Jump to content

Iron

moderator
  • Posts

    8061
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    D.G.
  • Zainteresowania
    SQ9 i wiele innych
  • Car
    1,9 MJTD
  • Motorcycle
    DL650 -> FJR 1300

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Iron's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

26

Reputation

  1. Jeśli masz VAG-a z przełącznikem czy łączy się z ABS albo airbagiem ? Spróbuj w ustawieniach zaawansowanych zmniejszyć czas latency i prędkość transmisji na 4096
  2. Tak jak odpisałem wcześniej na pytanie na priv . Fotka oryginalnego przewodu o nr katalogowym 51757836 do zacisków 305mm
  3. I co , zrobiłeś testy ?
  4. Trzeba zrobić test wtrysków na przelewy , bo może któryś puszcza i stąd trzeba dłużej kręcić żeby odpalić , nierówna praca to już raczej efekt zabrudzenia /wyeksploatowania końcówek Co do czujnika temperatury w termostacie , to jest jest podwójny - jeden idzie na wskaźnik na tablicy a drugi do ECU , trzeba podpiąć się do kompa MES-em i porównać wskazania
  5. Skrzynia w Stilo jest super - mam porównanie na co dzień Ale z tego co czytałem , to bez przeróbek mocowania poduszek niestety nie da rady
  6. Łatwiej będzie dostać zestaw fabryczny z Cromy na 305mm montowany w wersji 2,4 MJTD lub pierwszych 1,9 MJTD . Też całkiem dobrze daje radę
  7. Pewnie słynna M32 , jak to w Cromie z manualem ...
  8. Może niewłaściwie przykręcili sam czujnik poziomowania albo go uszkodzili przy robocie , odkręć lewe koło i się mu przyjrzyj .
  9. Nie trać nadziei Miałem kiedyś podobną sytuację oraz taką , że nie było szybszych biegów , więc już teraz dokładnie nie pamiętam czy powodem było nagromadzenie się smaru na stykach sterownika czy na szczotkach silnika od wycieraczek . Tak czy inaczej trzeba się dostać do środka .
  10. Zacznij od testu wtrysków na przelewy , sonda nie będzie miała z tym związku U mnie na 4 wtrysku przy korekcji prawie +4 na zimnym odpalał bez problemu
  11. Kiedyś już pytałem na forum (i nie tylko) o konkretną rolę sondy w MJTD 150 , ponieważ pewnego razu podczas diagnostyki nie zauważyłem żeby była jakaś reakcja z jej strony , ale odpowiedzi nie było ... Więc jeżdżę nadal z taką mocno przytłumioną Pierwszy wtrysk jest od strony rozrządu , czyli po stronie pasażera .
  12. Czyli pierwsza diagnoza postawiona w drugim poście okazała się trafna w 100%
  13. Pytam z ciekawości - w czym ci tak bardzo zawiniło to auto , że nazwałeś je trupem ?
  14. Fajnie , że sprawa zakończyła się pozytywnie - przy okazji zapraszam cię jako nowego użytkownika do powitalnego wątku - KLIK
  15. Może być nieszczelność na połączeniu segmentów i jest wyciek w momencie jak się wysuwa pod ciśnieniem pompy dysza spryskiwacza , a ten z drugiej strony może się całkiem przyciął - otwórz klapkę i spróbuj z wyczuciem go pociągnąć . Filmik jak to działa
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.