Miszka_
użytkownik-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Miszka_'s Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Mam coś podobnego. Przydatna rzecz na pierdoły
-
A sterowanie radia z kierownicy działa?
-
Dane z przebiegu są zapisane w pamięci licznika więc może być prawdziwy.
-
Weź lepiej jedź do innego fachowca, ten wydaje się nie ogarnia tematu Przyczyn może być sporo, m obroty falowały jak uszkodzony był regulator napięcia. A czujniki nie mają przekaźników
-
Wycofuję się z pomysłu. Można zamknąć temat
-
punkt za tym aby odpuścić temat
-
Witam, zaczynam się powoli rozglądać za innym autem (rodzina się powiększyła i kombi jest jak najbardziej wskazane ) Wpadło mi w oko clio w wersji kombi. Na rynku jest sporo poleasingowych sztuk tak mniej więcej 5 latków, silniki głównie 1.5 (ponoć udany motorek). Pytanko czy może ktoś z szanownych forumowiczów ma do czynienia z takowym pojazdem. Byłbym wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam Michał
-
Kolego, ja walczyłem z podobnymi objawami co Ty w swoim oplu. U mnie przyczyną falujących obrotów był padnięty regulator napięcia w alternatorze. Podjedź do dobrego elektryka samochodowego niech ci zmierzy napięcie ładowania na aku ale tu uwaga: dobrym miernikiem mającym pomiar tzw. true RMS albo oscyloskopem. Normalny miernik nie zauważy szybkich spadków napięcia. U mnie jak mierzyłem ja i inni specjaliści miernikiem takim powiedzmy dla ludu to napięcie było 14,4 V jak drut, a obroty nadal falowały. Każdy spec mówił coś innego: map sensor, parownik, instalacja. Pożyczyłem z pracy miernik z trueRMS (Protek 506) i przy pomiarze wyszło szydło z worka: napięcie było 14,4 i spadało w rytm falowania o ile pamiętam do 11 V. Wymieniłem regulator i instalacja chodzi jak żyleta. Mam nadzieję że pomogłem Pozdrawiam
-
> potraktuj piny "kontakt"'em do styków elektrycznych. Jak nie pomoże to czujnik do podmiany. Albo ECU zaczyna świrować jak to astra G ma w zwyczaju.
-
Wyczyść przepustnice na początek.