-
Liczba zawartości
3 608 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Contact Methods
-
WWW
http://fotorelacje.com.pl
-
Gadu-Gadu
3054176
Profile Information
-
Imię
Lukasz
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Wlkp
-
Zainteresowania
motoryzacja
-
Samochód
e83
-
Motocykl
KTM, R1200GS
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
zet's Achievements
starszy kierowca (13/20)
231
Reputacja
-
czyli ciągnie olej na niskich obrotach... co prawda nie znam tego silnika, ale sprawdziłbym odmę i pompę vaccum a jeśli po "przegazówce" przestaje dymić to uszczelniacze zaworowe
-
Samochody (silniki) takie, których przebieg jest bardzo mały. Zdarzają się wyjątki od tej reguły, jak np. b58 w BMW, które wymieniane są w całości po 3 razy w czasie trwania gwarancji (np. nowsze bmw 7, wymiana silnika co 30tys km). Generalnie, gdy przebiegi robią się większe pojawiają się problemy, ale kiedyś było to 300+ a teraz powiedzmy 100+ Z benzyn to nie wiem czy jeszcze można w nowych trafić, ale jeśli miałoby to być w miarę bezawaryjne to bez wtrysku bezpośredniego i bez turbo. Zwróćcie uwagę, że producenci uczą się na żywym organizmie - np. TFSI co rok mają modernizację, gdzie "coś poprawiają" W bmw 6 cyl. normą stała się np. eksploatacyjna wymiana panewek po około 150tyś km. Silniki mają masę zaawansowanych komplikacji - elektrycznie sterowane pompy oleju, paski rozrządu pracujące w oleju, ekologia typu egr, ecr, dpf itd. Ostatnio trochę żałuję że sprzedałem beemkę z M57, bo tam w porównaniu do "dzisiejszych" samochodów otwierałem maskę żeby dolać płynu do spryskiwaczy.
-
Tak czy siak, stara dobra motoryzacja się skończyła i dzisiejsze konstrukcje to koszmar, wiec prawdopodobieństwo trafienia "pecha" jest ogromne.
-
Z doświadczenia podpowiem, że nie licz na ozon czy inne metody - to będzie efekt chwilowy i tak po dłuższym czasie smrodek wyjdzie. Przy wymianie na używane, może być konieczność kodowania np. panelu klimy, czy przycisku start stop (tu nie jestem pewny)
-
wygląda jak X1, X2, Niestety nie do łatwego uratowania ze względu na trudność w rozbiórce i późniejszym złożeniu.... ale można walczyć: Na początek spróbuj pastą typu chrome polish, jak nie pomoże to: Dekory do polerki lub nowe / używane Klamki polerka lub nowe / używane panel Klimy nowy / używany przycisk start stop nowy / używany zegary nakładki na ramki - może są jakieś Polerka może zedrzeć wartwe bezbarwnego - jeśli taka jest Oklejanie nie wchodzi w grę bo i tak wcześniej trzeba przygotować powierzchnię na gładko Swoją drogą, reszta wnętrza też będzie raczej do wymiany, czego może nie być widać na pierwszy rzut oka, ale wyjdzie dość szybko I wygląda trochę jak wpływ jakiegoś agresywnego środka, a nie ciepła
-
każdy który będzie działał w trybie on/off
-
a nie było na nim czasem takiego znaczka ? W oktaviach przewody podciśnień w silniku 1.6 robili z dodatkiem mączki kukurydzianej - kuny i inne zwierzaki to uwielbiają... Wiem, że to nie wnosi nic do tematu ale czasem mam wrażenie że to jakiś większy spisek
-
Nie, są tylko 30, i30 i tucsony 1.6
-
-
Na tym etapie nie masz co rozkminiać rzeczy typu pompa ciepła, rodzaj okien, czy inne wykończenia - na to przyjdzie jeszcze czas - zajmij się na początek nauką/pozyskaniem informacji jakie warunki formalne musisz spełnić do rozpoczęcia budowy. Samo przygotowanie działki może zająć dobrych kilka miesięcy lub dłużej. Dużo zależy też od regionu i lokalnych urzędników Później etap adaptacji projektu i pozwolenia i wyboru ekipy/ wykonawcy. Jak myślisz o tym na poważnie, to już teraz zleć żonie dokładną analizę co gdzie chcecie mieć w tym domku, unikniesz dzięki temu później wielu problemów.
-
Drobne (tanie) narzędzia które okazały się strzałem w dychę
zet odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Ja od siebie dorzucę (zdjęcia przykładowych z neta): 1. Długie szczypce, nie wiem jak dotąd radziłem sobie bez nich 2. Mikroucinaczki, cążki boczne, rewelacja 3. Zaciskarka na przewody typu linka (kiedyś drogie, teraz przystępne) -
Ja bym obstawiał zawieszenie pływaka/ zaworka
-
Być może tu był temat leasingu i większej opłacalności przy amortyzacji na działalności
-
aktualnie mam jedną beemkę sprowadzonym z usa - kilka różnic w stosunku do wersji EU: -światła przednie symetryczne (na led i niestety nie da się ich przerobić, trzebaby wymienić. Przegląd przechodzą, poprostu nie mają "zajączka" w wiązce -światła obrysowe (chyba można z tym jeździć ale pewności nie mam, w razie czego można wyłączyć kompem) -kierunkowskazy przerobione -brak tylnych przeciwmgłowych - przeróbka przycisku + kodowanie komputerem -opony całoroczne -różne funkcje inne niż w EU - np. zamykanie klapy z pilota wymagało kodowania -zegary w milach, nie do przerobienia + spalanie w mpg/mil -radio inne fale wymagało przekodowania Krótko mówiąc, przystosowanie takiego auta, wymaga trochę zabawy
-
idealny żeby dać tam wtryskiwacz paliwa i mieć tani układ marchewki w wydech a poważnie to są takie systemy dozowania powietrza do dopalania spalin, ale w tym przypadku niezła ciekawostka