Jump to content

Iron

moderator
  • Content Count

    8049
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6h 17m 29s

About Iron

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    D.G.
  • Zainteresowania
    SQ9 i wiele innych
  • Car
    1,9 MJTD
  • Motorcycle
    DL-650

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli pierwsza diagnoza postawiona w drugim poście okazała się trafna w 100%
  2. Pytam z ciekawości - w czym ci tak bardzo zawiniło to auto , że nazwałeś je trupem ?
  3. Fajnie , że sprawa zakończyła się pozytywnie - przy okazji zapraszam cię jako nowego użytkownika do powitalnego wątku - KLIK
  4. Może być nieszczelność na połączeniu segmentów i jest wyciek w momencie jak się wysuwa pod ciśnieniem pompy dysza spryskiwacza , a ten z drugiej strony może się całkiem przyciął - otwórz klapkę i spróbuj z wyczuciem go pociągnąć . Filmik jak to działa
  5. Witaj . Leje ci z tej strony co działa ?
  6. Mierzone na zimnym czy rozgrzanym silniku ? Są rożne szkoły , ale na ogół przyjmuje się , że korekcje powinny się mieścić na ciepłym silniku w zakresie +/- 1.6
  7. Z EGR-a nie ma sygnału zwrotnego na ile jest otwarty , to tylko info o wysterowaniu . A jak wyglądają korekcje wtrysków ?
  8. Zacznij od sprawdzenia EGR-a , może się nie całkiem domyka .
  9. Iron

    SWAP Hamulców

    Felgi 16" wchodzą na styk na tarcze 305mm , ciężarki minimalnie mijają zacisk - mam tak w zestawie na zimę
  10. Dokładnie , tak jak widać uszkodził się żółty kabelek
  11. Poszukaj mojego tematu sprzed paru lat z rozwiązaniem - były tam nawet fotki
  12. Hello . Opony już przełożone na letnie czy jeszcze czekacie ? Jak się Wam sprawują Cromki ? U mnie ostatnio po 5 latach spokoju odezwało się wspomaganie , najpierw były zaniki kilkusekundowe aż pewnego ranka całkowity Co ciekawsze tym razem nie było żadnej sygnalizacji na desce - brak też błędów w sterowniku , pomogło to samo co ostatnio - poprawienie styku wtyczka/gniazdo . Przy okazji wymieniłem płyn w zbiorniku kupiony rok temu albo i dwa
  13. Znalazłem schemat od wersji 98' , więc nie jestem pewien czy sygnały na poszczególnych pinach są w pełni zgodne z twoim licznikiem , w każdym razie zgadza się liczba pinów w obu gniazdach Poszperam jeszcze za poliftowym
  14. Powinienem mieć jeszcze gdzieś pdf-y ze schematami od BBM-ów - postaram się zerknąć na to
  15. Moja była Brava też nadal jeździ i ma się dobrze , choć od dobrych paru lat już nie w moich rękach
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.