Skocz do zawartości

zet

użytkownik
  • Zawartość

    2970
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    9h 15m 11s

2 obserwujących

O zet

  • Tytuł
    mistrz kierownicy

Contact Methods

  • WWW
    http://fotorelacje.com.pl
  • Gadu-Gadu
    3054176

Profile Information

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wlkp
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Samochód
    e83
  • Motocykl
    KTM, R1200GS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zet

    Xdrive

    Jako posiadacz tego modelu, mogę powiedzieć że jeśli siedzi tam ta sama skrzynka co w 3.0d to jednak trzeba dodatkowo o nią dbać - wymieniać olej (co dwie wymiany) wyłącznie na org. z aso - wchodzi litr, koszt około 100zł, do tego kasowanie kalibracji siłowniczka (ludzie o tym zapominają) Xdrive to napęd dołączany za pomocą elektrycznego siłownika poprzez tarczki cierne (korkowe?) jak w sprzęgłach motocyklowych. Całość jest na łańcuchu (który lubi się wyciągnąć). Wycierają się również "slimaki" na siłowniku, oraz czasem padają łożyska. Są warsztaty, które wyspecjalizowały się w remontach tych skrzynek rozdzielczych. Co do samego napędu, to wielokrotnie przetestowałem go w terenie i wbrew pozorom daje rade. Nie mówię tu o zimowych warunkach, bo na lodzie żaden 4x4 nie pomoże, ale jako "cywilny" napęd jest bardzo fajny (zresztą jako taki został zaprojektowany)
  2. zet

    Nowa Ibiza akcja serwisowa , inne usterki

    mojemu koledze iphone się wyłączał na mrozie 🤣
  3. zet

    Auto na letnie wieczory i weekendy - zabawka

    ja bym poszedł w Z4
  4. jak nie były "przeciągnięte" to śmiało montuj na starych
  5. zet

    Otarcie zderzaka - wariant naprawy

    Jak Ci stary oddadzą, to weź se nowy 😂
  6. zet

    Chopper niskobudżetowy

    Praktycznie co by nie kupił, stan będzie loteria. Dlatego moim zdaniem warto poszukać czegoś, co w przyszłości można łatwo sprzedać (jakiegoś kultowego old timera). Np. coś z Honda CB, CM, CX albo BMW Dziś w oko wpadło mi: Honda CX 500 , tylko że do takiego moto trzeba trochę serca.
  7. zet

    Szukam e39

    Mówisz masz: http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-540i-e39-m-pakiet,313.html http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-525i-e39-m-pakiet-pierwszy-lak,363.html http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8-touring,296.html http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8s-2288,324.html Ja bym na Twoim miejscu się nie zastanawiał tylko brał tą ostatnią A tak poważniej, to w normalnym budżecie opcja nie do znalezienia, wiec odpuść temat
  8. zet

    remap fiorino ktos chetny?

    Kupujesz MPPS za 50zł z allegro, jedno auto robisz w aso, resztę na swoim podwórku w 5 min / sztuka
  9. Ona tak była w kawałkach, czy to Twoja robota ?
  10. Jak znasz stopień kompresji, średnice skok tłoka, to można to policzyć, aczkolwiek w tych silnikach te wyniki wydają się być ok. Problem byłby gdyby było 13-17 bar. Sprawdź korekcje na wtryskiwaczach, ona prawdę Ci powie.
  11. zet

    Sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy.

    w bmw jest oddzielnie, i można strzykawką uzupełnić płyn. Można też podginając bimetalową blaszkę wyregulować moment łapania sprzęgła
  12. zet

    Sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy.

    mozna tez sprobowac samemu naprawic - kupic oliwkę, zalac i wyregulowac blaszke
  13. zet

    czyszczenie łańcucha rowerowego

    Najpierw karcher, a potem olej napędowy + pędzelek. Ewentualnie nafta.
  14. zet

    jaki ok. 10 letni dostawczak?

    Po prostu kładziesz gumowy dywanik na silnik. Ten problem cieknącego na wtryski podszybia dotyczy również silników 2,3 montowanych w boxerach/jumperach (tak słyszałem). U mnie naprawa "zgnitych" wtrysków kosztowała specjalistyczne wyjęcie (wydłubanie w kawałkach) + wtrysk ( w sumie kolo tysiąca), Wymieniałem jeden, resztę wymienił poprzedni właściciel Weź też pod uwagę, ze trafik jest mniejszy niz LT czy boxer.
  15. zet

    jaki ok. 10 letni dostawczak?

    A ja jednak jako posiadacz rocznika 2009, polecę trafika/vivaro/primastar 2,0 dci 115 Fakt, wtryski się zapiekają bo cieknie woda z podszybia wprost na głowice, ale jest na to proste rozwiązanie. Co do skrzyni, też racja, ale regeneracja nie jest droga. Poza tymi bolączkami to pancerny wóz Jest tylko problem znaleźć coś godnego uwagi...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.