Jump to content

zet

użytkownik
  • Content Count

    2989
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 16h 11m 3s

2 Followers

About zet

  • Rank
    mistrz kierownicy

Contact Methods

  • WWW
    http://fotorelacje.com.pl
  • Gadu-Gadu
    3054176

Profile Information

  • Name
    Lukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wlkp
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    e83
  • Motorcycle
    KTM, R1200GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Użytkuję identyczną pompę, tylko bez zbiornika a z włącznikiem BRIO SK czy jakoś tak. Działa to świetnie i ma zabezpieczenie przed suchym biegiem. Co do ssania to sprawdź zawór zwrotny, bo jeśli jest nieszczelny to spada ciśnienie i pompa z początku ssie powietrze dlatego nie może zassać.
  2. Jak ma Warunki Zabudowy, to energetyka ma ustawowo termin 30 dni na wydanie warunków przyłączeniowych. Po tym czasie ma 14 miesięcy na realizację przyłącza (postawienie skrzynki). Jak będziesz miał skrzynkę to potrzebujesz kwit, że wykonano przyłączenie (kwit wystawi Ci elektryk jak podłączy od skrzynki Twoją skrzynkę) i z tym idziesz podpisać umowę (tam mają 14 dni) Z wodą, to co gmina to inny obyczaj.
  3. Też mam ten parasol z Casto.... Na tym krzyżaku kiepsko się trzyma (sprawdzisz sam), obciążony płytami też raczej kiepsko będzie się trzymał na wietrze. Ostatecznie przymocowałem na stałe podstawę do ogrodzenia tarasu. Jest ok nawet na silniejszym wietrze. Po zimie delikatnie widać początki rdzy. Wkopanie krzyżaka w grunt to kwestia 2 lat i skoroduje na wylot - chyba że go czymś dodatkowo zabezpieczysz
  4. zet

    Zchipowane BMW

    To to Twoje ostatnio robili ?😋
  5. zet

    Zchipowane BMW

    Jesteś tego 100% pewny ? często jest tak że "niczym się nie różnią" oznacza drobne zmiany osprzętu. Na fb obserwuję BMW Kodowanie (bmwkodowanie.pl) wygląda na to, że chłopaki robią spoko robotę i chyba w takim zakresie jak potrzebujesz.
  6. zet

    Zchipowane BMW

    W nowoczesnym aucie boxy to nie najlepszy pomysł - w większości działają one na zasadzie emulacji (podniesienia) dawki paliwa (ciśnienia i czasu wtrysku). Realizowane to jest tak, że oszukuje (emuluje) się sygnał z czujnika ciśnienia listwy common rail (albo listwy bezpośredniego wtrysku) zaniżając jego wskazania, co skutkuje podniesieniem faktycznego ciśnienia na listwie i większa dawką. Efekty tego to podniesienie mocy, ale EGT i ciśnienie doładowania przestaje być "kontrolowane" tj. efekt takiego tuningu nie jest przewidywalny. Pojawiają się problemy podczas np. wypalania DPF'a (np falowanie obrotów od za dużej dawki) i inne problemy. Wiem, że pytasz o benzynę, ale mogą się dziać różne inne cuda. Jeżeli zależy Ci na gwarancji, to niestety nie podniesiesz mocy, chyba że w ASO (o ile oferują).
  7. Zajmuję się prawie zawodowo wrapingiem i przy dzisiejszych foliach jest to dużo łatwiejsze. To co wspominasz to zamierzchłe czasy..
  8. Sam koszt folii do oklejania to 1000-1500zł, reszta to robocizna. Jeśli auto ma proste kształty to jesteś w stanie zrobić to sam z odrobiną nauki z YT. Żadna folia nie będzie tak twarda jak lakier. Będzie bardziej podatna na zarysowania itd.
  9. ja wożę swojego KTM'a 350 Renault Trafik'iem H1L1. Jest spoko, ale gdybym miał trzymać tam moto kupiłbym dostawczaka w którym można swobodnie stanąć wyprostowanym (podwyższany).
  10. Sam nie wiem, czy zamiast postępowania spadkowego nie łatwiej byłoby zgubić dokumenty
  11. zet

    Kupiłem e39 528i...

    Ja również wspominam to auto z łezką w oku. też mialem m54b30, teżw e39, w wypas wersji. Mam wrażenie, że to było ostatnie prawdziwe bmw, ale ja nie o tym Mamy podobne odczucia z jazdy zchipowanym 3.0d - u mnie coś koło 250 koni w e83 w manualu i tym autem się po prostu trudno jeździ - moc jest okrutna i w dodatku przekazywana dość mało liniowo.
  12. zet

    AK 90+ i K-line

    w jakim aucie ? do programowania ews wystarczy rheingold albo dis, albo sss. Czytnikiem jest stacyjka
  13. do odkurzania pyłów odkurzacze przemysłowe mają "otrzepywanie" filtra w czasie pracy.
  14. zet

    Xdrive

    Jako posiadacz tego modelu, mogę powiedzieć że jeśli siedzi tam ta sama skrzynka co w 3.0d to jednak trzeba dodatkowo o nią dbać - wymieniać olej (co dwie wymiany) wyłącznie na org. z aso - wchodzi litr, koszt około 100zł, do tego kasowanie kalibracji siłowniczka (ludzie o tym zapominają) Xdrive to napęd dołączany za pomocą elektrycznego siłownika poprzez tarczki cierne (korkowe?) jak w sprzęgłach motocyklowych. Całość jest na łańcuchu (który lubi się wyciągnąć). Wycierają się również "slimaki" na siłowniku, oraz czasem padają łożyska. Są warsztaty, które wyspecjalizowały się w remontach tych skrzynek rozdzielczych. Co do samego napędu, to wielokrotnie przetestowałem go w terenie i wbrew pozorom daje rade. Nie mówię tu o zimowych warunkach, bo na lodzie żaden 4x4 nie pomoże, ale jako "cywilny" napęd jest bardzo fajny (zresztą jako taki został zaprojektowany)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.