Jump to content

jimbo22

użytkownik
  • Posts

    13808
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About jimbo22

  • Birthday 04/15/1981

Retained

  • Prezes Klubu

Contact Methods

  • WWW
    caferacergarage.eu

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łomianki
  • Zainteresowania
    kierownictwo, tudzież nihilizm
  • Car
    G20, Jeep JKU
  • Motorcycle
    SD 1290 GT, GSX750S/1100

Recent Profile Visitors

2249 profile views

jimbo22's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/19)

627

Reputation

  1. Jakos mnie nie ruszają takie przejazdy. Fakt - był tylko 1 dzien taki. ale zasadniczo robiło sie i po 1100 km Moze poprostu musisz trafic na moto ktory nie boli Teraz latam Triumphem Scramblerem i czuje ze pomimo "zrealksowanej pozycji" - jednak wrosłem w KTMa i na dluzszy dystans jest lepszy... ale wiem to po wycieczce 520km do Doliny Biebrzy w weekend
  2. Nowy sprzęt do miasta... i na bulwary i zloty... i w sumie to trochę też w błoto... Wczoraj strzeliłem 500 km. Bardzo przyjemna i relaksująca maszyna
  3. Zmontowałem wersję 11 minutową z całości Strasznie relaksująca zabawa z tym klejeniem filmów. Dla tych którym (większości) nie wystarczy cierpliwości na 4x15 minut jazdy
  4. wjechała cz. 4... i ostatnia... w tym roku
  5. Frotka z fejsbuka jakis chinski sklep z szajsem, ale mnie urzekła kolorem austriaka :)
  6. Ku potomności. W tym roku wyszły mi już 3 filmy z wypadu (w zeszłym był 1 długi, tu w 2021 mam materiału na 4 w sumie dłuższe).
  7. przede wszystkim zanim zaczniesz analizować model do kupienia, usiądź na nim. Ja pojechałem do komisu i usiadłem na wszytkich "interesujących" i od razu odrzuciłem kilka ktore w głowie mi się podobały ,bo były mega niewygodne. a z kolei kupiłem taki który w głowie odrzuciłem, ze "za mały". wyleczyłem sie tak z Horneta i VFR, a skonczyłem na pierwszy sezon na SV650. ktora wg wszystkich "internetowych doradzaczy" miała być za mała a okazała się fajna (jak na budzetowy moto). Jak rozważasz Bandita to popatrz na Inazume GSX750. ładniejsza. a przy nudziarskich R4 to nie ma znaczenia pojemność ani moc, bo liniowość jej oddawania Cie z moto nie zrzuci, nawet jak sie boisz ze nowicjusz za bardzo jestes
  8. no ja do tej pory latam na moto. i tez z roku na rok coraz bardziej skłaniałem się do myslenia, ze za jakis czas trzeba bedzie motocykle organizować na pace... bo niby kończą się miejsca w zasięgu wygodnego transferu (tj 1 dzień = 900-1200km około - zalezy od kierunku). Ale oto nagle przyszło nowe. jakos w tym roku (zrobiwszy Bałkany na kołach - 4300km w 10 dni), uznałem, ze latanie po serpentynach i asfalcie przestaje byc interesujące. zatem skłaniam się w stronę zjechania z asfaltu i ... cyknięcia ponownie Rumunii czyli na bank nie bezie wiezione, a będzie na kołach (900km do Rumunii mam - 1 lajtowy dzień przejazdu i to przez fajne miejsca). takze na ten moment jeszcze przyczepka czeka. Ale wiem tez ze ciągnie mnie do Hiszpanii i pewnie wtedy bedzie grane... Ale to raczej wynajęty bus i przelot. Nie widze sensu wieźć moto na przyczepce, bo przeciez to tyle samo czasu i taka sama katorga w samochodzie. Niby wygodniej, ale nuda taka sama. A na miejscu potem trzeba pilnować gdzie sie zostawiło auto i "improv" spada
  9. nie. juz mi sie nie chce:) teraz topie Wranglera w wolnym czasie poza tym KTM jest tak napakowany "diwajsami" wszelakimi , komputerami, akcelerometrami, regulatorami, że mi się nie chce próbowałem raz w tym zdjąć bak - co musiałem porozpinać wtyczek i odkręcić "owiewek"... ech tyle co sobie olej wymienie co 5-6kkm (tj. 2 razy na sezon).
  10. zestaw naprawczy CIe skasowali jak za zboże powinni miec go na miejscu a nie kupować "cały" ale z drugiej strony masz tanie tarcze... I kto uzywa jeszcze kwasowych aku do napełniania Cena normalna. ja oddalem 4 letniego KTMa na serwis "roczny" i wyszło mi 2700 ale byly 2 opony i napęd w tym 4 tys za moto ktory jak widac wymagał sporo pracy to nie jest zla cena :)
  11. tak. kamerka robi 360 i potrafi "wycinać" uchwyty. takze kręci chyba 190% st kazdy obiektyw i te 20 st nakładki, cyfrowo wycina. stąd ten "glitch" z lusterkiem. A zbiorniczek, to pewnie efekt tego ze kamerka byla w tym fragmencie ustawiona na "trzymaj" poziom + stabilizacja. doskonałe to nie jest. ale jak sobie porownam z kamerkami bez stabilizacji sprzed 5 lat (mam gdzies stare go pro), to postęp jest ogromny w jakości. na prawej skroni, do szybki przyczepiona. No to prawda. to jest masakra. każdy klip najpierw obrabiasz i "kadrujesz" to co interesujące - masę czasu to zajmuje, bo czasem fajne ujęcia są z tyłu, czasem z boku, czasem klasycznie... Coś co jak masz klasyczny kadr zupełnie pomijasz i od razu przechodzisz do montażu. No i kluczowa sprawa: 1h nagrania to 35GB mam 1,25 TB na kartach SD przygotowane teraz (coby laptopa nie wozić) co powinno dać ok 35h nagrania styknie No ja w tym roku robie 10 dniowe bałkany (z naciskiem na te mniej popularne niż CRO (tam planujemy tylko 1 dzień - Hvar). Szwajcarie sobie zostawię na "krotsze" urlopy, bo tam nawet na 5 dni mozna wpaść. No i to co piszesz. tam to jednak "wielki brat". a mnie coraz bardziej z dala od ludzi ciągnie
  12. Wiem wiem. Ja zjezdzilem narazie Dolomity i Austrię. Szwajcaria czeka w zapasie (bo blisko). Wszystkie te przełęcze co pozaliczałeś, mam na Bucket list no mega temat daje możliwości z ktorych czlowiek sobie nie zdaje sprawy. ja w zeszłym roku z mototripu skręciłem filmik (https://youtu.be/7EYptm9yeEs?t=1541) - . Zobacz na ten moment z linka. Kamera stała na poboczu włączona na zaparkowanym moto, ja poszedłem kręcić telefonem na wewnętrzną część zakrętu. Kamera nagrała wszystko i w postprodukcji, mogłem panoramować ekipę Pomijam już fakt ze sobie kadrujesz i dodajesz dynamiki do ujęć dowolnie, na winklach na stokach zeby filmik nie był tylko POV. Poza tym masz opcję stabilizacji horyzontu (lub podążanie za kątami serwowanymi przez moto). Nic nie przegapiasz, masz genialną stabilizację. Następny filmik zrobię lepsiejszy
  13. Fajnie skręcone i zmontowane. Traska też sztos. Mam te rewiry narazie nieodkryte jeszcze, ale są na liście Kup GOPRO Max 360 i bedziesz robił cuda z tego.
  14. ja latam z Quadlockiem z indukcją i amortyzacją drogie bydle, ale jak juz wszedłem w system to ciężko wyjść (w samochodzie mam analogiczny). jakbym teraz decydował - poszedłbym w analogiczny system Spigena (połowę tańszy, a robi dokladnie to samo). Polecam! Taki "rowerowy" sciskany miałem. i o tyle ile działał w R4... to z V2 nie bardzo. bo zgubiłem telefon podczas pierwszych 50 km kosztowna wpadka na szczescie jechalem z BT i po 50 metrach zerwało mi muzykę. telefon znalazłem, ale ekran był do wymiany
  15. Było latane I nadal nic nie urwałem (aczkolwiek uchwyt od gniazda haka jest coraz blizszy złamania) https://www.facebook.com/100000570113162/videos/4492314737464152/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.