Jump to content

spad

użytkownik
  • Posts

    12298
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

spad last won the day on June 26 2019

spad had the most liked content!

Retained

  • krewniacy

Profile Information

  • Name
    Zapomniałem.
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Car
    VW Golf & Citroen C3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

spad's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/19)

4k

Reputation

  1. Ale tutaj gość rozbiera właśnie wolnossace 82 KM i też narzeka. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  2. Sam miesiąc temu kupiłem nowe C3 z tym silnikiem w wersji 82KM. Coś tam na forach ludzi piszą, ale o starych egzemplarzach sprzed kilku lat, bliżej sześciu i więcej. Ogólnie zakładam serwis olejowy co 15kkm, kontrola paska, regulacja zaworów co 40 kkm. We wtorek zakładam lpg. Liczę na kilka lat bezproblemowej jazdy.
  3. Jeżeli kupisz microcara za np. 15 kPLN, który spala 2-3 litry na setkę to nawet żadna używka się do tego nie zbliży, jeżeli ktoś liczy każdy grosz i auto ma zawieźć do lekarza, kościoła, etc.
  4. Chyba nawet Citroen poszedł po rozum do głowy bo jak odbierałem C3 to dostałem harmonogram przeglądów i olej jest jak dobrze pamiętam co rok lub 20kkm. Rozrząd też skrócili do 6 lat i 100 kkm o czym Pan z filmu również wspomina.
  5. Kwestia gustu, ale zobacz na SsangYong Korando. Jechałem raz na testach w jakiejś wypasnej wersji z automatem i pozytywnie zaskoczyło. Tylko spalanie większe niż u konkurencji. Ale można lpg założyć, nawet są producent zakładał. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  6. Trzeba wtedy odpowiedzieć, że jak tak to sprawnie działa na Ukrainie to dlaczego przeniósł się do Polski. To jest ciekawe, że często migranci przenoszą się do innego kraju bo w swoim był chlew, po czym po latach zwyczaje ze swojego chlewa chcą przenieść do nowego kraju w którym żyją.
  7. Z tego co wiem to AGR-y są już w DS4, więc raczej to będą przenosić na inne modele niż zwijać. Tak jak felgi strukturalne Opla wyglądające z kołpakami jak alusy. W moim C3 już są takie.
  8. Bo ten Fanfaro robi puszki udające produkty OEM. Wpisz sobie na Allegro Olej VW i wyskoczą szare butelki łudząco przypominające klamoty VW, czcionka, specyfikacja, wszystko wygląda jak OEM. A to ten Fanfaro. Bo ktoś wbije olej VW 5W30, a takiego już nie produkuje VW, więc ten wyskakuje. Tutaj: Olej Fanfaro
  9. Zostają ci koreańce, u nich jeszcze place pełne. Wczoraj jechałem obok dealera KIA i z daleka plac wyglądał na wypełniony różnymi modelami.
  10. Nie, nie można i nie jest potrzebny. Po to wystawiasz pełnomocnictwo.
  11. Nie ma opłat w przypadku żony, meża. To pierwsza linia podatkowa, nie ma opłaty skarbowej.
  12. Chłopie z czym ty do ludzi. Mówimy o przeciętnym Kowalskim, dla którego producenci szykują silniki w przedziale 100-150 KM dające od 8s do 10s do setki a nawet wolniej. O jakim problemie lagu mowa dla takich samochodów? To ma cię zawieźć do pracy, na wczasy, może raz w miesiącu do rodziców na niedzielny obiad. A nie Stinger.
  13. Tak, możesz uznać, że podaję cyfry wyssane z palca, autentycznie. Ale jeżeli na wyposażeniu standardowym normą staje się klimatyzacja automatyczna, elektryczne sterowanie szyby i lusterka, automatyczne włączanie świateł, tempomat, to oznacza, że klienci automatyzują wszystko co się da jeżeli jest to w akceptowalnej dla nich cenie. Zatem machanie drążkiem tłumaczy tylko cena a nie wybór bo tak wolimy. I tak jak pisałem jakoś Toyota z hybrydami nie ma problemu, tam same automaty i sprzedają się na pniu. Nowy Passat też ma być już tylko z automatem z tego co wiem.
  14. Sądzę, że po połączeniu z Francuzami więcej osób przynajmniej w Polsce kupiło Nissana niż przed fuzją. To w zasadzie ten producent wymyślił na nowo SUV-a i modę na niego a QQ w tym segmencie odniósł sukces. Co było przed QQ, Almera, Primera, które nie były zbyt często spotykane na drogach. Okej była niezawodna Micra, tak szpetna jak baba z wąsami. Ale fakt, że np. Leaf nie zachwycił, ale w tym modelu stylistyka wg mnie zrobiła swoje, była przekombinowana. A Suzuki jak Suzuki, klepią ten sam model przez kilkanaście lat, na końcu nikt już tego nie chce, aż w końcu przychodzą po rozum do głowy i w końcu robią nowy model. Tak samo było ze starym Swiftem.
  15. 99% ludzi wybrało by AT. Nie ma co się oszukiwać, manual wybieramy ze względu na cenę a nie upodobanie do niego. Jeżeli automatyzujemy większość rzeczy w samochodzie to czemu machamy drążkiem? Bo tanio i nic więcej. A patrząc po tym jak idą hybrydy w Toyocie widać, że ludzie chcą automat i nie mając wyboru nie szukają konkurencji z manualem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.