Jump to content

spad

użytkownik
  • Posts

    13008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

spad last won the day on June 26 2019

spad had the most liked content!

Retained

  • krewniacy

Profile Information

  • Name
    Zapomniałem.
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Car
    VW Golf & Citroen C3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

spad's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

4.7k

Reputation

  1. Coś tam jeszcze znajdziesz jeżeli rozważasz tylko zwykłe instalacje sekwencyjne bez dotrysku: 1. Toyoty hybrydowe 2. Dacie Duster, Sandero, Jogger 3. Subaru z tego co kojarzę Plus małe miejskie jak Fabia z 1.0 MPI, C3 1,2 82 KM, etc.
  2. Myśl, że dwa lata temu wyjechałem z salonu 8-miesięcznym Golfem kombii w hajlajnie w niższe cenie niż ta Dacia, powoduje u mnie z jednej strony przerażenie co do aktualnych cen, z drugiej jakiś smutek, że kolejne auto to chyba za 10 kupię. Skończyło się wymienianie bo mi się znudziło.
  3. Pewnie dlatego producent sam skrócił interwał wymiany paska. Co by nie było zakładać, że pasek pociągnie 10 lat lub 300 kkm niezależnie od tego czy pracuje na sucho czy mokro było "ambitne". Dzisiaj interwał jest na 5 lat i chyba 100-150 kkm, coś koło tego. Podobnie z olejami, już nie ma interwału 2-letniego co 30 kkm, a roczny co 20 kkm. Pewnie to dużo zmienia w trwałości silnika, szczególnie łuszczenia się paska rozrządu. Z drugiej strony nie wiem jakie to ma znaczenie, ale problem występował bardziej w wersja 110 KM a nie 82 KM, w sensie wszystkie znane mi przypadki to wersja mocniejsza. A z trzeciej strony sporo już tego pakuje się w Stelantis i nie słychać o masowej usterkowości. A po czwarte jeżeli planujesz serwisować w ASO, nie montować lpg, to za około 3000 zł można dokupić 8-letnią gwarancję w tym na silnik, więc mozna się zabezpieczyć stosunkowo niedużym kosztem jak ktoś bardzo by chciał zniwelować ryzyko.
  4. Widziałem, dla mnie kosmos bo rok temu dawałem 56 kPLN. Ale jak masz dać 75 za C3 albo prawie 70 za Up! to wybór jest prosty.
  5. Citroen C3. W standardzie w zasadzie automatyczna klimatyzacja, elektryka, światła led i jeszcze więcej. Zawieszenie bajeczne na miasto, tłumi dosłownie wszystko. Miałem Up!a, przesiadłem się na C3. Up! był fajny jak kosztował mnie 38 kPLN, za 65 kPLN w życiu bym tego nie kupił. W tej cenie C3 bije go na głowę. Na plus C3, silnik w wersji 82 KM gazowalny prostą instalacją sekwencyjną. Ja po miesiącu od wyjazdu z salonu zawiozłem do gazownika i już z 15 kkm nakręciłem w niespełna rok.
  6. Ale gdzie tu eksperymentowanie? Na prawdę sporo aut tsi jezdzi na gazie i nie ma z tym problemu. W moim przypadku szarpnięcie o którym pisze to nie jakaś przerywana praca silnika czy coś podobnego. Auto jezdzi normalnie, pewnie niejeden mógłby nawet nie odczuć tego o czym pisze. Montuje to na prawdę fachowiec o ogromnej wiedzy w lpg, żaden monter od przykręcania elementów i odpalania gotowców. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  7. Czyli zakup auta sprowadzonego na tablicach wywozowych bez prawa poruszania się? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  8. Pierwsze podsumowanie po przejechaniu 1000km na lpg. Chciałbym tylko zaznaczyć, że nad samą instalacją, szczególnie wielkością dotrysku trwają jeszcze prace u producenta, o czym byłem poinformowany przed montażem. W zamian miałem dobrą cenę na instalację i pełne wsparcie na etapie tego okresu testowego przed wypuszczeniem nowej wersji instalki na rynek. dotrysk 2,3 l/100km spalanie lpg - 5 litrów oszczędność na 100 km - 20 zł. Choć w pierwszym tankowaniu wyszło ok. 24 zł, ale to z powodu świetnej ceny lpg w Rawiczu 2,78 pojemność zbiornika lpg 60 litrów daje zasięg 1200 km na jednym tankowaniu Problemy na dziś z instalacją to lekkie szarpnięcie przy 1800 obrotów. Temat jest diagnozowany przez producenta.
  9. Przecież to auta uzywanez więc zarejestrowane i mają OC. Cos wbiłeś się na forum, żeby zabłysnąć a się zesrało. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  10. Niewiem gdzie masz problem, w tej sytuacji skręcający że środkowego pasa w lewo zajmuje skrajny prawy po zakręcie. Pchanie się ze środkowego na ten pierwszy kolizyjny to proszenie się samemu o stłuczkę. Linki nie otwierają się jakby co. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  11. Rok temu poznałem na wczasach gościa, który miał Navarrę, twarda zabudowa z tyłu i kima dla dwóch osób, plus namiot dachowy. Do tego łazienka w formie namiotu na zewnątrz, jakiś solar na zabudowie plus opony AT. Sam pojazd wyglądał kozacko w takiej konfiguracji. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  12. Nawet zakładając taki scenariusz zwrot mam w okolicach roku. Nie jest źle.
  13. No to wtedy tak, jeżeli będzie mało używana w sensie co chwilę ktoś zamyka i otwiera, to jak najbardziej. Bo optycznie dobrze wygląda, jest estetyczne i na takie rzadkie używanie jak najbardziej.
  14. To jest dobre jak masz duże okno z którego nie korzystasz, wtedy możesz sobie rozwinąć taką moskitierę i raz dziennie przechodzić przez takie wyjście. Ale jak częściej, do tego zwierzaki to rozwiązanie tak jak pisałem jest słabe.
  15. No to o takiej pisałem kilka postów wyżej. Montowałem to rozwiązanie w 2007 roku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.