-
Liczba zawartości
1 173 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O mammoth
- Urodziny 21.05.1982
Retained
- weteran
Contact Methods
-
WWW
http://www.vagserwis.pl
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Wrocław
-
Zainteresowania
nie ma kiedy
-
Samochód
Touareg
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
mammoth's Achievements
kierowca (12/20)
3
Reputacja
-
w 1,4TSI na pasku jeszcze nie słyszałem zeby brały jakies duże ilości oleju to inna konstukcja niż 1,4TSI na łańcuchu
-
okular wsadzasz na wałki od strony skrzyni biegów a na pierwszy cylinder wkręcasz zegar i ustawiasz na 0
- 1 odpowiedź
-
- wymiana rorzrządu
- fsi
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wrocław Al. Jana II Sobieskiego 1,62zł
-
Może zamiast wymieniać wszystko pokolei znajdz jakiś serwis... W tym silniku przyczyn może być sporo od problemów z wiązką czujnika temperatury, przez czujnik położenia wałka po wilgoć w sterowniku który niefortunnie jest umiejscowiony na podszybiu...
-
jeżeli felga bedzie 6,5x16 to powinno pasować w przypadku felgi 7x16 może być problem
-
jeśli chcesz mieć sztywno to możesz zastosować wkłady obsad z Audi A3 3,2 lub Seat'a Altei XL albo wkłady 6LL do Ibizy Cupry
-
Seat altea xl i dziwne wskazania komputera pokładowego
mammoth odpowiedział Gokart na temat - Volkswagen
jeśli masz pełen komputer pokładowy w zegarach to można to zmienić te parametry ręcznie w innym przypadku należy zaingerować komputerem zewnętrznym -
W 1,6TDI najdroższą nieplanowaną naprawą jest chłodnica recyrkulacji spalin, zdarzają się też problemy z czujnikiem położenia gruszki przy turbosprężarce... a poza tym nic szczególnego, problemy z wtryskiwaczami zdarzały się tylko na początku produkcji przy osprzęcie Continentala.
-
Mój ojciec ostatnio kupił sobie pande van z klimą z 2005r za 5tys zł (metalic, elektrka, ori radio, klima i brak wspomagania) na weekendowe wypady do lasu jak znalazł...
-
Trafic / Movano 2,0dCi, Scudo / Jumpy 1,9JTD, w tym kierunku bym czegoś szukał tylko nalezy pamietać ze w takim przedziale cenowym bedzie wiele wyeksploatowanych egzemplarzy szczególnie blaszaków
-
Jesli naped jest taki jak w VW to masz oleje: - skrzynia - skrzynka rozdzielcza - hadex - tylny dyfer
-
> Potrzebuję wymienić łożysko z przodu.Jaki zamiennik polecacie,jaka firma? Czy lepiej orginał? Ile > to może kosztowac? SKF FAG albo oryginał chodzą w podobnych cenach no i najważniejsze czy masz na 3 czy 4 śruby mocowane do zwrotnicy
-
> hej, > rozważam zakup autka z tą skrzynią, > jak się sprawują Wasze DSG, ile udało Wam się przejechać KKM bez problemów w jakim czasie (czyli od > ilu lat użytkowana skrzynia). > Podobno z pierwszymi skrzyniami były problemy, ale VW rozwija to już z 10 lat więc powinno być > dopracowane to rozwiązanie Używam aut z DSG zarówno 6cio jak i 7mio biegowych są super wytrzymalesze są 6tki trzeba je serwisować co 60kkm (olej i filtr) 7mki są bezobsługowe ale warto co 200kkm wymienić olej minusem 6tek jest to że często trzeba wymieniać dwumasy około 100-150kkm, tak jest ich charakterystyka pracy ogólnie oceniam na plus super wygodne
-
Filmik zrobiony w iście holywoodzkim stylu... trwa tyle ze myślałem że ścigają się na jedna mile Ale sam zamysł porównania całkiem ciekawy
-
> Pacjent to Seat Ibiza 1.4 BBY 75 KM > na poczatku byl blad na chwile EPC i check engine - potem EPC zgasło > 17550 obliczenie mocy - > 30km było dobrze potem wyskoczyl blad EPC (swiatlo ciagle) i check engine (ciagle) > doszedł błąd > 17950 Czujnik polozenia przepustnicy 1/ zla funkcja > i podjechac autem pod górkę przy 30km/h byl problem wkrecic powyzej 2.5 krpm masakra > postał 2h po deszczu jak poszedłem odczytac bledy z laptopem... EPC sie nie pali, auto znów ma moc > i jeździ... > mial ktos taki problem? przepustnica najprawdopodobniej bedzie do wymiany