Skocz do zawartości

kacper76

użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    warszawa
  • Zainteresowania
    samochody jeszcze raz samochody

kacper76's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam, jak w temacie czy ktoś ma używa? Myślałem o GO PED Gdzie to można przetestować kupic itd. Dzieki za info
  2. Witam,mam problem z pacjentem punto II 1.2 16V. Wywala błąd P0340 czujnik fazy-błąd obecny,powyżej gornego limitu.Czasami zapala lampkę eobd która po jakimś czasie gaśnie ale błąd jest zapisany w pamięci.Auto normalnie pali,jeździ i nic poza tym sie nie dzieje. Sprawdziłem zgodność faz rozrządu,podmieniłem czujnik fazy. Narazie problem nie rozwiązany. Ktoś przerabiał podobny temat?
  3. > Nie, nie wiem do końca jak, ponoć coś ze strzykawkami można pokombinować samemu raczej ciezko sprawdzic dawkowanie jedyne co to przelewy
  4. Czujnika cisnienia nie wymieniałem na razie od soboty nic się nie dzieje. Obserwacja zawodnika > MAP SENSOR > nie kupuj zamiennikow tylko oryginal bosch, jest bardzoiej odporny na syf i zaolejenie dolotu
  5. Witam, Mam problem z pacjentem stilo 1,9 jtd 2004r. Pojawia się P0235 ciśnienie doładowania błąd przerywany,sygnał nie jest ważny(dane z examinera).Sprawdzono przewody pneumantyczne,zawór overboost(podmiana),siłownik na turbinie chodzi bez zacięć,spr.zaworu egr i zaślepienie na próbe,czyszczenie czujnika cisnienia w kolektorze ssącym. Usterka pojawia się sporadycznie raz na kilka dni.Objaw brak mocy blokada na 3 tys lub podwyższone obroty brak reakcji na pedał gazu. Może ktoś coś podpowie?
  6. kacper76

    siadnięty tył MW

    > bierz monroe - te kayaby to jakiś g... każdy narzeka - jako nowe sterczą jak w terenówce a po paru > miechach gleba > najlepiej by było oryginały założyć ale cena powala Tak jak kolega napisal KYB to lipa niestety nie jak sie maja do oryginalu .Nizej siedzi auto niz przy fabryce.
  7. kacper76

    siadnięty tył MW

    > ktoś miał do czynienia z siadniętym tyłem w MW? ostatnio zauważyłem,że mocno siadł mi tył a nic > ciężkiego nie przewoziłem. Sprężyny z tyłu mogły usiąść ? patrzyłem w kanale i są całe.... > ktoś może wie co jest? zauważyłem jeszcze też , że aby zaciągnąć ręczny muszę bardzo wysoko > podnieść dźwignie, bierze prawie że na ostatnim zębie.... linka roczna , oryginał...help.... Z tego co opisałeś sprężyny raczej padły.Po wymianie tulei napewno auto sie nie podniesie.
  8. > Jeśli dwumasa nie była wymieniana, to najwyższy czas. Najprawdopodobniej masz na dwumasie luz (nie > wiem jak go nazwać) objawia się tym, że płaszczyzna współpracująca z tarczą pod naciskiem > pracuje ,,góra - dół lub prawo - lewo'' tak bym to wytłumaczył. Nie napisałeś w sumie czy > dwumasę wymieniałeś, z tego co piszesz wnioskuję, że nie, to niestety skutki ,,oszczędzania'' > jakie stosujemy bardzo często. Sprzęgło powinno być wymieniane jako zestaw wraz z kołem > dwumasowym, chyba, że przebieg jest niewielki. Każda powierzchnia współpracująca ma tu > znaczenie, każdy choćby najmniejszy luz, niestety najwidoczniej masz pecha. Niestety ze > względu na przenoszone siły, sprawdzenie koła dwumasowego ,,ręcznie'' bywa trudne i mało > miarodajne. Tylko kpl. sprzegło było wymieniane,pierwsze przy 75000km dwu masa nie byla wymieniana.Ze wzgledu na przebieg i brak widocznych usterek dwumasy.Wydaje mi sie ze to co napisales czyli praca kola gora dol i na boki jest przczyna takigo zachowania.Chyba musze ponownie zwalic skrzynie i zwerifikowac .Zastanawiam sie czy zostawic stare /nowe sprzeglo przejechane 10 tys km.
  9. kacper76

    sprzegło 1.9 jtd

    > Więc został 2-mas.... nie szarpał na wolnych obrotach i przy ruszaniu nie telepał kabiną przy > mocnym wystepuje delikatna wibracje na postoju,spr w innym 1.9 i tego nie czuc.Brak innych odglosów przy ruszaniu dynamicznym
  10. > 1.5cm luzu czy 1.5cm pracy dwu masy ? moze zle sie wyraziłem...1.5 pracy
  11. > Spradził bym bicie tarczy ,ale ja obstawiam dwumase , czy ona sie wogole rusza? czy czasem nie > stoi? Sprawdzalem ruch na dwumasie ok1.5cm,,moze wystepuje bicie osiowe? Nie mam tego jak sprawdzic i nie wiem jaka jest tolerncja bicia osiowego.
  12. > niech się inni wypowiedzą. Sam jestem na etapie wymiany sprzęgła i poległem na demontażu skrzyni Czytałem TWoj watek na ten temat...chyba pozostaje rwanie skrzyni,lozysko zostanie na docisku.
  13. > Miałeś wymieniany kpl. czyli dwumasa + sprzegło + łożysko ?? > Masz jakieś ślady zatłuszczenia na tarczy sprzęgła od strony dwumasy ?? Było wymieniane kpl sprzeglo z lozyskiem juz 2 razy teraz zastanawiam sie przed trzecim zdjeciem skrzyni i podejsciem do tematu. Dodatkowo wczesniej wymenilem pompe i wysprzeglik. Nie ma zadnych sladow od strony dwumasy jest fotka z sladami niwrownej wspolpracy dwumasy i tarczy sprzegla (zalacznik)
  14. kacper76

    sprzegło 1.9 jtd

    > Ale z tych zdjęć to raczej wynika,że masz uszkodzony docisk sprzęgła i albo masz zatarte łożysko na > wielowpuście albo wysprzęglik nie pracuje poprawnie a uszkodzenie sprzęgła to tylko wynik Sprzeglo wymienione jako komplet z łozyskiem odnowione (wersja 100km) wielopust oczyszczony i nasmarowany lozysko chodzi bez zaciec ,plynnie. Wyminiona takze pompa z wysprzeglikiem. Na fotce nierowna powierzchnia to styk z dwumasa. Sam juz nie wiem co moze byc przyczyna takiego zachowania sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.