-
Content Count
8060 -
Joined
-
Last visited
-
Tak jak odpisałem wcześniej na pytanie na priv . Fotka oryginalnego przewodu o nr katalogowym 51757836 do zacisków 305mm
-
I co , zrobiłeś testy ?
-
Trzeba zrobić test wtrysków na przelewy , bo może któryś puszcza i stąd trzeba dłużej kręcić żeby odpalić , nierówna praca to już raczej efekt zabrudzenia /wyeksploatowania końcówek Co do czujnika temperatury w termostacie , to jest jest podwójny - jeden idzie na wskaźnik na tablicy a drugi do ECU , trzeba podpiąć się do kompa MES-em i porównać wskazania
-
Skrzynia w Stilo jest super - mam porównanie na co dzień Ale z tego co czytałem , to bez przeróbek mocowania poduszek niestety nie da rady
-
Łatwiej będzie dostać zestaw fabryczny z Cromy na 305mm montowany w wersji 2,4 MJTD lub pierwszych 1,9 MJTD . Też całkiem dobrze daje radę
-
Pewnie słynna M32 , jak to w Cromie z manualem ...
-
Może niewłaściwie przykręcili sam czujnik poziomowania albo go uszkodzili przy robocie , odkręć lewe koło i się mu przyjrzyj .
-
wycieraczki nie wracają po wyłączeniu.
Iron replied to aras's topic in Fiat Bravo, Brava, Marea, Multipla
Nie trać nadziei Miałem kiedyś podobną sytuację oraz taką , że nie było szybszych biegów , więc już teraz dokładnie nie pamiętam czy powodem było nagromadzenie się smaru na stykach sterownika czy na szczotkach silnika od wycieraczek . Tak czy inaczej trzeba się dostać do środka . -
Zacznij od testu wtrysków na przelewy , sonda nie będzie miała z tym związku U mnie na 4 wtrysku przy korekcji prawie +4 na zimnym odpalał bez problemu
-
Kiedyś już pytałem na forum (i nie tylko) o konkretną rolę sondy w MJTD 150 , ponieważ pewnego razu podczas diagnostyki nie zauważyłem żeby była jakaś reakcja z jej strony , ale odpowiedzi nie było ... Więc jeżdżę nadal z taką mocno przytłumioną Pierwszy wtrysk jest od strony rozrządu , czyli po stronie pasażera .
-
Czyli pierwsza diagnoza postawiona w drugim poście okazała się trafna w 100%
-
Pytam z ciekawości - w czym ci tak bardzo zawiniło to auto , że nazwałeś je trupem ?
-
Fajnie , że sprawa zakończyła się pozytywnie - przy okazji zapraszam cię jako nowego użytkownika do powitalnego wątku - KLIK
-
Może być nieszczelność na połączeniu segmentów i jest wyciek w momencie jak się wysuwa pod ciśnieniem pompy dysza spryskiwacza , a ten z drugiej strony może się całkiem przyciął - otwórz klapkę i spróbuj z wyczuciem go pociągnąć . Filmik jak to działa
-
Witaj . Leje ci z tej strony co działa ?