Jump to content

zet

użytkownik
  • Posts

    3312
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • WWW
    http://fotorelacje.com.pl
  • Gadu-Gadu
    3054176

Profile Information

  • Name
    Lukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wlkp
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    e83
  • Motorcycle
    KTM, R1200GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

zet's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

124

Reputation

  1. no popatrz, a ja myślałem że walnięty jest ten co pyta o litra bez prawka
  2. Wiadomo, że pytający robi to dla beki, ale duże pojemności wcale nie muszą być tylko dla wyjadaczy. Nie mniej jednak na początek lepiej poszukać coś lżejszego, łatwo skręcającego i dobrze hamującego. Ja polecam Simsona S51
  3. i tu właśnie kłania się idea sterowania pogodowego - kocioł dobiera tak temperaturę zasilania, aby równoważyć stałą stratę ciepła budynku w zależności od temperatury zewnętrznej swoją ciągłą pracą - czyli chodzi na niskim parametrze cały czas. Żeby to miało sens działać poprawnie to w dobrze izolowanym domu kocioł musi mieć możliwość pracy z niską mocą. Ja mam np. kocioł 32kW który schodzi o 6% modulacji, czyli może chodzić stale z mocą około 2kW
  4. poza tym, że po takim obcinaniu nożyczkami kosmetycznymi są one do wyrzucenia to chyba ok
  5. A weź tu dostań jakieś dofinansowanie, jak np. jedno z małżonków jest rolnikiem
  6. Spoko, a mogę prosić link ?
  7. Ja mam sofara, ale nie wpadłem na pomysł pomiarów rezystancji (skoro działa, to nie ruszam)
  8. Jeśli jesteś przekonany i akurat pasuje Ci odprowadzenie spalin i masz dostęp do oleju opałowego to śmiało dawaj ognia
  9. ja bym wolał gazową nagrzewnicę, ze względu na prostotę działania
  10. zet

    Wibracje opony

    Moim zdaniem kiepska wyważarka
  11. Jeśli masz obawy to poszukaj modelu z innym silnikiem i po kłopocie
  12. Moim zdaniem, jeśli remontujesz klasyka to warto pozostać przy renowacji oryginalnych kół. Jeśli do jazdy, to zmieniaj na alu ze względu na możliwość zastosowania opon bezdętkowych.
  13. zet

    Tłumik Końcowy

    Nie ma zasady co do głośności ani oporów tłumika z jedną końcówką a z 4. Jeśli zderzak pozwala to montuj 4 końcówki i załóż taki zestaw jak pokazałeś. Jak będzie za cicho to wywalisz środkowy. A jak nadal będzie za cicho to zrobisz całkowity przelot. Taki "przeciąg" w silniku nie jest zdrowy, dlatego po zmianie dobrze jest udać się na chiptuning.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.