-
Liczba zawartości
1 759 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Retained
- weteran
Profile Information
-
Lokalizacja
Łódź
-
Zainteresowania
Samochody
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
EGON-TKL's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
tylko brak loga jest napisane że włoskich
-
-
sprawdź blacharkę głównie progi i podłogę z tylnej części bywają i zdrowe ale i bardzo skorodowane, silnik jeśli był w miarę zadbany to nie powinien robić problemów, co do benzyn to 2.5 V6 w benzynie bardzo ładnie idzie a przy tym spalanie ma tylko troszkę większe niż 2.0 TS
-
diesel 1.3 te silnik jest podatny na wyciągające się łańcuchy rozrządu koszt wymiany jest dość wysoki a trwałość i tutaj rożną są wyniki od 50-100 tyś, ja zdecydowanie polecam silnik 1.4 16V jeśli tylko będzie w miare zadbany jest bezawaryjny do tego na LPG sekwencji śmiga bardzo ładnie
-
> W LPdi ciekły LPG jest podawany jest zamiast benzyny do układu wtrysku bezpośredniego. Nie ma > żadnych dodatkowych wtryskiwaczy LPG. Główny element tej instalacji to moduł zmiany paliwa. > Natomiast inne instalacje działają tak, że odparowany LPG jest podawany do kolektora osobnymi > wtryskiwaczami (czyli tak, jak to zwykle ma miejsce), ale wtryskiwacze benzyny też muszą > cyklicznie pracować, żeby bez chłodzenia się nie uszkodziły. > Efekt tego taki, że w zależności od charakteru jazdy, zużywasz oprócz LPG również benzynę w > istotnych ilościach (może być nawet 50:50). W LPdi możesz jeździć wyłącznie na gazie (poza > większymi mrozami), więc IMHO tylko to ma jakiś sens w silniku z bezpośrednim wtryskiem > benzyny. Ciekawe jak żywotność wtryskiwaczy skoro one są zrobione do benzyny
-
spalanie CNG podane masz w kg czyli wychodzi podobnie co w litrach LPG, CNG jest tansze i tyle
-
[przepisy] bad. techniczne i koniec homologacji butli lpg
EGON-TKL odpowiedział zbigou na temat - Gaz na ulicach
> Butla z gazem ma być tak wypozycjonowana aby elektrozawór był z tyłu butli po montażu a nie z > przodu. Jest to o tyle ważne, że jak przyśpieszysz a masz niewiele gazu, to LPG spływa do tyłu > butli i masz szansę go zassać, w przypadku zaworu z przodu butli, LPG spłynie przy > przyśpieszeniu do tyłu a z przodu butli pozostanie...powietrze. Niby tak ale przy silnikach o małej pojemności które mają małe zapotrzebowanie na gaz nie ma to za bardzo znaczenia -
Łódź LPG 2.54 zł
-
autko śmiga ładnie to nic nie ruszam, chciałem się tylko dowiedzieć jaki ujemny wpływ ma wyższy mnożnik ? a tu czytam że dla valteków to nawet lepiej jak mają dłuższy czas wtrysku, zmieniać nie mam zamiaru bo to 2 moje auto z takim zestawem (stag valtek) i poprzednie zostało w rodzinie valteki padły po 50zł kupiłem zestaw naprawczy i śmigają dalej
-
a co skutkuje troszke wyższym mnożnikiem ? (cisnienie podczas pracy na wolnych jest ok 1.14 podczas max buta 1.04)
-
stag+4 valteki czerwone po przejechaniu 10 tys km na lpg podłączyłem kompa i zrobiłem kalibracje po kalibracji znikła mapa gazu benzynowa lina została pojeździłem trochę na benzynie (linia benzyny uległa zmianie) potem przełączyłem na LPG i otrzymałem takie wyniki: przed kalibracją: po kalibracji: auto i przed i po kalibracji jeździ dobrze zastanawia mnie fakt czemu mnożnik po kalibracji poszedł w górę ?
-
FiatEcuScan / MES - nowy SOFT do diagnostyki na USB
EGON-TKL odpowiedział Iron na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
dobra przenstalowałem i sprawa wyglada tak klikam na parametr jeden czy wiecje bez znaczenia pokazują się na 4 sek i rozłacza FES po razlaczeniu musze wylaczyc program i właczyc ponownie by sie polaczyl, i tak wkoło macieju czy łacze sie ELM czy VAG KKL tak samo sie dzieje na wersji 2.7 nierozłącza mi wogóle ale pokazuje błedne obroty silnika zamaist 900 - 200 pare -
FiatEcuScan / MES - nowy SOFT do diagnostyki na USB
EGON-TKL odpowiedział Iron na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
zainstalowałem FES ale mam problem nie ma odczytów parametrów bieżących F4 w zakładce parametry wszystko jest nie aktywne niestety może ktoś wie czego to wina testowalem na wersje 2.3.1 oraz 3.3 i to samo na obu kablem VAG KKL oraz ELM to wyklucza wine kabla a programem PCMSCAN parametry sa odczytywane na bieżąco czyżby to wina złej wersji FES ??