Jump to content

Iron

moderator
  • Content Count

    8059
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11h 36m 46s

Community Reputation

26 Normalny

About Iron

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    D.G.
  • Zainteresowania
    SQ9 i wiele innych
  • Car
    1,9 MJTD
  • Motorcycle
    DL-650 -> FJR 1300

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I co , zrobiłeś testy ?
  2. Trzeba zrobić test wtrysków na przelewy , bo może któryś puszcza i stąd trzeba dłużej kręcić żeby odpalić , nierówna praca to już raczej efekt zabrudzenia /wyeksploatowania końcówek Co do czujnika temperatury w termostacie , to jest jest podwójny - jeden idzie na wskaźnik na tablicy a drugi do ECU , trzeba podpiąć się do kompa MES-em i porównać wskazania
  3. Skrzynia w Stilo jest super - mam porównanie na co dzień Ale z tego co czytałem , to bez przeróbek mocowania poduszek niestety nie da rady
  4. Iron

    SWAP Hamulców

    Łatwiej będzie dostać zestaw fabryczny z Cromy na 305mm montowany w wersji 2,4 MJTD lub pierwszych 1,9 MJTD . Też całkiem dobrze daje radę
  5. Pewnie słynna M32 , jak to w Cromie z manualem ...
  6. Może niewłaściwie przykręcili sam czujnik poziomowania albo go uszkodzili przy robocie , odkręć lewe koło i się mu przyjrzyj .
  7. Nie trać nadziei Miałem kiedyś podobną sytuację oraz taką , że nie było szybszych biegów , więc już teraz dokładnie nie pamiętam czy powodem było nagromadzenie się smaru na stykach sterownika czy na szczotkach silnika od wycieraczek . Tak czy inaczej trzeba się dostać do środka .
  8. Zacznij od testu wtrysków na przelewy , sonda nie będzie miała z tym związku U mnie na 4 wtrysku przy korekcji prawie +4 na zimnym odpalał bez problemu
  9. Kiedyś już pytałem na forum (i nie tylko) o konkretną rolę sondy w MJTD 150 , ponieważ pewnego razu podczas diagnostyki nie zauważyłem żeby była jakaś reakcja z jej strony , ale odpowiedzi nie było ... Więc jeżdżę nadal z taką mocno przytłumioną Pierwszy wtrysk jest od strony rozrządu , czyli po stronie pasażera .
  10. Czyli pierwsza diagnoza postawiona w drugim poście okazała się trafna w 100%
  11. Pytam z ciekawości - w czym ci tak bardzo zawiniło to auto , że nazwałeś je trupem ?
  12. Fajnie , że sprawa zakończyła się pozytywnie - przy okazji zapraszam cię jako nowego użytkownika do powitalnego wątku - KLIK
  13. Może być nieszczelność na połączeniu segmentów i jest wyciek w momencie jak się wysuwa pod ciśnieniem pompy dysza spryskiwacza , a ten z drugiej strony może się całkiem przyciął - otwórz klapkę i spróbuj z wyczuciem go pociągnąć . Filmik jak to działa
  14. Witaj . Leje ci z tej strony co działa ?
  15. Mierzone na zimnym czy rozgrzanym silniku ? Są rożne szkoły , ale na ogół przyjmuje się , że korekcje powinny się mieścić na ciepłym silniku w zakresie +/- 1.6
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.