następca RAW, który pójdzie na ścianę do ozdoby) ale co chciałem napisać: kupiłem sobie koszulę Moto - Leoshi... polski sprzęt, cena rewelacja (zważywszy że ma ochraniacze), wykonanie swietne. Będzie robiła za mesh wlasnie do miasta. Polecam (testowąłem przed zakupem). za 300 zeta zrobi robotę.
  15. trochę odświeżę. 4x4 nie kupiłem bo rozbiłem świnkę skarbonkę na zakup bardzo drogiego używanego motocykla a co... raz się żyje. Przespawszy się kilka miesięcy z tematem, uznałem, że nie bedę zaczynał od szukania LC czy sprzętu stricte pod wyprawy - czyli pragmatyzm, solidność itp itd. nie wiem czy będę miał czas czy ochotę latać wyprawowo i czy złapię zajawkę Wrócę natomiast z całą stanowczością do tematu Wranglera. Idę w wersję Unlimited (budżet trzeba podwoić), ale decyzja zapadła Auto będzie tak jako obecna E46 stało jako zapasowe i robiło za fun car w razie czego. NIe robi mi, że wyprawy w tym nie pojadę. W terenie się pobawię, a jak okaże się że jednak trzeba iść w Japońską solidność, to się poprostu auto zmieni i wtedy wjedzie jakiś nudziarski LC czy Patrol Muszę dozbierać tylko 2-3 razy tyle kasy co zakładałem...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.