Skocz do zawartości

spad

użytkownik
  • Liczba zawartości

    13 293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana spad w dniu 26 Czerwca 2019

Użytkownicy przyznają spad punkty reputacji!

8 obserwujących

Retained

  • krewniacy

Profile Information

  • Imię
    Zapomniałem.
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Samochód
    VW Golf & Citroen C3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

spad's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

5 tys.

Reputacja

  1. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Jak czytałem to silniki z pierwszych lat produkcji miały problem z łożyskiem powodującym luz na wale korbowym. Ale w zasadzie w internecie są tylko artykuły o tych problemach wieku dziecięcego a jakiś dyskusji użytkowników o wadach nie znalazłem.
  2. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Kryterium roweru w środku auta bez ściągania koła przeszło. Fakt, że w stosunku do P5008 czy też Kodiaqa, które brałem pod uwagę to 20 cm różnicy. Ale w środku jest bardzo dużo miejsca, w zasadzie pasażerowie z tyłu mają więcej miejsca na nogi niż Golfie 7,5 kombi. Po drugie żona zawsze chciała BMW 1 lub X-a, więc dla mnie okej. Zresztą X1 też mi się podobał.
  3. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Pora na podsumowanie wątku o zakupie PureTech 1,6. Finalnie kupione BMW X1 F48 z 3-cylindrowym 1,5 136 KM z 2021 roku. Zakup w Olsztynie u dealera Renault. Golf został w rozliczeniu.
  4. Jak ma być przecinak i 50-tka to trzeba iść w coś coo wygląda jak przecinak. Trzy tygodnie temu kupiłem mojemu młodemu (15 lat) używkę Zipp Pro 50. I to wygląda rasowo jak przecinak.
  5. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Tak, mowa o wersji po 2019 roku z nowym 1,6 PureTech 180 km. Z tego co czytam te silniki nie mają problemów poprzedników i nie są gośćmi w serwisach jak o nie dbasz, czyli oleje co 15 kkm, a co 50 kkm kontrola łańcucha.
  6. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Aha, zapomniałem wspomnieć o kryterium kwalifikującym do wzięcia samochodu pod uwagę, mianowicie po złożeniu tylnych foteli ma wejść rower szosowy w całości, bez ściągania koła z przodu. Co do buspasow, we Wro zniknęły oznaczenia, że dla elektryków.
  7. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Nie porównuj świetnie rozbudowanej drogowo Warszawy z zaściankowym drogowo Wrocławiem. To miastko jeżeli chodzi o drogi to tragedia. Nowe obwodnice 1-pasmowe, które zakorkowały się po tygodniu od oddania…
  8. spad

    1,6 PureTech w P5008

    We Wrocławiu nie ma już buspasow dla elektryków, podobnie z parkowaniem jak dobrze pamiętam. No i ten MG jakoś mało urokliwy jest.
  9. spad

    1,6 PureTech w P5008

    O 8-miu litrach ropy w X3 we Wrocławiu mogę zapomnieć. To miasto stoi w korkach i dychę trzeba liczyć, czyli 67 zł. Dla porównania 8 lpg + 1,5 dotrysku benzyny co daje 32 zł. Spora oszczędność, które nie muszę zostawiać na stacji benzynowej. Instalacja zwróci się w niecały rok. A żonie podoba się P5008 i tak samo jak ja nie lubi przepłacać na stacjach jak można to samo taniej.
  10. spad

    1,6 PureTech w P5008

    No tak 50 kkm na dwa auta w przeciągu roku. Instalacje z dotryskiem kosztują 5500, więc zwrot jest stosunkowo szybki.
  11. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Te odpadają, jak to pewnie powie moja żona, wyglądają jak rodzinne [emoji38]
  12. spad

    1,6 PureTech w P5008

    Ja kupuje auto razem z żoną. Daje propozycje modelu i ona mówi tak lub nie. Był proponowany Talizman i odpada. Najbardziej by chciała X3, ale tam silniki benzynowe lubią wypić, więc trochę nie chce kolejne paliwożerne auto pod domem. Akceptację ma Kodiaq i P5008, choć ten drugi bardziej nam się podoba. Szukamy coś za Golfa, już nie chce nam się jeździć manualem.
  13. spad

    1,6 PureTech w P5008

    No właśnie diesla nie chce. Ja i tak końcowi każdy silnik benzynowy gazuje jeżeli tylko się da. A w zasadzie oprócz silników Merca to wszystko jest gazowalne.
  14. spad

    1,6 PureTech w P5008

    O, dzięki za przypomnienie o Trade Lux. Choć jak pamiętam to oni głównie HDI ściągają. Ale zerknę do nich.
  15. Szukam informacji o tym silniku 1,6 PureTech w Peugeocie 5008, roczniki 2018-2020. Słyszałem, że wcześniejsze roczniki miały problem z rozciągającym się łańcuchem, słabym napinaczem i kołem zębatym czy czym sposobnym w osprzęcie rozrządu. Kojarzycie czy to poprawiono w późniejszych rocznikach? Kusi mnie taki Peugeot 5008, ale zarówno diesel jak i 1,2 odpadają. Wszystkie opinie mile widziane, nawet jak kolega szwagra twojego sąsiada o czym wspominał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.