Jump to content

Iwin

użytkownik
  • Content Count

    2082
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    17h 57m 20s

5 Followers

About Iwin

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 04/11/1981

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Sierpc
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Laguna III 2.0 dci

Recent Profile Visitors

459 profile views
  1. A czy jadąc do Czech trzeba odkręcić hak holowniczy jak nie jest używany?
  2. Nie mam pojęcia. Przed sprzedażą poszedłem do WK dopytać się co i jak mam zrobić w przypadku zbycia pojazdu Ukraińcowi za granice. Czy zgłoszenie sprzedaży czy wyrejestrowanie. Dostałem wyraźna odpowiedz ze w tym przypadku trzeba zgłosić wyrejestrowanie i tak tez zrobiłem tylko na podstawie umowy sprzedaży, bo przecież dowód, i cały samochód z tablicami ma Ukrainiec i nim gdzieś jeździ.Koniec, kropka, nie zastanawiałem się dłużej nad tym, zrobiłem jak podpowiedział urząd. Na pytanie co zrobić z trzecia tablica bagaznikową której nie chciał Ukrainiec zabrać, pani w okienku powiedziała nie wiem. Przybyłem w garażu na drzwiach na pamiątkę.
  3. na pisemku ze starostwa jest " decyzja nr bla bla bla na podstawie art bla bla bla WYREJESTROWUJĘ pojazd bla bla bla z powodu WYWÓZ Z KRAJU LUB ZBYCIE ZA GRANICĘ uchylając dowód rejestracyjny, tablice i nalepkę bla bla bla.
  4. Sprzedawałem we wrześniu lagunę Ukraińcowi. Normalna umowa, wszystko spisane z paszportu, prawa jazdy, zapustna godzina. Na drugi dzień wyrejestrowałem auto w wk. Z tego co wiem auto jeszcze jakiś czas jeździło w PL ale potem dostawałem zdjęcia przez fb od zadowolonego właściciela już z Ukrainy. Auto dalej na PL blachach tam jeździ.
  5. Dzięki za porady. Ile się da usuwam mechanicznie, mam tez benzynę i kupiłem dziś tenzi krwawa felga i działam.
  6. A co konkretnego polecacie?
  7. Witam, podpowiedzcie czym skutecznie wyczyścić stary zaschnięty smar z przeguby na wewnętrznej stronie felgi? Kupiłem komplet felg na kato i jedna jest mocno uwalona w smarze od środka.
  8. Witam, oglądałem ostatnio trzy sztuki paska b8 sedan w miarę podobnych wersjach wyposażenia, takie powiedzmy flotówki, i zauważyłem jedna rzecz dziwną, różniły się tylnymi światłami. W jednym światła stop były w formie pojedynczych poziomych pasków( w części lampy na nadwoziu), a w innych były to trzy ukośne paski świetlne (jeden w części na bagażniku, dwa na drugiej części lampy na nadwoziu) Od czego to zależy? Od rocznika? Wersji wyposażeniowej czy silnika?
  9. 2.0 od nissana jest ok, ale jak spotkasz 2.0 turbo Renault to bierz bo wszędzie piszą ze to bardziej pancerny silnik od nissanowskiego. Ja ze swojej sztuki z dieslem jestem bardzo zadowolony.
  10. O wielkie dzięki. Bardzo przydatne info, z wyposażenia wszystko się zgadza. Zależało mi ta wersji silnika i skrzyni.
  11. Witam, prosze o pomoc w zdekodowaniu nr vin: VF1BT3S0645395406 z tych co znalazłem w necie to jakieś głupoty wychodzą odnośnie mocy, roku, wyposażenia.
  12. Iwin

    Zakup Laguna 3 lift

    Zgadza się, handluje autami. Ale ta lala jest jego od 4 lat, widziałem kwity i widzę auto na codzień bo parkuje na tym samym parkingu. Jak myślicie ta cena jest wysoka/dobra/okazja?
  13. Iwin

    Zakup Laguna 3 lift

    Meganki nie kojarzę bo maja tez drugi do na wsi i mógł pod blokiem nie trzymać. Żona się zgadza.
  14. Witam! wpadlo mi w oko takie autko https://www.otomoto.pl/oferta/renault-laguna-iii-lift-2-0dci-2011r-nawigacja-eco2-wlasciciel-ID6B35Qk.html#gallery-grid co panowie o nim sądzicie? to jest samochód z mojego bezpośredniego sąsiedztwa, z następnego bloku wiec z grubsza mi znane. bylo delikatnie puknięto z przodu widziałem fotki, dla mnie ok, nie dyskwalifikuje to auta. Od jakiej ceny rozpocząć negocjacje? I ile max dać żeby nie przepłacić za taki model, stan i rocznik?
  15. Sam pomysł niezły, ale może sobie daruj ten slomczyn, bo po kilku kolkach będziesz nim wymiotował. To jest wolny i Krety tor gdzie wbijesz dwójkę i opierdzielisz cały kilka razy a przy okazji sfajczysz heble. Ani tam nie pozmieniasz sobie biegów, ani nie ma zmiennego tempa i prędkości małe. Szkoda fury, to już lepiej na jakis ułeż pojechać albo na bednary, gdzie trasa jest 7-8km, są sekcje wolne i bardzo szybkie, naturalne zakręty, przejścia przez szczyty i zmienne nawierzchnie. Jak pohamujesz na pasie kilka razy ze 170 to i punkty hamowania można sobie ogarnąć, i pozbijac prędkość biegami, o lewej nogę niewspominajac. A i w razie W jest tak szeroko ze jest się gdzie ratować.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.