Jump to content

Iron

moderator
  • Content Count

    8054
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9h 19m 24s

About Iron

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    D.G.
  • Zainteresowania
    SQ9 i wiele innych
  • Car
    1,9 MJTD
  • Motorcycle
    DL-650

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może niewłaściwie przykręcili sam czujnik poziomowania albo go uszkodzili przy robocie , odkręć lewe koło i się mu przyjrzyj .
  2. Nie trać nadziei Miałem kiedyś podobną sytuację oraz taką , że nie było szybszych biegów , więc już teraz dokładnie nie pamiętam czy powodem było nagromadzenie się smaru na stykach sterownika czy na szczotkach silnika od wycieraczek . Tak czy inaczej trzeba się dostać do środka .
  3. Zacznij od testu wtrysków na przelewy , sonda nie będzie miała z tym związku U mnie na 4 wtrysku przy korekcji prawie +4 na zimnym odpalał bez problemu
  4. Kiedyś już pytałem na forum (i nie tylko) o konkretną rolę sondy w MJTD 150 , ponieważ pewnego razu podczas diagnostyki nie zauważyłem żeby była jakaś reakcja z jej strony , ale odpowiedzi nie było ... Więc jeżdżę nadal z taką mocno przytłumioną Pierwszy wtrysk jest od strony rozrządu , czyli po stronie pasażera .
  5. Czyli pierwsza diagnoza postawiona w drugim poście okazała się trafna w 100%
  6. Pytam z ciekawości - w czym ci tak bardzo zawiniło to auto , że nazwałeś je trupem ?
  7. Fajnie , że sprawa zakończyła się pozytywnie - przy okazji zapraszam cię jako nowego użytkownika do powitalnego wątku - KLIK
  8. Może być nieszczelność na połączeniu segmentów i jest wyciek w momencie jak się wysuwa pod ciśnieniem pompy dysza spryskiwacza , a ten z drugiej strony może się całkiem przyciął - otwórz klapkę i spróbuj z wyczuciem go pociągnąć . Filmik jak to działa
  9. Witaj . Leje ci z tej strony co działa ?
  10. Mierzone na zimnym czy rozgrzanym silniku ? Są rożne szkoły , ale na ogół przyjmuje się , że korekcje powinny się mieścić na ciepłym silniku w zakresie +/- 1.6
  11. Z EGR-a nie ma sygnału zwrotnego na ile jest otwarty , to tylko info o wysterowaniu . A jak wyglądają korekcje wtrysków ?
  12. Zacznij od sprawdzenia EGR-a , może się nie całkiem domyka .
  13. Iron

    SWAP Hamulców

    Felgi 16" wchodzą na styk na tarcze 305mm , ciężarki minimalnie mijają zacisk - mam tak w zestawie na zimę
  14. Dokładnie , tak jak widać uszkodził się żółty kabelek
  15. Poszukaj mojego tematu sprzed paru lat z rozwiązaniem - były tam nawet fotki
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.