Jump to content

PiQ

użytkownik
  • Content Count

    3181
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8m 19s

About PiQ

  • Rank
    sleeper
  • Birthday September 14

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Car
    czerwony i granatowy

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. PiQ

    Dodanie wskaźnika temp cieczy Seicento MPI

    Tarcza która jest na foto jest mojego projektu. Prot potem wykonał taki licznik... Jak nie zapomnę i o ile plik nie był na dysku który mi niedawno padł to Ci wyślę
  2. PiQ

    diesel do miasta ?

    masz racje wg epera z fabtyki wyszedł 120A z tym że w drugin roku mojego użytkowania padł altek i był wymieniany....... był wsadzony oryginał tylko pytanie czy obecnie jest tam 90 czy 120A ...... przy okazji muszę zerknąć czy da się odczytać parametry z niego lub chociaż numer części
  3. PiQ

    diesel do miasta ?

    Produkcja grudzień 2004 więc raczej 90A. Aha te 12km codziennie to pokonuje dopiero od 2 lat. Wcześniej od 2010 do 2016 było po 6.5km
  4. PiQ

    diesel do miasta ?

    Z mojego doświadczenia powiem że PTC nie rujnuje akumulatora. Możliwe że masz jakieś problemy z altkiem lub gdzieś upływa Ci prąd. Ja mam akumulator od 2011 roku i póki co nie odmówił posłuszeństwa. Prądu w aucie nie oszczędzam. Zimą praktycznie cały czas na ogrzewaniu szyb i lusterek jeżdzę. Dystanse głównie do 12km rano i popołudniu + później wkoło komina. Średnio raz w miesiącu trasa 90km i powrót nastęnego dnia. Spalanie o ile w trasie średnio 5,8 L/100km (wg dystrybutora) to w mieście niestety 7,5 -8L /100km. Z drugiej strony lato na szerokich gumach 225/45/17 zima na 205/55/16 i trochę ciężką noge czasami mam Roczne średnie spalanie jest na poziomie ok 7.2L/100km (wg dystrybutora). Rocznie ok 12-15kkm przejechanych. Niestety mimo PTC grzanie w dieslu to nie to samo co w benzynie. Co prawda dzięki PTC po ok 500m leci letnie powietrze o tyle czasami (w zależności czy jadę na zialonej fali czy stoję oraz stylu jazdy) to czasem te 12km potrzeba na to aby wskazówka stanęła w pionie. Czasem już po 8km stanie ale to zależy od jazdy jak wspomniałem. Co przemawia na korzyść benzyny to kultura pracy diesla - mimo wszystko w benzynie jest ciszej.
  5. PiQ

    Orientacyjny koszt wymiany sprzęgła/2masy

    a może po prostu nie chciało mu się tego robić i podał zaporową cenę żebyś sam zrezygnował.......
  6. Dzięki koledzy. W miedzy czasie poszperałem w necie i to się potwierdza co mówicie. Rozumiem że dostęp jest od dołu. Czy dostanę się do tej wtyczki bez kanału?
  7. Witam Przez dłuższy czas nie jeździłem tym autem i wczoraj przy otwieraniu garażu zdziwiła mnie jedna rzecz.... (codzienny użytkownik tego auta nie zwrócił na to uwagi i nie jest w stanie stwierdzić czy tak było zawsze). Wentylator od razu wystartował jak mi się wydaje na wysokich obrotach i po kilku / kilkunastu sekundach się wyłączył. Czy w tej wersji silnikowej to normalne czy powinien wcześniej wentylator chodzić powoli gdzie to go tylko lekko słychać?
  8. nie nie to nie opony szutrowe a tak w ogóle nie ja jednak nie mam takich opon - pomyliłem się......... PS. jak coś to dzwoń
  9. PiQ

    lato 205/55/16 - klasyka :)

    I dobrze zrobiłeś. Ja poprzednio miałem Uniroyale (co prawda 2 a nie 3) i w 3-cim sezonie użytkowania stały się bardzo głośne, ząbkowały się i nierówno ścierały (dla porównania 2 sezony starsze opony zimowe ścierały się równomiernie)
  10. Ja od 2 tyg mam u siebie GY Eagle F1 Asymetric 3 225/45/17. Jak chcesz to podskocz i zobaczysz jak sie na tym jeździ....
  11. PiQ

    Jakie letnie 225/45/17 ?

    2 tygodnie temu kupiłem Good Year Eagle F1 Asymetric 3 225/45/17. Co prawda przejechałem tylko ok 500km ale póki co jestem zadowolony. Na suchym cicho się toczą i bardzo dobrze się trzymaja . Na mokrym też jest ok ale nie miałem możliwości przetestować w deszczu przy większych predkościach. Poprzednio miałem Uniroyal rainsport 2 225/45/17 O ile trzymanie na suchym i mokrym bardzo dobre to szczerze powiedziawszy nigdy w życiu tych opon. W trzecim sezonie zrobiły się bardzo głośne, zaczęły się ząbkować i nierówno zdzierać. Zbieżność sprawdzana wielokrotnie ciśnienie w oponach też sprawdzane regularnie mimo to coś dziwnego działo się z tymi oponami i to moim zdaniem wina opon ponieważ zimówki 205/55/16 (czyli w podobnym rozmiarze) i starsze o 2 sezony są w dużo lepszym stanie niż wspomniane Uniroyale (zimówki równo pościerane).
  12. PiQ

    Nokian WR D4 vs Goodyear UG9

    Kupione GY UG9
  13. Pacjent Astra H. Kierowczyni jeżdżąca dynamicznie zwłaszcza jak rano za późno wyjdzie..... Obecne zimówki Goodyear UG8 w stanie......... "panie jeszcze sezon pojeżdżą" czyli do wymiany. Do tej pory spisywały się dobrze ale nadszedł na nie pora. Wstępnie sobie wybrałem dwa modele oba w rozmiarze 195/65/15 Kryterium była głośność opony oraz klasy (z etykietki o ile to jest coś warte) no i cena w miarę OK Mój wstępny wybór to Nokian WR D4 vs Goodyear UG9 Ktoś na obu jeździł i ma porównanie?
  14. A czy to ma znaczenie skoro zimówki starsze, które jeździły na tym samym aucie nie są tak zużyte? Auto zazwyczaj ma 1 lub 2 osoby na pokładzie i nie jest nawet w połowie załadowywane jak się gdzieś dalej jeździ PS. przednionapędowy diesel 140KM
  15. a czy ktoś spotkał jakąś oponę tam (jakąkolwiek) która by miała ocenę 4 lub mniej
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.