Jump to content

leszcz

użytkownik
  • Content Count

    5507
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

143 Dobry aparat

6 Followers

About leszcz

  • Rank
    mrówkojad
  • Birthday 02/18/1981

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Car
    Lexus IS300 SC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeździłeś ZF8HP w BMW? Jak pierwszy raz się tym przejechałem to mi szczęka opadła [emoji15] jakby czytała mi w myślach [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  2. Posiadacze mają korbę w głowie przestawioną w pozycję max oszczędzanie i brędzlują się ile to im min spaliło, dokładnie jak posiadacze Priusów [emoji6] Żart [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  3. No ale przecież Filipfm napisał jak to wygląda w praktyce. Może BMW w porównaniu do innych producentów bardziej poszło w poprawę dynamiki niż samego tylko obniżania spalania, co bardziej drenuje baterię, a ta z gumy nie jest. I zapewne Prius nie zachęca do tak "dynamicznej" jazdy jak BMW mimo iż to tylko 2 active tourer pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  4. No ale jak to sobie inaczej wyobrażasz? Albo elektryk działa tylko, nazwijmy to w korku, przy małych prędkościach jako jedyne źródło napędu i po wyczerpaniu baterii będzie jechał już tylko na spalinowym. Albo będzie wspomagał spalinowca również przy obciążeniu (przyspieszaniu) i jak bateria się wyczerpie to też będzie tylko spalinowy. Bateria nie jest do końca rozładowywana - dla ochrony ogniw, ale nie jest już wykorzystywana do napędu. pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  5. No ale hamuje kijowo, tak samo przy redukcjach np. przy dojeżdżaniu do świateł pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  6. leszcz

    Zakup BMW

    To są zupełnie dwa różne auta, E46 przy E39 to taczka, przejedź się i zobacz co bardziej Ci pasuje [emoji106] ceny części do E46 tańsze. pozdr Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  7. To nie jest kwestia wiary... pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  8. To tak przy okazji zapytam Czy tylko mi się tak wydaje czy DSG bardzo słabo hamuje silnikiem przy redukcjach czy też przy zjeżdżaniu ze wzniesienia i zapiętym 1 biegu? No normalnie tragedia w porównaniu do manualna czy hydraulika (ta sama górka), no chyba że znaczenie ma że to były R6 i silniki stawiały większy opór. pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  9. ASO może używać tylko oryginalnego sprzętu/softu - który na takie rzeczy nie pozwala, producentowi bardziej opłaca się sprzedawać nowe części niż przeprogramować używane. Dla ASO byłby to dodatkowy zarobek, bo część klientów szukając tańszej alternatywy naprawy, zrobi to "na mieście" a nie u nich, ale w razie przyłapania tracą autoryzację. I tak, Heniek na mieście włączy domykanie szyb, światła dzienne, czy przekoduje używany moduł, a ASO nie. pozdr. Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
  10. Może wymaga kalibracji, ale nie wiem jak to w Clio wygląda, i spróbuj odłączyć wtyczkę przy silniczku, powinno się wtedy lżej kręcić tym kluczem imbusowym [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  11. Trochę szwy krzywo... [emoji20] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  12. Niewyważone koła najczęściej czuć w okolicach +/- 100km/h przy 160 tym bardziej tego nie wyczujesz [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  13. Dodam do tego jeszcze Hondę Jazz [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  14. Wiesz... ten psycholog to teoretyk a Twinsen... [emoji6] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
  15. Wpiąć żarówkę równolegle w obwód pompy paliwa, najlepiej przy samej wtyczce, i będzie wiadomo czy dostaje napięcie czy coś z samą pompą [emoji106] pozdr. Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.