Jump to content

janusz

użytkownik
  • Content Count

    1342
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

361 Przezacny kompan

About janusz

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Janusz
  • Lokalizacja
    Lubaczów
  • Car
    kia

Recent Profile Visitors

1137 profile views
  1. Moja Lidlowska też ma ponad 10 lat i nie naładuje nią akumulatora do "pełna", a tylko podładuje. Wspomniany Genius do kupienia w Polsce poniżej 350 PLN. Ten genius nadaje się do akumulatorów AGM, ma taki tryb przeznaczony do tych aku. To jest dobry automat do współczesnych akumulatorów. Ja kupiłem głównie ze względu na moto. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Napiszę pod tym postem, ale niekoniecznie do autora, bo on to wie. Mam starą ładowarkę z Lidla i wspomnianą wyżej Genius 5. Używam do podładowania aku w motocyklu w zimie. Niestety nie pomierzyłem napięcia przed ładowaniem. Lidlowska ładowarka chwilę po podłączeniu pokazywała, że aku jest naładowany na full i przechodziła w stan podtrzymania. Po podpięciu geniusa (po kilku dniach od Lidlowej) ten pokazywał (diody) ok 25% naładowania (niestety nie zmierzyłem rzeczywistego napięcia aku), po naładowaniu włączyłem jeszcze tryb "regeneracji" i kilkanaście godzin po skończeniu ładowania aku miał 12,
  3. Filtr plus wymiana, czy cena samego filtra? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. Nie wiem czy filtr paliwa z wymianą w ASO w tej cenie ogarniesz. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. I tak i nie. Oczywiście jakiś specjalista zarobi większe pieniądze, ale też często są prace wymagające pewnego wykształcenia, ale płace nie są jakieś duże. Ma to też swoje logiczne uzasadnienie, możesz mieć pracę lekką fizycznie wymagającą pewnego wykształcenia (ale nie dla wybitnych jednostek), albo dostać trochę więcej ale praca jednak fizycznie znacznie cięższa. Może jeszcze inaczej nagrodą za wykształcenie jest lekka praca, a niekoniecznie duże pieniądze. Taka filozofia myślenia i nikt Ci nie zabroni założyć firmę, czy zostać specjalistą i zarabiać znacznie więcej.
  6. Niektóre kraje nie mają tego problemu (np. Dania), pracując nawet jako "fizol" zarabiasz na normalne życie. Często nie potrzebując żadnych kwalifikacji możesz zarobić więcej od osoby "po studiach" i nie mówię tu o prywatnej działalności tylko o zwykłym etacie w firmie.
  7. Wczoraj też myślałem, żeby zastąpić czymś "starca" z Lidla i zdecydowałem się na genius 5, ma dobre opinie i dodatkowo fajne możliwości. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Czyli [email protected] chyba ma odpowiedź. Pewnie znana usterka6w tym modelu, chociaż może niezbyt częsta. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. A nie masz zmienionych zwykłych żarówek podświetlenia na jakieś ledowe? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Też o tym pomyślałem, ale wtedy chyba bardziej kontrolka od ładowania żarzy? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. Ja mam wskaźnik, ale bez liczb (bez wartości temperatury) na skali [emoji849] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. Pewnie właśnie dlatego, że była jeszcze gwarancja i kupujący wiedział jak to ugryźć, żeby za to nie płacić.
  13. A u mnie już co 20 kkm, pomimo że to ten sam silnik [emoji6]. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Ale kolega nie narzeka na brak ciepła, tylko pyta się czy to normalne, że silnik się tak wolno nagrzewa. Ja bym jeździł normalnie. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  15. Aż sobie z ciekawości popatrzyłem jak jest u mnie. Temperatura na zewnątrz ok. 0, start i spokojna jazda (poniżej 2 000 obr) , wskazówka dochodzi do swojego normalnego stanu po ok. 5 km (oczywiście olej nie będzie jeszcze rozgrzany). Jeśli chodzi o nawiew, to na początku jest na minimum po ok. 1,5 km zaczyna grzać i mocniej dmucha, a po kolejnych kilkuset metrach jeszcze mocniej do osiągnięcia zadanej temperatury. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.