Jump to content

PiQ

użytkownik
  • Content Count

    3181
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    12m 39s

About PiQ

  • Rank
    sleeper
  • Birthday September 14

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Car
    czerwony i granatowy

Recent Profile Visitors

484 profile views
  1. Tarcza która jest na foto jest mojego projektu. Prot potem wykonał taki licznik... Jak nie zapomnę i o ile plik nie był na dysku który mi niedawno padł to Ci wyślę
  2. PiQ

    diesel do miasta ?

    masz racje wg epera z fabtyki wyszedł 120A z tym że w drugin roku mojego użytkowania padł altek i był wymieniany....... był wsadzony oryginał tylko pytanie czy obecnie jest tam 90 czy 120A ...... przy okazji muszę zerknąć czy da się odczytać parametry z niego lub chociaż numer części
  3. PiQ

    diesel do miasta ?

    Produkcja grudzień 2004 więc raczej 90A. Aha te 12km codziennie to pokonuje dopiero od 2 lat. Wcześniej od 2010 do 2016 było po 6.5km
  4. PiQ

    diesel do miasta ?

    Z mojego doświadczenia powiem że PTC nie rujnuje akumulatora. Możliwe że masz jakieś problemy z altkiem lub gdzieś upływa Ci prąd. Ja mam akumulator od 2011 roku i póki co nie odmówił posłuszeństwa. Prądu w aucie nie oszczędzam. Zimą praktycznie cały czas na ogrzewaniu szyb i lusterek jeżdzę. Dystanse głównie do 12km rano i popołudniu + później wkoło komina. Średnio raz w miesiącu trasa 90km i powrót nastęnego dnia. Spalanie o ile w trasie średnio 5,8 L/100km (wg dystrybutora) to w mieście niestety 7,5 -8L /100km. Z drugiej strony lato na szerokich gumach 225/45/17 zima na 205/55/16 i trochę ciężką noge czasami mam Roczne średnie spalanie jest na poziomie ok 7.2L/100km (wg dystrybutora). Rocznie ok 12-15kkm przejechanych. Niestety mimo PTC grzanie w dieslu to nie to samo co w benzynie. Co prawda dzięki PTC po ok 500m leci letnie powietrze o tyle czasami (w zależności czy jadę na zialonej fali czy stoję oraz stylu jazdy) to czasem te 12km potrzeba na to aby wskazówka stanęła w pionie. Czasem już po 8km stanie ale to zależy od jazdy jak wspomniałem. Co przemawia na korzyść benzyny to kultura pracy diesla - mimo wszystko w benzynie jest ciszej.
  5. a może po prostu nie chciało mu się tego robić i podał zaporową cenę żebyś sam zrezygnował.......
  6. Dzięki koledzy. W miedzy czasie poszperałem w necie i to się potwierdza co mówicie. Rozumiem że dostęp jest od dołu. Czy dostanę się do tej wtyczki bez kanału?
  7. Witam Przez dłuższy czas nie jeździłem tym autem i wczoraj przy otwieraniu garażu zdziwiła mnie jedna rzecz.... (codzienny użytkownik tego auta nie zwrócił na to uwagi i nie jest w stanie stwierdzić czy tak było zawsze). Wentylator od razu wystartował jak mi się wydaje na wysokich obrotach i po kilku / kilkunastu sekundach się wyłączył. Czy w tej wersji silnikowej to normalne czy powinien wcześniej wentylator chodzić powoli gdzie to go tylko lekko słychać?
  8. nie nie to nie opony szutrowe a tak w ogóle nie ja jednak nie mam takich opon - pomyliłem się......... PS. jak coś to dzwoń
  9. I dobrze zrobiłeś. Ja poprzednio miałem Uniroyale (co prawda 2 a nie 3) i w 3-cim sezonie użytkowania stały się bardzo głośne, ząbkowały się i nierówno ścierały (dla porównania 2 sezony starsze opony zimowe ścierały się równomiernie)
  10. Ja od 2 tyg mam u siebie GY Eagle F1 Asymetric 3 225/45/17. Jak chcesz to podskocz i zobaczysz jak sie na tym jeździ....
  11. 2 tygodnie temu kupiłem Good Year Eagle F1 Asymetric 3 225/45/17. Co prawda przejechałem tylko ok 500km ale póki co jestem zadowolony. Na suchym cicho się toczą i bardzo dobrze się trzymaja . Na mokrym też jest ok ale nie miałem możliwości przetestować w deszczu przy większych predkościach. Poprzednio miałem Uniroyal rainsport 2 225/45/17 O ile trzymanie na suchym i mokrym bardzo dobre to szczerze powiedziawszy nigdy w życiu tych opon. W trzecim sezonie zrobiły się bardzo głośne, zaczęły się ząbkować i nierówno zdzierać. Zbieżność sprawdzana wielokrotnie ciśnienie w oponach też sprawdzane regularnie mimo to coś dziwnego działo się z tymi oponami i to moim zdaniem wina opon ponieważ zimówki 205/55/16 (czyli w podobnym rozmiarze) i starsze o 2 sezony są w dużo lepszym stanie niż wspomniane Uniroyale (zimówki równo pościerane).
  12. Pacjent Astra H. Kierowczyni jeżdżąca dynamicznie zwłaszcza jak rano za późno wyjdzie..... Obecne zimówki Goodyear UG8 w stanie......... "panie jeszcze sezon pojeżdżą" czyli do wymiany. Do tej pory spisywały się dobrze ale nadszedł na nie pora. Wstępnie sobie wybrałem dwa modele oba w rozmiarze 195/65/15 Kryterium była głośność opony oraz klasy (z etykietki o ile to jest coś warte) no i cena w miarę OK Mój wstępny wybór to Nokian WR D4 vs Goodyear UG9 Ktoś na obu jeździł i ma porównanie?
  13. a dawałeś jeszcze do tego folie w płynie czy już ta zaprawa wodoodporna załatwia sprawę?
  14. Mówiąc zaprawę masz na myśli zaprawę taką jak na wylewkę?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.