Skocz do zawartości

Miszka_

użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Miszka_'s Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Mam coś podobnego. Przydatna rzecz na pierdoły
  2. A sterowanie radia z kierownicy działa?
  3. Miszka_

    Komp a przebieg ?

    Dane z przebiegu są zapisane w pamięci licznika więc może być prawdziwy.
  4. Weź lepiej jedź do innego fachowca, ten wydaje się nie ogarnia tematu Przyczyn może być sporo, m obroty falowały jak uszkodzony był regulator napięcia. A czujniki nie mają przekaźników
  5. Wycofuję się z pomysłu. Można zamknąć temat
  6. punkt za tym aby odpuścić temat
  7. Witam, zaczynam się powoli rozglądać za innym autem (rodzina się powiększyła i kombi jest jak najbardziej wskazane ) Wpadło mi w oko clio w wersji kombi. Na rynku jest sporo poleasingowych sztuk tak mniej więcej 5 latków, silniki głównie 1.5 (ponoć udany motorek). Pytanko czy może ktoś z szanownych forumowiczów ma do czynienia z takowym pojazdem. Byłbym wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam Michał
  8. Kolego, ja walczyłem z podobnymi objawami co Ty w swoim oplu. U mnie przyczyną falujących obrotów był padnięty regulator napięcia w alternatorze. Podjedź do dobrego elektryka samochodowego niech ci zmierzy napięcie ładowania na aku ale tu uwaga: dobrym miernikiem mającym pomiar tzw. true RMS albo oscyloskopem. Normalny miernik nie zauważy szybkich spadków napięcia. U mnie jak mierzyłem ja i inni specjaliści miernikiem takim powiedzmy dla ludu to napięcie było 14,4 V jak drut, a obroty nadal falowały. Każdy spec mówił coś innego: map sensor, parownik, instalacja. Pożyczyłem z pracy miernik z trueRMS (Protek 506) i przy pomiarze wyszło szydło z worka: napięcie było 14,4 i spadało w rytm falowania o ile pamiętam do 11 V. Wymieniłem regulator i instalacja chodzi jak żyleta. Mam nadzieję że pomogłem Pozdrawiam
  9. > potraktuj piny "kontakt"'em do styków elektrycznych. Jak nie pomoże to czujnik do podmiany. Albo ECU zaczyna świrować jak to astra G ma w zwyczaju.
  10. Miszka_

    [G] Z16XE i brak mocy...

    Wyczyść przepustnice na początek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.