Jump to content

AZI ST

użytkownik
  • Content Count

    852
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 8m 11s

Community Reputation

1 Normalny

About AZI ST

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 01/30/1979

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tychy
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Fiat Seicento

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Każdy ma swój sposób ale wytłumaczcie mi jedno: poproszenie kogoś o pomoc na 5 min to chyba nie jest problem???
  2. wg mnie powinieneś odpowietrzyć !
  3. I jak??? opanowałeś temat??
  4. > heja, > pisze do was z pytaniem.Mianowicie rodzina dala mi do sprzedazy seja ktorego maja od nowosci > przbeieg 59tys km.Wczoraj przyjechal jakis handlarz/specjalista i pierwsze pytanie zadal czy > juz robilem cos ze skrzynia bo ponoc przy tym przebeigu jakies wybieraki padaja.Ponaciskal > drazek zmiany i stwierdzil ze sa juz do roboty i lada chwila sie wysypie.Mowil ze trzeba cala > skrzynie rozbierac bo naprawy nie skutkuja. > Szczerze zaskoczyl mnie tym calkowicie i zaczelem podejrzewac ze po prostu chce kupic duzo taniej > niz wystawilem i szuka pretekstu.Oczywiscie zaproponowal cene o 1500zl nizsza:)AUta nie > sprzedalem.POwiedzcie czy faktycznie jest taka przypadlosc czy robil mnie w konia? Lepszy od wróżbity Macieja z TVNu Ja bym powiedział jeszcze że masz zardzewiałe podwozie, dziurawy bak i pierścienie wyrobione i zaproponowałbym Ci 1000 za te auto
  5. > witka > pacjen to sharan > stojąc przed autem lewe koło leży tzn wygląda tak : > lewe --> / I moich przedmówców trochu fantazja ponosi ... pierwsze co bym sprawdził to sprężyny czy są oki... jak lubisz się bawić - zamień kolumny ( o ile się da) lub springi stronami... sprawdź jeszcze czy Ci ktoś wahacza z innego auta nie wsadził... no cóż.. niekiedy tak bywa...
  6. AZI ST

    Blokujący tył

    > a ja mam szczęki ferodo i nic nie blokuje > przewody sztywne i elastyczne wszystkie nowe, bębny MM, linka ręcznego MM, rozpieraki jakieś > rzemiosło, cylinderki delphi, szczęki jak wyżej > Regulatory profilaktycznie były regenerowane. na blokowanie nie ma reguły... w 3 poprzednich sejach bębny i szczęki poleciały rzemieślnicze i nie było żadnego problemu... a tu masz dziada Do wszystkich: Zakładam, że kupię regulatory z Sjeny. Jak je zamontować??? moje regulatory są przy serwie i jakoś ni jak nie wyobrażam sobie montażu tych ze sjeny... chcąc pominąć regulatory mocowane przy seriwe przewody mi nie stykną ... bo rozumiem że trza je wkręcić w pompe, tak???
  7. AZI ST

    Blokujący tył

    > hmm ja tez u nich kupowalem szczeki na tyl + czyszczenie regulatorow i przestalo blokowac. A jak > wygladaja tylne przewody elastyczne ?? Moze nie pozwalaja cofac sie plynowi wszystkie przewody gumowe powymieniane !!
  8. AZI ST

    Blokujący tył

    > hmm ciekawe. Zestawow naprawczych nie ma. Oringi kupiwalem a te uszczelki w srodku to mi dorabiali > tam gdzie robia uszczelnienia. Jestes w 100% pewny, ze szczeki sa oryginalne ?? z unto kupowałem więc chyba ori !!
  9. AZI ST

    Blokujący tył

    Cały dzień na marne wyciągnąłem te korektory przy serwie, bo taką mam opcję... rozebrałem wszystko, za dużego syfu to tam nie było !!!, nie mnie wyczyściłem wszystko szmatką, przejechałem środek papierem 2000, bo nie było trzeba niczym innym i poskładałem wszystko do kupy wraz z odpowietrzeniem układu... i wielki ..... i dalej to samo, żeby brzydko się już nie wyrażać.... !!! i co dalej??? bo teraz już @$#^$$& nie wiem pompa??? czy może sprężynka w korektorach za słaba?? są jakieś zestawy naprawcze tych gumek/spręzynek czy co?? chyba rzuce się na korektory ze sieny tylko jak to zamontować??? do pompy się da wkręcić??? można spy foto???
  10. AZI ST

    Blokujący tył

    > Zaluz korektory ze sieny i po klopocie. chodzi o to?? http://allegro.pl/korektor-hamulca-fiat-siena-ilo-i4874772638.html czy o takie coś?? http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-fiat-palio-siena-oryginal-i4941318437.html
  11. AZI ST

    Blokujący tył

    Gadasz, że tam będzie aż tak zaje...ane???
  12. AZI ST

    Blokujący tył

    > korektor z doblo przerobiony za pomocą śruby m8 i regulujesz przód / tył i na zawsze zapominasz. > poszukaj było nie chce takich tjunów... nie mam pojęcia nawet jak to zrobić... a z pewnością regulator z dublo kosztuje tyle co do seja... nie mniej dzięki... kojarzę ten temat ale odpuszczę z takiej partyzantki...
  13. Odkąd kupiłem seja zawsze blokował mi tył po dobowym postoju... trochę nim przejechałem i jakoś odpuszczało... więc postanowiłem powymieniać wszystko, bo było stare i pordzewiałe... i tak poszło: zaciski nowe, klocki i tarcze MM, przewody gumowe przód i tył, bębny MM, szczęki Ricambi, linka nówka zamiennik (na razie odłączona), rozpieracze, sprężyny, tłoczki Febi... płyn ATE DOT4 .... no i.... i kur... myślałem, że po tych zabiegach hamble dostaną właściwego zachowania ale niestety czy została mi tylko wymiana tych zaje..anych regulatorów siły hamowania po 180 zł/szt??? na tyle wywalonej kasy można uznać, że poszła w błoto ??? co teraz ??? zbierać siano na regulatory czy... ??? spalić auto??? może szczęki posmarować jakimś smarem??? jak sobie radzicie z tym problemem
  14. > Taki mały sub z firmowego audi lub inny da radę nie chcę zapychać bagażnika tak !!! taki komplecik Ci styknie - jak z audi to tylko to !!! a i bagażnik Ci zostanie http://allegro.pl/audi-a5-sportback-bang-olufsen-glosniki-wzmacniacz-i4694332793.html
  15. > Czy warto kupować auto co ma z 150-180tys? Toż to dopiero dotarte motorki... Moja 900 miała 300 tyś km... i pewno by jeszcze ze 100 zrobiła bez problemu... oleje i płyny wymieniane na bieżąco... pod koniec trochę już kopcił ale za dużo oleju nie brał... od wymiany do wymiany - ok 1 litra...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.