kacper76
użytkownik-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
kacper76's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Witam, jak w temacie czy ktoś ma używa? Myślałem o GO PED Gdzie to można przetestować kupic itd. Dzieki za info
-
Witam,mam problem z pacjentem punto II 1.2 16V. Wywala błąd P0340 czujnik fazy-błąd obecny,powyżej gornego limitu.Czasami zapala lampkę eobd która po jakimś czasie gaśnie ale błąd jest zapisany w pamięci.Auto normalnie pali,jeździ i nic poza tym sie nie dzieje. Sprawdziłem zgodność faz rozrządu,podmieniłem czujnik fazy. Narazie problem nie rozwiązany. Ktoś przerabiał podobny temat?
-
> Nie, nie wiem do końca jak, ponoć coś ze strzykawkami można pokombinować samemu raczej ciezko sprawdzic dawkowanie jedyne co to przelewy
-
wtryski sprawdzales?
-
Czujnika cisnienia nie wymieniałem na razie od soboty nic się nie dzieje. Obserwacja zawodnika > MAP SENSOR > nie kupuj zamiennikow tylko oryginal bosch, jest bardzoiej odporny na syf i zaolejenie dolotu
-
Witam, Mam problem z pacjentem stilo 1,9 jtd 2004r. Pojawia się P0235 ciśnienie doładowania błąd przerywany,sygnał nie jest ważny(dane z examinera).Sprawdzono przewody pneumantyczne,zawór overboost(podmiana),siłownik na turbinie chodzi bez zacięć,spr.zaworu egr i zaślepienie na próbe,czyszczenie czujnika cisnienia w kolektorze ssącym. Usterka pojawia się sporadycznie raz na kilka dni.Objaw brak mocy blokada na 3 tys lub podwyższone obroty brak reakcji na pedał gazu. Może ktoś coś podpowie?
-
> bierz monroe - te kayaby to jakiś g... każdy narzeka - jako nowe sterczą jak w terenówce a po paru > miechach gleba > najlepiej by było oryginały założyć ale cena powala Tak jak kolega napisal KYB to lipa niestety nie jak sie maja do oryginalu .Nizej siedzi auto niz przy fabryce.
-
> ktoś miał do czynienia z siadniętym tyłem w MW? ostatnio zauważyłem,że mocno siadł mi tył a nic > ciężkiego nie przewoziłem. Sprężyny z tyłu mogły usiąść ? patrzyłem w kanale i są całe.... > ktoś może wie co jest? zauważyłem jeszcze też , że aby zaciągnąć ręczny muszę bardzo wysoko > podnieść dźwignie, bierze prawie że na ostatnim zębie.... linka roczna , oryginał...help.... Z tego co opisałeś sprężyny raczej padły.Po wymianie tulei napewno auto sie nie podniesie.
-
> Jeśli dwumasa nie była wymieniana, to najwyższy czas. Najprawdopodobniej masz na dwumasie luz (nie > wiem jak go nazwać) objawia się tym, że płaszczyzna współpracująca z tarczą pod naciskiem > pracuje ,,góra - dół lub prawo - lewo'' tak bym to wytłumaczył. Nie napisałeś w sumie czy > dwumasę wymieniałeś, z tego co piszesz wnioskuję, że nie, to niestety skutki ,,oszczędzania'' > jakie stosujemy bardzo często. Sprzęgło powinno być wymieniane jako zestaw wraz z kołem > dwumasowym, chyba, że przebieg jest niewielki. Każda powierzchnia współpracująca ma tu > znaczenie, każdy choćby najmniejszy luz, niestety najwidoczniej masz pecha. Niestety ze > względu na przenoszone siły, sprawdzenie koła dwumasowego ,,ręcznie'' bywa trudne i mało > miarodajne. Tylko kpl. sprzegło było wymieniane,pierwsze przy 75000km dwu masa nie byla wymieniana.Ze wzgledu na przebieg i brak widocznych usterek dwumasy.Wydaje mi sie ze to co napisales czyli praca kola gora dol i na boki jest przczyna takigo zachowania.Chyba musze ponownie zwalic skrzynie i zwerifikowac .Zastanawiam sie czy zostawic stare /nowe sprzeglo przejechane 10 tys km.
-
> Więc został 2-mas.... nie szarpał na wolnych obrotach i przy ruszaniu nie telepał kabiną przy > mocnym wystepuje delikatna wibracje na postoju,spr w innym 1.9 i tego nie czuc.Brak innych odglosów przy ruszaniu dynamicznym
-
> 1.5cm luzu czy 1.5cm pracy dwu masy ? moze zle sie wyraziłem...1.5 pracy
-
> Spradził bym bicie tarczy ,ale ja obstawiam dwumase , czy ona sie wogole rusza? czy czasem nie > stoi? Sprawdzalem ruch na dwumasie ok1.5cm,,moze wystepuje bicie osiowe? Nie mam tego jak sprawdzic i nie wiem jaka jest tolerncja bicia osiowego.
-
> niech się inni wypowiedzą. Sam jestem na etapie wymiany sprzęgła i poległem na demontażu skrzyni Czytałem TWoj watek na ten temat...chyba pozostaje rwanie skrzyni,lozysko zostanie na docisku.
-
> Miałeś wymieniany kpl. czyli dwumasa + sprzegło + łożysko ?? > Masz jakieś ślady zatłuszczenia na tarczy sprzęgła od strony dwumasy ?? Było wymieniane kpl sprzeglo z lozyskiem juz 2 razy teraz zastanawiam sie przed trzecim zdjeciem skrzyni i podejsciem do tematu. Dodatkowo wczesniej wymenilem pompe i wysprzeglik. Nie ma zadnych sladow od strony dwumasy jest fotka z sladami niwrownej wspolpracy dwumasy i tarczy sprzegla (zalacznik)
-
> Ale z tych zdjęć to raczej wynika,że masz uszkodzony docisk sprzęgła i albo masz zatarte łożysko na > wielowpuście albo wysprzęglik nie pracuje poprawnie a uszkodzenie sprzęgła to tylko wynik Sprzeglo wymienione jako komplet z łozyskiem odnowione (wersja 100km) wielopust oczyszczony i nasmarowany lozysko chodzi bez zaciec ,plynnie. Wyminiona takze pompa z wysprzeglikiem. Na fotce nierowna powierzchnia to styk z dwumasa. Sam juz nie wiem co moze byc przyczyna takiego zachowania sprzegla.